چرا پسر ها بلاک می کنند

چرا پسر ها بلاک می کنند


.چرا پسر ها بلاک می کنند سوالی که بهتر است پاسخ آن را در کتاب های روانشناسی جستجو کنید تا متوجه شوید بلاک کردن از نظر روانشناسی چه معنی دارد. اگر میخواهید بدانید چرا پسر ها بلاک می کنند باید علت های مختلف پشت این عمل را بشناسید. آیا بلاک کردن یکی از نشانه های پسری که دوستمان ندارد است؟ وقتی عشقت بلاکت می کنه یعنی چی؟

چرا پسر ها دختران را بلاک می کنند؟

قبل از هرچیز باید بدونید بلاک کردن به معنی تموم شدن همه چیز برای یک رابطه عاشقانه نیست. نیت یک پسر برای بلاک کردن شما در واتس آپ یا هر شبکه اجتماعی دیگه ای یا حتی در بخش block phone number میتونه با چیزی که شما تصور می کنید کاملا متفاوت باشه!

وقتی عشقت بلاکت می کنه یعنی چی؟

علت های گوناگونی وجود دارند که چرایی بلاک شدن توسط یک پسر را توضیح می دهند. پسران برای مسدود کردن شما ممکن است انگیزه های مشخصی داشته باشند یا این کار را صرفا از روی فوران احساساتی مانند انزجار، خشم و تلافی جویی و … انجام دهند. آشنایی با انگیزه های مختلفی که پسران برای بلاک کردن یک دختر دارند در پیدا کردن راه حل چگونه از لیست بلاک خارج شویم کمک زیادی می کند.

1.خشم

یکی از عمده ترین دلایلی که باعث بلاک شدن یک دختر توسط یک پسر وجود دارد خشم و عصبانیت است. گاهی بلاک کردن در تلگرام یا واتس آپ کاری تلافی جویانه است، در برخی موارد حکم زهر چشم گرفتن را دارد. ولی در مواردی هم خود پسر دچار پرخواشگری و واکنش های هجانی است که باعث می شود بی دلیل یا سر مسائل کم اهمیت بارها حرف از جدایی بزند یا طرف مقابل را بلاک کند. در این شرایط شما باید مهارت دلبری در چت را داشته باشید.

2.دل شکستگی

چرا پسر ها بلاک می کنند
چرا پسر ها بلاک می کنند

اگر پسری بخاطر دلشکستگی و ناراحتی دختر مورد علاقه خود را مثلا در اینستاگرام بلاک کند، چه معنی دارد؟ مسدود شدن شما در موبایل اگر بخاطر مسائل احساسی باشد به این معنی است که شما کاری انجام دادید که پسر مورد علاقه تان انتظار روبرو شدن با آن کار یا حرف را نداشته. شاید این مشکلات باعث شک یک پسر در درستی یا غلط بودن انتخابش شود! سریع تر نشانه های مرد عاشق را در رفتار دوست پسر خود جستجو کنید.

3.اجبار

گاهی شرایط زندگی از قبیل مسائل مالی، مشکلات خانوادگی، تفاوت های فرهنگی و مواردی از این دست پسران را تحت فشار قرار می دهد. گاهی فشار ها به صورتی هستند که حضور در یک رابطه عاطفی یا پذیرفتن نقش دوست پسر برای آن فرد ممکن نیست و بصورت ناخواسته چاره ای جز اتمام رابطه ندارد و بلاک کردن در این شرایط واکنشی است برای سریع تر تمام شدن پیوند عاطفی و راحت تر بودن پروسه جدایی.

چیکار کنم عشقم برگرده

تیم سربرگ تازه به شما دانلود کتاب بازگشت به عشق و ازدواج توصیه می کنه.

4.خیانت

اگر شما مرتکب خیانت شده اید مرد مورد علاقه تان در تمام برنامه ها شما را بلاک کرده است انیاز به توضیح در این مورد نیست، قطعا خود شما می دانید که مرتکب چه اشتباهی شده اید.

اما گاهی خیانت از جانب پسر اتفاق می افتد، پسری که دوستش دارید بعد از تمام کردن ارتباط با شما یا پیش از آن با شخص دیگری وارد رابطه می شود و برای حفظ رابطه جدید یا خلاص شدن رابطه قبلی اقدام به بلاک کردن در تمام برنامه های موبایل می کند. در این شرایط شما هرگز نباید مستقیم اقدام کنید از لیست بلاک خارج شوید.

5.عدم علاقه

بی علاقه گی پسران را می توان یکی از دغدغه های بزرگ روابط امروزی دانست. وقتی رابطه ای را شروع می کنید که کشش احساسی قوی در آن جریان ندارد خطر جدایی یا بلاک شدن همیشه در کمین است. چرا که اگر با عدم تمایل یک پسر روبرو شوید اما بصورت ناشیانه و مصرانه تلاش کنید تا او را جذب کنید ممکن است از شما خسته شود و تمام راه های ارتباطی را به روی شما مسدود کند. پس بهترین اقدام برای شما این است که نشانه های پسری که دوستمان ندارد را بشناسید.

با تکنیک های روانشناسی بلاک شدن توسط عشق بیشتر آشنا بشید

6.سماجت و پیگیر بودن

تلاش یکطرفه برای جذب یک پسر هیچ وقت شما را به هدفتان نمی رساند. همه ما می دانیم اگر در مقابل انسان ها مثل یک فرد نیاز مند رفتار کنیم و محبت را گدایی کنیم هیچ ارج و قربی برای خود مان باقی نمی گذاریم.

اما اشکال کار اینجاست که احتمالا ما متوجه این نمی شویم که رفتارمان همراه با سماجت نوعی التماس است! فرض کنید یکی از همکلاسی هایتان تصمیم بگیرید خیلی زود با شما صمصمی شود، اگر شما نظر یا احساس متفاوتی داشته باشید آیا دوستتان به هدفش می رسد یا شما بیشتر از او فاصله می گیرید؟

7.اختلالات عصبی و اختلالات روانی

تمام موارد بالا مواردی هستند که تحت تاثیر شرایط و رفتار دو طرف در رابطه به وجود می آیند. اما اختلالات عصبی و روانی از حوزه کنترل شما در روابط خارج هستند. افرادی که دچار خودشیفتگی شدید، پرخواشگری، جامعه ستیزی و … هستند تحت تاثیر اختلالات رفتار های غیر قابل پیشبینی دارند، ارتباط عاطفی با چنین افراد مشکلات خاص خود را دارد.

پروفایل برای وقتی که پسرها بلاک می کنند

چرا پسر ها بلاک می کنند
چرا پسر ها بلاک می کنند

پروفایل های اکانت کاربری یا پست و استوری ابزار های مناسبی هستند که در رابطه بسیار تاثیر گذار عمل می کنند. اولین چیزی که بعد از جدایی و در هنگام تلاش برای رفع بلاک ذهن ما درگیر آن می شود این است که چه عکسی برای پروفایل بذاریم و چه استوری هایی منتشر کنیم.

  1. از انتشار تصاویر یا مطالبی که نشان دهنده حال روحی بدتان باشد خود داری کنید.
  2. در فضای مجازی پست هایی که مخاطب آن پسری که شما را بلاک کرده است منتشر نکنید.
  3. برای پروفایل فقط از تصاویر خودتان استفاده کنید (اگر شرایط این کار را ندارید از تصاویری که شخصا توسط شما گرفته شده است استفاده کنید، این تصاویر می توانند هر چیز زیبایی باشند).
  4. سعی کنید در فضای مجازی راجع به اهداف و برنامه های خودتان پست استوری بذارید (اگر برای کنکور درس میخوانید یا ورزش می کنید یا هنری را دنبال می کنید تصاویر انها را بجای تصاویر منفی منتشر کنید).

به چه بهانه ای بهش پیام بدم

وقتی پسری جواب نمیده به چه بهانه ای باید بهش پیام داد؟ بعد از اینکه متوجه شدید چرا پسر ها بلاک می کنند باید برای خارج شدن از بلاکی برنامه ریزی کنید. اما آیا چنین حرفی به این معنی است که باید تا جایی پیگیر باشید که بالاخره طرف مقابل از سر ناچاری با شما حرف بزند؟ متاسفانه یک خبر بد براتون دارم احتمال با این کار موفقیتتون خیلی کمه! 11 خط قرمز وجود داره که اگر میخواهید بدونید چیکار کنم عشقم برگرده نباید از اونها عبور کنید.

کی به پسری که دوستش داریم پیام بدیم؟

مسئله مهم تر از پیدا کردن یک بهانه خوب برای پیام دادن دوباره به مردی که شما را بلاک کرده این است که در چه زمانی پیام بدید. موضوعی که متاسفانه توسط اکثر مردم بصورت ناهوشیار نادیده گرفته میشه. همه ما می دونیم زمان گفتن یک حرف یا انجام یک کار چقدر اهمیت داره. مثلا اگر در کودکی بخاطر شیطنت چیزی رو می شکستیم تلاش می کردیم اگر پدر مادرمون خسته هستند یا سرشون شلوغه فعلا از چیزی بویی نبرن تا وقتی یکم سر حال اومدن کم کم راجع به دست گلمون خبر بدیم تا برخورد خیلی شدیدی را تجربه نکنیم.

پس چرا در بعضی شرایط مثل از دست دادن پسری که دوستش داریم کمتر عاقلانه رفتار می کنیم و بیشتر احساسی؟ جدایی از معشوق و دلداده یک شوک عاطفی به همراه دارد، شوکی که در یک لحظه باعث طغیان انواع احساسات منفی و دلهره آور می شود. جدایی را می توان اینگونه تفسیر کرد تجربه هم زمان احساساتی که آینده ای مبهم را به ما نشان می دهند که پر از تنهایی افسردگی سردرگمی و اندوه است.

تلاش ضمیر ناهشیار برای برگرداندن پسر

ناخودآگاهی که آموزش ندیده باشد و اجازه چیرگی احساسات منفی را به ذهن بدهد برای برگرداندن عشق خود از هیچ کاری دریغ نمی کند. اما خیلی از اقداماتی که ما بخاطر ترس از جدایی انجام می دهیم خود میخی به تابوت رابطه عاشقانه هستند. شما در سه مرحله در جایگاهی قرار می گیرید که اکثر اقدامات و راه حل ها در آن شرایط کاملا غلط هستند!

  1. رفتار هایی که باعث بلاک شدنتان شدند.
  2. واکنش هایتان در دوره بلاک بودن.
  3. استراتژی شما بعد از رفع بلاک

برای برگرداندن عشقتان بازنگری آنچه که شما را به اینجا رسانده اهمیت زیادی دارد. بدون تعارف اگر نفهمید کجا اشتباه کردید هرگز نمی توانید اشتباه خودتان را اصلاح کنید. اگر بصورت جدی و با کمک یک مشاور مجرب اشتباهات خودتان را پیدا نکنید سر یکی از این سه بزنگاه کار رابطه شما برای همیشه تمام می شود.

بهترین واکنش بعد از بلاک شدن چیست؟

  1. وقتی متوجه شدید یک پسر شما را در واتس آپ بلاک کرده نباید راه ارتباطی دیگری مثل تلگرام پیام بدید.
  2. اگر پسری که دوستش دارید شما را بلاک کرد با خط دیگری با او تماس نگیرید.
  3. برای تلافی آن پسر را بلاک نکنید.
  4. اصرار و التماس نکنید.
  5. حال خراب خود را همه جا جار نزنید.

به این فکر کنید که چرا پسر ها یک دختر را بلاک می کنند؟ خود این رفتار چه پیغامی دارد؟ بلاک کردن یک تصمیمی است که یا با فکر و تامل گرفته شده یا تحت تاثیر احساسات. اتفاقات که در نتیجه تامل دو زوج در رابطه عاطفی رخ می دهد مانند تبادل دیالوگ، تجربه های مشترک و دغدغه های روزمره که برداشت های ذهنی را برای طرفین به وجود می آورد.

در انتهای روز هر دو زوج احساسات جدیدی را در زندگی و نسبت به یکدیگر تجربه کرده اند. نتیجه این احساسات همان تصمیماتی است که افراد در رابطه می گیرند و رفتار هایی است که بروز می دهند. اگر میخواهید نظر یک پسر را نسبت به خودتان تغییر دهید اولین قدم این است که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. باید رفتاری داشته باشید که تاثیر گذار باشد که هر پسری را دیوانه خود کنید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید؛؛

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *