اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد

اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد


اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد او را رها می کند؟ جمله معروف که می گوید اگر بداند عاشقش هستی تو را ترک می کند به گوش همه ما آشنا است. اما واقعا اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد دیگر آن دختر را دوست نخواهد داشت؟ چقدر ممکن است این جمله درست باشد! ما تحقیقاتی را در تیم روانشناسی سربرگ تازه راجع به سوال پر تکرار شما ” اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد چه کار می کند ” انجام داده ایم و نتایج این تحقیقات را با شما به اشتراک می گذاریم.

اگر مردی بفهمد دوستش داری چه میکند؟

خلاصه مقاله : در این مقاله پاسخ خواهیم داد چرا احساس و علاقه مردان بعد از متوجه شدن عشق دختر مقابل کمرنگ می شود. نشانه های علاقه مردان را بررسی خواهیم کرد و همچنین توصیه هایی برای دلتنگ کردن مردان از راه دور در اختیار شما قرار می دهیم و در انتها نگاهی به راه کار شش مرحله بازگشت به عشق و ازدواج خواهیم داشت.

چرا بعد از فهمیدن علاقه من رفتارش تغییر کرد؟

شاید شما هم تجربه کرده باشید که مردان بعد از اینکه متوجه دلبستگی و عشق طرف مقابل می شوند یا زمانی که دختران بصورت مستقیم به آنها ابراز علاقه می کند رفتارشان تغییر می کند. نمی توان در یک مقاله برای هر زوج تحلیل کاملی انجام داد چون هر رابطه عاطفی باید بصورت اختصاصی بررسی شود تا به تحلیل درستی برسیم.

برای تحلیل دقیق رابطه خود می توانید با مشاورین تیم روانشناسی سربرگ تازه تماس بگیرید. اما می توانیم حالت های گوناگون را بررسی کنیم تا با تمام زوایا و دلایل چنین رویدادی آشنا شوید و نزدیک ترین تحلیل را برای رابطه عاشقانه خود انتخاب کنید.

1.ترس از تعهد و مسئولیت

یکی از عمده ترین دلایلی که باعث تغییر رفتار مردان بعد از متوجه شدن عشق علاقه یک دختر می شود ترس از تعهدات و مسئولیت های است که این علاقه به دنبال دارد. ابراز علاقه یا به وجود آمدن عشق در واقع مقدمه ای است بر نزدیک تر شدن مرد و زن به یک دیگر.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره های بازگشت به عشق و ازدواج سربرگ تازه را بشنوید و نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج را دانلود کنید…

این نزدیکی گاهی واقعا هم ترسناک است! ترس از تعهد و مسئولیت میتواند ریشه های گوناگونی داشته باشد، انتظارات مختلفی بعد از جدی شدن رابطه ها به وجود می آید از انتظار کمک، همراهی، همدلی گرفته تا انتظارات مالی که ممکن است مرد مورد نظر آمادگی پذیرش این وظایف را نداشته باشد یا اصولا به آن علاقه مند نباشد.

اما شایع ترین علت های ترس از تعهد و مسئولیت مربوط به تعهد عاطفی است. زمانی که مسئله تعهد عاطفی پیش می آید تفکراتی از این دست که آیا انتخاب من درست است ؟ اگر انتخاب های بهتری داشته باشم چه؟ ذهن مردان را به شدت مشغول می کند، این نگرانی ها ریشه در عدم اطمینان در انتخاب و بی هدفی در زندگی فردی مردان دارد. در عین حال عده ای از مردان نیز بجای تعهد و رابطه عمیق به دنبال تنوع طلبی هستند در نتیجه آنها از عشق علاقه و رابطه جدی گریزان اند.

2.عدم علاقه و اشتیاق

اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد
اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد

شور اشتیاق برای نزدیک شدن به یک شخص اهمیت بالایی دارد، احساسات زمانی برای یک مرد معنی پیدا می کند که اشتیاق نزدیک شدن به آن دختر را در خود احساس کند سپس می تواند علاقه و عشق دختر را بپذیرد و درک کند. مادامی که علاقه ای برای دیدار و صحبت های طولانی وجود نداشته باشد احساسی کردن ارتباط چیزی جز افزایش فاصله را به همراه نخواهد داشت.

کمبود شور اشتیاق از چه چیز هایی نشات می گیرد؟ عدم آشنایی و شناخت از یکدیگر و برطرف نشدن معیار ها و نیاز های ناخودآگاه از عمده ترین دلایل سردی در روابط عاطفی هستند که پیش تر در مقاله چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم مورد بررسی قرار گرفته اند.

برای مستحکم کردن یک رابطه عاشقانه شما باید به نکات زیادی توجه کنید مثلا باید صمیمت را در روابط خودتان افزایش دهید، یک رابطه دوستی بدون توقع و انتظار به وجود بیاورید و سعی کنید روز به روز به طرف مقابل خود نزدیک شوید. قبل از بیان احساس به مرد مورد نظر باید پیوند عاطفی خودتان را با او افزایش دهید مهارت های جذب یک مرد با موبایل از راه دور می تواند به شما در رسیدن این اهداف کمک کند.

3.اطمینان از حضور طرف مقابل

اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد
اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد

گاهی در روابط عاطفی ابراز علاقه به مردان باعث به وجود آمدن یک تفکر و استراتژی ناخواسته در ذهن مردان می شود و آن هم اطمینان از حضور و تداوم عشق دختر است. وقتی ذهن یک مرد به اطمینان برسد که عشق دختر و شرایط فعلی همیشگی و دائمی هست در یک نقطه امن قرار می گیرد.

اطمینان ما از دائمی بود هر چیزی باعث میشود که ناخودآگاه کمتر به آن موضوع توجه کنیم. وقتی ما مطمعن باشیم طرف مقابل دیوانه وار عاشقمان است کمتر به نیاز های او توجه می کنیم و حالا که قدرت در دست ما قرار دارد بیشتر به دنبال رسیدن به خواسته های خودمان خواهیم بود تا توجه به نیاز های طرف مقابل.

4.مشکلات فردی

نقش و تاثیر مشکلات فردی را نمی توان نادیده گرفت، افسردگی که این روزها گریبان گیر اکثر جوانان است به همراه اضطراب هایی دائمی که باید هر روز با آنها دست پنجه نرم کنند می تواند خلق خوی انسان را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد و در این بین تعهد و وظیفه داشتن نسبت به شخص دیگری میتواند چالش بزرگی باشد.

5.هدف از ارتباط

اگر رابطه برای مرد سرگرمی باشد یا صرفا برای فرار از تنهایی یا پر کردن اوقات فراقت و رفع نیاز های روحی روانی و جسمی شروع شده باشد ابراز علاقه و عشق یک دردسر خواهد بود. بنابراین قبل از هر چیزی باید بدانید که عشق شما دقیقا به دنبال چه چیزی هست. شما نمی توانید بدون شناخت و درنظر گرفتن هدف واقعی کسی که دوستش دارید راجع به رفتار او به تحلیل درستی برسید.

6.سبک دلبستگی

نوع دلبستگی افراد هم در این اتفاق بی تاثیر نیست، مطرح شدن عشق علاقه توسط دختر یا بیان غیر مستقیم آن ممکن است باعث فراری شدن مردان شود اما چرا؟ ” توجه داشته باشید تشخیص سبک دلبستگی صرفا با مطالعه در گوگل ممکن نیست و این کار تنها با انجام تست توسط روانشناس قابل استناد خواهد بود”

سبک دلبستگی ایمن: دلبستگی ایمن را به عنوان بهترین سبک دلبستگی میشناسیم، افراد ایمن به واقعیت ها و شواهد توجه می کنند، آنها زمانی عاشق شما خواهند شد که واقعیت های مربوط به شما و رابطه را به خوبی بشناسند و به این تشخیص برسند که این ارتباط ویژگی های مثبت مهمی دارد. “آنها به شواهد و مدارکی که میبینند استناد می کنند نه فقط به ابراز عشق و علاقه”.

دلبستگی اجتنابی: این افراد در ظاهر مستقل و قدرتمند هستند و از برقراری ارتباط گرم صمیمانه اجتناب دارند، معتقدند که همه انسان های غیر قابل اعتماد هستند مگر خلاف آن ثابت شود. این افراد به شدت به همه انسان ها نگاهی آلوده به شک دارند.

سبک دلبستگی دوسوگرا: این افراد همیشه دچار ترس از دست دادن و تنهایی هستند، به همه چیز شک دارند و در روابط عاطفی و دوستانه اعتماد کردن برای آنها بسیار دشوار است. حسادت شدید کنترل کنندگی بالا و جر بحث در مورد مسائل بی اهمیت از ویژگی های اخلاقی این افراد است و گاها به دلیل بی اعتمادی و ترس از تنها شدن در مقابل ابراز علاقه و رابطه جدی ایستادگی می کنند.

دلبستگی آشفته: افرادی که دلبستگی آشفته دارند در عشق ثابت قدم هستند و می گویند من خودم را فدای عشقم می کنم اما در اکثر موارد به دلیل ترس از خیانت و تنها شدن خود در خیانت یا جدایی پیش قدم می شوند تا در چنین شرایطی قرار نگیرند.

نشانه های مردی که زنی را نمیخواهد

اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد
اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد

اگر مردی بفهمد دختری دوستش دارد و تغییر کند نقش دختر در این اتفاق چه بوده است؟ گاهی بعد از ابراز علاقه به سرعت میخواهیم به خواسته های خود برسیم و ابراز علاقه متقابل را تجربه کنیم یا انتظار داریم خیلی سریع رابطه به مرحله بعدی برسد که خود میتواند موجبات فروپاشی رابطه را فراهم کند.

  1. انتظار: وقتی ما ابراز علاقه می کنیم یا از تمام وجود برای عشقمان تلاش می کنیم طبیعی است که انتظار عشق علاقه متقابل داشته باشیم. اما زمانی که این انتظار برطرف نمی شود تنش های زیادی در ادامه به وقوع خواهد پیوست.

بعد از بیان عشق ما توقع داریم توجه و محبت بیشتری ببینیم، انتظار داریم جملات عاشقانه بشنویم و عشقمان در همه لحظه ها کنار ما حضور داشته باشد. این انتظارات غلط نیست اما باید در موقعیت و زمان مناسب آنها را طلب کنیم.

  1. فشار: پس از مطرح کردن عشق و یا نشان دادن آن فشار ها بر طرف مقابل شروع می شود. فشاری که تنها محدود به موارد احساسی نیست. به عنوان مثال یکی از اشتباهاتی که دختران مرتکب می شوند تحت فشار قرار دادن مردان راجع به آینده ارتباط است دختران میخواهند خیلی زود بدانند چه زمانی رابطه دوستی به ازدواج ختم می شود.

در این شرایط ما طرف مقابل را با رفتار های از اعتراضات مستقیم گرفته تا پرخاشگری، کم حوصلگی، گیردادن های مدام، طعنه و کنایه، جلب ترحم دلسوزی و … تحت فشار قرار می دهیم و در نتیجه ارتباط را تبدیل به یک چالش می کنیم.

  1. منطق: یکی دیگر از اشتباهات دختران در هنگام بیان احساس درونی خود به پسر مقابل این است که خیلی زود دست به این کار می زنند که ممکن است از نظر مرد موردنظر احساسات بیان شده در این بازه زمانی منطقی نبوده و گذار هستند. خانم ها در دام این اشتباه می افتند چون کلمات دلبری از پسر را نمی دانند.

جذب عشق از دست رفته

دلایلی که به واسطه آنها ممکن است رفتار یک مرد بعد از متوجه شدن علاقه شما تغییر کند را بررسی کردیم اما اکنون برای جذب مرد مورد نظر چه کاری باید انجام داد؟

اصول شش مرحله ای ترمیم رابطه که در دوره های سربرگ تازه آموزش داده می شود ترکیبی از تکنیک های nlp، تکنیک روانکاوی، قانون ارتعاش، و قانون جذب است. شما می توانید راهنمای اصول شش مرحله ای بازگشت به عشق را بصورت رایگان در سایت سربرگ تازه مطالعه کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *