آشتی با شوهر مغرور

آشتی با شوهر مغرور


آشتی با شوهر مغرور

آشتی با شوهر مغرور در وب سایت های زیادی مورد برسی قرار گرفته در این مقاله ما تصمیم داریم مواردی مثل آشتی با نامزد، دعای آشتی کردن با همسر روش های برخورد با شوهر کینه جو، روانشاسی قهر کردن در مردان و تکنیک های برخورد با همسر مغرور را برسی کنیم. اما قبل از هر چیزی باید ببینیم منت کشی کردن برای آشتی با شوهر مغرور جواب گو هست یا نه؟

آشتی با همسرتان تنها با صبر ممکن است

زمانی که دو زن شوهر درگیر اختلاف ها یا مسائل زندگی زناشویی خود میشوند به چند عامل خاص باید توجه داشته باشند، مانع دخالت مستقیم خانواده در زندگی خود شوید، اگر پای خانواده ها به زندگی شما و همسرتان باز شود احتمال چند برابر شدن مشکلات و طولانی شدن قهر شوهرتان وجود دارد. چون هر خانواده طرف فرزند خود را میگیرد و ممکن است مشکلات را بیشتر کنند، شما باید سیاست کنترلی خانواده را یاد بگیرید.

از تاثیر گذاری غیر مستقیم خانواده ها جلو گیری کنید نزدیکان ما ممکن است حرف ها و توصیه هایی بکنند که در ذهن ما ریشه دار شود مثلا به خانواده مردی به او بگویند تو زیادی به زنت رو دادی این حرف روی مرد تاثیر میگذارد و رفتارش تغییر می کند، تفاوتی ندارد چه خانواده شما چه خانواده همسرتان باید از مشکلات شما دور باشند تا زندگی شما و همسرتان از تاثیرات مخرب مستقیم و غیر مستقیم در امان بماند.

آشتی با نامزد و یا همسرمان

آشتی با شوهر مغرور
آشتی با شوهر مغرور

هیچ گاه نباید عشق میان خود و شریک عاطفیان را همیشگی بدانید، وقتی زن و شوهری کارشان به جدایی میکشد میگویند که باور نمیکنیم که زندگیمان دارد تمام میشود پس آن همه عشق کجاست؟! عشق دقیقا همانطور که وارد زندگی شما میشود میتواند از زندگی زناشویی شما هم خارج شود، میبینیم که طلاق های عاطفی دیگر این روز ها عادی شده است، برای اینکه سرنوشت شما و شریک زندگیتان به جدایی و طلاق ختم نشود باید زود تر دست به کار شد.

اگر شما میخواهید یک مطلب بخونید و سریع با شوهر و یا زن خود آشتی کنید در اشتباه هستید، هیچ چیزی در دنیا باعث نمیشود فردی که قهر کرده یک روزه بخواهد آشتی کند اگر قرار بود قهر شما این بار به سادگی و یا مانند گذشته تمام شود تا به حال شده بود و شما در حال مطالعه مقاله ای برا آشتی با همسر مغرور خود نبودید.

باید بدانید روانشناسی تنها راه حل پیش روی شما است و ترمیم رابطه با همسر هم نیاز به زمان خود دارد دقیقا همانطور که مشکلات شما در طول مدت زمان باعث شده سردی بین شما و شریک زندگیتان ایجاد شود ترمیم احساسات همسرتان و یا نامزدتان نیز به زمان نیاز دارد پس باید صبور باشید قدم به قدم با برنامه پیش بروید تا دل همسر مغرور خود را بدست بیاورید، بنا بر این قبل از اینکه شروع کنید به اجرای تکنیک های روانشناسی برای آشتی کردن با شریک زندگیتون اول باید اطلاعات خودتون رو بیشتر کنید یعنی مهارت های زندگی رو بدست بیارید و روانشناس زندگی زناشویی خودتون باشید تا دیگه شاهد مشکل و قهر جدایی نباشید.

روان شناسی قهر کردن در مردان

مونث یا مذکر تفاوتی ندارد ذهن انسان به یک شکل کار می کند، شاید مفهومی به نام ناخودآگاه یا همان نا هشیار به گوشتان خورده باشد، ناخودآگاه مرکز تصمیم گیری و شکل گیری احساسات انسان است و 92 درصد از اعمال ما را کنترل می کند، عشق و یا نفرت در ناخودآگاه ایجاد میشود.

ناخودآگاه انسان از روز تولد تا آخرین روز حضور در این کره خاکی درحال برنامه ریزی شدن است، این برنامه ریزی ها هستند که شخصیت و زندگی ما را میسازند. قهر زن و شوهر هم یکی از این برنامه ریزی ها است. اینکه مرد یا زنی ضعیف و بدون اعتماد است ریشه در ناخودآگاه و زندگی او دارد، هیچ فردی با شخصیت و نقات قوت یا ضعف به دنیا نمی آید اگر مردان و زنانی را میشناسید که بسیار مقتدر و موفق هستند راز آنها برنامه ریزی صحیح ناخودآگاه هست.

برنامه ریزی به چه صورت اتفاق می افتد؟

فرض کنید شما دو دوست به نام های مریم و مینا دارید، که رابطه خوبی با هم ندارند اما شما هر دو را به یک میزان دوست دارید، اگر مریم مدام از مینا پیش شما بدگویی کند و مدام سیگنال منفی به شما بدهد ناخودآگاه شما علیه مینا برنامه ریزی میشود و احساس شما در باره او تغییر می کند زمانی که احساستان تغییر کند رفتار و اعمالتان نیز عوض میشود،

اما اگر شما با مینا قهر باشید و مریم شما را ترغیب به آشتی کند و از خوبی های مینا بگوید یاد شما بندازد که چه دوستی خوبی داشتید احساس منفی شما ازبین میرود و احساس خوبی نسبت به دوستان پیدا خواهید کرد. ناخودآگاه به همین سادگی برنامه ریزی میشود، گاهی با اتفاقات ساده و مشخص و گاهی بصورت تدریجی مانند آتش زیر خاکستر.

احساس عشق در همسر

آشتی با شوهر مغرور
آشتی با شوهر مغرور

احساس عشق و دیدی که شوهر یا زنتان نسبت به شما دارد یکی از مهمترین فاکتور های زندگی موفق است. اگر احساس خدشه دار نشود زوجین با تمام توان مشکلات را با هم حل می کنند تا زندگی زناشویی خود را حفظ کنند، اما زمانی که احساس عشق در زندگی مشترک زن و شوهر کم میشود، دید آنها نسبت به یک دیگر مسموم میشود انگیزه تلاش برای ترمیم زندگی و حفظ زندگی نیز به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

خب احساس عشق و نفرت دو روی یک سکه هستند، مرز باریکی بین عشق و نفرت وجود داره، عوامل زیادی در زندگی متاهلی هست که باعث میشه به مرور زمان روی احساس زن و مرد سایه بندازه و اونها رو از هم دور کنه.

یکی از اونها تنش هست “بحث ها و دعوا هایی که از کنترل خارج میشن” راجب برنامه ریزی ناخودآگاه صحبت کردیم، تنش های مدام باعث تغییر جهت ناخودآگاه همسرمان میشود و به مرور احساس او را تغییر میدهد، گاهی این اتفاق با تنش های کوچک ولی همیشگی رخ میدهد گاهی با یک مسئله بزرگ و خاص برای همین زنده نگه داشتن احساس همسر باید مهمترین هدف شما باشد.

توی زندگی خیلی چیز ها میتونه تاثیر بذاره مثل دخالت های مستقیم و غیر مستقیم اطرافیان، پرخواشگری ها، نادیده گرفتن همسر، کم گذاشتن، محبت نکردن یا حتی زیادی محبت کردن (که شما رو تبدیل به یک فرد در دسترس و کم ارزش میکنه). اینکه پیش بقیه چگونه با همسر خود رفتار می کنید، براش چه ارزشی قائل میشید مسئله ای هست که معمولا بهش توجه نمی کنید و باعث آسیب های زیادی میشه.

اما دو مورد از مهترین این عوامل هستند که میخواهیم راجب اونها صحبت کنیم، برای ترمیم زندگی خودتون و آشتی کردن با زن یا شوهر پر غرورتون میتونید از درست کردن این دو عامل شروع کنید.

آشتی با شوهرم قدم اول

ما انسان ها موجودات کاملا نیاز مندی هستیم، ما نیاز به محبت داریم، نیاز به دوست، خانواده، نیاز به تحصیل نیاز به پیشرفت نیاز به امید و … صد ها نیاز دیگه اما مهمترین نیاز ما انسان ها عشق هست یعی داشتن یک شریک عاطفی که هم دوستش داشته باشیم هم دوستمون داشته باشه. همه انسان ها یکسری نیاز های دارند که باید در زندگی زناشویی برطرف بشه، برخی از این نیاز ها به شما کمک میکنه که به عمق ناخودآگاه همسر خودتون نفوذ کنید و تاثیر زیادی روش بذارید، و به بهترین نحو از تکنیک های آشتی با شوهر استفاده کنید.

نیاز های ناخودآگاه جمعی شریک زندگیمان
آشتی با شوهر مغرور
آشتی با شوهر مغرور

همانطور که از تیتر مشخص هست این نیاز ها در همه انسان ها وجود داره مثل; نیاز به محبت، همدردی، توجه، حمایت، امنیت و اعتماد به نفس اگر در زندگی شخص از سوی همسرش مورد توجه قرار نگیره بهش محبت نشه نادیده گرفته بشه، مثلا همسرش تمام تصمیات رو خودش بگیره و نظر اون رو نپرسه به مرور زمان اون فرد نسبت به زندگی سرد میشه پس نباید این نیاز ها رو هیچ وقت نادیده گرفت.

اما گاهی یکی از این نیاز ها هستند که ممکنه برای همسر شما پر رنگ تر از بقیه باشه، این اتفاق بستگی به شخصیت و زندگی همسرتون داره ممکنه همسرتون در زندگیش محبت ندیده باشه و وقتی ازدواج میکنه انتظار داره همه محبت های ندیدش رو از همسرش بگیره که حتی خلاء گذشته ها رو باهاش جبران کنه وقتی این اتفاق رخ نده احساس و انتظار همسرمان سرکوب میشه و این سرکوب شدن احساس باعث فاصله گرفتن و سردی خواهد شد که در نتیجه با پدیدار شدن مشکلات و تنش ها میبینیم که فرد حتی مایل به جدایی هست.شما باید یادگیری روش های تحلیل شخصیت نیاز ها و کمبود های همسرتون رو که توی اونها احساس ضعف بیشتری داره را پیدا کنید.

یا مثلا اعتماد به نفس، خب اعتماد به نفس دو حالت داره یکی اعتماد به نفسی که همسرتون کنار شما داره و دومی اعتماد به نفسی که شما به همسرتون میدید. مورد اول به خود شما برمیگرده اینکه آیا در جامعه و اطرافیان فردی با اعتماد به نفس هستید که مورد توجه قرار میگیره و همسرتون از بودن با شما به خودش افتخار میکنه و اعتماد به نفس پیدا میکنه یا برعکس. مورد دوم به رفتار شما با همسرتون برمیگرده اینکه چطور با اون برخورد میکنید وقتی با دیگران هستید یا زمان هایی که تنها اید، اگر اعتماد به نفس به زن یا شوهرتون بدید جایگاه بالاتری پیش عشقتون خواهید داشت و اگر برعکس رفتارتون غلط باشه یا باعث بشید اعتماد به نفس همسرتون کم بشه احساسش نسبت به شما منفی خواهد شد.

نیاز های ناخودآگاه فردی همسرمان

نیاز های ناخودآگاه فردی اهمیت و تاثیر بیشتری داره و در عمق ناخودآگاه فرد شکل میگره و گاها حتی خودش هم از این نیاز و کمبود اطلاعی نداره.

فردی در زندگی مدام تحقیر شده دچار عقده حقارت شده همیشه بهش گفتن تو نمیتونی تو موفق نمیشی تو هیچی نیستی، خب نیاز و کمبود این فرد خود باوری و موفقیته. ما آدم ها به سمت نداشته هامون کشیده میشیم فردی که عقده حقارت داره جذب کسی میشه که برعکس اون باشه یعنی جذب فردی که موفق باشه اعتماد به نفس خوبی داشته باشه، پس برای جذب چنین فردی باید دست بزاریم روی نقطه ضعفش تبدیل به فردی موفق و با اعتماد به نفس بشیم، اینطوری برای همسرمون میشیم جذاب ترین فرد دنیا و بهترین شریک زندگی.

اما وابسته سازی عمیق زمانی اتفاق میفته که ما در برطرف کردن نیاز و پر کردن خلاء همسرمون موفق باشیم. مثلا در این سناریو شما باید به همسرتون کمک کنید عقده حقارتش ازبین بره اعتماد به نفسش رو بدست بیاره بتونه توی زندگیش به موفقیت هایی برسه تا ثابت کنه دیگران راجبش اشتباه میکردن وقتی در این کار موفق بشید شما تبدیل میشید به یک منبع برای ازبین بردن خلاء همسرتون این کار وابستگی عاطفی عمیقی رو به همراه داره.

افرادی که شکاک هستند معمولا انسان های نگرانی هستند و این نگرانی ریشه در عدم احساس امنیت داره اونها میترسند که همسرشون رو از دست بدن یا شاهد خیانت باشن، در برخورد این افراد شما باید احساس امنیت رو به وجود بیارید.

برای آشتی با مرد مغرور و یا آشتی با زن خود باید نیازهای ناخودآگاه اون رو بشناسیم و برطرف کنیم، برای اینکه این بحث طولانی نشه میریم سراغ مورد بعدی، شما میتونید تمام نیاز های ناخودآگاه جمعی و فردی رو در کتاب بازگشت به عشق  بشناسید به همراه راه حل و تکنیک های برطرف کردن اونها.

معیارهای ناخودآگاه

آشتی با شوهر مغرور
آشتی با شوهر مغرور

معیار های ناخودآگاه هم دو دسته دارند معیار های اولیه و معیار های اصلی. هر انسانی برای زندگی خود معیار هایی دارد، همچنین معیار هایی برای انتخاب شریک عاطفی برای زندگی مشترک. برخی از این معیار ها در اولیه نامیده میشوند چون در ابتدای رابطه تاثیر دارند، مانند معیار هایی چون: تحصیلات، ظاهر، وضعیت مالی، خانواده، شخصیت، و از این قبیل موارد که افراد برای انتخاب همسر خود به آن توجه می کنند، زمانی که رابطه شکل میگیرد و مرد زن با هم ازدواج می کنند دیگر این معیار ها کنار گذاشته میشوند یا تاثیر خیلی کمی دارند مانند ظاهر که میتوانند تغییرات کوچکی کند.

اما معیار های اصلی همیشه تاثیر گذار هستند و در معمولا در شخصیت فردی پنهان میشوند به صورتی که فرد نمیگوید معیار من این است که همسرم بصورت خاصی رفتار کند، اما اگر رفتار همسرش خلاف معیار او باشد ناخودآگاهش به صورت منفی برنامه ریزی میشود. پس باید در شناخت معیار های اصلی با مهارت تحلیلی پیش رفت تا بتوان دوام زندگی زناشویی را تضمین کرد.

معیار های ناخودآگاه موارد زیادی را در برمیگیرند شما باید بدانید همسر شما دارای چه معیار هایی هست این کار با تحلیل تیپ شخصیتی و رفتار فرد امکان پذیر است. به عنوان مثال معیار یک مرد میتواند این باشد که زنش در مقابل مشکلات واکنش مثبت نشان دهد بحث و تنش درست نکند اهل داد بیداد نباشد و به همسرش کمک کند، معیار یک زن میتواند این باشد که مردش شجاع باشد بتواند حق خود را بگیرید، اما اگر خلاف این باشد و مرد ترسو باشد یا توانایی محافظت از خانواده را نداشته باشد تمام جذابیت های او از بین میرود و همسرش هر روز نسبت به او سرد تر میشود. از این رو معیار های اصلی اهمیت بسیار زیادی دارند، و موارد زیادی را در برمیگیرند که نیاز به آموزش تخصصی دارد.

برخورد با همسر مغرور

خب حالا برای آشتی کردن با نامزد یا همسرمان باید از کجا شروع کنیم. قدم اول شما باید مشخص کردن وضعیت باشه و سپس با توجه به وضعیت زندگی اقدام کنید. آیا همسر شما قهر کرده و از خانه رفته؟ آیا نامزد شما دیگه جوابتون رو نمیده یا زنگ نمیزنه یا نه هنوز با همسرتون زندگی میکنید فقط قهر هستید؟ نامزدتون جواب میده اما سرده؟

اگر قطع ارتباط صورت نگرفته و ارتباط هست ولی همسرتون با شما قهره باید کمی بهش زمان بدید سعی نکنید با اصرار و بحث مشکل رو حل کنید بهش نگید چرا بهم توجه نمی کنی چرا دوستم نداری احساس منفی بیشتری رو انتقال ندید کمی به همسر خودتون فضا بدید.

اما اگر همسرتون با قهر غضب به شما غلبه کرده و از پیش شما رفته نمیخواد با شما حرف بزنه نباید سراغ 13 اشتباهی که انسان بصورت غریزی برای بازگشت همسر مرتکب میشه برید، اشتباهاتی مثل التماس خواهش، واسطه فرستادن، بحث جدل و …. در این شرایط شما باید وارد مرحله ممنوعیت تماس بشید، اگر میخواهید دلیلش رو بدونید و متوجه بشید که چرا این مرحله در این شرایط انقدر مهمه میتونید سری به مطلب 13 اشتباه خطرناک برای بازگشت همسر بزنید

روش های آشتی با همسر مغرورمان

آشتی با شوهر مغرور
آشتی با شوهر مغرور

افراد خود شیفته و مغرور نیاز به برخورد های خاص دارند، چگونه یک فرد خود شیفته را میتوان عاشق کرد؟ نباید در زندگی با یک فرد از خود مچکر و خود شیفته که سراسر غرور کبر هست به او التماس کنید، از او خواهش کنید که با شما آشتی کند برعکس باید فاصله خود را حفظ کنید چون این کار بیشتر باعث افزایش غرور فرد خودشیفته میشه. روش های آشتی کردن و ترمیم رابطه در کتاب بازگشت عشق بصورت یک تکنیک شش مرحله ای توضیح داده شده است این تکنیک ها تلفیقی از تکنیک های روانکاوی، تکنیک های  NLP عشق تکنیک های قانون جذب عشق هستند شما میتوانید راه حل مشکل آشتی کردن خود و همسرتان را در روش های آشتی با همسر مغرور پیدا کنید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

کتاب بازگشت به عشق

تکنیک های NLP عشق

قانون جذب عشق

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *