چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر

چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر


این مطلب راجع به چیست؟

کلمات دلبری در چت

چگونه در چت دلبری کنیم برای پسری که دوستش داریم؟ چیزی که عامه مردم تحت عنوان دلبری آن را می شناسند، فقط یک اصلاح عامیانه برای دل بردن و عاشق کردن پسران و مردان.

خیلی از خانم ها تنها نصیحتی که از اطرافیان خود برای بهتر شدن زندگی می شنوند این است که دلبری کردن رو یاد بگیر! اما دلبری کردن گاهی یک مهارت ذاتی است که در شخصیت فرد وجود دارد ولی گاهی نیز دختران و زنان نمی دانند چطور باید از مردشان دلبری کنند.

ما در مجموعه روانشناسی سربرگ تازه تنها مجموعه آموزشی در زمینه روابط هستیم که شرکت کنندگان ما  بهترین نتایج را گرفته اند.

ما افتخار کسب با بالاترین حد رضایت کاربران را داریم که به ما لطف کرده اند و نظرات خود را در قالب پیام های صوتی برای ما فرستاده اند، در حالی که هیچ مجوعه دیگری به این امر دست نیافته است.

میخواهیم در این مطلب که در دسته آموزش های کاملا رایگان سربرگ تازه است، به 24 روش که به بهترین شکل به ما می گوید چگونه در چت دلبری کنیم بپردازیم.

برخورد اول در چت با پسران

اگر به تازگی با یک پسر آشنا شدید و میخواهید دل او را ببرید ولی آن پسر به شما پیام نداده و شما می خواهید شروع کننده ارتباط باشید، فقط یک پیام کوتاه مثل سلام یا سلام خوبی ارسال نکنید. خودتان را هم معرفی کنید برای پیام دادن یک دلیل یا یک بهانه مطرح کنید.

مثلا به بهانه سوالی راجع به یکی از پست های آن پسر می توانید ارتباط را شروع کنید، البته اگر در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، اینستاگرام با پسری آشنا شدید، بهتر است قبل از پیام دادن اول حضور خود را ابراز کنید با لایک ها و چک کردن استوری ها نشان دهید که متوجه او شدید.

عاشق کردن یک پسر در فضای مجازی دشواری های خاص خود را دارد، اما دستور العمل های زیادی برای اینکه چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم برای شما آماده کرده ایم.

چگونه در چت از پسر دلبری کنیم

 چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر

چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر

اگر شما میخواهید بدانید از دوست پسر خود چگونه در چت دلبری کنید، مورد اول کمی برای شما با افرادی که رابطه را شروع نکردن تفاوت دارد، چون شما قبلا رابطه را شروع کردید، از این مورد فقط این بخش را در نظر بگیرید که نباید برای شروع چت با پسر پیام های کوتاه و یک کلمه ای بدهید.

سعی کنید همیشه در پیام اول جز سلام کردن حال طرف مقابل را هم بپرسید و حتما از یک ایموجی مناسب در شروع چت خود استفاده کنید.

زمان مناسب برای چت کردن

همه اتفاقات کوچک و بزرگ در رابطه تاثیر دارند و ساختار رابطه را شکل می دهند، یکی از جنبه های رابطه قوانین نا نوشته آن هستند که رعایت آنها به سادگی به ما یاد می دهد چگونه در چت دلبری کنیم ، قوانینی که اهمیت به سزایی در جریان یک رابطه دارند که راجع به آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

یکی از این قوانین احترام متقابل در رابطه است و یکی از حالت های احترام سرعت و اهمیت پاسخ دادن به پیام ها و تماس های شریک عاطفی است. در ابتدای هر رابطه این احترام در بالاترین حد خود قرار دارد، اما چیکار کنیم که همیشه به همین حالت ادامه پیدا کنه؟

چگونه در چت با یک مرد سریع پاسخ بگیریم؟

اولین شرط برای این که یک پسر هر وقت با او تماس می گیرید یا پیام میدید اولین الویت براش جواب دادن به شما باشه چیه؟

تا جایی ممکن شرایطی را پیش نیارید که دیرتر پاسخ بگیرید! مثلا ساعت هایی که دوست پسرتان سر کاره یا می دونید هر روز توی اون ساعت داره یک کار مشخص انجام میده تماس نگیرید و پیام ندید.

بهترین زمان برای پیام دادن شب ها هست وقتی که شخص کار دیگه ای نداره و شما می توانید زمان طولانی صحبت کنید، و به دلبری کردن در چت بپردازید. هنگام چت های شبانه باید با 12 تکنیک دلبری یاد بگیریم چگونه مردان را دلتنگ کنیم.

چیکار کنم دوست پسرم بعد چت خوابم رو ببینه؟

شب ها بهترین زمان برای چت و دل بردن از یک پسر است، چون همه افراد قبل از خواب به چیز هایی زیادی فکر می کنند، و اگر شما قبل از خواب بتونید با << تکنیک های دلبری از پسر در چت >> فکر طرف مقابل را به خود مشغول کنید، به عمیق ترین لایه های ناخودآگاه او نفوذ خواهید کرد.

حتی با این کار می تونید به رویای شخص مورد نظر هم ورود کنید، ضمیر ناخودآگاه انسان هر موضوعی را که فرد در طول 24 ساعت روز، مخصوصا شب ها قبل از خواب به آن فکر می کند، رویایی راجع به آن خواهد دید.

خودتون فکر می کنید اگر یک پسر همیشه خواب شما رو ببینه چقدر عاشق شما میشه؟

اگر میخواهید ارتباط دوستی خود را به ازدواج ختم کنید و یاد بگیرید که چطور رابطه عاطفی خود را در مقابل تنش ها و مشکلات حفظ کنید کتاب بازگشت به عشق و ازدواج را حتما مطالعه کنید.

نظرات شرکت کنندگان دوره های سربرگ تازه

سرعت مناسب برای تبادل پیام در چت با پسر

برای همه خانم ها این سوال پیش میاد که چطور جواب دوست پسرم رو بدم؟ چگونه در چت دلبری کنیم ؟ دیروز بهش پیام دادم ولی با فاصله طولانی جوابم من را داد، الان باید دیر جواب بدم؟

ممکن است برای همه پیش آید که بخاطر یکسری دلایل نتوانیم یک چت آنلاین و همزمان با عشقمان داشته باشیم ولی این  اتفاق طبیعی است. (پس بهتره وقتی توی چت با پسری که دوستش دارید دقیقا مثل خودش رفتار کنید).

اگر زود پاسخ میده کارهاتون رو رها کنید و شما هم به موقع پاسخ بدید یا بهش بگید که چند دقیقه بعد پیام می دید. و هر وقت دوست پسر شما دیر پاسخ داد، اصلا گله شکایت نکنید و دقیقا با زمان بندی خودش پیام بدید.

این شرایط کاملا طبیعی است و نباید برداشت منفی ازش داشته باشید چون برداشت منفی به واکنش منفی ختم می شود و باعث ایجاد رخنه و فاصله در رابطه خواهد شد.

پاسخ های سریع یک پسر در چت و شروع چت کردن از طرف آن یکی از 13 نشانه های عاشق شدن مردان است.

در چت پیام بدیم یا ویس؟

 چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر

چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر

بهتره 80 در صد ارتباط شما در هنگام چت با پسر را پیام ها تشکیل دهند و 20 در صد این ارتباط از طریق پیام صوتی باشد. پیام هایی که قرار است با طنز همراه باشد یا یک حرف احساسی یا یک شوخی خاص باشد، را به شکل ویس ارسال کنید تا صدای شما روی ذهن طرف مقابل تاثیر مثبت بذارد.

حتما بخوانید؛ چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

استفاده از ایموجی در پیام های متنی

پیام ها نباید همیشه خشک و خالی باشد، بهتر است 40 تا 60 در صد پیام های شما با ایموجی مناسب همراه باشد. پیام متنی می تواند احساسات را منتقل کند، اما نمی تواند همین کار را با لحن حرف شما انجام دهد.

چگونه در چت دلبری کنیم بدون اینکه اشتباهی مرتکب شویم؟ توجه کنید حتی گاهی ممکن است طرف مقابل لحن اشتباهی را از پیام شما برداشت کند، برای همین ایموجی می تواند در انتقال لحن بیان کلمه مفید باشد.

مثلا یه کلمه ساده مثل برو بابا بدون ایموجی در یک شرایط خاص ممکن است باعث سوء تفاهم شود اما یک ایموجی خنده جلوی این اتفاق را به سادگی می گیرد.

 خاصیت دیگر ایموجی ها این است که در فرد مقابل احساس به وجود می آورد، مثلا وقتی پیام خنده داری ارسال می کنید پیام شما با ایموجی خنده تاثیر بهتری دارد، یا زمانی که پیام محبت آمیزی ارسال می کنید، یک قلب بعد از پیام می توانید تاثیر بهتری داشته باشد.

در چت با پسر او را سورپرایز کنید

تاکید می کنم، اگر مشکلی با ارسال عکس تان در چت ندارید و کاملا به پسری که با او چت می کنید اعتماد دارید، گاهی با ارسال عکس های یهویی از خودتان (عکس های مناسب) طرف مقابل را سورپرایز کنید و سعی کنید این کار متقابل باشد، تا جایی که طرف مقابل نیز از این کار ها بکند.

مثلا وقتی کار مهمی انجام می دهد یا اتفاق جالبی برای او افتاده عکسش را برای شما هم ارسال کند. این کار صمیمیت و احساس را در رابطه افزایش می دهد.

هر چه مسائل بیشتری ذهن طرف مقابل را مشغول شما کند یک امتیاز بزرگ است، دقیقا مانند این عادت که از اتفاقات جالب برای هم عکس ارسال کنید.

بحث برای چت با پسر

یک مشکل بزرگ نه! برای شما هم پیش اومده ندونید راجع به چی صحبت کنید؟ این شرایط اتفاق بد و آزار دهنده ای می تونه باشه. اما اگر راهی باشه برای اینکه همیشه بتونیم حرف خوبی برای گفتن داشته باشیم و دلبری از پسران برای ما کار سختی نباشه چی؟

برای اینکه موضوع های مناسبی برای چت با یک پسر انتخاب کنید به دو فاکتور نیاز دارید.

  1. مهارت ارتباطی
  2. شناخت از طرف مقابل

مهارت های ارتباطی شما بزرگ ترین برگ برنده ای است که در رابطه دوستی با یک پسر می توانید رو کنید. برای آشنایی با برخی از این مهارت ها می تونید به تکنیک های چگونه یه پسر را دیوانه خود کنم مراجعه کنید.

شما باید برای شناخت یک پسر به دو موضوع توجه کنید، مورد اول تیپ شخصیتی طرف مقابل و مورد دوم میزان احساس و علاقه اون پسر به شما (اگر در رابطه هستید) با تست احساس طرف مقابل ازمیزان علاقه دوست پسرتان با خبر شوید.

0%

آیا وقتی حرف میزنید او نیز به حرفهایتان گوش میدهد و به شما توجه میکند؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا دست و دلباز است؟ برای خواسته هایتان اهمیت قائل میشود؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا در هر شرایطی برای او اولویت دارید؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

اگر درباره ی ازدواج و یا ملاقات خانواده هایتان صحبت کنید واکنشش چگونه است؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا اگر مدتی شما را نبیند، دلش برای شما تنگ میشود؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا در شرایط سخت برای کمک کردن به شما میشتابد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا درباره ی آینده با شما صحبت میکند یا شما را در آینده اش تصور میکند.

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا درباره ی ظاهرتان نظر میدهد و از شما تعریف میکند؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا او میخواد بخشی از زندگی شما باشد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا اخلاقهای بدتان را تحمل میکند؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

حرفهای عاشقانه میزند؟ یا حداقل با کارهایش علاقه اش را به شما نشان میدهد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا در رابطه تان یک پایداری نسبی و روتین در طولانی مدت بوجود آمده است؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

حس قلبی شما نسبت به احساس او چیست؟ واقع گرا باشید. فکر میکنید او شما را دوست دارد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

تست عشق طرف مقابل
تبریک طرف مقابل عاشق شماست

تست عشق واقعی طرف مقابل

میتوانید به رابطه تان افتخار کنید در شرایطی که عشق واقعی را به این راحتی نمیتوان پیدا کرد، شما توانسته اید یک نفر را واقعا عاشق خود کنید.برای داشتن زندگی بهتر درباره ی مهارت های دلبری کردن بیشتر بخوانید.
شرایط نامناسبی در رابطه تان وجود دارد! نمیتوان به عاشق بودن طرف مقابل اعتماد کرد.

تست عشق واقعی طرف مقابل

وجود عشق دررابطه شما اثبات شده نیست اما با قاطعیت نیز نمیتوان گفت که او شما را دوست ندارد. در شرایط نامناسبی قرار دارید. برای بهبود رابطه تان مراجعه به مشاور پیشنهاد میشود.
شما در یک رابطه یکطرفه قرار دارید. خودتان را گول نزنید.

تست عشق واقعی طرف مقابل

بهتر است برای این دوست داشتن یکطرفه خود کاری بکنید. مشخصا هیچ احساس علاقه ای در طرف مقابل نسبت به شما وجود ندارد. پس این احساس آزار دهنده ر تمام کنید. ضمنا احتمال خیانت در رابطه شما و عشقتان زیاد است.

موضوع برای چت با پسر

 چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر

چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر

موضوعات زیادی برای چت وجود داره، هر وقت در شرایطی قرار گرفتید که نمی دونستید راجع به چه چیز هایی صحبت کنید، از این چند مورد استفاده کنید.

در مکالمه پیامی سوال بپرسید؟

  • بپرسید امروز چیکار کردی چه اتفاقی افتاد؟
  • از تفریحات و علایق هم دیگه سوال بپرسید.
  • یک موضوع مطرح کنید و از او نظر بپرسید. “مثلا راجع به رنگ یک لباس یا حتی موضوعات کاری هر چیز دیگه”
  • از اهداف عشقتان در زندگی سوال کنید.
  • از خط قرمز هایی که در زندگی دارد سوال کنید.

خاطره تعریف کنید.

می توانید چت را به سمت خاطره های جالب و خنده داری که دارید سوق دهید. خاطره ای کوتاه و مناسب را برای طرف مقابل تعریف کنید.

از دوست پسر خود راهنمایی بخواهید

شما می توانید هنگام چت از دوست پسر خود راجع به یک موضوع کمک بخواهید البته کمکی که در حد پرسیدن سوال باشه نه اینکه کاری برای شما انجام بده.

“اگر به این فکر می کنید که چطوری این کار بکنم باید بگم مثلا می تونید، سوالی در زمینه تخصص کاری یا تحصیلی طرف مقابل سوال کنید”

چت روم جای مناسبی برای شناخت یک پسر است.

شما در چت این امکان را دارید که هر سوالی میخواهید بدون خجالت بپرسید و بیشتر با طرف مقابل آشنا بشید. از علایق گرفته تا معیار هایی که از یک رابطه در ذهن دارید، میتواند سوژه چت شما با پسری که می خواهید دل او را ببرید باشد، وقتی یاد بگیرید چطور شخصیت افراد را تحلیل کنید، می توانید به سادگی دیگران  را عاشق خود کنید.

کی دلبری در چت با پسر را تمام کنیم؟

تایم چت بهتره نهایتا بین 30 دقیقه تا 1 ساعت باشه، البته نمی توان یک زمان دقیق برای ارتباط همه زوج های دنیا مشخص کرد، اینکه چقدر یک ارتباط را باید ادامه داد بستگی به خود افراد دارد، درسته نمیتوانیم یک زمان را مشخص کنیم اما می توانیم تشخیص دهیم که کی باید چت کردن را تمام کنیم.

نشانه هایی برای شب بخیر گفتن در چت

  • وقتی فاصله پیام ها زیاد می شود.
  • وقتی پیام ها کوتاه و یک کلمه ای می شود.
  • زمانی که یکسری کلمات تکرار می شود “مثل دیگه چه خبر”.
  • زمانی که پسر بین خواندن پیام و جواب دادن زیاد فکر می کند.
  • وقتی پسر می گوید امروز خیلی خسته شدم.
  • وقتی که از برنامه ها یا کار های فردا صحت می کند و می گوید کلی کار دارم باید بهش برسم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *