کلمات دلبری برای پسر

کلمات دلبری برای پسر


کلمات دلبری برای پسر

کلمات دلبری برای پسر تنها جمله های عاشقانه هستند؟ آیا جملاتی که مردان را دیوانه می کند واقعا وجود دارد؟ با چه کلماتی می توان دل یک پسر را ربود؟ آیا تنها با کلمات و جملات می توانیم کسی را عاشق و دیوانه خودمان کنیم؟ کلمات دلبری برای پسر کدام کلمات هستند؟ از چه کلمه هایی نباید استفاده کنیم؟

قدرت کلمات تا چه اندازه اهمیت دارد؟

کلمات بسیار قوی هستند اما آیا صرفا با انتخاب جملات خاص می توان اطمینان داشت که کسی عاشق شما می شود؟ در این مقاله تصمیم داریم پاسخی مناسب برای این سوالات ارائه کنیم.

جملات و کلمه ها می توانند بار منفی یا مثبت زیادی را به ذهن طرف مقابل انتقال دهند. بنابراین اهمیت اینکه چگونه صحبت کنیم و چه جملاتی را بکار ببریم تا از یک پسر دلبری کنیم اهمیت زیادی دارد. اگر تصمیم دارید کلمه هایی را از فضای مجازی حفظ کنید و برای طرف مقابل بازگو کنید خیلی منتظر نتیجه دلخواهتان نمانید!

بهتر است بجای کلمات کلیشه ای که ممکن است در آن لحظه مناسب فضای مکالمه نباشد، نحوه صحیح ارتباط و سبک ارتباطی درست را فرا بگیرید و بدانید در ارتباط عاطفی چه نوع جملاتی با چه اهدافی می توانند به شما در عاشق کردن پسر مورد نظرتان کمک کند.

بیشترین سطح ارتباطات در جهان امروز بصورت مجازی انجام می شود بنابراین باید مهارت های جذب مرد با موبایل را به خوبی فرابگیرید.

برای هیچ چیزی عجله نکنید

باید با توجه به شرایط موجود کلمات را انتخاب کنید. شخصیت پسر مورد علاقه خودتان را بشناسید تا مرتکب اشتباه نشوید. به قول لسانالغیب حافظ شیرازی هر سخن جایی هر نکته مکانی دارد. مثلا وقتی شما یک هفته یا یک ماه با یک پسر آشنا شدید نباید سراغ کلمات احساسی و عاشقانه بروید و ابراز عشق دلبستگی بکنید.

کلمات دلبری برای پسر
زیاده روی ممنوع!

عشق و علاقه زمانی منطقی و قابل پذیرش و با ارزش است که در زمان خودش اتفاق بی افتد. مثلا حداقل عمر آشنایی بیشتر از 2 ماه گذشته باشد و دو طرف شناخت مناسبی نسبت به یک دیگر داشته باشند.

از نظر هیچ مردی دختری که بعد از یک مدت کوتاه عاشق و وابسته می شود جذاب نیست.

اگر جزء افرادی هستید که رابطه آنها تمام شده و به دنبال برگرداندن پسری که رفته هستید کتاب بازگشت به عشق و ازدواج را از دست ندهید.

کلمات دلبری از پسران

این خوب است که در فضای اینترنت جستجو کنید تا دایره واژگان تان گسترده تر شود و بیاموزید که چگونه در چت برای پسر دلبری کنیم. اما شما نمی توانید جملاتی را پیدا کنید و به طرف مقابل خود بگوید تا به شکل جادویی از او دلبری کنید. در زبان ها چیزی به نام کلمات دلبری برای پسر وجود ندارد.

تلاش شما در جهت پیدا کردن کلمات دلبری برای پسر نشانگر این است که شما تا اینجا درست پیش رفته اید! شما یک نیاز  را کشف کرده اید، نیاز به “جملاتی که مردان را دیوانه می کند “. شما به خوبی درک کرده اید که باید مهارت های ارتباطی کلامی خودتان را تقویت کنید.

روانشناسی به ما توصیه می کند بجای الگو گرفتن از دیگران شخصیت فردی خودمان را شکل بدیم مهارت برقراری ارتباط خود را افزایش دهیم تا در هر شرایطی با دیگران ارتباط پویا و هدفمندی را داشته باشیم.

کلمات چگونه از یک پسر دلبری می کنند؟

ما می دانیم تمام شناخت مان از جهان پیرامون و تمام احساسات و تفکراتمان به لطف حواس 5 گانه وجود دارند. شنوایی و بینایی در ایجاد عشق تاثیر بسزایی دارند. انسان ها از طریق چشم گوش می بینند و می شنوند و عاشق می شوند.

دیده ها و شنیده های ما در ضمیر ناخودآگاه پردازش شده و قضاوت نهایی همراه با احساسات و جهان بینی ما شکل می گیرد. کلماتی که برای جذب یک مرد به کار می بریم باید معنا و مفهوم داشته باشند، باید صادقانه و واقعی باشند. زمان و مکان هر نوع صحبت باید رعایت شود، سخنی که بیان می کنیم باید با شرایط موجود همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

8 کلمه برای دلبری از پسر

بزرگ ترین امتیاز در یک رابطه عاشقانه احساس دلتنگی است. دلتنگی اولین و واضح ترین نشانه عشق و علاقه می باشد. میخواهید بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنیم؟

1.توجه

حرف های شما با پسری که میخواهید او را دیوانه خود کنید باید نشان دهنده توجه شما به او باشد.

  1. مثلا اگر تصمیم دارید یک فیلم تماشا کنید، تهیه خوراکی به سلایق طرف مقابل توجه کنید.
  2. از لباس مورد علاقه اش تعریف کنید، از رنگی که بیشتر دوست دارد و بیشتر می پوشد تمجید کنید.
  3. اگر تغییراتی در رفتارش دارد و کمی ناراحت بنظر میرسد، اشاره کنید متوجه ناراحتی او شده اید، و دلیلش را بپرسید.
  4. اگر کاری هست که او را خوشحال می کند راجع به انجام دوباره آن صحبت کنید.

2.حمایت

با کلمات خود حمایتگر مردی باشید که دوستش دارید. حمایت کردن در روابط عاطفی یک بستر امن برای پرورش عشق و علاقه به وجود می آورد و پیوندی صمیمی را میان دو فرد شکل می دهد.

  1. اگر فردی به او ظلم می کند نشان دهید که حامی حق و حقوق او هستید.
  2. وقتی در مرحله سختی از زندگی قرار دارد به او بگوید و ثابت کنید که کنارش هستید.
  3. زمانی که در حال برداشتن قدمی بزرگ است ابراز کنید که در حد توان از او حمایت می کنید.
  4. اگر ترس یا احساسات دیگر مانع او هستند تا کاری مهم را انجام دهد او را در جهت تصمیم درست حمایت کنید.

3.تشویق

کلمات تشویق کننده می توانند دلربا ترین کلمات می باشند زیرا زمانی که شخصی را تشویق کنید به او امید و انگیزه زیادی می دهید و ثابت می کنید که موفقیت او برای شما بسیار مهم و دلنشین است.

  1. پسر مورد علاقه خودتان را در انجام کار هایی که در آنها مهارت دارد تشویق کنید.
  2. او را برای انجام کاری که علاقه شدیدی به آن دارد ولی هرگز آن را شروع نکرده تشویق کنید.

4.همدردی

همدردی یکی از طبیعی ترین رفتار هایی هست که ما در قبال عزیزان خود انجام می دهیم و متقابلا همین انتظار را داریم. این کار به حل هیچ مشکلی کمک نمی کند اما می تواند به ایجاد آرامش در دیگران کمک کند.

5.اعتماد به نفس

اعتماد به نفس همیشه کلید طلایی هر کاری بوده و هست! در ایجاد احساس عشق علاقه می توان تاثیر اعتماد به نفس را به دو بخش تقصیم کرد. اعتماد به نفس خود شما و تاثیر شما روی اعتماد به نفس طرف مقابل.

  1. هرگز خودتان را در جایگاهی قرار ندهید که اعتماد به نفس تان را زیر سوال ببرد.
  2. خجالتی و کمرو نباشید.
  3. از صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با اطرافیان عشقتان نهراسید.
  4. اگر کسی در مقابل شما گارد دارد بخاطر روبرو شدن با او اعتماد به نفستان را از دست ندهید.
  5. در جمع خانواده و نزدیکان خودتان اعتماد به نفس طرف مقابل را بالا ببرید.
  6. هرجا طرف مقابل تان کمبود اعتماد به نفس داشت با کلمات مناسب به او کمک کنید اعتماد به نفس خود را پیدا کند.

6.محبت و ابراز علاقه

دو نیاز بزرگ برای هر انسان هستند. اما به سادگی با زیاده روی در آن، رابطه به سمت تکراری شدن می رود.

  1. اگر ابراز علاقه می کنید منتظر ابراز علاقه باشید و هیچ وقت یکطرفه به این کار ادامه ندید.
  2. در ابراز علاقه زیاده روی نکنید.
  3. در دیدار ها به عشقتان محبت کنید با کلمات مهربانانه با او صحبت کنید.

7.دلجویی

کلمات دلجویانه در زمانی که مرتکب خطایی شده باشید باید بیان شوند. اگر شما دلیل بروز مشکلی بودید یا ناخواسته مسئله ای به وجود آورده اید سریعا با طرف مقابل خود رو در رو صحبت کنید و از او دلجویی کنید.

8.صداقت

همیشه سعی کنید طوری با عشقتان صحبت کنید که هرگز به صداقت شما شک نکند. چیزی به اسم دروغ مصلحتی وجود ندارد سعی کنید واقعیت را همیشه مطرح کنید حتی اگر به ضررتان باشد. حتی در بحث های پیش پا افتاده غلو نکنید و صداقت گفتار خود را در ساده ترین چیز ها حفظ کنید.

7 کلمه که نباید به زبان بیاورید

کلمات دلبری برای پسر
مراقب حرفات باش!

چه کلمه هایی جزء کلمات دلبری برای پسر نیستند؟ کنجکاو هستید راه های جذب غیر مستقیم پسران را بدانید؟

  1. اعتراض مدام به کم توجهی

” اگر عشقتان به شما توجه زیادی ندارد، برای توجه و محبت التماس نکنید، فقط کمی در ابراز علاقه و محبت خود عقب نشینی کنید تا ابراز علاقه هر دو شما در یک سطح باشد”.

  1. درخواست توجه و معاشرت بیش از حد

” نباید انتظار داشته باشید یک مرد کل شبانه روز برای شما وقت داشته باشد هر چند ساعت یک بار با شما صحبت کند، روزش را حتما با شما شروع کند و شب قبل خواب حتما با شما مکالمه طولانی داشته باشد”.

  1. انتظارات غیر منطقی

“انتظاراتی مانند: هزینه های سنگین مادی یا حضور طرف مقابل در همه مشکلات تان انتظارات غیر منطقی هستند”.

  1. مخاصمه با نزدیکان طرف مقابل

” اگر احساس خوبی به افراد نزدیک به عشقتان ندارید سعی کنید با آن مقابله کرده یا این احساس را پنهان کنید. ایجاد بحث با نزدیکان کسی که دوستش داریم همیشه یک عامل منفی و قوی است که سلامت و امنیت رابطه را تهدید می کند”.

” مثلا اگر بخواهید رابطه عشقتان را با برخی از اطرافیانش محدود کنید تا خودتان در زندگی طرف مقابل مهم تر باشید، اطرافیان او علیه شما خواهند شد و کمی بعد خود شخص نیست بر ضد شما خواهد شد و موجبات سقوط احساسی رابطه فراهم می شود”.

  1. اصرار برای انجام کاری که برای طرف مقابل قابل قبول نیست

” اگر خواسته ای دارید که برآورده کردن آن برای طرف مقابلتان دشوار است یا مشکلاتی را به وجود می آورد بهتر است راجع به آن خواسته تجدید نظر کنید”.

  1. فشار آوردن برای ازدواج

” اگر در مرحله پیش از ازدواج هستید با توجه به شرایط، زمان ازدواج را مشخص کنید. اگر پسری که دوستش دارید آمادگی کامل را ندارد او را تحت فشار قرار ندهید”.

  1. شک و بد بینی

“بی اعتمادی، شک و بد بینی سه سم مهلک هستند که می تواند جان رابطه را بگیرد و احساس عشق را نابود کند. اگر چیزی شما را آزار می دهد در پی حل آن باشید نه اینکه طرف مقابل را مورد حمله و حجوم احساسات منفی خود قرار دهید”.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

2 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله ای هستم که از یه پسر ۲۲ ساله خوشم اومده و پارسال با هم در ارتباط بودیم و به خاطر مسائل درسی و ….من قطع ارتباط کردم الان دوباره باهاش حرف میزنم پسر آروم و مهربون و شوخ طبعی هست و احساس میکنم دوستم داره و اینکه من چند تا اشتباه کردم یعنی متاسفانه بهش گفتم که اعتماد به نفس ندارم و …خودش بهم انرژی میده مثلا میگه باید اعتماد به نفس داشته باشی و ….ما پریشب داشتیم حرف میزدیم و تقریبا چهار روز میشه که هر شب با هم حرف می‌زنیم بعد میخواستیم کم کم بریم و من احساس میکردم که زیاده روی میکردم تو چت یعنی همیشه من شروع کننده چت بودم و بهم گفت پس فردا شب میام و خدافظی کردیم ..احساس میکنم یکم میخواد دور شه ازم و از اینکه گفتم اعتماد به نفس ندارم ممکنه که دیگه ازم خوشش نیاد؟ خودش بعضی وقتا تو چت کلمه های عزیزم ، گلم و …. میگه این یعنی دوستم داره؟؟؟

    • سلام دوست عزیز برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه میتونید با این شماره تماس بگیرید یا در تلگرام و واتس آپ پیام بدید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *