بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور

بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور


بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور

بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور متد جدیدی است که در کتاب بازگشت عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه بصورت کامل مطرح شده است. از دست دادن رابطه و برگرداندن عشق روزی دغدغه همه ما انسان ها خواهد بود. بدیهی است که وقتی یک رابطه تمام میشود هیچ راه خوبی برای برگرداندن عشق پیدا نکنیم چون دیگر با عشق خود ارتباط نداریم. شما فکر می کنید که دیگر امکان ترمیم رابطه و برگرداندن عشق از دست رفته برای شما وجود ندارد چون ارتباط شما با عشقتان قطع شده یا نمیخواهید بصورت مستقیم از او در خواست کنید که به رابطه با شما برگردد و مشکلات را فراموش کند. وقتی هیچ ارتباطی وجود نداشته باشد شرایط سخت و دشوار خواهد بود شما حق دارید نگران شوید و دچار استرس و اضطراب بشوید، اما باید بدانید این مشکل فقط مختص شما نیست تقریبا 99 درصد روابطی که تمام میشوند دچار همین مشکل هستند.

رابطه دوستی یک نقص بزرگ دارد شما جز رابطه خود هیچ ارتباط دیگری با طرف مقابلتان ندارید فقط یک در صد از روابط هستند که طرفین جز رابطه عاطفی ارتباط دیگری نیز با هم دارند. اما در 99 در صد روابط طرفین رابطه با یکدیگر فامیل، همکار، همکلاسی، همسایه نیستند و یا دوست و آشنای مشترکی هم ندارند. اگر شما هم جزء 99 در صدی هستید که با عشق خود ارتباط ندارند طبیعی است به دنبال بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور باشید. شاید برای شما این سوال مطرح شود که آیا میتوان موفق به بازگرداندن معشوق از راه دور شد یا خیر؟ در این مقاله تصمیم داریم بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور که اولین بار در کتاب بازگشت عشق مطرح شد را برسی کنیم.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

راه های بازگرداندن معشوق از دور

در شرایطی که رابطه دچار مشکلات و تنش شده است یا به هر دلیل دیگری یک رابطه به اتمام رسیده بهترین راه برای شروع مراحل بازگشت از راه دور این است که یکسری کار های غریزی را که هر شخصی ممکن است در این شرایط انجام دهد تکرار نکنید. هر حرفی که انسان میزند هر تصمیمی که میگیرد و هر اقدامی که می کند تا 92 در صد تحت کنترل ناخودآگاه است، حال ناخودآگاه چیست؟ ناخودآگاه مرکز ادراک انسان است منشاء تمام احساسات انسان ناخودآگاه او است، مثلا ترس، شادی، شجاعت و همچنین احساس شکست عشقی از ناخودآگاه منشاء میگیرد.

وقتی ما تحت تاثیر یک احساس منفی هستیم ناخودآگاه ما سعی می کند راه حلی برای مشکل پیدا کنند، شما در رابطه عشق خود را از دست رفته میبینید در این شرایط فکر می کنید تا دیر نشده باید هر طور که میتوانید عشقتان را برگردانید، این کار باعث میشود شما تماس های زیاد ی بگیرید، پیام های طولانی ارسال کنید، احساس ترحم طرف مقابل را جلب کنید یا با التماس اصرار و خواهش سعی کنید او را برگردانید، مجموع این اشتباهات بزرگ شامل 13 اشتباه خطرناک برای بازگشت به رابطه است. که قطعا این 13 اشتباه جزء بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور نیستند.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

کلیشه های زیادی راجب بازگشت مجدد به رابطه وجود دارد، که در سایت های بیشماری به آنها پرداخته شده اند، اما در این مقاله سعی می کنیم واقعا از این کلیشه ها فاصله بگیریم و برگرداندن عشق به زندگی را با دیدگاه و روشی علمی بررسی کنیم. بهترین راهی که میتونم به شما معرفی کنم روانشناسی و تکنیک های nlp است. روانشناسی علم تحلیل ذهن انسان است، وسعت و قدرتی که این علم دارم هنوز نقطه پایانی برایش مشخص نشده است. یکی از اصل های ساده و اصلی روانشناسی این است که، هر عمل که انسان انجام می دهد و هر تصمیمی که میگیرد، دلیلی برای آن وجود دارد.

برگرداندن عشق همیشه ساده نیست، چیزی که باید به آن توجه کرد، دلیل و عامل جدایی است، بدون پیدا کردن ریشه مشکل، به هیچ عنوان نمی توانید مشکل خود را حل کنید. رابطه شما چرا تمام شده است؟ آیا جزء کسانی هستید، که دلیل جدایی عشقشان را می دانند، یا افرادی که نمیتوانند عامل فروپاشی رابطه خود را پیدا کنند، شاید هم جزء آن دسته افرادی هستید که فکر می کنند، رابطه آنها یک شبه و بدون دلیل تمام شده است!

اما این یک اشتباه محض است، که میتواند اولین دلیل شکست یک فرد برای بازگشت عشقش باشد، چون هیچ رابطه ای، بدون دلیل و یک شبه تمام نمی شود، حتی روابطی که برای تمام شدنشان نمی توان دلیلی منطقی پیدا کرد نیز، در واقع بدون دلیل تمام نشده اند، دلیل فروپاشی این نوع روابط، عدم رضایت فرد از رابطه است، وقتی شما در یک رابطه رضایت نداشته باشد، خوشحال نباشید و معیار های خودتان را در رابطه پیدا نکنید، آیا به آن رابطه ادامه می دهید؟ قطعا خیر، پس باید نگاه خودتان را از فردی که ترد شده، تغییر بدهید و با نگاهی دیگر به مشکل این رابطه بپردازید. دلیلی که عشقتان بخاطرش تصمیم به جدایی گرفت را پیدا کنید. عوامل و دلایل زیادی بر روی روابط تاثیر دارند که سرنوشت رابطه را مشخص می کنند، چند مورد از اصلی ترین این موارد را برسی می کنیم.

  • تنش
  • تاثیرات منفی اطرافیان
  • برطرف نشدن نیازهای ناخودآگاه
  • نبود معیارهای ناخودآگاه
  • روزمرگی
  • مادیات
  • کمبود مجبت و توجه
  • ترس
  • مقایسه

این 9 عامل مهم ترین عوامی هستند که باعث جدایی دو فرد می شوند، ده ها مورد دیگر نیز وجود دارد که در کتاب بازگشت به عشق برسی میشود. اما تکنیک بعدی که باید برای بازگشت به عشق به کار برد، شناخت نیازها، معیارها، اهداف، کمبود، پتناسیل و ضعف های طرف مقابل است. باید از دریچه چشمان طرف مقابل رابطه را ببینید، باید کمی ها و کاستی هایی که باعث جدایی شما از عشقتان شده است را پیدا کنید و ازبین ببرید.

در ادامه نوبت به عیب یابی فردی می رسد، قطعا هر فردی در رابطه معایب و مشکلاتی دارد، که رفع شدن این معایب اهمیت زیادی در بهترین راه های بازگشت دارد. تصور کنید شما موفق شدید طرف مقابل را جذب خود کنید، یا عشقتان خودش احساس دلتنگی کرده و به بازگشت فکر می کند، اگر نگاهی به رابطه و شما بکند اما هیچ تغییری احساس نکند، و به این فکر کند که اگر به رابطه برگردد، همه چیز مانند گذشته خواهد بود، بنظر خودتان چقدر احتمال دارد که یک فرد در این شرایط تصمیم به بازگشت بگیرد؟!

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

بیاید نگاهی دقیق تر و علمی تر به موضوع جدایی و بازگشت به عشق داشته باشیم. دقیقا چه اتفاقی در مغز و ذهن رخ می دهد که نتیجه آن خروج فرد از رابطه عاطفی است؟ هر تصمیم از شروع تا اجرا یک مسیر منظم را طی می کند. اما این مسیر چگونه است؟ مغز و ناخودآگاه انسان، سیگنال هایی ورودی را دریافت می کند، سپس بر روی این اطلاعات پردازش انجام می دهد. چرخه تصمیم و اتفاقات زندگی انسان به این شکل است که سیگنال های ورودی افکار انسان را می سازند (مثلا: فردی سخنی میگوید که شما را به فکر فرو می برد)، افکار باور های ما رابه وجود می آورند، و باور ها احساسات انسان را شکل می دهند، و احساسات تصمیمات ما را مشخص می کنند. منشاء تمام تصمیمات، احساسات ناخودآگاه انسان است، هر تصمیمی که میگیریم بخاطر یک احساس خاص است. مثلا: اگر شما تصمیم گرفتید از کار خود استفاء دهید بخاطر احساس بدی است که برای شما ایجاد شده.

تکنیک های nlp عشق

بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور
بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور

مغز انسان را می توان بهترین و پیشرفته ترین ابر کامپیوتر دنیا درنظر گرفت، در نتیجه با این تشبیه ذهن انسان را نیز پیچیده ترین و پیشرفته ترین هوش مصنوعی عالم دانست. در برنامه نویسی ارتباط انسان و ماشین توسط کامپایلر ها ممکن می شود، کامپایلر در واقع زبان رابط بین انسان و ماشین است، وظیفه کامپایلر، ترجمه زبان انسان (کدهای برنامه نویسی) به زبان کامپیوتر (صفر و یک) است. و اینگونه با کمک این زبان واسط، ما میتوانیم کدهای دلخواه خودمان را به کامپیوتر بدهیم.

تکنیک های nlp عشق یا همان برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه با هدف عشق، بهترین روشی است که میتوان برای ترمیم رابطه استفاده کرد، و قطعا کامل ترین روش و تکنیک بازگشت به عشق است. متوجه شدیم، برنامه ریزی که در ناخودآگاه طرف مقابل ما اتفاق افتاده، باعث دوری و جدایی شده است، پس باید با برنامه ریزی مجدد ناخودآگاه طرف مقابل احساس او را تغییر داد و جذبش کرد، تکنیک ان ال پی دقیقا چیزی است، که شما برای برنامه ریزی ناخودآگاه نیاز دارید.

بعد از گذشت از دو تکلیف بالا برای شروع برنامه ریزی ناخودآگاه یک تکلیف دیگر باقی است که باید انجام شوذ، چون به اطلاعات و نتایج این تکلیف هم نیاز داریم تا بتوانیم برنامه دقیق و منظم خود را برای بازگشت به عشق آماده کنیم. تکلیف بدی کتاب بازگشت به عشق، با تحلیل تیپ شخصیتی و شناخت ویژگی های مانند: کمبود ها، نیازها، معیارها، ضعف ها، اهداف، احساسات و ترس های، طرف مقابل، آغاز می شود.

اهمیت بالای این کار باعث شده که جزء یکی از تمرین های اصلی فصل اول کتاب باشد. جذب دیگران یک استراتژی پایه دارد “ببینید طرف مقابل چه چیزی میخواهد” انسان ذاتا موجود نیاز مندی است، سایر موجودات، نیاز های محدودی مانند: آب غذا، امنیت و … دارند. اما نیاز های انسان محدودیتی ندارد، انسان نیاز های زیادی دارد مانند: محبت، توجه، تشویق، حمایت، شادی، آرامش، امنیت، پیشرفت، تغییر و ده ها نیاز دیگر که در کتاب بصورت کامل به آنها پرداخته ایم.

چرا انسان ها عاشق می شوند؟

انسان موجودی با صدها نیاز! به یک چیز بیشتر از هر چیزی نیاز دارد “نیاز به محبت و عشق”. عمیق ترین نیازهای انسان در واقع عاطفی هستند، تاثیری که مسائل عاطفی بر روی ناخودآگاه و شخصیت انسان دارد، غیر قابل وصف است. انسان بصورت ناخودآگاه در روابط به دنبال برطرف کردن نیازها و خواسته های خود است. این واقعیت را نمیتوان نادیده گرفت که پایه و اساس روابط عاطفی برطرف شدن نیازها و رسیدن به خواسته ها است، شاید در ظاهر، این موضوع جالب نباشد، اما ذات انسان به این صورت است. کسی در روابط خود موفق است که بتواند، ناخودآگاه طرف مقابل خود را وابسته کند، اما باید در نظر داشت که رسیدگی به نیازها و خواسته های طرف مقابل نباید با خدمت گذاری غلام حلقه به گوش بودن اشتباه گرفته شود.

مهم ترین نکته این تمرین، شناخت درست و تحلیل کامل تیپ شخصیتی فرد مورد نظر است. ناخودآگاه انسان از بدو تولد تا لحظه مرگ، در حال برنامه ریزی شدن است، اتفاقات دوران کودگی احساساتی را برای انسان ایجاد می کند که شخصیت فرد را شکل می دهد. منظور از شخصیت در اینجا، ضعف ها، ترس ها، عقده حقارت، کمبود ها، آرزو ها، معیارها و نیازهای ناخودآگاه است.

عاشق کردن و ایجاد وابستگی با کمک تکنیک های ان ال پی واقعا ممکن است، اجازه بدید با یک مثال ساده توضیح بدم، فردی را فرض کنید که در تمام طول دوران زندگی خود، سرکوب شده است. مدام به او یادآور شده اند که هیچ وقت موفق نخواهد شد، توانایی انجام کاری را ندارد، نمیتوانید هیچ چیزی را به پایان برساند و…. سوال اینجاست که فردی با این شرایط جذب چه کسی میشود؟ این اشخاص جذب کسانی می شوند، که برعکس خودش باشند، یعنی افراد موفق. پس برای جذب این افراد باید تبدیل به یک فرد موفق و فعال شد.

اما چگونه بعد از جذب این افراد آنها را وابسته خود کنیم؟ بعد از تبدیل شدن به یک فرد موفق، شما باید، کمبود ها و خلع های طرف مقابل خود را پر کنید. مثلا تشویقش کنید، از او حمایت کنید و کاری کنید بتواند برعکس باورش عمل کند و تبدیل به فردی موفق شود، زمانی که این اتفاق رخ دهد، شما در ناخودآگاه طرف مقابل، تبدیل به یک منبع تغذیه برای رفع نیاز او می شوید، و انسان ها حاظر نیستند، چیزی که چنین دغدغه های عمیقی از آنها را برطرف می کند از دست بدهند. هر یک از موارد یاد شده، مانند ضعف ها و ترس ها تکنیک های خاص خود را دارند، باید با تحلیل، مشخص کرد که مشکل و ضعف طرف مقابل در کدام یک از این موارد است، سپس با کمک تکنیک های برنامه ریزی ناخودآگاه، و رسیدگی به این موارد میتوانیم ناخودآگاه فرد مورد نظر خود را کاملا فتح کنیم.

آیا می توان کسی را از راه دور برگرداند؟

بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور
بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور

جستجویی در گوگل یا کانال های تلگرام که داشته باشید، ده ها تکنیک و روش به عنوان بهترین راه های بازگرداندن عشق از راه دور به شما معرفی می شود. اما به راستی کدام یک از این تکنیک ها و روش ها علمی و اجرایی هستند؟ اگر بدون دانستن پاسخ این سوال، شروع به استفاده از یک روش کنید، احتمال اینکه، تلاش شما برایتان گران تمام شود بسیار زیاد است. چون بازگشت به عشق شوت کردن یک توپ به دروازه نیست که بی نهایت فرصت داشته باشیم، قطعا در بازگشت محدودیت هایی وجود خواهد داشت، و با هر بار تلاش، فرصت ها کم تر می شوند، پس باید با اطلاعات کامل و ذهن باز از ابتدا بهترین روش های بازگشت به عشق از راه دور را پیدا کنید.5

چگونه از راه دور عشقمان را برگردانیم؟

همانطور که به شما وعده داده ایم بازگشت عشق از راه دور ممکن است، شما را با محدودیت های بازگشت عشق از راه دور نیز آشنا می کنم. آیا طرف مقابل شما برای همیشه از کشور خارج شده (دیگر در یک کشور نیستید)، یا طرف مقابل شما برای همیشه به شهری دیگر رفته است، آیا عشقتان با شخص دیگری ازدواج کرده یا نامزد کرده؟ و هیچ گونه دسترسی به طرف مقابلتان ندارید نه از طریق شبکات اجتماعی و نه از طریق دوستان و آشنایان مشترک؟ اگر در یکی  از این شرایط قرار دارید و یا هیچ شماره ای از طرف مقابلتان هم ندارید متاسفانه بهترین تصمیم برای شما فراموشی است.

چون واقعیت خلاف چیز هایی است که در اکثر سایت های غیر تخصصی گفته می شود. هر رابطه ای پتانسیل بازگشت را ندارد، و هر تکنیکی هم قدرت بازگرداندن فرد را ندارد. متاسفانه در شرایط این چنینی نه قانون جذب و نه تکنیک های ان ال پی و نه هیچ چیز دیگر هیچ فایده ای خواهد داشت. اگر کسی ادعا دارد با وجود این مشکلات میتواند به شما در بازگشت عشق کمک کند، کاملا قصد سوء استفاده از شما را دارد. در مقابله با این شرایط بهترین کار آغاز روند فراموش کردن رابطه است.

من شخصا فردی هستم که هیچ کاری را بدون تحقیق انجام نمی دهم، و قبل از هر چیزی از علمی بودن روش و کاری که انجام می دهم مطمعن می شوم، راز موفقیت شما هم چیزی جز این نخواهد بود. پس راجب تکنیک هایی که قرار است استفاده کنید، صحبت خواهیم کرد و شایعات را از تکنیک های کاربردی جدا می کنیم.

  • هیپنوتیزم: “ناکارآمد”، هیپنوتیزم از فاصله نزدیک عملی می شود، و تاثیر آن فقط در یک مدت زمان محدود وجود دارد.
  • دعا و طلسم: “ناکارآمد” دعا های مانند بازگشت معشوق در سه روز، از لحاظ منطقی، علمی، مذهبی و الهی رد می شود.
  • قانون جذب عشق: “ناکافی” یک تکنیک قدرت مند که می توان استفاده زیادی از آن برد، ولی محدودیت های زیادی در هدف بازگشت به عشق وجود دارد.
  • کائنات: “ناکافی” نمی توان فلسفه وجود کائنات را رد کرد، اما قطعا به امید کائنات نشستن کار بیهوده ای است، چون جذب انسان با یک مانع بزرگ به اسم (اختیار) روبرو است.
  • تکنیک های NLP: “کارآمد” این تکنیک ها را می توان، آخرین و کامل ترین دست آورد علم روانشناسی دانست، اگر تنها یک راه برای بازگشت به عشق وجود داشته باشد، قطعا این راه به تکنیک های NLP ختم می شود.

بهترین تکنیک برگرداندن عشق از دور

در طی این سالها که من به همراه تیم بسیار حرفه ای سربرگ تازه در زمینه بازگشت عشق تحقیق و پژوهش انجام می دادیم، تمام این روش ها را بصورت کامل و از جنبه های مختلف برسی کردیم. بهترین روش هایی که می توان به کار برد شامل تکنیک های ان ال پی، قانون جذب، روانشناسی و روانکاوی هستند. اما هر کدام از این تکنیک ها ضعف هایی دارند، و در برخی شرایط کارایی خود را از دست می دهند، اما ما در زمان طراحی دوره های بازگشت به عشق، برخی تکنیک ها را با هم ادقام کردیم که نتیجه آن تکنیک های شش مرحله بازگشت عشق بود، این تکنیک ها ضریب موفقیت را به 90 در صد می رسانند. (در انتهای این مقاله تعدادی از نظرات بیشمار شرکت کننده های دوره بازگشت را قرار می دیم)

قانون جذب: همانطور که در مقاله قانون جذب عشق از دست رفته توضیح دادیم، قانون جذب عشق با قانون جذب تفاوت های خاصی دارد، مثلا از تکنیک تصویر سازی قانون جذب، نباید در قانون جذب عشق برای بازگرداندن فرد به رابطه استفاده شود. از طریق تکنیک ها جذب، می توان تا حدودی یک شخص را جذب کرد، اما تصور های ذهنی که در ناخودآگاه طرف مقابل ایجاد شده است، توسط قانون جذب تغییر نمی کند، در این بخش که قانون جذب با محدودیت مواجه است ما از تکنیک های NLP عشق استفاده خواهیم کرد. همچنین از قانون جذب می توان برای شرایطی که ارتباط مستقیم بین دو فرد نیست استفاده کرد.

تکنیک های NLP: ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه) تکنیکی است که به خود سازی، پیشرفت و تغییر ختم می شود، این تکنیک ها به شما یاد می دهند، بهترین رفتار چیست، مناسب ترین واکنش چیست، به شما مهارت های ارتباطی، نفوذ کلام، مدیریت رابطه، کاریزما و… آموزش می دهد. تقریبا با این تکنیک ها هر هدفی دست یافتنی است، اما ان ال پی یک نقص دارد، زمانی که ارتباط دو فرد قطع باشد، تکنیک های ان ال پی نمی توانند تاثیر کامل خود را روی رابطه بگذارند بنابر این در شرایطی این چنینی از قانون جذب و نظریه هایی مانند؛ نظریه شش درجه جدایی، نظریه اثر پروانه و قانون ارتعاش.

متقاعد سازی برای بازگشت با نفوذ به ناخودآگاه

اگر احساس می کنید، یادگیری تکنیک های روانشناسی یا نفوذ به ناخودآگاه کار خیلی سختی است، باید عرض کنم کاملا اشتباه می کنید، و نیاز به نگرانی نیست، با صرف کمی زمان و تمرکز، می توانید این متد ها را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید و اجرا کنید. شخصا به شما قول میدم، زمانی که نحوه کار کرد ناخودآگاه را بشناسید، گرایش تکنیک های ان ال پی شما را جذب خواهد کرد، انگیزه و هیجان شما برای یادگیری بیشتر خواهد شد.

متقاعد سازی مرحله ای

تا به اینجا آشنایی مختصری با ناخودآگاه و کارکرد آن پیدا کردید، ولی این توضیحات به هیچ عنوان کافی نیستند. پروسه بازگشت به عشق، هرگز یک شبه به نتیجه نمی رسد، بازگشت به عشق برای شما یک هدف است و برای طرف مقابل یک انتخاب، پس باید تلاش کنید، عشقتان را متقاعد به بازگشت کنید، این متقاعد سازی باید، بصورت مرحله ای انجام شود.

مغز انسان را می توان به عنوان پیشرفته ترین و کاملترین ابر کامپیوتر جهان دانست، و ذهن انسان را می توان به بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار هستی (هوش مصنوعی) دانست. این تشبیه بسیار کامل است، با درنظر گرفتن مغز و ذهن به عنوان کامپیوتر و نرم افزار، درک سیستم ذهن و کار آنها بسیار ساده می شود. تصمیم دارم با کمی توضیح، اطلاعات بیشتری راجب ضمیر ناخودآگاه به شما بدم.

سیستم های حسگر نمونه مناسبی هستند، برای مقایسه با موضوع مورد بحث ما. این سیستم ها اطلاعات را از اطراف جمع آوری می کنند، سپس داده ها را به سیستم پردازنده مرکزی ارسال می کند، در سیستم مرکزی با در نظر گرفتن پردازش های از قبل مشخص شده روی اطلاعات، عملیات مورد نظر انجام می گیرد، سپس نتیجه به عنوان خروجی نمایش داده می شود. کاری که دقیقا ذهن و مغز انجام می دهند، اما این روند به همین سادگی ها نیست!

سیگنال های ورودی

ذهن انسان بُعد های مختلفی دارد، سعی می کنم این بُعد ها را تا جای ممکن به زبان ساده برای شما بازگو کنم. ذهن مانند سیستم های حسگر اطلاعات را از محیط دریافت می کند، اطلاعاتی مانند؛ سخنان دیگران، اتفاقات، واکنش های اطرافیان، نگاه دیگران و یا هر چیز دیگری که در دنیای پیرامون ما اتفاق می افتد یک سیگنال به ناخودآگاه ارسال می کند. سپس ناخودآگاه اطلاعات ورودی را پردازش می کند. “اما این پردازش ویژگی های خاصی دارد”

تا حالا به این فکر کردید که پردازشی که ناخودآگاه یا سیستم حسگر انجام می دهد بر چه مَبنا و اساسی است؟  نحوه و نوع پردازش اطلاعات در کامپیوتر مشخص می شود، کد هایی که انسان به کامپیوتر می دهند، در واقع فرمولی هستند که مشخص می کند، پردازنده با داده ها باید چه کاری انجام دهد. ناخودآگاه نیز از این قانون پیروی می کند، پردازش روی اطلاعات تحت تاثیر “شخصیت ناخودآگاه” انجام می شوند. برای همین انسان ها در شرایط مشترک واکنش های متفاوت نشان می دهند، چون شخصیت ناخودآگاه هر انسانی باتوجه به اتفاقات و زندگی که پشت سر گذاشته شکل می گیرد.

فرض کنید در پیاده روی کوچ و پر از جمعیت در حال تردد هستید، بصورت اتفاقی با فرد دیگری برخورد می کنید و این برخورد باعث می شود خرید های آن شخص به زمین بریزد، واکنشی که این شخص از خود نشان خواهد داد در هر شرایط یکسان است؟ قطعا خیر، همانطور که گفتیم نوع رفتار انسان ها در شرایط بستگی به شخصیت آنها و برنامه ریزی ناخودآگاهشان دارد. ممکن است این شخص فردی خوش اخلاق و آرام باشد، و از وسایل خود را جمع کند، و شما هم با عذر خواهی به او کمک کنید. اما ممکن است، طرف مقایل شما فردی خشمگین و کم حوصله باشد که در نتیجه جز بحث و جدل چیزی آیدتان نخواهد شد.

به روند اتفاقات در مثال بالا توجه کردید؟ متوجه چه چیزی شدید؟ در این مثال شما در دنیای خود “جهت زندگی” دارید حرکت می کنید، فرد دیگر نیز همیچنین در دنیای خود است، ناگهان شما با هم برخورد می کنید! یعنی همان کائنات، و به این سادگی همه ما روی زندگی های انسان های دیگر و جهانمان تاثیر داریم. در ادامه هر دو فرد ارسال و دریافت سیگنال های ورودی را انجام دادند، و همچنین پردازش و سیگنال خروجی نیز بدست آمد “نوع برخورد شما و این شخص”

اما تاثیرات چنین اتفاق ساده ای به اینجا ختم نمی شود، چون بزرگ ترین بخش این اتفاق در نظر گرفته نشده (یعنی برنامه ریزی ناخودآگاه). دانستیم که در هر لحظه با هر رویداد و یا احساس ناخودآگاه انسان در حال برنامه ریزی است، در مثال بالا نیز این برنامه ریزی وجود دارد، برخورد که اتفاق اقتاد بر روی هر دو نفر تاثیر میگذارد. مثلا ممکن است شما بخاطر رفتار خشن آن فرد، روز بدی را شروع کنید، و حتی ناراحتی شما باعث شود رفتار نامناسبی با عشقتان داشته باشید، در نتیجه برخورد با یک فرد ناشناس می تواند باعث بروز مشکل در رابطه شما شود! حالا که این را می دانید کمی به بازگشت عشق فکر کنید! بدانید برای متقاعد کردن یک فرد تمام نیاز به مهارت هایی مانند نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه است، و این کار بدون استراتژی شش مرحله ای امکان پذیر نیست.

تغییرات احساسی

ما زمانی موفق به برگرداندن عشق خود می شویم که احساسات طرف مقابل تغییر کرده باشد. تبدیل احساس نفرت به عشق کاری شدنی است، اما طبق یک اصول و شرایط خاص، مسیر مشخصی برای این هدف وجود دارد، افکار انسان باور های او را می سازد، و باور هایش احساساتش را شکل می دهد، و احساسات انسان تصمیمات او را مشخص می کند، تصمیم بازگشت به رابطه به این شکل اتفاق می افتد. ترکیب تکنیک های ان ال پی، قانون جذب، قانون ارتعاش، روانکاوی، روانشناسی و .. تغییر احساس را ممکن کرده است. می توانید برنامه ریزی شش مرحله ای را در کتاب بازگشت به عشق مطالعه کنید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

4 دیدگاه

  • سلام استاد ینی اگر در شهرايى متفاوت بوديم اما به شماره و…دسترسی داشته باشیم بازهم فایده ندارد و نمیشود یا میشود ?

    • در پاسخ به مرتضی
      99 درصد افراد وقتی رابطه تمام میشود با طرف مقابل خود هیچ ارتباطی ندارند و این طبیعت رابطه دوستی است فقط درصد کمی هستند که طرف مقابلشان اقوام همکار یا همکلاسی آنها هست ولی این نبود ارتباط هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد چون در دوره ها روش جذب غیر مستقیم غیر کلامی آموزش داده میشود با تکیه بر تکنیک های راتباطی از راه دور، نظریه های ارتباط غیر مستقیم، و قانون جذب از راه دور بصورت کاملا علمی. این موارد این امکان را به شما میدهد که بصورت غیر مستقیم شخص را تحت تاثیر قرار بدهید و جذب کنید.

  • سلام آيا میشه کسی که تو شهر دیگه زندگی میکنه و رابطه خوبی داشتیم اما جدا شدیم رو برش گردوند? به شماره و…دسترسی هست حدود نزدیک به یک سال هست

    • در پاسخ به پیمان 021
      سلام عرض شد. 99 درصد افراد وقتی رابطه تمام میشود با طرف مقابل خود هیچ ارتباطی ندارند و این طبیعت رابطه دوستی است فقط درصد کمی هستند که طرف مقابلشان اقوام همکار یا همکلاسی آنها هست ولی این نبود ارتباط هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد چون در دوره ها روش جذب غیر مستقیم غیر کلامی آموزش داده میشود با تکیه بر تکنیک های راتباطی از راه دور، نظریه های ارتباط غیر مستقیم، و قانون جذب از راه دور بصورت کاملا علمی. این موارد این امکان را به شما میدهد که بصورت غیر مستقیم شخص را تحت تاثیر قرار بدهید و جذب کنید.

      برای دریافت مشاوره میتوانید در تگرام یا واتس آپ به تیم مشاوره سربرگ تازه پیام ارسال کنید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *