علائم دلتنگی در مردان مغرور

علائم دلتنگی در مردان مغرور


علائم دلتنگی در مردان مغرور

علائم دلتنگی در مردان مغرور را چطور شناسایی کنیم ” خلاصه مطلب” شناسایی نشانه های دلتنگی در مردان، تکنیک های ایجاد دلتنگی در مردان، از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد، تست آنلاین عشق طرف مقابل. بعد از بررسی نشانه های دلتنگی در مردان به سراغ نشانه های دلتنگی بعد از جدایی خواهیم رفت و همچنین راه کار های دلتنگ کردن مردان مغرور بعد از جدایی را بررسی خواهیم کرد.

آیا مردان مغرور دلتنگ می شوند؟

معقوله دلتنگی در مردان تا حد زیادی به شرایط زندگی آنها، نگرشی که به رابطه دارند و تیپ شخصیتی شان بستگی دارد. مثلا برخی از مردان در اصلاح روانشناسی از لحاظ احساسی در دسترس نیستند یعنی وابسته کردن و ایجاد دلتنگی در این افراد کار ساده ای نیست. آنها به دلیل مشغله های کاری-تحصیلی، وظایف و مسئولیت هایی زندگی، ترس ها و نگرانی هایی که راجع به رابطه عاشقانه دارند یا بخاطر تجربیات تلخ رابطه های قبلی از لحاظ احساسی خارج از دسترس هستند و کمتر به رابطه عاطفی اهمیت می دهند.

برخی دیگر از مردان با وجود دلتنگی و دلبستگی زیاد احساسات خود را بروز نمی دهند چون تحت تاثیر باور های غلط جامعه قرار دارند مثلا فکر می کنند اگر علاقه یا دلتنگی خود را نشان دهند غرورشان زیر سوال می رود یا احساس بازنده بودن پیدا می کنند، اینگونه مردان بر این باور هستند که نباید از خود ضعف نشان دهند و مرد احساسی به نظر برسند. اما با زیر نظر گرفتن آنها به سادگی میتوانید علائم دلتنگی در مردان را در رفتار شان مشاهده کرد.

در عین حال عده ای دیگر از مردان نه تنها در بروز احساسات خود دچار مشکل نیستند بلکه به راحتی احساساتشان را بیان می کنند و علائم دلتنگی در مردان به وضوح در رفتارشان قابل مشاهده استس.

نشانه های دلتنگی در مردان مغرور

علائم دلتنگی در مردان مغرور
تشخیص علائم دلتنگی در مردان

علائم دلتنگی در مردان مغرور را باید به کمک رفتار شناسی انجام پیدا کرد، هرچند گاهی تشخیص نیت برخی از رفتار های مردان بسیار دشوار است زیرا آنها تلاش می کنند واقعیت ها را طور دیگری نشان دهند مثلا تظاهر به ارتباط با فرد دیگری بکنند تا حساسیت شما را برانگیزند یا دلتنگی خود را پنهان کنند که مبادا شما به احساسات شکننده آنان پی ببرید، برخی از نشانه های دلتنگی در مردان را بشناسید.

1.مدام با شما تماس میگیرد

یکی از علائم دلتنگی در مردان مغرور زمانی است که با دلایل و بهانه های مختلف با شما تماس می گیرد، حتی گاهی بهانه شان برای تماس بسیار پیش پا افتاده است. مردی که دلتنگ شما باشد در تمام لحظه ها میخواهد صدای شما را بشنود چون فقط شنیدن صدای تان می تواند باعث فروکش احساسات طغیان کرده او بشود.

2.همیشه با شما چت می کند

چت کردن در موقعیت های مختلف یک نشانه واضح از دلتنگی در مردان است، اگر مرد مورد علاقه تان دلتنگ شما باشد در طول روز و شب هر زمان که فرصت پیدا کند به شما پیام می دهد. حتی وقتی سر کار باشد یا از خستگی نیاز به استراحت دارد ولی نمی تواند فکر شما را از سرش بیرون کند برای همین به شما پیام می دهد و شما میتوانید با استفاده از کلمات دلبری در چت مردی که دوستش دارید را بیشتر عاشق خودتان کنید.

3.شما را منتظر نمی گذارد

وقتی با او تماس می گیرید یا پیام می دهد خیلی سریع پاسخ شما را می دهد، اگر با او قرار ملاقات دارید قبل از شما سر قرار حاظر می شود و در اکثر اوقات شما اولین الویت زندگی او هستید.

4.در مورد شما صحبت می کند

پیش دوستان مشترک و دوستان خود راجع به شما صحبت می کند، بصورت ناخودآگاه هر موضوعی را به نوعی به شما ارتباط می دهد و صحبت شما را به میان می کشد.

5.در تمام شبکه های اجتماعی شما را فالو می کند

تمام صفحات مجازی شما را دنبال می کنید همیشه اولین نفری هست که به پست ها و استوری های شما واکنش نشان می دهد، فعالیت های او در شبکه اجتماعی همگی برای جذب شما هستند. روی فالور های شما حساس می شود و همه آنها را بازرسی می کند و همیشه آنلاین بودن شما را چک می کند.

6.تبدیل به یک مرد حسود می شود

حسادت به عنوان یکی از روشن ترین علائم دلتنگی در مردان مغرور شناخته می شود، مردان وقتی زنی را دوست داشتنه باشند به تمام مردهای اطراف او بدبین می شوند، وقتی به مرد دیگری لبخند بزنید او احساس خطر می کند اگر جایی باشید که مرد دیگری حضور دارد دچار آشفتگی می شود. زمانی که یک مرد دلتنگ باشد حتی بی دلیل به همه چیز و همه آدمهای دورتان حسادت می کند.

7.از شما عکس سلفی میخواهد

بر اساس روانشناسی عشق مردان برخلاق زن ها که با شنیدن عاشق می شوند از طریق دیدن عاشق را تجربه می کنند، از این جهت دیدار معشوق برای مردان حیاطی است. زمانی که مردی دلتنگ شما باشد همیشه از شما میخواهد برای او عکس بگیرید و بفرستید مخصوصا عکسی که فقط برای او گرفته باشید.

8.مکالمه را بدون دلیل طولانی می کند

مرد دلتنگ حتی اگر برای صحبت کردن با شما حرفی نداشته باشد به هر دلیل و بهانه ای مکامله را کش می دهد، هنگام صحبت با شما به گوشه خلوتی می رود تا تنها چیزی که می شنود صدای شما باشد “مردان دلتنگ هنگام صحبت با معشوق خود زمان را گم می کنند”.

9.به علاقه مندی های شما علاقه مند می شود

هر چیزی که شما به آن علاقه دارید برای او نیز جذاب می شود مثلا به آهنگ های مورد علاقه شما گوش می کند، فیلم هایی را تماشا می کند که شما دوست دارید، رنگ لباس های خود را باتوجه به سلیقه شما انتخاب می کند، تفریحاتی که شما به آنها علاقه دارید را انجام می دهد و به مکان هایی می رود که شما دوست دارید.

نگاهی داشته باشید به چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

10.خاطرات خوب را یادآوری می کند

تلاش برای یادآوری روز های خوب گذشته یکی از مهم ترین علائم دلتنگی در مردان است که بیانگر نیاز آنها به احساساتی است که در گذشته با شما تجربه کرده اند.

11.به شدت کنجکاوی می کند

کنجکاوی و کنکاش در مردان نشانه روشنی از میزان علاقه و دلتنگی آنها است. وقتی مردی دلش برای شما تنگ شده باشد راجع به همه چیز کنجکاوی می کند. کجا هستید، با چه کسی وقت میگذرانید، در طول روز چه کاری انجام می دهید، چه احساسی دارید و به چه چیز هایی فکر می کنید، مردان دلتنگ درباره تمام جزئیات زندگی شما کنجکاوی می کنند.

12.شما را در جریان زندگی خود قرار می دهد

اتفاقات روزمره و کار هایی که انجام داده را مو به مو برای شما تعریف می کند چون احساس دلتنگی می کند بصورت ناخودآگاه میخواهد با تعریف اتفاقات روزانه خود برای شما احساس نزدیگی بیشتری به وجود بیاورد تا دوری کمتر احساس شود.

13.هدیه های شما را استفاه می کند

لباس هایی که به او هدیه داده اید را می پوشد، یادگاری های شما را نزدیک خود نگه می دارد، همیشه بوی عطری که شما به او هدیه کردید را می دهد.

14.هیچ کس جز شما در زندگی او نیست

هیچ نشانه ای حضور فرد دیگری در زندگی مردان دلتنگ احساس نخواهید کرد. او همیشه برای شما وقت دارد و هیچ وقت رفتار مشکوک از او سر نمی زن چون چیزی برای پنهان کردن ندارد و تنها به شما فکر می کند.

15.برای شما عکس می فرستد

هر جا که باشد بهانه ای پیدا می کند تا جای شما را خالی کرده کند، مثلا از منظره محیط کارش برای شما عکس ارسال می کند یا بعد از کار و باشگاه از خودش برایتان عکس میفرستد چون احساس دلتنگی باعث می شود این باور را داشته باشد که شما نیز دلتنگ او هستید پس با فرستان عکس میخواهد فاصله را ازبین ببرد تا شما همیشه به یاد او باشید.

16.در شرایطی که انتظار ندارید با شما ارتباط برقرار می کند

درست جایی که فکر می کنید بخاطر مشغله یا گرفتاری هایش نمی توانید با او صحبت کنید با شما ارتباط برقرار می کند به این دلیل که سرگرم شدن به چیزی غیر از شما برای او دشوار است و چون کمتر می تواند به شما فکر کند بیشتر دلتنگتان می شود.

17.به اطرافیان شما نزدیک می شود

تمام تلاش خود را می کند تا با دوستان شما رابطه دوستی صمیمی و نزدیکی برقرار کند و بیشتر اعضای خانواده شما را بشناسد، چون با نزدیک تر شدن به اطرافیان شما می تواند زمان بیشتری را کنارتان سپری کند.

18.او شما آنلاینی شما را زیر نظر دارد

همین که در شبکه های اجتماعی آنلاین شوید نمی تواند خودش را کنترل کند و به شما پیام ندهد، او با دیدن وضعیت آنلاینی شما دچار اضطراب و دلهره می شود برای همین سریع پیام ارسال می کند تا ببیند شما زود پاسخ او را می دهید یا با کس دیگری در حال چت کردن هستید.

19.درخواست چت تصویری می کند

در هر شرایطی از شما میخواهد که با او تصویری صحبت کنید، به هر بهانه و از هر طریقی میخواهد خاص بودن رابطه تان را ثابت کند.

20.میخواهد احساس او را بدانید

رفتار هایی از خود نشان می دهد که شما متوجه شوید همیشه به فکرتان است و نمی تواند ثانیه ای را بدون فکر کردن به شما بگذراند.

21.تاریخ ها را همیشه به یاد دارد

روز اول آشنایی، اولین قرار، اولین شام مشترک، اولین بوسه، تاریخ تولد تان و تمام مناسبت ها را در ذهنش حک می کند و بخاطر می سپارد.

22.همیشه نگران شرایط شما است

احساس آرامش و امنیت شما برای او اهمیت زیادی دارد، وقتی مردی نگران مشکلات و شرایط شما احساس او واقعی است و تظاهر به نگرانی نمی کند.

23.سعی می کند مشوق و حامی شما باشد

او به شما انگیزه پیشرفت می دهد، از شما حمایت می کند تا به خواسته و اهدافتان در زندگی برسید.

24.سعی می کند شما را بخنداند

حتی اگر مرد خجالتی باشد باز هم تمام تلاش خودش را می کند تا شما لبخند بزنید، شاید بودن شما و احساس خوشبختی تان برای او از احساسات خودش نیز مهم تر است.

25.با دلتنگی شما شوخی می کند

اگر مدتی یکدیگر را ندیده باشید و دلتنگیتان را ابراز کنید او بسیار خوشحال می شود و سعی می کند با شوخی کردن راجع به دلتنگیتان سربه سر شما بگذارد اما در واقعیت با فهمیدن دلتنگیتان بسیار خوشحال می شود.

آیا می دانید مردان دلتنگ چه زنانی می شوند

مردان چه مدت بعد از جدایی دلتنگ میشوند

دلتنگی مردان تفاوت های زیادی با دلتنگی زنان دارد زیرا مردان معمولا این باور را دارند که قابل جایگزینی نیستند برای همین بعد از جدایی تا مدتی احساس امنیت می کنند اما یکسری اتفاقات میتواند برای آنها نگرانی ایجاد کند و باعث دلتنگی شان شود. نظر روانشناسی راجع به اینکه مردان چه مدت بعد از جدایی دلتنگ میشوند را سایت سربرگ تازه مطالعه کنید.

نشانه های دلتنگی بعد از جدایی

1.هربحثی را به شما نسبت می دهد

واضح ترین علائم دلتنگی در مردان مغرور این است که بصورت ناخودآگاه وقتی با اطرافیان خود صحبت می کند موضوع صحبت هر چیزی که باشد  ناخواسته به نوعی موضوع را به شما ارتباط می دهد.

2.جزئیات زندگیش را برای شما بازگو می کند

اگر بعد از جدایی باهم صحبت کنید مهمترین اتفاقاتی که در طول جدایی رخ داده است را برایتان تعریف می کند.

3.اتفاقی او را زیاد می بینید

تمام تلاش خودش را به کار می برد تا بصورت اتفاقی او را ببینید تا شاید دلتنگ او شوید و با او صحبت کنید.

4.سعی می کند شما را حساس کند

برخی از مردان بعد از جدایی تلاش می کنند تا احساس حسادت طرف مقابل خود را تحریک کنند، طوری رفتار می کنند که شما فکر کنید بعد از جدایی بسیار خوشحال تر است، کاری می کند فکر کنید با فرد جدیدی وارد رابطه شده.

5.کسی را جایگزین شما نمی کند

مردان دلتنگ حتی اگر بخواهند هم نمی توانند بعد از جدایی سریع یک رابطه جدید را شروع کنند.

6.حتی بعد از جدایی نسبت به شما تعصب دارد

با وجود تمام شدن رابطه تان بازهم روی شما غیرت دارد، به کسی اجازه نمی دهد پشت سر شما حرف بزند، اگر احساس کند مردی میخواهد به شما نزدیک شود هر کاری که از دستش ساخته باشد برای جلوگیری از این اتفاق انجام می دهد.

7.نسبت به کوچک ترین تغییرات زندگیتان حساس می شود

اگر تفریح جدیدی پیدا کرده اید یا جایی مشغول به کار شده اید یا مثلا در شبکه های اجتماعی بیش از گذشته فعالیت می کنید یا عکس های تان را در صفحه اجتماعی خود منتشر می کند، او را به شدت نگران و حساس می کند.

8.نگران دوست های جدیدتان هست

افراد جدیدی که به زندگی شما وارد می شوند صرف نظر از جنسیتشان برای او احساس خطر به همراه دارند و این نگرانی را به وجود می آورد که مبادا دوست جدید شما باعث شود فراموشی برایتان ساده تر باشد.

9.به مکان هایی که خاطره دارید سر می زند

رستوران، کافه یا پارکی که همیشه قرار هایتان را آنجا می گذاشتید تبدیل می شود به محیطی که یادآور روز های خوب بودن در کنار یکدیگر است.

10.گروکشی می کند

یکی از نشانه های دلتنگی مردان بعد از جدایی این است که شروع به گروکشی می کند مثلا اگر وسیله ای پیش او دارد تحویل آن را به تعویق می اندازد و مدام شما را دست به سر می کند چون نگران است اگر وسیله خود را پس بگیرید دیگر هیچ دلیلی برای ارتباط وجود نداشته باشد.

چگونه یک مرد را بعد از جدایی دلتنگ کنیم

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج اثر مجموعه سربرگ تازه یک اصول شش مرحله ای برای بازگشت به عشق معرفی می کند که بر اساس تکنیک های روانشناسی، روانکاوی، nlp عشق و … به شما کمک می کند تا رابطه تمام شده خود را برگردانید. شما میتوانید از لینک دانلود رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج پی دی اف این کتاب را دانلود کنید.

دریافت پشتیبانی مهارت های عاطفی

تیم روانشناسی سربرگ تازه متشکل از نویسندگان، محققین و روانشناسان می باشد که از سال 1395 در زمینه ارائه خدمات خصوصی مهارت های عاطفی فعالیت می کند. برای ارتباط سریع با روانشناسان مجموعه سربرگ تازه می توانید از جلسه های مشاوره تلفنی و آنلاین در واتس آپ استفاده کنید. روانشناسان مجموعه با مشاوره کار آمد حامی و پشتیبان شما در روابط عاطفیتان هستند، همین الان میتوانید با مراجع به بخش ارتباط با ما در سریع ترین زمان ممکن با مشاورین ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *