چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند


چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟ هدف شما از دلتنگ کردن مردان چیست؟

  • به تازگی رابطه ای را شروع کردید اما نمی دانید چگونه این رابطه را حفظ کنید؟
  • دیگر مثل روز های گذشته با عشقتان گرم و صمیمی نیستید؟
  • احساس می کنید هر لحظه ممکن است از سمت مردی که دوستش دارید ترد شوید؟
  • رابطه عاشقانه شما به پایان رسیده؟

مردان چه چیزی از شما میخواهند؟

اگر به تازگی رابطه تان تغییر کرده، مردی که دوستش دارید خیلی کم به شما پیام میدهد، برایتان وقت نمی گذارد یا حتی مدتی است که از او خبری ندارید، وقت آن رسیده که تغییرات بزرگی را برای احیای رابطه خود رقم بزنید.

دو زوج صرف نظر از اینکه ازدواج کرده اند یا نه، دو انسان با تفاوت های بیشمار هستند. دو فرد با تجربیات و دغدغه های متفاوت، با خواسته ها و نیاز های شخصی، با ویژگی ها و خلقیات منحصر به فرد و ….

خودتان و مردی که دوستش دارید را دو خط موازی تصور کنید که تصمیم گرفته اند یک مسیر مشترک را در باهم طی کنند. فرض کنید این دو خط بارها و بار ها به دلیل اتفاقات مثبت به یکدیگر نزدیک می شود یا به خاطر اتفاقات منفی از هم فاصله می گیرند.

تا زمانی که در نهایت حجم مشکلات پنهان و آشکار باعث ایجاد فاصله های عمیق در رابطه شود و راهتان کاملا از هم جدا بنظر برسد. برای رفع این مشکل نکاتی را بر اساس روانشناسی مطرح می کنیم تا پاسخ مناسبی برای سوال چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند باشد.

اگر در شرایطی هستید که رابطه عاشقانه خود را رو به زوال می بینید، قطعا باید استراتژی تان را در رابطه با مردان تغییر دهید تا بیشتر دلتنگ شوند و پیام بدهند. در این مسیر شاید مجبور باشید تصمیمات سختی بگیرید اما برخی از تصمیمات ضروری هستند، زیرا بلاتکلیفی آسیب هایی به مراتبط بیشتر از جدایی را برایتان به دنبال خواهد داشت.

3 نکته مهم در دلتنگ کردن مردان

از ساده ترین نکات برای اصلاح و پیشرفت سردی در رابطه استفاده کنید

  • با جلوه های ظاهری مردان را دلتنگ کنید
  • عشق را از مردان گدایی نکنید
  • برای مردان دست نیافتنی باشید

1.مردان دلتنگ زیبایی و زنانگی یک زن می شوند

همواره کشش های جنسی در روانشناسی به عنوان اولین و قوی ترین عامل در ایجاد عشق و ازدواج شناخته می شود. یکی از تاثیر گذارترین اقداماتی که میتواند مردان را دلتنگ و دیوانه کند تا پیام بدهند ایجاد جذابیت ظاهری و افزایش کشش جنسی بیشتر است.

خانم ها می توانند به سادگی با تغییراتی در نوع آرایش و پوشش خود این کشش را در مردان ایجاد کنند. اگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید، تصاویر جدیدی از خودتان در موقعیت های مختلف مانند تفریح های دست جمعی یا هر فعالیت شخصی که انجام می دهید منتشر کنید. این کار در تحریک و کنجکاوی مردان تاثیر خاصی دارد.

2.احساسات تان را تحت کنترل در بیارید

محبت یا توجه بیش از حد در رابطه تبعات منفی زیادی به دنبال دارد. زمانی که زنان تمام توجه خود را روی طرف مقابل متمرکز می کنند امتیازات برتری خود را در رابطه از دست می دهند.

زنانی که درخواست توجه بیشتر و دلسوزی از سمت مردان دارند، مدام به شرایط رابطه معترض هستند و به نوعی عشق را گدایی می کنند، بجای عاشق کردن مردان آنها را فراری می دهند.

با تلاش های اشتباه برای عاشق کردن مردان آنها را به نقطه امن نرسانید. نقطه امن در رابطه لحظه ایست که طرف مقابل به این نتیجه میرسد که نیازی نیست برای حفظ رابطه تلاش کند، او به تمام خواسته های خود رسیده و هر چقدر کم توجهی کند شما باز هم مثل قبل او را دوست خواهید داشت.

این تفکر ممکن است در ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل شکل بگیرد یا حتی فرد بصورت خود آگاه از این واقعیت به سود خود بهره برداری کند.

دل کندن را یاد بگیرید، برای زیستن در این جهان باید بتوانید از هرچیزی در هر زمانی که نیاز است فاصله بگیرید. مردان باید همیشه احساس کنند که ممکن است با یک اشتباه شما را از دست بدهند.

  1. زنی دست نیافتنی باشید

  • به دنبال توجه و تایید نباشید تا نیازمند بنظر نرسید
  • اعتماد به نفس و عزت نفس خودتان را تقویت کنید تا هر کسی مجزوب تان شود.
  • همه چیز را راجع به زندگی و شخصیت تان بازگونکنید تا مردان در شناخت شما کنجکاو باشند.
  • زنی هدفمند باشید و چیزی را در زندگی خود دنبال کنید مانند؛ ورزش تحصیل یا هر هدف دیگری که می توانید به آن متعهد باشید.

4 اصل را رعایت کنید تا مردان هر روز به شما پیام بدهند

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند
مردان زمانی دلتنگ می شوند که چیزی برای از دست دادن داشته باشن

استراتژی خود را در ارتباط با مرد مورد نظر تغییر بدید

ارتباط یکطرفه را کنار بگذارید: از تکنیک رفتار متقابل برای برگرداندن تعادل به رابطه استفاده کنید.  اگر مردی چند روز یک بار پیام میدهد، شما هم تقریبا به همان اندازه پیام بدید و تماس بگیرید.

دوره ممنوعیت ارتباط

اگر مردی که دوستش دارید حاظر به ادامه رابطه نیست با واکنش های اشتباه تمام درها را به روی خود نبندید.

  • تماس نگیرید پیام ارسال نکنید
  • هیچ کسی را واسطه آشتی نکنید
  • در شبکه های اجتماعی هیچ فعالیتی مرتبط با رابطه و احساسات خود نداشته باشید
  • به دنبال ترحم و دلسوزی نروید
  • پرخاشگری نکنید

ما طبق غریزه برای حفظ رابطه تلاش می کنیم، با روش هایی که در کودکی آموختیم مثل؛ لجبازی، گریه و زاری کردن، اصرار و التماس، جلب ترحم، پرخاشگری، تعهدید، گروکشی و….. اماغریزه در این شرایط نه تنها به نجات رابطه کمکی نمی کند بلکه با اصرار و پافشاری بر رفتار های غلط ترمیم رابطه هر روز غیر ممکن تر میشود.

دوره ممنوعیت ارتباط شرایط این را فراهم می کند تا شما احساسات منفی تان مثل؛ افسردگی، حس ترد شدگی و اضطراب را مدیریت کنید. تنها زمانی که بتوانید به احساسات خود غلبه کنید و هوشیارانه (کاملا خودآگاه و برنامه ریزی شده) رفتار کنید امکان تغییر شرایط را خواهید داشت.

با قطع پیگیری های یک طرفه به مردان فضا بدید اجازه بدید غیبت شما باعث ایجاد “خلاء عاطفی” شود که یک  اصل مهم در دلتنگ کردن مردان است.

برای دلتنگ کردن مردان مشکل را ریشه یابی کنید

اینکه فکر کنیم تغییر احساست و رفتار طرفین در روابط عاشقانه یکباره رخ میدهد تفکر نادرستی است. مهم ترین مرحله برای اینکه مردان را دلتنگ کنیم تا پیام بدهند پیدا کردن ریشه مشکلات رابطه است.

کلید ترمیم رابطه “ریشه یابی” مسائل است که باید حتما به کمک مشاور و متخصص انجام شود. مشکلات زیادی بصورت پنهان زیر پوست روابط در جریان هستند که ما یا متوجه آنها نیستیم یا عمدا وسهوا آنها را نادیده می گیریم ولی در نهایت این مشکلات فروپاشی رابطه را سریع تر می کنند.

حرف های نزده، انتظارات برطرف نشده، تفاوت های شخصیتی یا ضعف خود ما در مهارت های عاطفی عاشق دیگران گوشه ای از علت سردی و فروپاشی روابط است که با کمک آموزش و مشاور به سادگی قابل تغییر است.

تعداد زیادی از خوانندگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج تنها با رفع برخی مشکلات پاییه ای در زمان کوتاه موفق به دلتنگ کردن مردی که دوستش دارند شده می شوند.

ضعف های خود را در رابطه با مردان پیدا کنید

هیچ یک از طرفین در مشکلات رابطه مقصر نیستند بلکه هریک به اندازه خود در آن سهیم هستند. برای موفقیت در روابط عاشقانه باید سهم و اشتباهات و ضعف های خود را به درستی بشناسید و آنها را برطرف کنید. چه مشکلاتی باعث شده که مرد مورد نظرتان دلتنگ نشود و سراغتان را نگیرد؟

کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس

نداشتن عزت نفس و کمبود اعتماد به نفس باعث می شود دیگران تصویری از یک فرد ضعیف و شکننده از شما در ذهنشان بسازند که عاملی کاملا دفع کننده است و جذابیت شما را برای یک مرد کاهش می دهد.

هوش هیجانی پایین

یکی دیگر از دلایلی که باعث سردی در روابط است عدم هوش هیجانی بالا است. واکنش های ما در طول رابطه است. وقتی تمام رفتار هایمان تحت تاثیر احساسات باشد مثلا نارضایتی خود را با رفتار های منفی مانند بروز دهیم، یا خلق و خوی بی ثباتی داشته باشیم یا نسبت به مسائل واکنش های هیجانی نشان بدیم و در عین حال انتظار موفقیت در عشق داشته باشیم.

راز دلتنک و دیوانه کردن مردان چیست؟

رابطه عاشقانه را به شکل یک پازل تصور کنید، هر مهارتی مثل ابراز وجود، عشق ورزی، فن بیان، دلبری کردن و.. یا هر ویژگی مثل مهربانی، سخاوت، گذشت، درک بالا و .. تکه هایی از این پازل هستند که اگر در جای مناسب قرار بگیرند به نتیجه نهایی میرسند.

برای اینکه مردان را دلتنگ و دیوانه کنید تا پیام بدهند حتما با مشاورین سربرگ تازه تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: آیا سوالات زیادی ذهنتان را درگیر کرده؟

مردان دلتنگ چه زنانی می شوند

راه های جذب یک مرد از راه دور

اصول شش مرحله ای ترمیم رابطه

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ  با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *