برگرداندن عشق از راه دور

برگرداندن عشق از راه دور


برگرداندن عشق از راه دور

برگرداندن عشق از راه دور با بهترین روش چیزی هست که امروزه سایت های زیادی راجب آن صحبت می کنند و ادعا دارند که بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور چیزی هست که آنها ارائه می کنند، توجه داشته باشید این مقاله یکی از مهم ترین مقالاتی میباشد که صد در صد در بازگرداندن رابطه به شما کمک خواهد کرد چون در این مقاله راه های واقعی را از تخیلات جدا خواهیم کرد، از وقت گذاشتن برای مطالعه این مقاله هرگز پشیمان نخواهید شد. باید بدانید در واقع مسئله برگرداندن یک رابطه از راه دور تبدیل به یک مارکت پر درآمد شده است، چند سایتی در این زمینه فعالیت می کنند که مطالب خوبی برای ارائه به مردم دارند اما سایت های بیشماری هستند که بدون هیچ مدرک معتبر و فعالیت قابل استناد در حال فعالیت هستند پس اگر هر چیزی را میخوانید قبل از قبول کردن آن راجبش تحقیق کنید.

بازگرداندن عشق از راه دور ممکن هست؟

تیم سربرگ تازه با سابقه 4 سال فعالیت در زمینه شکل دادن روابط، ترمیم روابط و ارائه بیش از 1000 مقاله کاربردی و منتشر کردن دو کتاب ارزشمند بازگشت عشق نتایج کاملا موفقی را بدست آورده است، اگر سری به کانال تلگرامی سربرگ تازه بزنید میتوانید نظرات شرکت کنندگان را راجب دوره های بازگشت عشق سربرگ تازه گوش کنید. در این مقاله تصمیم داریم پیش از آنکه به بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور بپردازیم ابتدا به شما کمک کنیم که بدانید چه چیزی ممکن هست چه چیزی ممکن نیست.

تصمیم ندارم شما را نا امید کنم اما امید کورکورانه نیز به شما نخواهم داد، هدف از نوشتن این مقاله راهنمایی مفید برای خوانندگان وفا دار سربرگ تازه است. راجب بازگشت معشوق از راه دور راه ها و تکنیک های مختلفی بیان میشود، اما کدام یک از این راه حل ها واقعی و نتیجه بخش هستند، هدف اصلی از این مقاله این است که شما اول بدانید رابطه شما قابل برگشت هست یا هیچ راهی برای برگرداندن آن نیست، سپس بدانید که به کدام روش میتوان اعتماد کرد و از چه روش هایی نباید استفاده کنید.

چه رابطه هایی را نمیتوان از مسیر دور و بدون ارتباط برگرداندن؟

1.اگر طرف مقابل شما ازدواج کرده باشد یا در مراحل نامزدی و عقد باشد متاسفانه رابطه شما قابل بازگشت نیست، شم نمیتوانید کسی را وادار به بازگشت کنید نمیتوانید اختیارش را بگیرید، یکی از اصول بازگشت این است که طرف مقابل شما پتانسیل بازگشت به رابطه را داشته باشد. زمانی که فردی ازدواج می کند یا در حال ازدواج هست یعنی این تصمیم را از خیلی وقت پیش گرفته و نه تنها رابطه شما برایش تمام شده بلکه برای یک رابطه جدی برنامه ریزی کرده و قدم برداشته پس دیگر نمیتوان از این مرحله بازگشت.

2.اگر معشوق شما از کشور خارج شده یا از شهر شما برای همیشه به شهر دیگری رفته متاسفانه باید او را فراموش کنید چون حتی با تکنیک های برگرداندن معشوق از راه دور نمیتوانید او را مجاب به بازگشت کنید. شاید احساسات شما این موضوع را نپذیرد اما دلایلی برای اثبات این موضوع وجود دارد، سابقه ما در کار با 5000 مراجعه کننده و تحقیق روی روابط آنها ثابت کرده که این نوع روابط پایداری ندارد مخصوصا اگر شخصی که در جایی دوری هست پسر باشد.

امکان اینکه با وجود فاصله زیاد رابطه را مجدد شروع کنید هست اما مشکل شروع رابطه نیست مشکل دوام رابطه هست، وقتی دو نفر برای همیشه از هم دور شده باشند ادامه دادن رابطه بسیار سخت هست چون هر دو فرد نیاز هایی دارند مثل دیدار معشوق بعد از مدتی ادامه رابطه برای فردی که رابطه را از قبل تمام کرده سخت تر میشود و در کنار بی میلی او سعی می کند روابط جدیدی را ایجاد کند. رابطه ای که میتوانی طرف مقابل را ببینی با رابطه ای که فقط از طریق تلفن باشد تفاوت زیادی دارد و این نوع روابط در بهترین حالت 6 ماه طول میکشن و فرد بعد از جدایی مجدد ضربه بزرگتری را تجربه می کند از این رو اگر رابطه شما این مشکل را دارد بهتر است آن را فراموش کنید و روی تکنیک های فراموشی عشق تمرکز کنید.

3.در گیری و تنش های جبران ناپذیر، گاهی دلیل جدایی دو نفر اتفاقات و بحث های شدید میباشد، بعضی از این تنش های به توهین و درگیری های خانوادگی ختم میشود و یا اتفاقات جبران ناپذیری رخ می دهد. اگر شدت تنش ها غیر عادی و غیر قابل جبران باشد نمیتوان امید زیادی به ترمیم و بازگشت رابطه داشت.

4.برگرداندن رابطه از راه دور هم شرایط خاص خود را دارد، اینکه بعد از جدایی هیچ ارتباطی با طرف مقابل خود ندارید کاملا طبیعی هست اما اگر رابطه شما طوری هست که هیچ کسی از طرافیان معشوقتان را نمیشناسید و یا شماره خودش را تغییر داده و هیچ خبری نمیتوانید از او بگیرید برگرداندن طرف مقابل حتی با  استفاده از تکنیک قانون جذب عشق از راه دور هم با مشکل مواجه خواهد شد مگر خود فرد تصمیم به بازگشت و تغییر اوضاع بگیرد، اگر هیچ شماره ای ندارید هیچ آدرسی ندارید، هیچ دوست مشترکی ندارید و کسی را نمیشناسید متاسفانه باید روی فراموش کردن این رابطه و بدست آوردن آرامش خود کار کنید.

بهترین روش های برگرداندن عشقم از راه دور

اگر رابطه شما چهار وضعیت بالا را شامل نمیشود و هیچ یک از این مشکلات را ندارید شما میتوانید با استفاده از تکنیک های جذب عشق از راه دور در مسیر برگرداندن عشقتان قدم بردارید. اما همانطور که گفتم راه ها و روش های زیادی مطرح میشود که میتوان با آن کسی را از راه دور برگرداند، سایت های زیادی را میتوان پیدا کرد که با بیان یکسری روش ها اعلام می کنند که میتوانند عشق شما را برگردانند، بعد از این که فهمیدیم چه رابطه هایی را نمیتوان برگرداند میخواهیم روش های که مطرح میشود را برسی کنیم تا متوجه بشیم کدام یک تاثیر گذار هست و کدام یک دروغی با ظاهر زیبا است.

روش های بازگرداندن معشوق از دور

برگرداندن عشق از راه دور
برگرداندن عشق از راه دور

1.قانون جذب: قانون جذب این روز ها همه گیر شده است و برای هرچیزی نسخه ای از قانون جذب پیچیده میشود، این روش تا حدودی اگر به شکل صحیح استفاده شود میتوانید تغییراتی در رابطه ها ایجاد کند اما به هیچ عنوان این روش توانایی برگرداندن یک رابطه را ندارد. قانون جذب می گوید هر چیزی را که میخواهی بدست بیاری راجب او فکر کن تصویر سازی کن، تجسم کن آن را بدست آوردی و تصور کن در زندگیت داری، قانون جذب می گوید باخودت بگو که من آن را بدست میاورم و فقط افکار مثبت داشته باشد به مثبت ها فکر کن تا آن چیزی را که میخواهی جذب کنی و کائنات آن را به تو بدهد. اما باید در نظر داشته باشید شاید این روش برای بدست آوردن چیز های مادی یا موفقیت های زندگی جواب بدهد اما برای یک رابطه هر گز نتیجه بخش نخواهد بود چرا؟

دلیل آن واضح است اولین اصل قانون جذب یعنی تصویر سازی با بازگرداندن یک رابطه همخوانی ندارد چون تصویر سازی راجب طرف مقابل و بازگشت باعث میشود فرد بیشتر به عشق خود فکر کند احساساتی تر شود و همین موضوع باعث میشود صبر و تحمل خود را از دست بدهد و به سمت طرف مقابل قدم بردارد و کار های مثل اصرار خواهش و التماس را انجام دهد که باعث میشود عشقش بیشتر احساس منفی داشته باشد و در نتیجه فرد قدم دور تر از هدف شود. اقداماتی مثل اصرار کردن در کتاب بازگشت عشق در دسته 13 اشتباه خطرناک برای بازگشت قرار میگیرند.

مورد دوم از عدم کارایی قانون جذب برای برگرداندن عشق از راه دور این است که هر انسانی افکار و باور های خود را دارد آرزو ها و احساسات خود را دارد در نتیجه برنامه ها و تصمیمات خود را نیز دارد، اگر باور طرف مقابل شما این باشد که این رابطه اصلا مناسب او نیست و بخاطر اتفاقات افتاده احساسش به شما منفی شده باشد و در نتیجه تصمیمش جدایی و فراموشی باشد شما نمیتوانید استقلال او را بگیرید و او را با قانون جذب وادار به کاری بکنید این غیر ممکن است. یک شخص تنها زمانی به رابطه قبلی برمیگردد که احساس منفی او ازبین ببرود و احساس مثبت داشته باشد سپس میتوانید با تاثیر گذاشتن روی عشقتان او را جذب و کنید تا به رابطه برگردد. قانون جذب شامل انحرافاتی شده است که متاسفانه همه جذب را به شکل اشتباهی میشناسند آیا میخواهید با واقعیت قانون جذب آشنا شوید؟

2.هیپنوتیزم: یکی از راه های که مطرح میشود هیپنوتیزم از راه دور است. این روش کاملا رد میشود چون هیپنوتیزم از راه دور اصلا امکان پذیر نیست. اگر مطالعه ای بر تاریخچه هیپنوتیزم داشته باشید متوجه آن میشود، هیپنوتیزم برای نفوذ به ناخودآگاه یک شخص استفاده میشود و بیشتر در روانکاوی کاربرد دارد، فروید از این روش برای وارد شدن به ناخودآگاه بیماران خود استفاده می کرد تا ضربه های روحی شخص را که سرکوب شده اند بشناسد و راه درمان آن فرد را پیدا کند. هیپنوتیزم شونده باید دقیقا روبروی هیپنوتیزم کننده باشد نه از راه دور اصلا این کار امکان پذیر نیست که شما توی خانه بنشینید و کسی را هیپنوتیزم کنید.

برگرداندن عشق از راه دور
هیپنوتیزم برای برگرداندن عشق

کلاس ها و دوره های زیادی برای این کار برگذار میشود که تنها تاثیر آنها کنترل ناخودآگاه خود فرد است نه نفوذ به ناخودآگاه دیگری، در کل دنیا تعداد کسانی که توانایی هیپنوتیزم کردن دیگران را دارند به تعداد انگشتان دست هم نمیرسد.

این که بتوانید کسی را هیپنوتیزم کنید نیاز به سالها آموزش و تلاش دارد تا یکی از این چند استاد شوید. حتی اگر به این جایگاه برسید نمیتوانید از راه دور کسی را هیپنوتیزم کنید باید دقیقا مقابل شخص باشید.

3.تکنیک های ان ال پی: Neuro-linguistic programming به معنی برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه میباشد. تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق در اصل مراحل نفوذ به ناخودآگاه یک شخص هستند که از طریق رفتار، اعمال و گفتار انجام میشود. ان ال پی میتواند به شما بگوید دقیقا چه عکس العملی را داشته باشید، چه حرفی بزنید چه کاری انجام بدید مبحث تکنیک های nlp عشق مبحث پیچیده اما کار آمدی هست. این روش مهمترین و بهترین روشی هست که میتوان برای ترمیم و بازگرداندن رابطه از آن استفاده کرد چون شامل کار های خیالی و توهمی نیست دقیقا تکنیک های رفتاری و عملی را پیاده سازی می کند و میتوان گفت تنها راه کار علمی و نتیجه بخش برای بازگشت عشق هست. در کتاب بازگشت عشق سربرگ تازه تکنیک هایی برای بازگشت عشق طراحی و بهینه سازی شده اند. با اینکه nlp مهمترین و تاثیر گذار ترین روش هست اما 80 در صد مراحل بازگشت را تحت پوشش خود قرار میدهد و تقریبا نیاز به ارتباط با شخص را دارد هم ارتباط مستقیم هم ارتباط غیر مستقیم. نبود ارتباط و تلاش برای بازگشت عشق از راه دور 20 در صد باقیمانده را در بر میگیرد که باید از راه حل های جایگزین استفاده کرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

4.نظریه شش دره جدایی: طبق این نظریه هر شخصی در جهان با هر شخص دیگر از طریق حداقل 5 نفر در ارتباط است در واقع نظریه شش درجه جدایی بیان میکند به دلیل گسترده شدن ارتباطات و افزایش استفاده از شبکات اجتماعی دیگر هیچ انسانی تنها نیست و همه انسان های جهان از طریق 5 نفر با هم بصورت غیر مستقیم در ارتباط هستند. طبق این نظریه شما با فعالیت های اجتماعی میتوانید روی طرف مقابل اثر بذارید. اما این نظریه ناقص است چون اگر طرف مقابل اهل شبکات اجتماعی نباشد این نظریه کاملا بدون استفاده میشود و حتی اگر هم از شبکات اجتماعی استفاده کند صرفا با گذاشتن چند عکس نمیتوان کسی را که از رابطه خارج شده به رابطه برگرداند.

 

مهمترین راه های برگرداندن رابطه از راه دور

این چهار روش مطرح ترین روش هایی هست که برای بازگشت عشق از راه دور استفاده میشود که هر کدام ضعف های خود را دارند و تنها روشی که بین این چهار روش قابل قبول هست استفاده از تکنیک های ان ال پی میباشد که خود او هم نقص هایی دارد.

اما در کتاب بازگشت عشق  روشی ابداعی استفاده شده است که کامل ترین روش است این روش ترکیبی ان ال پی و قانون جذب عشق. در این روش از هر دو تکنیک استفاده میشود بخشی از قانون جذب برای پوشش آن 20 در صد باقی مانده بکار گرفته میشود چون ارتباطی بین دو شخص نیست و قرار است رابطه از راه دور ترمیم شود، قانون جذب در این بخش میتواند تاثیر گذار باشد و احتمال موفقیت را به 100 در صد برساند اما رسیدن به این نقطه شرایطی دارد.

قبل از استفاده از قانون جذب باید با اجرای تکنیک های ان ال پی احساسات منفی را از ناخودآگاه طرف مقابل پاک کنید سپس احساسات مثبت را جایگزین کنید، در این بین باید امتیازات خود را افزایش دهید و تبدیل به فردی جذاب تر بشوید (از طریق تکنیک های ان ال پی ) سپس باید فاکتور های جذابیت را ایجاد کنید و ناخودآگاه طرف مقابل را به سمت خود جذب کنید بعد از اجرای این مراحل شما میتوانید به ناخودآگاه شخص مورد نظر نفوذ کرده و آن را در جهت اهداف خود برنامه ریزی کنید. سپس از طریق نظریه شش درجه جدایی باعث تحریک احساسات طرف مقابل شوید، بعد از آن باید با اجرای تکنیک های ایجاد احساس ترس، کنجکاوی، عشق و تناقض ناخودآگاه عشقتان را متزلل کنید سپس میتوانید از طریق اثر پروانه ای موج مثبت رابطه خود را طرح ریزی کنید، و در آخر از طریق قانون جذب از راه دور عشقتان را به سمت خود جذب کنید.

چگونه میتوان از روش ترکیبی استفاده کرد؟

شاید این مراحل از نظر شما سخت باشد اما دلیل این سختی فقط این است که شما با آن آشنا نیستید و هیچ اطلاعی از مراحل آن ندارید، اما چون این مراحل کاملا علمی و اصولی هستند یادگیری و اجرای آنها اگر طبق برنامه ریزی اصولی انجام شود کاری کاملا ساده خواهد بود. توضیح تمام این مراحل در یک مقاله کار نشدنی هست از این رو اگر علاقه مند هستد راجب این روش و مراحل آن اطلاعات بیشتری بدست آورید میتوانید سری به مقاله شش مرحله بازگرداندن عشق از دست رفته بر اساس کتاب بازگشت عشق بزنید این مقاله خلاصه ای مراحل کتاب را به زبان کاملا ساده و قابل درک توضیح داده است.

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق به گونه ای با زبان کاملا عامیانه بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

برخی از نظرات شرکت کنندگان دوره های بازگشت عشق

7 دیدگاه

  • سلام اگه مدت نسبتا زیاد مثلا یک سال سپری باشه و طرف هم الان با کسی دیگه در رابطه عشقی باشه آیا میشه یا نه البته شواهد اينو نشون میده مطمعين نیستم ?

    • سلام وقتی مدت زیادی گشذشته و طرف مقبل هم در رابطه هست خیر احتمال بازگشت زیاد نیست

      • با سلام بنده چندان اطمینان ندارم رابطه دارد یا خير ولی احتمال را زیاد میدونم ..آیا راه حلی وجود دارد ?

        • در پاسخ به عرفان
          سلام عرض شد شما میتونید مشکلتون رو با تیم روانشناسی سربرگ تازه از طریق تلگرام یا واتس آپ مطرح کنید، مشاورین سربرگ تازه شرایط شما رو برسی می کنن و بهتون اعلام می کنند چقدر احتمال موفقیت برای ترمیم رابطه شما از طریق تکنیک های کتاب بازگشت عشق هست.

          09129305020

        • سلام برای ارتباط با مشاورین می توانید در واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *