شش فصل از بازگشت عشق

شش فصل از بازگشت عشق


کتاب بازگشت عشق

کتاب بازگشت عشق فقط یک کتاب ساده نیست، این کتاب برای شما یک کلاس آموزشی خواهد بود و همچنین یک مشاور. کتاب بازگشت عشق نتیجه سالها تحقیق و پژوهش سربرگ تازه و برسی 5000 هزار رابطه شکست خورده توسط تیم این تیم است، نحوه بوجود آمدن این اثر باعث شده است که دقیقا به تمام زوایای یک رابطه پرداخته شود و صفر تا صد مراحل بازگشت به رابطه را تحت پوشش قرار دهد. در این مقاله بعد از برسی کوتاه روی بخش های کتاب، یک آموزش جامع از مراحل بازگشت عشق برای شما در نظر داریم تا انتها با ما باشید.

کتاب بازگشت به عشق از چه تکنیک ها و روش هایی استفاده می کند؟ کلیت کتاب بر اساس نظریه ناخودآگاه فروید نگارش شده است یعنی کامل ترین مرجع روانشناسی، چون در این کتاب روابط عاطفی بصورت میدانی برسی شده است، هر حالت و وضعیتی که برای هر شخصی ممکن است پیش بیاید در این کتاب برسی شده است. کتاب بازگشت عشق اقدام به آموزش مراحل و تکنیک های nlp عشق می کند و همچنین با ایجاد روش ابداعی از ترکیب قانون جذب عشق و تکنیک های nlp عشق باعث شده نقطه ضعف های این دو روش را ازبین ببرد و به یک روش کامل دست پیدا کند. کتاب بازگشت به عشق مراحل بازگشت به رابطه را به شش مرحله تقصیم کرده است که بصورت زیر میباشد.

مرحله اول
  • آموزش ماهیت رابطه عاشقانه (برای داشتن یک رابطه موفق به چه چیزی نیاز هست).
  • شناخت نیاز ها و معیار های ناخودآگاه یک فرد (عوامل اصلی وابستگی انسان ها).
  • تحلیل دلیل عاشق شدن هر تیپ شخصیتی (هر شخصی به چه چیزی واکنش احساسی نشان می دهد).
  • تعلیم راه های افزایش هوش عاطفی (توانایی ایجاد احساس در دیگران).
  • ان ال پی مرحله اول
مرحله دوم
  • شناخت دلایل بروز مشکل در رابطه (علاوه بر موارد کلی مثل بحث ها و … یکسری دلایل ناخودآگاه هستند که کاملا از چشم یک فرد معمولی پنهان میماند، در این بخش با تکنیک روانکاوی ریشه اصلی و پنهان دلایل جدایی گشف خواهد شد).
  • ازبین بردن موانع بازگشت (اشتباهات غیر عمدی و یا حتی عمدی که باعث کند شدن روند بازگشت میشوند).
  • ازبین بردن دلایل فرد برای جدایی ( نکاتی که از دید طرف مقابل دلیلی هستند برای جدایی و فراموشی).
  • ایجاد نقطه مقابل مشکلات (هر عامل منفی که تا کنون باعث جدایی شما و شکست در بازگشت شده باید ازبین رفته و شکل مثبت آن ساخته شود).
  • ان ال پی مرحله دوم
مرحله سوم
  • آموزش تکنیک های افزایش اعتماد به نفس
  • آموزش تکنیک های خود باوری
  • آموزش خود شناسی
  • افزایش امتیازات و پتانسیل ها
  • آموزش تکنیک های ایجاد احساس خلاء و دلتنگی
  • آموزش مراحل برانگیختن احساس کنجکاوی فرد
  • آموزش تکنیک های ایجاد احساس عشق
  • آموزش تکنیک های ایجاد احساس ترس
  • آموزش تکنیک های ایجاد احساس حسادت
  • ان ال پی مرحله سوم
مرحله چهارم
  • تکنیک برقراری ارتباط غیر مستقیم
  • روش های نفوذ به ناخودآگاه از راه دور
  • بهره برداری مراحل یک تا سه از راه دور
  • ایجاد نقات قوت و جذب
  • آموزش نظریه شش درجه جدایی
  • آموزش تکنیک های نظریه اثر پروانه ای
  • برقراری ارتباط غیر کلامی
  • ان ال پی مرحله چهارم
مرحله پنجم
مرحله ششم
  • آموزش برقراری ارتباط مستقیم
  • مهارت های ارتباطی
  • تکنیک های گفتمان
  • فن بیان
  • تکنیک های ارسال پیام
  • زبان بدن
  • تحریک طرف مقابل برای ارتباط
  • آموزش آغاز رابطه

بازگشت به عشق در شش مرحله

جدایی از عشق میتواند برای هر کسی با حالت های مختلفی رخ دهد، فردی بخاطر اشتباهات خود عشقش را از دست میدهد، شخصی دیگر بخاطر دخالت ها و حرف های دیگران رابطه اش تمام میشود، فرد دیگری بخاطر یک سوء تفاهم میبیند که عشقش رفته است، گاهی یا شاهد خیانت عشقمان هستیم یا بخاطر یک هوس و یک اشتباه به عشق خود خیانت می کنیم و بعد از آن پشیمان میشویم، بعضی روابط بخاطر طولانی شدن و یا مشکلات مالی که مانع ازدواج هست تمام میشود برخی دیگر بخاطر مخالفت های خانواده، یا کسی عشقش بهانه هایی میاورد برای جدایی و یا عده زیادی که رابطه عاشقانه خود را یک شبه و بدون دلیل از دست میدهند. که راه حلی برای همه این شرایط وجود دارد، اما بد نیست قبل از برسی این راه حل ها به یک ذهنیت مشترک پاسخ دهیم کسانی که فکر می کنن رابطه شان نباید تمام میشد و دلیل محکمی برای جدای وجود نداشت.

اما روانکاو بزرگ فروید ثابت کرد که هیچ چیزی بی دلیل رخ نمی دهد و هیچ رابطه ای هم بدون دلیل تمام نمیشود، حتی آن رابطه هایی که مشکلی نداشتن و یک دفه بدون دلیل تمام شدن هم در واقع بی دلیل به اینجا نرسیدن و برای تمام شدن آن رابطه ها هم دلایل محکمی هست که در فصل اول کتاب بازگشت به عشق بصورت کامل به آن پرداخته شده است.

اصل یک رابطه یعنی نیاز، ما انسان ها وارد رابطه های عاطفی میشویم ازدواج می کنیم چون یکسری نیاز ها داریم نیاز های خودآگاهی مانند: خوشگذرانی وقت گذراندن، تفریح کردن، رابطه جنسی و از این قبیل نیاز ها ولی نیاز هایی هم وجود دارند که بسیار عمیق تر هستند و نیاز های ناخودآگاه نام میگیرند مانند، دریافت احساس عشق، ارسال احساس عشق، درک شدن، توجه، تشویق، حمایت، همیاری و تجربه زبان عشق مثل نوازش ابراز احساس کلامی و … نیاز های ناخودآگاه دلیل اصلی وابستگی به یک شخص هست اگر نیاز اصلی و ناخودآگاه ما در یک رابطه برطرف نشوند آن رابطه به ما احساس مثبت و لذت نخواهد داد و ما از آن خارج خواهیم شد احتمالا خودتان هم تجربه کرده باشید که شخصی در زندگیتان حضور دارد که کار اشتباهی نکرده مشکلی نداشته اما چون احساس شما مثبت نبوده، چون هجانی برای دیدارش یا صحبت با اون و یا شوقی برای ادامه رابطه نداشتید از رابطه خارج شدید یا اصلا اجازه ندادید آن فرد بیشتر به شما نزدیک شود این موضوع دقیقا به برطرف نشدن نیاز های ناخودآگاه ارتباط دارد. احتمالا بگوید که نه من تمام نیاز های او را برطرف کردم اما سخت در اشتباه هستید چون شما یا نیاز های عشقتان را درست نشناختید یا برطرف کردن آنها را درست بلد نبودید چون اگر مسئله نیاز ها و معیار ها که دلیل اصلی وابستگی هستند را برطرف میکردید جدایی هیچ گاه اتفاق نمی افتاد.

شاید در اطرافیان خود دیده باشید فردی که در یک رابطه بد است، طرف مقابل هیچ اهمیتی به او نمی دهد هیچ محبتی ندارد، توهین می کند توجه نمی کند خیانت می کند و ده ها نکته منفی دیگر نیز دارد، اما آن فرد نمیتواند دست از این رابطه اشتباه بکشد و حتی وقتی از او بپرسند چرا از این رابطه خارج نمیشویی میگوید با اینکه میدانم کارم اشتباه هست اما بدون او نمیتوانم به زندگی ادامه دهم. در این رابطه یکی از نیاز ها ناخودآگاه عمیق فرد و معیار های او طوری برطرف شده که دیگر آن همه نکات منفی را نمیبیند و فقط به به نیاز یا معیار خود توجه میکند چون خلاء بزرگی از او در این رابطه پر میشود، این نوع روابط کاملا روشن می کند که معیار ها و نیاز ها چه نقش اساسی در یک رابطه بازی می کنند برای آشنایی بیشتر با این دو مبحث میتوانید سری به مقاله چگونه دیگران را عاشق خود کنیم بزنید.

بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج
کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

وقتی جدایی اتفاق می افتد، به یک باره خلاء روحی بزرگی برای انسان ایجاد میشود، چون بخشی از زندگیش را از دست داده، ذهن انسان به حضور معشوقه اش عادت کرده ساعت های خاصی برای چت کردن و صحبت کردن روز های خاصی که با عشق خود دیدار می کرد همه این ها عادتی شده اند که از لحاظ روحی به انسان به آن وابسته است و حالا یک باره باید ترک عادت کند، خب همین موضوع به خودی خود آسیب زیادی میزند.

احساسات دیگری نیز شروع به فوران می کنند نکند پای کس دیگر در میان باشد، نکند بدون او نتوانم به زندگی ادامه دهم و … در این مرحله فرد دچار کمبود عاطفی میشود که کاملا هم طبیعی هست جدایی از عشق دقیقا مانند غرق شدن در اقیانوس هست که انسان یک لحظه خود را در خطر میبیند و به هر طریقی با دست پا زدن سعی می کند خود را نجات دهد، وقتی عشقمان ما را ترک می کند بصورت غریزی هر تلاشی می کنیم که مانع این اتفاق شویم. کار هایی مثل زنگ های مدام پیام های طولانی و طومار نویسی های شبانه، التماس اصرار خواهش تمنا، واسطه کردن هر دوست آشنا پروفایل های غمیگین، کنایه دار و یا حتی واکنش های تند و عصبی. اما چیزی همه میدانند این است که این کارها هیچ وقت کمکی به بازگرداندن عشق از دست رفته نخواهد کرد همانطور که تا به حال نکرده است، پس در قدم اول باید از اقدامات غریزی که باعث میشود ما مرتکب 13 اشتباه خطرناک برای بازگشت عشق شویم دوری کنیم. یکی از احساساتی که در زمان جدایی از شریک عاطفی برای انسان پیش می آید حقه ای است که ناخودآگاه به شما میزند، در کتاب بازگشت به عشق این حالت حقه گناهکار پنداری نام گرفته است. ناخودآگاه به ما القا می کند که خود ما مقصر کامل این جدایی هستیم، هر چند ممکن است در بعضی مواقع همین طور باشد و فقط ما مقصر باشیم اما در اکثر موارد این طور نیست این بیشتر برای کسانی ایجاد میشود که عشقشان تقصیر بیشتری دارد.

اگر شما مقصر باشید خب این احساس گناه واقعی و طبیعی است و اگر هر دو مقصر باشید باز هم این احساس تا حدی طبیعی است، اما اگر شما خطای بزرگی نداشته اید و یا این معشوق شما بوده است که اشتباهات زیادی داشته و شما احساس گناه می کنید (مثلا عشقتان به شما خیانت کرده باشد و شما خود را مقصر بدانید چون برای او کم گذاشتید او مجبور شده خیانت کند) دلیلش تلاش ناخودآگاه برای حفظ هدف بازگشت عشق از دست رفته است. چرا؟

ناخودآگاهتان متوجه میشود که شما عاشق معشوق خود هستید به او نیاز شدیدی دارید حال روحی شما خوب نیست، چه چیزی حال شما را بهتر می کند ؟بازگشت عشق رفته شما خب چه زمانی شما برای عشق رفته خود تلاش می کنید؟ زمانی که او را مقصر میدانید (در نتیجه او فرد مناسبی برای شما نیست باعث آزار شما است) یا زمانی که خود را مقصر میدانید که باعث از دست رفتن عشقتان شدید! پس ناخودآگاه باید کاری کند که شما احساس گناه و تقصیر کنید تا برای بازگشت تلاش کنید و این حقه ای است که ناخودآگاه به شما میزند تا تلاش غریزی خود را سرعت ببخشید و زود تر عشقتان را برگردانید که در واقع این کار ها همان 13 اشتباه هستند که در اصل باعث شکست شما خواهند شد.

بازگرداندن عشق از دست رفته قدم اول

کتاب بازگشت به عشق
ذهن یک شخص تنها جایی است که باید به آن نفوذ کنید

ضروری ترین اقدام در این مرحله ای که هستید تصمیم به قطع ارتباط یا فاصله گرفتن از عشقتان است، اگر رابطه شما سرد شده ولی هنوز ارتباط بصورت کامل قطع نشده و عشقتان صحبت از جدایی نکرده در این لحظه باید فاصله خود را حفظ کنید. بهترین رفتار در این شرایط این است که مانند عشقتان عمل کنید، یعنی اگر روزی دو بار به شما زنگ میزند روزی دو بار به او زنگ بزنید به هیچ عنوان در خواست عشق نکنید یعنی به عشقتان نگید چرا مثل قبل دوستم نداری، چرا رفتارت تغییر کرده و بهم توجه نمی کنه، نکنه میخوای با من تموم کنی و …

اگر رابطه شما تمام شده و عشقتان رفته قدم اول قطع ارتباط کامل است. طبق روند کتاب بازگشت به عشق در مرحله قطع ارتباط نباید تماس بگیرد، واسطه نفرستید، پیام ارسال نکنید، در شبکات اجتماعی پروفایل های غمگین یا کنایه دار و یا هر چیز که مربوط به عشقتان و جدایی هست نذارید. به احتمال زیاد شما اکنون به این فکر می کنید که اگر این کار ها را انجام دهم که او را برای همیشه از دست خواهم داد و سوالاتی برای شما ممکن است پیش آید مانند: اگر بعدا قطع ارتباط را بهانه ای کند برای برنگشت چی؟ اگر قطع ارتباط باعث شود که فکر کند من حالم خوب است و راحت تر برود چی؟ پاسخ این سوالات و دیگر سوالتی که اکنون به آن فکر می کنید را میتوانید در مقاله شش مرحله برگرداندن رابطه از دست رفته مطالعه کنید.

قدم دو برای چگونه رابطه ام را برگردانم چیست؟

دومین اقدام شما برای آشتی با عشقتان همان مرحله اول کتاب بازگشت به عشق است. در این مرحله ابتدا شما باید تیپ شخصیتی عشقتان را تشخیص دهید برای اینکار باید تست شخصیت شناسی را با پاسخ دادن به یکسری سوالات انجام دهید. تیپ شخصیتی فرد اهمیت بسیاری دارد چون رفتار با یک فرد خودشیفته در مقابل رفتار با یک فرد حساس تفاوت های زیادی دارد، اگر طرف مقابل شما برون گرا یا پرخواشگر باشد باید در مقابل رفتارش یک جور واکنش نشان دهید، اگر عشقتان تیپ شخصیتی نمایشی داشته باشد باید جور دیگر در مقابل او واکنش نشان دهید.

بعد از تحلیل تیپ شخصیتی متوجه میشید که چه رفتار های اشتباهی در مقابل این تیپ شخصیتی انجام دادید، کمبود ها و کاستی های رابطه خود را که بخاطر تیپ شخصیتی عشق شما ایجاد شده را راحت تر پیدا می کنید و میتوانید در مقابل این موارد یک طرح قوی برای بازگشت طراحی کنید که این طرح در کتاب بازگشت به عشق آموزش داده شده است.

کتابچه راهنمای بازگشت به عشق

کتاب بازگشت به عشق
کتاب بازگشت به عشق

شش مرحله اساس و اصول زیادی دارد که رعایت کردن آن میتواند باعث موفقیت شما در مراحل بازگرداندن رابطه تمام شده باشد. شما میتوانید فصل اول این کتاب را در سایت سربرگ تازه مطالعه کنید سایت سربرگ تازه تنها سایت رسمی است که اجازه انتشار این کتاب را در اختیار دارد، فصل اول که شامل نکات کلیدی بسیار مهمی است بصورت رایگان برای عموم به اشتراک گذاشته شده است.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید، .

09129305020

8 دیدگاه

    • سلام برای لینک دانلود مشکلی پیش اومده که داریم روش کارمیکنیم. شما برای خرید کتاب میتونید به تیم پشتیبانی پیام بدید توی تلگرام یا واتس آپ 09129305020

    • کتابی در کار نیست نه اینجا نه کانال تلگرام تمام لینک دانلود ها خالی است یا بر میگرده به همونجایی که بودین

      • سلام دوست عزیز اگر دقت کنید در این مقاله همون ابتدا نوشته که میخواهیم راجب کتاب توضیح بدیم و در انتها کتاب رو آنلاین بخونید و یا دانلود کنید آخر همین مقاله لینکش هست که آبی رنگ و نوشته
        آماده مطالعه فصل اول از تکنیک های بازگشت رابطه هستم روش بزنید صفحه بعدی کلش خود کتابه که هم میتونید آنلاین بخونیدش هم میتونید آخر مطلب از لینک دانلود رایگان فصل اول دانلودش کنید

  • سلام وقت بخیر
    شما گفتین ک یسری ازمون هایی هس ک با انجام دادنشون میتونیم پی ببریم ک کجا اشتباه کردیم و باتوجه ب شخصیت طرف مقابل کدوم رفتارمون اشتباه بوده و باید اصلاح بشه میخواستم بدونم این ازمونارو تو کتاب توضیح دادین یا دوره های اموزشی تو شبکه های اجتماعی دارین؟ فقط کتاب و بخریم کافیه؟

    • سلام عرض شد. بخشیش توی کتاب توضیح داده شده بخشیش توی دوره بهتره دوره را خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *