حالات مرد بعد از خیانت

حالات مرد بعد از خیانت


حالات مرد بعد از خیانت

حالات مرد بعد از خیانت حقیقت را در رابطه ی مشترک آشکار می کند. ترس از خیانت همیشه با یک شک شروع می شود، یک ندای درونی یا مشاهده تغییرات در حالات مرد و یا برملا شدن یک دروغ، جرقه ای می شود برای ایجاد شک و تردید نسبت به تعهد مردی که دوستش دارید.

خیانت تجربه بسیار پیچیده ای است که تاثیرات زیادی در زندگی طرفین بجا خواهد گذاشت. نگرانی از خیانت دیدن فشار روانی زیادی را به همراه دارد که ممکن است باعث ایجاد اضطراب، هراس، افسردگی، و کاهش هوش هیجانی شود و این احساسات روی عملکرد شما تاثیر منفی بگذارد.

 در چنین حالتی اتخاذ تصمیمات هوشمندانه که به نجات رابطه کمک کند بسیار حائز اهمیت است. برای مدیریت بهتر این مشکل ابتدا به بررسی نشانه های خیانت مرد در رابطه و تغییر حالات مرد بعد از خیانت می پردازیم و در انتها بهترین راه کار مقابله با خیانت مردان را بررسی می کنیم، با تیم روانشناسی سربرگ تازه همراه باشید.

12 حالت مرد بعد از خیانت

حالات زیادی هستند که می توان آنها را به عنوان نشانه های خیانت مرد در رابطه تلقی کرد. اما لزوما وجود یک یا چند نشانه نمی تواند مدرک محکمی برای اثبات عهد شکنی همسر یا نامزدتان باشد. قبل از هر اقدامی سعی کنید اطلاعات کاملی بدست بیاورید و رفتار همسرتان را زیر نظر بگیرید.

1.کاهش ارتباط عاشقانه مردان

کاهش معاشرت و نزدیکی دو زوج تا حدودی طبیعی است. متاسفانه در اکثر روابط دوستی یا زناشویی با سپری شدن زمان هیجان های طرفین یا یکی از آنها فروکش می کند و رابطه عاشقانه رنگ بوی روزمرگی به خود می گیرد و تبدیل به بخش عادی از زندگی می شود. از طرفی دیگر مشغله های فردی مردان تا حدودی می تواند توجیح قابل قبولی برای توجه کمتر آنها به همسرشان باشد.

اما دلایل دیگری نیز می تواند باعث ایجاد این دوری باشد. اگر مردی که دوستش دارید کمتر از گذشته برایتان زمان می گذارد، شاید به این دلیل باشد که وقت خود را صرف زن دیگری می کند یا برعکس پای زن دیگری در میان نیست اما مسائل مطرح نشده ای در رابطه شما وجود دارند که لذت وقت گذرانی با شما را برای طرف مقابلتان کاهش داده.

2.فروکش کردن عواطف یک مرد

یکی از مهم ترین حالات مرد بعد از خیانت کاهش احساسات و عواطف در آنان است. در این حالت مردان به زنی که دوستش دارند دیگر توجه نمی کنند، کلمات محبت آمیز از دایره لغات شان حذف می شود، از احساسات خود صحبت نکرده و دیگر واکنش های فیزیکی عاشقانه مانند لمس و نوازش در زبان بدن آنان مشاهده نمی شود.

نیاز های شما دیگر الویت سابق را ندارند، حمایت، پشتیبانی و همفکری لازم را در رابطه از شما دریغ می کنند، کمتر از گذشته از خودگذشتگی نشان می دهد و کار هایی که پیش تر برای جلب توجه شما انجام می داده را تکرار نمی کند.

3.سرد مزاجی مرد بعد از خیانت

تغییر حالات جنسی مردان بعد از خیانت یکی از علائم مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. رابطه جنسی جدید مردان به سرعت تاثیرات خود را در رابطه زناشویی نشان می دهد. این تغییرات عمدتا باعث کاهش کیفیت رابطه زناشویی و تعداد دفعات برقراری رابطه جنسی می شود و در بدترین حالت مرد از لحاظ جنسی کاملا به همسر خود بی میل می شود.

4.غیبت های مشکوک

افزایش مشغله های کاری یا رابطه با خانواده و دوستان یک امر کاملا طبیعی بوده و هر مردی باید بخشی از زمان خود را صرف چنین مسائلی کند. اما غیبت های مردان زمانی چالش برانگیز می شود که افزایش بی دلیل و چشمگیری داشته باشند و در طول این غیبت ها دسترسی به آنان بسیار دشوار بوده و در صورت اصرار برای ارتباط واکنش های منفی از خود نشان بدهند.

5.توجه به سایر زن ها

گرم گرفتن بیش از حد با سایر خانم ها یا افزایش ارتباط با زنان دیگر به بهانه های مختلف بسیار نگران کننده است. در این بین اگر احساس کنید نگاه های مردی که دوستش دارید به سایر زنان نگاهی خریدارانه است، سوءظن شما بیشتر می شود.

برخی از نگرانی ها در این حوزه حاصل تفاوت های فرهنگی و فکری هستند اما در عین حال برخی نیز علائم هشدار دهنده بروز اختلالات روانی در مرد خیانت کار است. این الگوی رفتاری ریشه در شخصیت مردان دارد که برای وارسی آن باید حتما با یک مشاور و متخصص صحبت کنید.

6.افزایش انتقادها بعد خیانت

حضور یک زن جدید در زندگی مردان هیجان را در مردان به شدت افزایش می دهد، مردان از شخص جدید به دنبال لذت بیشتر هستند و تا حدود زیادی به این هدف دست پیدا می کنند. این لذت طلبی برای آنان تبدیل به مهم ترین هدف می شود و زمانی که از لذت های رابطه جدید دور هستند همسرشان را مقصر می بینید و احساس نارضایتی خود را با انتقاد بروز می دهند.

در این حالت مرد خیانت کار مدام همسر خود را نقد می کند. شاید از ظاهر و اندامتان ایراد بگیرد، از نحوه تربیت فرزندانتان انتقاد کند، تمام تصمیمات شما را زیر سوال ببرد، مهارت ها و ویژگی های مهم شما را کوچک بشمارد و حتی صفت های نامناسبی مانند ضعیف، ساده، ترسو، کم خرد را به شما نسبت دهد.

7.تناقض های آشکار در جزئیات

مردان در این حالت دچار فراموش کاری های زیادی می شوند. داشتن یک زندگی مخفی تبعاتی را به همراه دارد مثل فراموش کردن جزئیات و برملا شدن دروغ های کوچک. در این حالت اگر از مردان در زمان های مختلف یک سوال را بپرسید پاسخ های متناقضی دریافت می کنید یا متوجه دروغ هایی می شوید که در  خصوص مسائل ساده بیان شده در صورتی که هیچ نیازی به دروغگویی نبوده است.

8.رفتار از روی احساس گناه

این حالت که مردان بعد از خیانت به ابراز علاقه و توجه بیش از حد روی می آورند ناشی از احساس گناهی است که بعد از خیانت دچار آن شده اند. آنها تحت تاثیر عذاب وجدان یا حتی ترس از برملا شدن خیانت بصورت افراطی توجه خود را نسبت طرف مقابل افزایش می دهند.

9.حساسیت روی حریم شخصی

مردان خیانتکار به شدت روی حریم خصوصی شان حساس می شوند، ممکن است پسورد گوشی خود را تغییر دهند. از پاسخ دادن به سوالات شما و توضیح دادن راجع به رفتار و غیبت هایشان طفره می روند. فضا و حریم شخصی بیشتری طلب می کنند و مایل هستند اوقات تنهایی بیشتری داشته باشند.

10.تغییرات ناگهانی در ظاهر مرد

وقتی مردی برخلاف گذشته قبل خروج از منزل زمان زیادی در مقابل آینه می گذراند و تغییرات جدیدی در پوشش و استایل خود ایجاد کرده، زنگ خطری برای زنان به صدا در می آید. شاید این تغییر های ظاهری برای تحت تاثیر قرار دادن شخص دیگری باشد.

11.دست پاچگی در موقعیت های خاص

آیا همسرتان از چیزی می ترسد؟ مثلا وقتی که سوال ناگهانی از او می پرسید یا در منزل و خودرو وسیله ای پیدا می کنید که ممکن است متعلق به یک زن باشد، یا همسرتان در اتاق دیگری خیلی آرام با تلفن صحبت می کند و با دیدن شما دست پاچه می شود. اگر این نشانه ها را در حالات مردان دیدید آنها چیزی را از شما پنهان می کند.

12.چت و تماس های مشکوک

جدیدا تماس هایی با او گرفته می شود که برای پاسخ دادن به آنها از شما فاصله می گیرد یا به بهانه های مختلف از پاسخ دادن خود داری می کند. بیش از حد مشغول چت کردن است و گاهی در هنگام چت لبخند می زند. این رفتار ها نگران کننده است اما نباید واکنش عجولانه ای در قبال آن نشان دهید.

در باره حالات مرد بعد از خیانت بیشتر بدانید:

آیا مردان بعد از خیانت پشیمان میشوند؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *