عکس پروفایل برای جذب پسر

عکس پروفایل برای جذب پسر


عکس پروفایل برای جذب پسر

عکس پروفایل برای جذب پسر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا میتوانیم با استفاده از عکس پروفایل پسر یا دختر مورد علاقه مان را جذب کنیم؟ چه پروفایلی بذارم عشقم برگرده؟ تاثیر عکس پروفایل از نظر روانشناسی چیست؟ اگر میخواهید بدانید عکس پروفایل برای جذب پسر باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چه زمانی، چه عکسی را انتخاب کنیم یا به دنبال این هستید که بدانید چه پروفایلی بذاریم تا عشقمان برگردد با تیم روانشناسی سربرگ تازه همراه باشید.

عکس پروفایل برای جذب پسر

 پسر و دختر هر دو میتوانند با کمک عکس پروفایل و فعالیت در شبکه های اجتماعی روی ذهن طرف مقابل خود تاثیر بگذارند و او را جذب کنند. بهترین عکس برای پروفایل شبکه های اجتماعی مثل، instagram، telegram  یا whatsapp  یا هر برنامه دیگری که کاربرد مشابه دارند فقط یک چیز است ” تصویر خودتان” توجه داشته باشید پروفایل یا profile در شبکه های اجتماعی یک کاربرد و یک هدف دارند، معرفی شما به عنوان یک کاربر.

عکس پروفایل معرف و بیانگر شما است،  بهتره در این بخش چیزی جز تصویر خودتان درج نکنید مگر اینکه شرایط منتشر کردن عکس شخصی خودتان را در فضای مجازی ندارید، اگر در هنگام استفاده از پروفایل دچار چنین محدودیت هایی هستید نگران نباشید چون در ادامه پیشنهادات خوبی برای شما داریم.

ویژگی های عکس پروفایل جذب کننده پسران و دختران

عکس پروفایل برای جذب پسر
عکس پروفایل برای جذب پسر
  1. همیشه بهترین عکس های خودتان را برای قرار دادن در پروفایل انتخاب کنید.
  2. تصاویر پروفایل باید کیفیت بالایی داشته باشند.
  3. تکراری و شبیه به هم نباشند .
  4. در محیط های مناسب عکس بگیرید.
  5. هر روز یک عکس پروفایل جدید استفاده نکنید (هفته ای یک عکس جدید کافیست).
  6. از عکس نوشته ها، نقل قول ها و عکس سلبریتی ها یا هر شخص دیگری استفاده نکنید.
  7. از دیالوگ ها یا متن های معروف در پروفایل استفاده نکنید.
  8. جملات عاشقانه جایشان در پروفایل شما نیست.
  9. عکس هایتان همیشه تا جای ممکن حال هوای متفاوت داشته باشند (شاد و مرموز یا حتی گمراه کننده).
  10. سعی کنید عکس هایی را استفاده کنید که فرد دیگری از شما عکسای کرده (همیشه این سوال را به وجود بیاورید که کجا بودید و چه کسانی در آن روزی که عکس گرفتید کنار شما حضور داشتند).
  11. عکس هایی که بیرون از خانه گرفتید را برای پروفایل استفاده کنید.
  12. عکس پروفایل شما نباید عکسی باشد که از فاصله خیلی دور گرفته شده.
  13. زاویه مناسب صورت و زبان بدن خود را در عکس پیدا کنید

تاثیر پروفایل در جذب کسی که دوستش دارید

عکس پروفایل برای جذب پسر
عکس پروفایل برای جذب پسر

چرا عکس پروفایل برای جذب پسر و بدست آوردن دل دختر اهمیت دارد؟ ارتباط مجازی امروزه به قدری گسترده شده که حتی اعضای یک خانواده که هر روز یکدیگر را می بینند در شبکه های اجتماعی باهم تعامل زیادی دارند و ارتباط روزمره آنها تا برنامه هایی مثل واتس آپ و اینستاگرام کشیده شده است.

در چنین شرایطی ارتباط دختر و پسر از شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی می گیرد، بخش زیادی از ارتباط ما با کسی که دوستش داریم در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد. حتی روابط بسیار زیادی در این برنامه ها شکل می گیرند و عده زیادی از طریق همین نرم افزار ها با شریک زندگی خود آشنا می شوند.

وقتی دنیای مجازی تا این حد با دنیای واقعی ما آمیخته شده بنابراین به نفع ما است که مهارت های جذب در دنیای مجازی را نیز بیاموزیم. پیش تر در مقاله جذب مرد با موبایل راجع به راه روش های تاثیر گذاری روی مردان از راه دور صحبت کردیم.

اما چرا پروفایل میتواند به شما کمک کند؟ زمانی که شما عکس پروفایل خود را تغییر می دهد در واقع یک کنش ایجاد می کنید کنشی که نیاز به واکنش از سمت کسی که دوستش دارید دارد، با تغییر عکس پروفایل و استفاده از عکس های مناسب شما همیشه می توانید ذهن کسی که دوستش دارید را تحریک کنید.

ولی پروفایل به تنهایی قادر نخواهد بود کسی را عاشق شما کند، هیچ کس بخاطر عکس هایی که انتخاب می کنید عاشقتان نمی شود اما میتوانید با کمک عکس جذب کننده پروفایل مراحل عاشق کردن کسی که دوستش دارید را شروع کنید برای این کار نگاهی داشته باشید به تکنیک های دلبری در چت با موبایل.

چه پروفایلی بذارم عشقم برگرده

عکس پروفایل برای جذب پسر
عکس پروفایل برای جذب پسر

واقعیت این است که عکس پروفایل و حتی پست استوری ها کمک زیادی به ما می کنند تا روی دیگران تاثیر بگذاریم اما هرگز نباید انتظار داشته باشید با عکس پروفایل عشق از دست رفته شما به رابطه برگرده. اگر رابطه شما به اتمام رسیده باید به چند نکته توجه کنید.

برای کسانی که یک رابطه تمام شده دارند اصول بالا نیز صدق می کنند، اما مهم تر از اینکه چه پروفایلی بذارم عشقم برگرده اینکه چه پروفایلی نذارم! درسته استوری یا پروفایل هایی که برای برگشت عشق هرگز نباید استفاده کنید.

  1. تصاویری که نشان دهنده حال روحی بد شما است.
  2. عکس ها یا متن هایی که حالت کنایه آمیز دارند و مخاطب آنها عشقتان است.
  3. مواردی که باعث ایجاد شک بدبینی در طرف مقابل شود.
  4. فعالیت بیش از حد نسبت به گذشته نداشته باشید.
  5. کمتر از گذشته نیز نباید فعال باشید.

تصویری جدید از خودتان بسازید

برای جذب دیگران یا شروع دوبار رابطه عاطفی شما باید ذهنیت عشقتان را نسبت به خود تغییر بدید، باید فردی قوی تر خوشحال تر موفق تر و هدف مند بنظر برسید. اینها تمام ویژگی هایی هستند که باعث جذب کسی که دوستش دارید می شود.

هر رفتار و اقدامی که انجام می دهد در بازگشت دوباره عشقتان تاثیر مستقیم دارد اگر نمی دانید مهارت های برگرداندن عشق چیست توصیه می کنم از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج استفاده کنید.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *