چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره

چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره


چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره

چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره ؟ اگر استرس تمام وجودتون رو گرفته بهش توجه نکنید چون ما در سربرگ تازه پاسخی برای چگونه عشقم را مجاب کنم که من را از بلاک خارج کند؟ و چیکار کنم عشقم دیگه بلاکم نکنه داریم.

وقتی توسط عشقمان بلاک میشیم بخاطر استرس بالا اهمیت زیادی به این موضوع می دیم در حالی که بلاک شدن واقعا مسئله بی اهمیتی است که ما  بزرگش می کنیم! این که بلاک باشید و یا نباشید هیچ چیزی رو تغییر نمی ده! چرا؟

میخوایم سه تا ترفند رو بررسی کنیم که صد در صد میتونه باعث بشه از بلاک خارج بشید، البته شما زمانی با این سه تا روش موفق میشید عشق خودتون رو مجاب کنید که نباید شما رو بلاک کنه که بتونید دلیل روانشناختی این حرکت را درک کنید تا با معکوس سازی اون عشقتان بصورت ناخودآگاه خودش شما رو از بلاک خارج کنه.

همانطور که در مقاله وقتی عشقت بلاکت میکنه یعنی چی؟ توضیح دادم این کار صرفا یک واکنش احساسی و تخلیه روانی هست که طرف مقابل می تونه باتوجه به دلایل زیادی این کار را انجام بده مثلا؛

  • ناراحت کردن شما برای تلافی!
  • از روی خشم و عصبانیت!
  • برای کنجکاو کردن و تحریک تان!
  • ابراز ناراحتی و اعتراض به صورت غیر مستقیم!
  • عادت بد رفتاری (قطعا دیدید برخی افراد موقع ناراحتی پرخواشگر میشن، داد و بیداد می کنن؟ اینا همونان که وقتی توی رابطه مشکلی پیش میاد سریع طرف مقابل رو بلاک می کنند!)
نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره های بازگشت به عشق و ازدواج

خوشحال باشید که بلاک شدید!

بلاک کردن شما نشان دهنده اهمیتی هست که برای عشقتان دارید! این اتفاق بیان گر ضعف طرف مقابل نسبت به شما است،چون نقش مهمی توی زندگیش دارید چون باعث شدید کنترل خودش رو از دست بده!

وگرنه همه می دونیم بلاک کردن کار قشنگی نیست و می دونیم اگر شخصی باشیم که با بروز یک مشکل طرف مقابل رو سریع بلاک کنیم یعنی یک فرد ضعیف هستیم.

بلاک برای همیشه؟

چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره
چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره

بلاک شدن توسط عشقمان تنها زمانی اتفاق بدی هست و باید احساس خطر کنیم که دلیل بلاک شدن ما مزاحمت ها و اصرار های بی شمار باشه، نه وقتی که بحثمون شده یا مثلا گفتیم همه چی تموم یا از دست هم ناراحت هستیم.

اگر با مرتکب شدن اشتباهات زیادی باعث شدید احساس طرف مقابل هر روز بدتر بشه و از شما بیشتر فاصله بگیره هنوز همه در ها به روی شما بسته نیست اما به خودتون لطف کنید دست نگه دارید!

اگر تا به امروز با تلاش های غریزی به عشقتون نرسیدید مطمعن باشید هرگز این اتفاق نخواهد افتاد، چون دارید توی مسیر اشتباه عرق می ریزید برای رسیدن به هدفتون!!

واکنش ما در مقابل بلاک شدن چطور باشد؟

چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره
هول نکنید! یه مدتی هم بلاک باشید آسمون به زمین نمیاد!

بجای تجربه کردن و درس گرفتن، از تجربیات دیگران استفاده کنید! نیاز نیست شما همه چیز رو امتحان کنید، انقدر شکست بخورید تا راه درست رو پیدا کنید.

تیم سربرگ تازه با تجربه 5 ساله در زمینه بازگشت به عشق و ازدواج، اطلاعاتی را بهتون ارائه میده که شما رو از تجربه همه راه ها بی نیاز می کنه. اگر طبق این مراحل و توصیه ها پیش برید در مدت زمان کم می تونید کاری کنید طرف مقابل شما را از بلاک در شبکات اجتماعی و تماس یا پیام خارج کنه.

  • به تلافی عشقتان را بلاک نکنید.
  • از اشتباهات خطرناک برای ترمیم عشق تمام شده دوری کنید.
  • احساسات خود را در شبکات اجتماعی منتشر نکنید.
  • پیش دیگران راجع به عشقتان حرف منفی نزنید.
  • سعی نکنید نشون بدید با شخص دیگری هستید.
  • در شبکات مجازی پست های همراه با کنایه منتشر نکنید.

اما چطور از بلاک خارج بشیم؟

سخت ترین و پیچیده ترین کار همین جاست! چیکار کنم عشقم منو از بلاک در بیاره؟ موفق شدن در این کار نیاز به صبر و تلاش داره برای همین اگر رابطه شما اهمیت زیادی براتون نداره پس از خوندن ادامه این مطلب صرف نظر کنید!

حل شدن مشکلاتی مثل قهر و آشتی یا خارج شدن از بلاک بستگی به احساس طرف مقابل داره، اگر پروسه ای که در ذهن صورت میگیره و منجر بلاک شدن شما و یا خارج شدن شما از بلاک میشه را بهتر بشناسید، درآمدن از بلاک خیلی براتون ساده تر باشه.

چرا یک فرد تصمیم میگره عشقش رو بلاک کنه؟

درسته گفتیم بلاک شدن مسئله نگران کننده ای نیست اما می تونه شروعی باشه برای هرگز برنگشتن به رابطه! برای همین شما باید از سه تا روش مرسوم غلط که برای برگرداندن معشوق از دست رفته استفاده میشه دوری کنید.

چقدر با واکنش های احساسی و دلایل پشت اون آشنا هستید؟ واکنش های احساسی همون رفتار هایی هستند که افراد وقتی در مقابل عامل تنش زا قرار می گیرند از خودشون بروز میدن، بلاک کردن هم دقیقا یکی از اونهاست که این روز ها در روابط مرسوم شده.

تمام واکنش های احساسی ریشه و مبدا دارن، حالا یا مبدا این واکنش ها مشکلات رابطه هست یا ضعف ها و درگیری های ذهنی طرف مقابل که با بلاک کردن نمایان میشه.

پروسه تصمیم برای بلاک کردن معشوقمان

چیکار کنم عشقم از بلاک درم بیاره
چطور این اتفاق برات افتاد؟

هر تصمیمی که انسان ها توی زندگیشون می گیرن نتیجه یکسری تجزیه تحلیل ها در ذهنشون هست، که با باز تر کردن این بحث درک بهتری ازش پیدا می کنید.

ذهن انسان ارتعاشات را دریافت می کند، این ارتعاشات در ضمیر ناخودآگاه تحلیل و بررسی می شوند، ارتعاشات باعث به وجود آمدن افکار می شود (مثلا کسی با اخم به شما نگاه می کند و شما با افکاری منفی روبرو می شوید مانند اینکه آن فرد مشکلی باشما دارد).

افکاری که در ذهن ایجاد می شود باورهای انسان را شکل می دهد (شما به این باور می رسید که این شخص دشمن شما است).

افکار شما احساساتتان را شکل می دهد (شما احساس منفی به آن فرد پیدا می کنید مانند احساس نا امنی).

احساسات شما تصمیمات تان را شکل می دهند (تصمیم میگیرید از آن شخص فاصله بگیرید).

؛ برای اینکه معشوق خود را مجاب کنیم تا ما را از بلاک خارج کند باید روندی تصمیم گیری را بازسازی کنیم و این بار به نفع خود عوامل را کنار یکدیگر بچینیم ؛

  1. ارتعاشات مثبت ارسال کنیم. (به ناخودآگاه عشقمان نفوذ کنیم)
  2. تفکرات او را نسبت به خودمات تغییر دهیم.
  3. باور های منفی را ازبین ببریم. (باور های مثبت ایجاد کنیم)

برای خارج شدن از بلاک و برگرداندن عشقتان عجله نکنید، شما به بهترین راه های برگرداندن عشقمان نیاز دارید، نه به هر چیزی که ذهن نگران و مضطربتان بدان چنگ می زند!

شما می توانید از سایت سربرگ تازه برای دانلود رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج اقدام کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *