چگونه عشقم را برگردانم

چگونه عشقم را برگردانم


آیا پسری که رفته برمیگرده

آیا پسری که رفته برمیگرده ؟ این سوال یک پاسخ مشخص ندارد، چون احتمال بازگشت پسری که ار رابطه رفته به خیلی چیز ها بستگی دارد، مثلا ارزش رابطه برایش، احساسی که به طرف مقابل دارد، شرایطی که در زندگی او به وجود آمده یا مشکلی که ابتدا باعث جدایی شده است و حتی خیلی چیز های دیگر.

سوال درست اینکه چگونه پسری که رفته را برگردانیم؟ تیم تخصصی روانشناسی سربرگ تازه برگذار کننده موفق ترین دوره های بازگشت عشق در ایران، تعداد زیادی از تکنیک ها و آموزش های ترمیم رابطه را بصورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد، در این مقاله مفید، تصمیم دارم اطلاعاتی رو با شما به اشتراک بذارم که قطعا می تونه شرایط رابطه شما رو بهتر کنه مانند تعداد زیادی از کاربران ما که توی همین مطلب ویس ها و نظرات تعدادی از دوستانی که با روش های کتاب بازگشت به عشق موفق شده اند را قرار می دهیم.

چگونه پسری که رفته را برگردانیم؟

حالا که تصمیم دارید پسری که از زندگیتون رفته رو دوباره به رابطه برگردونید باید چندین نکته را رعایت کنید. باید چندتا سوال از خودتون بپرسید، پاسخ این سوالات مشخص می کنه آیا شما شانسی برای موفقیت دارید یا خیر.

  1. رابطه مجازی بوده؟
  2. رابطه کاملا یک طرفه بوده؟
  3. در شهر یا کشور متفاوت هستید؟
  4. جدایتون از 6 ماه گذشته؟
  5. طرف مقابلتون ازدواج کرده؟

اگر پاسخ تمام این سوالات برای شما مثبت بوده باید عرض کنم متاسفانه احتمال برگرداندن مرد مورد نظرتون در بهترین حالت 20% است. شاید سایت یا فرد دیگه خلاف این نظر رو به شما بگه، و دوست منم باور کنید واقعیت همینه و تغییر هم نمی کنه. ما با تجربه 4 سال و کار با بیش از 5000 زوج آمار و اطلاعات کاملی رو در اختیار داریم که نشون میده روابط با این شرایط احتمال بازگشت زیادی ندارند، اگر به یک روانشناس دسترسی دارید توصیه می کنم ازش سوال بپرسید تا اطمینان پیدا کنید که این آمار چقدر دقیق است.

اما اگر پاسخ نصف یا تمام سوالات خیر باشد، احتمال موفقیت شما در برگرداندن پسری که رفته است از 50% تا 80% می باشد. اما چند واقعیت دیگه وجود داره که بد نیست اونها رو بدونید و راجبشون منطقی فکر کنید. واقعیت هایی که تمام شرکت کنندگان موفق ما قبل از شروع اونها رو پذیرفتند.

  1. ترمیم رابطه زمان نیاز داره، وردی نیست که بخونید و عشقتون یه دفعه برگرده پیش شما.
  2. هیچ کسی با خواهش اصرار التماس نمی تونه کسی رو توی رابطه نگه داره.
  3. با دعا، جادو، طلسم، قدرت ذهن یا نامه نوشتن به فرشته عشق نمیشه کسی رو برگردوند.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل می شوند یا عشقشان ترکشان می کند، در اینترنت و یا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای آیا پسری که رفته برمیگرده جستجو میکنن. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمی کنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک می زنند، و کاملا غریزی عمل می کنند. عمده ترین این اشتباهات 13 اشتباه خطرناکی هستند که در کتاب بازگشت به عشق به آنها اشاره شده است.

چطوری پسری که رفته رو میشه برگردوند؟

برای این که بتوانید پسر مورد نظر خود را مجدد به رابطه تمام شده برگردانید، باید از تکنیک شش مرحله ای بازگشت به عشق استفاده کنید. این تکنیک نه جادو است و نه تکنیکی که بخواهید با فکر کردن نیروی ذهن آن را فعال کنید. خیر تکنیک شش مرحله ای مجموعه ای از رواش های علمی است که به شما کمک می کنه ضمیر ناخودآگاه یک فرد رو دوباره به شکلی که می خواهید برنامه ریزی کنید. قبل از اینکه تکنیک ها رو باهاتون به اشتراک بذارم میخوام توضیحات ساده و مفیدی رو بدم که این روش رو بهتر بشناسید.

آیا پسری که رفته برمیگرده
آیا پسری که رفته برمیگرده
نقش ضمیر ناخودآگاه در زندگی چیست؟

ضمیر ناخودآگاه کنترل 92% از زندگی ما رو به عهده داره و تقریبا تمام کارهای ما در طول روز توسط ناخودآگاه مشخص می شوند مانند؛ رانندگی کردن یا حرف هایی که توی بحث میزنیم و یا حتی تصمیماتی که برای زندگی می گیریم. جدا شدن و یا بازگشت به رابطه یک تصمیم است که توسط ناخودآگاه گرفته میشه، در واقع همه کار های زندگی انسان تصمیماتی هستند که توسط ناخودآگاه گرفته می شوند.

اما یک تصمیم چطور به وجود میاد؟

بزرگ ترین قانونی که در جهان هستی حاکم هست قانون ارتعاش است ” اشتباه نکنید قانون ارتعاش جزئی از قانون جذب نیست بلکه قانون جذب زیر مجموعه قانون ارتعاش هست” قانون ارتعاش یکی از مهمترین تکنیک هایی هست که با استفاده از آن می تونیم به هداف های مهم زندگی برسیم، حتما در ادامه راجب این قانون صحبت خواهیم کرد.

اما بریم سراغ بازگشت عشق و قانون ارتعاش، برای درک بهتر از ناخودآگاه یک تشبیه ساده اما دقیق وجود داره، مغز پیچیده ترین و قوی ترین ساختار کل جهان را دارد، ما می توانیم مغز را به عنوان بزرگترین ابر رایانه جهان در نظر بگیریم، در نتیجه می توانیم ذهن انسان را هم به پیچیده ترین و قوی ترین هوش جهان “یا برترین نرم افزار” تشبه کنیم. ناخودآگاه نظریه ای است که بقیه استدلال ها و نظریات روانشناسی روی آن پیدا سازی می شوند تا معنی و مفهوم رفتار انسان قابل درک باشد.

حالا ناخودآگاه چطور کار می کنه؟
آیا پسری که رفته برمیگرده
آیا پسری که رفته برمیگرده

هر چیزی در اطراف ما یک ارتعاش از خودش داره، و ذهن انسان این ارتعاش ها رو دریافت می کنه و بعد از پردازش این اطلاعات یک خروجی به ما میده که میشه رفتار و تصمیم های ما. اجازه بدید ساده تر توضیح بدم، سیستم های حسگر بیسیم کارشون اینکه اطلاعات رو از محیط پیرامون دریافت کنند به واحد کنترل بفرستند و بعد از پردازش خروجی ها مشخص می شوند ” مثل حسگر های زلزله نگار یا حسگر های هوا شناسی، که لرزش زمین یا دما رو ثبت می کنن “

تصمیمات ناخودآگاه به این صورت شکل میگیره، اطلاعات ورودی وارد ذهن میشن “همون ارتعاش ها، مثل حرف هایی که عشقمان میزنه، کار هایی که میکنه و تصمیماتی که میگیره”  ارتعاشات دریافتی افکار ما رو شکل میدن، مثل حرفی که یک فرد میزنه و ما به اون فکر می کنیم، افکار ما باور هامون رو میسازه، مثلا ما به مشکلات فکر می کنیم و به این باور میرسیم که هیچ وقت نمی تونیم توی زندگی آدم موفقی باشیم. باورها احساسات ما رو به وجود میارن، وقتی ما این باور رو داشته باشیم که هیچ وقت موفق نمیشیم احساسی که پیدا می کنیم نا امیدی و افسردگی هست.

احساساتی که داریم مشخص میکنه که دقیقا چه تصمیمی بگیریم، مثل وقتی که از دست عشقمون ناراحتی هستیم، یا دیگه دوستش نداریم و تصمیم میگیریم ازش جدا بشیم! بله همونطور که متوجه شدید برای اینکه پسر مورد علاقه خودتون رو برگردونید باید، احساس منفی که نسبت به شما پیدا کرده رو ازبین ببرید و خودتون رو در ناخودآگاه عشقتون با احساس مثبت مرتبط کنید، که هر وقت به شما فکر می کنه احساس خوبی رو پیدا کنه و این باعث میشه گاردش رو نسبت به شما پایین بیاره. برای رسیدن به این نتیجه شما باید کاری کنید که پروسه تصمیم گیری ناخودآگاه عشقتون به نفع شما پیش بره، اصلا نگران نباشید من در ادامه بهتون میگم که چطور این کار رو بکنید.

تکنیک شش مرحله ای بازگشت به عشق

ما موفقیت بالای شرکت کنندگان دوره های بازگشت به عشق را مدیون متدد و روش هایی هستیم که در این دوره استفاده شده، مثل قانون ارتعاش، قانون تعادل و قانون جذب که در ادامه بهش میپردازیم، اما روشی که برای برنامه ریزی ناخودآگاه استفاده میشه ما اون رو با نام تکنیک های nlp میشناسیم ” یعنی برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه” دلیل پیدایش تکنیک ان ال پی کنجکاوی دو روانشناس بود، که ذهنشون درگیر یک سوال بی پاسخ شده بود! چرا بعضی افراد در زندگی اجتماعی، انفرادی، شغلی، تحصیلی و روابط عاطفی موفق هستند ولی بقیه نه!

به این ترتیب تکنیکی پایه گذاری شد که جهان رو متحول کرد و رسیدن به هر هدفی رو ممکن. تکنیک شش مرحله ای سربرگ تازه ترکیبی از تمام متدد ها و روش هایی هست که تمام اساتید برای ترمیم روابط استفاده می کنند، اما هر روشی ضعف های خودش رو داره، ولی ترکیب موثر و دقیق این تکنیک ها باعث شده ما به فرمولی دست پیدا کنیم که کمترین ضریب خطا رو در خودش داره.

مقاله ای از قبل آماده شده که تمام روش های که برای ترمیم روابط به کار میره را بررسی کرده، درست ها و غلط ها رو برای شما مشخص کرده و بهتون میگه، همچنین توی این مطلب احتمال دقیق بازگشت با توجه به تمام شرایط ذکر شده که می تونید با مراجعه به این مطلب تست رو انجام بدید تا متوجه بشید رابطه شما در کدوم دسته قرار میگیره، لینکش رو پایین قرار می دم حتما استفاده کنید.

فصل اول شناخت

مرحله اول شناخت عواملی  پنهانی می باشد که باعث فروپاشی رابطه شما شده است، شاید با خودتان بگوید دلیل جدایی را خوب می دانید، شاید واقعا همینطور باشد، اما پشت هر تصمیم صدها دلیل وجود دارد، دلیلی که افراد برای جدایی بیان می کنند، دلیل خودآگاه آنان است، مثلا بخاطر یک مشکل و یا اختلاف رابطه را تمام می کنند، اما اگر احساس فرد در آن لحظه احساس خوب سابق بود، شاید بجای جدایی به چند روز قهر هم راضی بود! اما چون تفکرات و احساسات او تحت تاثیر عوامل مخرب در رابطه به سردی گرایش پیدا کرده است، مقاومت کمتری برای حفظ رابطه از خود نشان می دهد.

شاید شما جزء آن دسته افراد باشید که فکر می کنند رابطه آنها بی دلیل و یک شبه تمام شده است، اما در واقعیت چنین چیزی ممکن نیست! حتی روابطی که نمی توانیم دلیل منطقی برای جدایی آن ها پیدا کنیم، نیز بدون دلیل به جدایی ختم نشده اند، چون یک دلیل بزرگ هنوز پا برجا هست ” عدم رضایت از رابطه ” زمانی که افراد در رابطه معیارها و نیازهای ناخودآگاه خود را نمی توانند برطرف کنند ( مثل روابطی که بحث و جدلی در آنها وجود ندارد، اما طرف مقابل احساس لذت و آرامش را از رابطه عاطفی خود دریافت نمی کند و ارتباط قوی بین طرفین نیست).

برعکس چیزی که فکر می کنید جزئیات در رابطه همه چیز هستند! دلایل زیادی برای سردی و فروپاشی روابط وجود دارد، اما مطرح کردن تمام این دلایل زمان نسبتا زیادی می طلبد. برای همین بجای مطرح کردن تمام این عوامل، برخی از آنها را باهم مرور می کنیم و برای آشنایی کامل با عوامل جدایی می توانید به کتاب بازگشت به عشق نوشته کاری از انتشارات سربرگ تازه رجوع کنید.

ریشه یابی مشکلات برای برگرداندن پسری که رفته

کتاب بازگشت به عشق عوامل مخرب را به سه بخش تقصیم بندی می کنید؛ اشتباهات فردی، نیازهای فردی و عوامل بیرونی.

اشتباهات فردی

عوامل تنش زا : روابط زیادی قربانی بحث ها و تنش ها می شوند، حتی اگر موضوع بحث چیز ساده ای باشد بازهم نباید تاثیر بلند مدت این تنش ها را روی ناخودآگاه طرف مقابل نادیده گرفت.

محدودیت : نباید در روابط به دنبال ایجاد محدودیت برای طرف مقابل باشید، اینکه بخواهیم در رابطه برای مسائلی مانند؛ پوشش، تحصیل، کار، رابطه با دوستان و … محدودیت وضع کنیم در واقع عشقمان را علیه خودمان کرده ایم.

کنترل : هیچ کس علاقه ای به کنترل شدن ندارد، نباید برای طرف مقابل خود نقش پدر یا مادر را بازی کنید که در همه چیز دخالت می کنند، اگر مسائلی وجود دارد که باید حل شود باید با گفتمان به یک نتیجه مناسب رسید. هیچ گاه سعی نکنید در رابطه رئیس باشید چون هیچ کس رئیس ها را دوست ندارد.

وابستگی : اگر وابستگی فردی در رابطه از حد نرمال تجاوز کند پیامد های را در پی خواهد داشت. دقیقا مانند لحضه هایی که افراد بخاطر علاقه و وابستگی رفتار هایی مانند؛ توجه بیش از حد، حساسیت های رفتاری، تماس و پیگیری بیش از حد و … را نشان می دهند که در ناخودآگاه هر کسی این رفتار نشانه ضعف است و زنندگی زیادی دارد.

در دسترس بودن : افرادی که خود را در دسترس طرف مقابل قرار می دهند، در واقع در یک کلمه “ارزش” خود را از بین می برند. مثلا همیشه برای دیدار حاظر باشیم، هر چیزی طرف مقابل بگوید بپذیریم، هر روز هر لحظه ابراز علاقه کنیم، حتی اگر او اشتباه کند ما معذرت خواهی کنیم و ….

دخالت : در روابط و مسائل خصوصی عشقتان دخالت نکنید، ما می توانیم فقط نظر خود را بیان کنیم.

شک : اگر دلیلی برای شک دارید بهتر است موضوع را با عشقتان در میان بذارید، راجب مشکل صحبت کنید و به او اجازه توضیح بدهید، سپس راجب توضیح او تصمیم گیری کنید. اما اگر دلیل قانع کننده ای ندارید مشکل را در خود جستجو کنید.

القای منفی : در ابتدا از مهمترین اصل های ناخودآگاه گفتیم ” برنامه ریزی ذهن ” هر کلمه بار معنایی دارد که بر ذهن می نشیند، و موضع ما را نسبت به دیگران مشخص می کند، با القای منفی به دست خود رابطه را ویران نکنید! حرف هایی مانند؛ تو دیگه دوستم نداری، تکلیف منو معلوم کن، تو دلت میخواد با دوستات وقت بگذرونی تا با من باشی، تو اهمیتی به من نمی دی و …

نیاز های فردی

هر انسانی نیازهای خود را در روابط دارد، مهمترین آنها نیازهای ناخودآگاه هستند، منشاء نیازهای ناخودآگاه شخصیت و روند زندگی انسان می باشد.

محبت : روابطی که در این مورد مشکل دارند، یکی از طرفین یا محبت کردن و ابراز علاقه را به درستی انجام نمی دهد یا در این کار زیاده روی می کنید. اینکه یک فرد چقدر به محبت و ابراز علاقه نیاز دارد مسئله ای است که مستقیم به تیپ شخصیتی فرد برمیگردد. ” تحلیل شخصیت یکی از مهمترین بخش های دوره بازگشت به عشق است “

توجه : برخی افراد نیاز زیادی به توجه از سمت طرف مقابل دارند و دریافت نکردن این توجه باعث می شود به سرعت تغییر کنند، اما برخی دیگر از توجه زیاد فراری هستند، باید بدانید عشق شما کدام یک از تیپ های شخصیتی است. ” بهترین حالت اعتدال در تواجه است “

حمایت : حمایت می تواند کلامی یا عملی باشد، جنسیت مهم نیست حمایت کردن روی ناخودآگاه هر انسانی تاثیر مثبت دارد و باعث نزدیکی احساسی می شود.

تشویق : افرادی که در کودکی یا در طول زندگی خود نتوانستند کاری را به سر انجام برسانند یا مدام برای یک کار تلاش می کنید بیش از هر شخص دیگر نیاز مند تشویق هستند و این تشویق برای آنها بسیار ارزشمند خواهد بود و بیشتر به سمت کسی جذب می شوند که این کار را انجام می دهد.

موارد دیگری هم وجود دارند مانند؛ احساس مثبت، جذابیت، همدردی، همفکری، تعادل و ده ها مورد مهتر که تنها در کتاب بازگشت به عشق می توانید آنها را مطالعه کنید.

عوامل بیرونی

اتفاقاتی که در یک رابطه رخ می دهد مانند زمانی که شما نمی توانید سر وقت به قرار برسید، یا بخاطر خستگی از کار نمی توانید با عشقتان زیاد صحبت کنید، تاثیر اطرافیان مانند دوستان خانواده و …  را نباید در رابطه دست کم گرفت.

اگر میخواهید راجع به 5 فصل بعدی نیز اطلاعات کاملی داشته باشید مقاله تکنیک شش مرحله ای برگرداندن عشق از دست رفته را از دست ندهید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید؛؛

09129305020

مقالات مرتبط:

راه های برگرداندن عشق از دست رفته

جذب مردان و وابسته کردن آنها

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

تشخیص خیانت مردان و زنان

4 دیدگاه

  • سلام من غزل هستم من یکی دو سال پیش با یه پسری رفتم تو رابطه و خیلی رابطه مون خوب بود و همو دوست داشتیم و همه جیزو بهم میگفت حتی کسی میمومد پی ویش ولی من خیلی کارا کردم که دلشو شکست و اصلا ب حرفش گوش نمیدادم و اون همیشه منو میبخشید تا اینکه کمی سرد شد و منم عصبی شدم و سر بحث کوچیکی بلاکش کردم چند دقیقه و چند روز بعد دابسمش خودمو کذاشتم استوری و رفیقاش اومدن پی وی کلی انگار دلش شکست و گزارشم داده بودن بهش و من بعد چند وقت رفتم دلجویی کنم ولی گفت از چشمم افتادی و البته کنکورش هم بی تاثیر نبود الان ۴ ماهه از هم خبر نداریم البه گاهی وقتا دلمون تنگ میشه استوری واتساپ میزارم و اونم گاهی میزاره و من نمیدونم چطور گذشته رو جبران کنم نمیدونم چیکار کنم که منو ببخشه ولی دیگه نمیخوام پیش قدم شم البته اینو نگفتم ی بار تو گروه منو دوستام گفت که میخوام ی ندت کات باشه و اینا ی بارم ب دوستن گفته بود خیلی وابسته اس میخوام یه مدت باهاش کات کنم و بعد خودم پیام میدم ولی با خودم بد حرف زد انگار که میخواست ازش متنفر شم و اینکه اگه من پیش قدم شم بد باهام حرف میزنه اگه اشتی کنیم میشه بگید چیکار کنم که دلش تنگ شه و اون پیام بده و تو این مدت چیکار کنم 🙂

    • سلام دوست عزیز برای مشاوره میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام بدید: 09129305020

        • سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز. برای ارتباط ساده تر با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید از طریق تلگرام یا واتس آپ اقدام بفرماید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *