چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم


چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم طوری که هر لحظه و همه جا دلتنگ و بیقرار من باشد؟ اکثر زنان ممکن است روزی با این دغدغه که شوهر شان به اندازه کافی دلتنگ آنها نمی شود روبرو شوند.

دلایل زیادی باعث شکل گرفتن این سوال در ذهن زنان میشوند: چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟ فاصله مکانی با شوهر به دلیل مسافرت یا مشغله های دیگر، انتظار افزایش توجه از سمت شوهر، صمیمی تر شدن رابطه مشترک و یا حتی آشتی با همسر باعث میشود تا زنان به دنبال روش هایی برای دلتنگ کردن شوهر خود باشند.

مهم نیست در چه شرایطی به سر می برید، مهم نیست رابطه ای زناشویی تان به دلیل مشکلات، کمی سرد شده یا همسرتان شور و شوق سابق را ندارد و یا حتی کدورت های پیش آمده باعث دلخوری و قهر شوهرتان شده. با استفاده از تکنیک های روانشناسی میتوانید مردان را به شدت دلتنگ و دلباخته خود کنید.

سریع ترین راه دلتنگ کردن شوهر

  1. ابراز محبت و علاقه کلامی به شوهر
  2. تغییر ظاهر و استایل
  3. بهبود کیفیت رابطه جنسی
  4. توجه به علاقه مندی های شوهر
  5. افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس
  6. آموزش مهارت های ارتباطی و عاطفی

این 6 مورد سریع ترین و موثر ترین نکاتی هستند که در دلتنگ کردن شوهر تاثیر زیادی دارد و به سادگی قابل اجرا است. تغییرات مثبت در این 6 مورد میتواند در کوتاه مدت کیفیت رابطه عاطفی زن و شوهر را افزایش دهد.

اما برای ساختن یک رابطه زناشویی ایده آل و شوهری که هر روز تا حدی دلتنگ شما باشد که بعد از کار با شور و اشتیاق مستقیما به خانه برگردد، باید نکات روانشناسی عشق را بشناسید و آنها را در زندگی زناشویی خود پی ریزی کنید.

چگونه شوهرم را دلتنگ و وابسته خودم کنم

برای اینکه شوهر خود را دلتنگ کنید باید جنبه های مختلف زندگی زناشویی تان را تقویت کنید و ارتباط عاطفی خود و همسرتان را ارتقاء بدید.

نفوذ به ناخودآگاه یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا شوهر خود را دیوانه وار دلتنگ کنند. با این روش شما میتوانید از طریق رفتار های مشخص و برنامه ریزی شده ذهن دیگران را در جهت اهداف خود برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال میتوانید با ارضاء نیازهای روانی یک مرد و نفوذ به ذهن وی احساسات وابستگی نسبت به همسر را در او افزایش دهید.

برای شروع نگاهی داشته باشیم به چند نکته ساده و اولیه که به شما کمک می کند، ذهن همسرتان را بیشتر به خود وابسته کنید تا بیشتر دلتنگتان شود.

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم
11 روش برای دلتنگ کردن شوهر

11 روش برای دلتنگ کردن شوهر

1.به شوهر خود فضا بدید

مردان بیشتر از زنان به فضا و یا به اصطلاح خلوت نیاز دارند، اکثر آنها حتی در صحبت های خود به این موضوع اشاره می کنند که به ساعت ها یا حتی گاهی به روزهایی نیاز دارند که فقط به خودشان اختصاص داشته باشد.

لحظاتی که به دلخواه خودشان برنامه ریزی کنند، برخی از مردان این لحظات را به تنهایی سپری می کنند، عده ای با دوستان یا خانواده و گروهی دیگر به علاقه مندی های شخصی خود می پردازند.

2.آزادی های شوهرتان را صلب نکنید

زنان کنترلگر با دخالت های بیش از حد در جزئیات زندگی شوهر خود باعث سردی رابطه و ایجاد فاصله عاطفی می شوند. آزادی های فردی هرگز نباید نادیده گرفته شوند. برای اینکه همسرتان هر روز دلتنگ آمدن به خانه باشد باید از وضع کردن محدودیت های غیر ضروری برای شوهرتان خود داری کنید.

آزادی های فردی که برای او اهمیت زیادی دارند را صلب نکنید، اختیار اموری که به شوهرتان مربوط است را از او نگیرید. نباید اجازه بدهید که همسرتان اینگونه احساس کند که زندگی مشترک برای او چیزی جز یک زندان نیست.

3.به خانواده شوهرتان احترام بذارید

وقتی شما میزبانی عالی و عروسی مهربان برای خانواده شوهرتان باشید، جایگاه خودتان را در خانواده همسر تثبیت کرده اید. وقتی نظرها همگی راجع به شما مثبت باشد، نتایج و تاثیرات آن در زندگی شما خیره کننده خواهد بود.

4.در لحظات اثرگذار همراه شوهر خود باشید

یکی از مهم ترین مسائلی که باعث میشود شوهر شما دلتنگتان شود حضور تان در لحظه ها و شرایط مهم است. به عنوان شریک زندگی باید در تمام لحاظات کنار شوهر خود باشید. نه تنها در لحظه های دشوار باید همسرتان را همراهی کنید بلکه در لحاظات خوب نیز باید کنار همسرتان حضور داشته باشید.

برای ساختن خاطراتی خوش و مشترک تلاش کنید تا وقت گذراندن با شما برای شوهرتان لذت بخش و آرامش بخش باشد تا هر روز دلتنگتان شود.

5.به شکوفایی همسرتان کمک کنید

بدست آوردن موفقیت های کوچک و بزرگ در زندگی، رسیدن به اهداف نهایی و خود شکوفایی از مهم ترین نیازها و خواسته های هر انسانی است. به عنوان یک همسر کوشش کنید عاملی تاثیر گذار و مفید در شکوفایی شوهرتان باشید.

با حمایت کلامی، همفکری، تشویق، پشتیبانی و یا به هر شکلی که میتوانید شرایط رشد و پیشرفت را برای همسرتان فراهم کنید، تا به یکی از تاثیر گذار ترین افراد زندگی همسر خود تبدیل شوید.

6.اعتماد به نفس شوهر خود را بالا ببرید

پرداختن به اعتماد به نفس، یکی دیگه از روش هایی که باعث میشود شوهرتان بیشتر از گذشته دلتنگ شما شود. هرگز اجازه ندید گفتار یا رفتار های شما باعث کاهش اعتماد به نفس همسرتان شود و همواره بکوشید تا با حمایت شما اعتماد به نفس وی افزایش پیدا کند.

7.به عقاید او احترام بذارید

اگر بر سر مسائلی مشخص اختلافاتی کوچک یا حتی عمیق دارید، عقاید خود را حفظ کنید، اما مقابل عقاید و تفکرات شوهر خود ایستادگی نکنید. اگر موضوعی باعث رنجش شما است آن را مطرح کنید با صحبت و گفتگو تفاوت ها و مشکلات را به شکل مسالمت آمیزی پشت سر بگذارید.

8.از شوهر خود دلبری کنید

دلبری کردن از شوهر نه تنهای فضای زندگی مشترک را شاد و پر از احساس می کند بلکه صمیمیت و نزدیگی بیشتری بین زن و شوهر به وجود می آورد. هرگز از این مهارت زنانه قافل نشوید.

9.به شوهر خود احساس ارزشمند بودن بدید

مردان برخلاف آنچه که معمولا نشان میدهند، به توجه زیادی نیاز دارند. زندگی روزمره و اتفاقات آن ذهن هر فردی را به آشفتگی می کشاند، در نتیجه نیاز به دریافت احساسات مثبت در افراد بیشتر میشود. با القای حس ارزشمندی به همسر خود او را بیش تر از گذشته دلتنگ کنید.

10.محیط خانه را امن کنید تا شوهر تان دلتنگ شود

احساس امنیتی که اعضای خانواده باید آن را احساس کرده به آن تکیه کنند یکی از ارکان اصلی خانواده است. محیطی امن برای شوهر خود فراهم کنید، محیطی که خستگی هایش در آن التیام پیدا کرده، راز هایش برملا نشده و حرف هایش شنیده میشود، شوهر شما هر لحظه دلتنگ تان خواهد شد.

11.تربیت فرزندان را هوشمندانه پیش ببرید

اگر صاحب فرزند هستید، به آنها بیاموزید جایگاه پدر بسیار محترم است، محبت کردن و احترام گذاشتن به پدر را به خوبی به کودکان خود آموزش دهید. با این روش تربیتی جایگاه شما نیز پیش شوهرتان بسیار محترم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چگونه دلبری کنیم

علائم دلتنگی در مردان

مردان دلتنگ چه زنانی میشوند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *