مردان دلتنگ چه زنانی می شوند

مردان دلتنگ چه زنانی می شوند


مردان دلتنگ چه زنانی می شوند

مردان دلتنگ چه زنانی می شوند ؟ مردان عاشق چه زنانی می شوند ؟ چگونه برای مردان جذاب بنظر برسیم؟ این سوالات و ده ها سوال مشابه دیگر که ذهن هر زنی را به خود مشغول می کند موضوع مورد بحث ما در این مقاله است.

چه زنانی می توانند مردان را دلتنگ کنند؟

از نظر روانشناسی انسان ها با وجود شباهت های بی شماری که به یکدیگر دارند هر یک دارای شخصیتی منحصر به فرد هستند. همه مردان علایق و معیار های مشترک ندارند، در نهایت این تفاوت های فردی آنان است که مشخص می کند هر مردی دلتنگ چه زنی می شود.

زنان برای دلتنگ کردن مردان باید دو اصل را همواره در رابطه دنبال کنند، دو نکته مهم که برای ایجاد یک پیوند عاطفی قوی ضروری است.

  1. افزایش مهارت های ارتباطی و عاطفی مانند؛ نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، مهارت حل مسئله، مهارت ابراز وجود، مهارت ایجاد دلبستگی و …
  2. شناخت و تحلیل طرف مقابل به معنی؛ آشنایی با معیار ها، نیازهای ناخودآگاه، آمال و آرزوها، خلق وخو، ویژگی ها، دغدغه ها، رنج ها و….

چه زنانی نمی توانند مردان را دلتنگ کنند؟

زنان نیازمند

هرگز نباید در نگاه مردی که دوستش دارید نیازمند بنظر برسید، نیازمند به؛ توجه، محبت، حمایت و…

زنانی با هوش هیجانی پایین

زنانی که در مواجهه با مسائل واکنش های هیجانی و به شدت احساسی از خود نشان می دهند، در روابط عاشقانه خود دچار مشکلات مختلفی می شوند. عدم کنترل احساسات و هیجان ها منجر به ظهور الگو های رفتاری اشتباه می شود، رفتارهایی که در نهایت دلیلی می شوند برای پایان رابطه.

زنان سلطه جو

مردان عاشق آزادی ها و سبک زندگی خود هستند، آنها در مقابل تلاش های یک زن برای تسلط پیدا کردن روی زندگیشان واکنش خوبی نشان نمی دهند و به سرعت نسبت به رابطه سرد می شوند.

تلاش برای تغییر سبک زندگی مردان، دخالت در روابطه دوستانه و خانوادگی، چک کردن های مدام، شک داشتن و … به سادگی می تواند میزان رضایت از رابطه را کاهش دهد.

زنان بدون اعتماد به نفس

اعتماد به نفس یکی از پررنگ ترین مسائلی است که تمام جنبه های زندگی یک انسان از جمله رابطه عاطفی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. افراد زیادی تنها به واسطه ضعف در اعتماد به نفس در رابطه های عاطفی خود شکست می خورند.

زنانی دست یافتنی

یکی دیگر از مواردی که صدمه زیادی به رابطه عاطفی می زند، در دسترس قرار گرفتن بیش از حد است.

  • زمانی که تمام وقت خود را صرف عشقتان می کنید و هیچ کار مهم دیگری ندارید شما در دسترس هستید.
  • وقتی به چیزی جز خواسته های طرف مقابل و جلب رضایت او اهمیت نمی دهید شما در دسترس قرار گرفته اید.
  • هر زمان که هیچ آرزو و هدفی در زندگی نداشته باشید یا تمام وجود خودتان را در اختیار فرد دیگری قرار دهید شما دست یافتنی خواهید شد.

مردان چه زمانی دلتنگ می شوند

واکنش مردان در مقابل عشق و روابط عاطفی تحت تاثیر عوامل مشخصی قرار دارد، شناخت و درک این عوامل به زنان این امکان را می دهد که تسلط خود را روی رابطه افزایش دهند و مدیریت احساسات مردان را به دست بگیرند.

یکی از راه های شناخت بیشتر طرف مقابل گفتگوی مستقیم و غیر مستقیم درباره مسائل است.

نگرش مردان به عشق

نوع نگرش مردان به عشق ارتباط مستقیمی با هدف آنها از ارتباط با زنان دارد. مردان زمانی دلتنگ یک زن می شوند که نگرش منفی نسبت به عشق نداشته باشند.

مثلا روابط عاشقانه را با ارزش در نظر بگیرند نه کاری بی هوده و بی نتیجه، از روی علاقه و احساس در رابطه حضور داشته باشند نه برای رفع نیاز های جنسی.

مردانی که فقط برای سرگرمی یا تنها نبودن وارد یک رابطه می شوند، نمی توانند شریک عاطفی خوبی باشند.

در تضاد با زندگی طرف مقابل عمل نکنید

مردان به واسطه جایگاهشان و انتظارات اجتماع از آنها معمولا اهداف مهمی در زندگی برای خود تعریف می کنند. مشغله های شغلی، وظایف خانوادگی و مسئولیت های فردی گاهی باعث می شود یک مرد نتواند زمان زیادی برای رابطه عاطفی صرف کند.

تجربیات گذشته

تجربه ای که افراد در طول زندگی و در روابط عاطفی قبلی خود بدست آورده اند شکل دهنده رفتار امروز آنان است. رفتار انسان همیشه تحت تاثیر تجربیات اوست، ترس از تکرار گذشته میتواند مردان را در عشق محتاط تر کند.

نگاهی داشته باشید به چگونه یک نفر را از راه دور عاشق کنیم

مردان دلتنگ چه نوع زنانی می شوند

مردان دلتنگ چه زنانی می شوند
مردان دلتنگ چه زنانی می شوند

کشش جنسی اولین عامل دلتنگی در مردان

روانکاوها بر این عقیده استوار هستند که نیاز های جنسی مهم ترین عامل محرک در انسان است. کشش های جنسی که از طریق زیبایی ظاهری، لمس، گفتگو و رابطه جنسی بروز پیدا می کنند به عنوان اولین و قوی ترین علت عشق شناخته می شوند.

برطرف شدن نیاز های ناخودآگاه

روابط با سه اصل منفعت، لذت و فضیلت سنجیده می شوند. بخشیدن و طلب کردن یک امرعادی در عشق است. هر یک از ما انتظارات و نیاز هایی داریم مانند؛ درک شدن، همدردی، حمایت، تشویق و … که تنها شریک احساسی مان می تواند آن نیاز ها را برطرف کند.

شناخت نیاز های طرف مقابل و کمک به برطرف کردن آنها باعث منفعت مند بودن ارتباط می شود. افزایش هیجان در بین دو طرف باعث لذت بخش بودن ارتباط می شود.

مردان تا قبل از فتح یک زن دلتنگی می کنند

در کتابی خواندم که عشق نتیجه نفهمیدن است، آدمها به محض اینکه یکدیگر را کاملا می فهمند از هم دور می شوند. سعی کنید دست یافتنی بنظر نرسید، هویت مستقل زنانه خود را حفظ کنید، به سادگی تمام وجود خود را به دیگران نبخشید.

مردان دلتنگ زن ایده آل شان می شوند

وقتی یک مرد معیار هایش را در یک زن پیدا می کند به شدت شور واشتیاق از خود نشان می دهد. تلاش زیادی برای برقراری ارتباط و دیدار می کند. مدام احساس دلتنگی به او دست می دهد.

نگاهی داشته باشید به مردان چه مدت بعد از جدایی دلتنگ میشوند

مردان عاشق و دلباخته چه زنانی می شوند

مردان دلتنگ چه زنانی می شوند
دلباختگی مردان

همسو و هم جهت باشید

تلاش کنید در اکثر موارد به توافق نظر برسید و راه کاری برای اختلاف نظر هایتان پیدا کنید. فعالیت های مشترک انجام بدید، در جنبه های مختلف زندگی کنار یکدیگر باشید.

احساس لذت را در رابطه تقویت کنید

علایق مشترک تان را پیدا کنید، لحظات خنثی را تبدیل به لحظه های هیجان انگیز کنید، تجربیات جدید داشته باشید و از روزمرگی دوری کنید.

رابطه امن بسازید

مردان را در شرایط سخت تحت فشار قرار ندهید، مسئولیت هایی که آمادگی پذیریش آنها را ندارند مطرح نکنید. قضاوتشان نکنید روی آنها برچسب نزنید، از نقطه ضعف هایشان برای تلافی کردن استفاده نکنید، راز دار و محرم اسرارشان باشید.

چگونه مردان را عاشق خود کنیم

ایجاد یک رابطه سالم، عاشقانه و هدف مند خواسته و نیاز مشترک تمام انسان ها است. موفقیت در روابط عاطفی نیز مانند سایر بخش های زندگی با استفاده از روش های صحیح هدفی دست یافتنی است.

ما برای موفقیت در هر زمینه به مهارت و توانمندی نیاز داریم، موفقیت در عشق نیز از این واقعیت مستثنا نیست. هر یک از ما به واسطه آموخته ها و تجربیات زندگی مهارت هایی در برقراری ارتباط داریم اما این مهارت ها به تنهایی نمی توانند ما را به اهداف خود برسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *