فال عشق و احساس

اگر آینده عاطفی شما برایتان مهم است و نگران آن هستید بی شک فال های عاشقانه برای شما نیز جذاب است. در میان انواع فالهای عاشقانه کمتر فالی به قدمت فال تاروت می ­رسد.

عشق، احساسی درونی نسبت به فردی دیگر است که می تواند انواع مختلف داشته باشد. فال عشق و احساس تاروت رنگی، فال مربوط به احساس شما و فرد مقابلتان نسبت به شماست.

در این بخش از سربرگ تازه به موضوع  فال  عشق و احساس شما می­ پردازیم و کارت عشق مربوط به آن را به شما نشان میدهیم.

فال تاروت پیشگویی آینده:

پیشگویی آینده در واقع یک هنر باستانی است که قرن‌های متمادیست به شکل‌های مختلف و توسط قشرهای مختلف انجام می‌شود و به مروز زمان بهبود یافته است. تاروت به انسان‌ها امکان می‌دهد که وارد دنیای آگاهی شوند؛ جایی که همه چیزها و همه مردم از طریق زمان و مکان با هم در ارتباط هستند.

کارت‌های تاروت را هر کسی می‌تواند بخواند اما خواندن دقیق تاروت نیاز به تمرین، درجه خاصی از مهارت، استعداد، دانش کارت‌ها و البته اعتقاد و باور به فال تاروت دارد. با کاربرد آمیزه‌ای از مفاهیم کارت‌های تاروت و شهود خود شما واقعا هیچ حد و مرزی در پاسخ‌ها و دانشی که کارت‌های تاروت ارائه می‌دهند وجود ندارد.

تاروت ابزار خود اکتشافی:

تاروت ابزاری است برای راهنمایی و خوداکتشافی. با تاروت می‌توان تا حدودی آینده را پیش بینی کرد و نتیجه کارها و اعمال انسان را با اجازه دسترسی به خرد درونی نمایش داد.

تاریخچه تاروت:

بسیاری از کسانی که بر روی تاریخچه تاروت کار کرده اند مدعی هستند که ریشه کارت های تاروت به قرن ١٥ میلادی و به کشور ایتالیا بر می گردد. عده دیگر معتقدند ریشه ی اصلی کارت های تاروت به کشور مصر باز می گردد. در طی تسخیر این کشور و سوختن کتاب خانه های آن، تاروت، یا ثورا، تنها کتابیست که از آسیب در امان مانده. این کتاب در طی زمان به دست کولی های اروپا افتاد و در طی قرون رفته رفته اشکال آن تغییر کرده و به شکل اروپای قرون وسطی تغییر یافت. قانون اصلی تاروت پیرو منطق اعداد چهارتایی و بر مبنای کلمه ی مقدس «یهوه» است و کلیه ی رموز کبیر و صغیر این کارت بر این مبنا شکل گرفته. تاروت از دو دسته رموز صغیر -٥٦ کارت- و رموز کبیر- ٢٢ کارت- تشکیل شده است

خواندن کارتهای تاروت:

کارت‌های تاروت را هر کسی می‌تواند بخواند اما خواندن دقیق تاروت نیاز به تمرین، درجه خاصی از مهارت، استعداد، دانش کارت‌ها و البته اعتقاد و باور به فال تاروت دارد. با کاربرد آمیزه‌ای از مفاهیم کارت‌های تاروت و شهود خود شما واقعا هیچ حد و مرزی در پاسخ‌ها و دانشی که کارت‌های تاروت ارائه می‌دهند وجود ندارد.

نحوه ي درست کردن کارت های تاروت

یک دسته کارت تاروت شامل ۷۸ کارت هست که می‌توانید خودتان نیز آن را درست نمایید. نوع، کیفیت، اندازه کارتها اهمیت ندارد، برای اینکار می‌توانید از ورق مقوای محکم بهره گیری نموده و ۷۸ عدد یک اندازه ببرید حالا کارت ها را نقاشی کرده و نام آنرا در زیر آن بصورت فارسی یا لاتین بنویسید.

زمان انجام کار می‌توانید در کارت ها تعمق کنید تا معنی دقیق کارت ها در ذهنتان بماند. کارت هاي تاروت از ۲ گروه تشکیل میشوند : سری بزرگ شامل ۲۲ کارت و سری کوچک شامل ۵۶ کارت، سری بزرگ کارت ها به مسائل مهم و ریشه دار نیت مطرح شده می‌پردازد و سری کوچک کارت ها در تفسیر فال شما به مسائل کوچک و کم اهمیت تر میپردازد.

دسته بندی فال تاروت:

فال تاروت دسته بندی هایی دارد که ما در این بخش به رایج ترین و پرکاربرد ترین آن ها اشاره می کنیم.

فال تاروت ده کارتی

فال تاروت کبیر بله یا خیر

فال تاروت نه کارتی

فال تاروت شش کارتی

فال تاروت چهار کارتی

فال تاروت سه کارتی

فال تاروت تک کارتی

هرکدام از این روش ها دارای اصول و قواعدی هستند که نحوه انجام صحیح آن ها و کسب نتیجه مطلوب متقاضی فال بستگی به مهارت فالگیری دارد که انتخاب نموده اید.

نکات دیگر در مورد فال تاروت

محل گرفتن فال تاروت فال تاروت مکانی که فال تاروت در آن انجام می گیرد نیز حائز اهمیت است. بعضی محیطها چشم باطنی فالگیران را فعال تر می کنند. البته خصوصی بودن جلسه فالگیری در اولویت اول قرار دارد. مراجعه کننده نباید در زمان خوانده شدن فال دچار اضطراب باشد. عامل راحتی میان فالگیر و مراجعه کننده، تردید درباره ی صحت فال ورق را به حداقل می رساند. نکات مهم فال تاروت هر فالگیر باید این را بداند که زمان یک عامل تعیین کننده است. مراجعه کننده باید از چیزهایی آگاهی پیدا کند که در نزدیک ترین زمان رخ خواهند داد. مشکلاتی که در آینده رخ خواهند داد باید مشخص شوند تا بتوان در اسرع وقت راه حلی برای آن ها پیدا کرد یا به کلی از وقوع آن ها جلوگیری نمود.

مراجعه کننده باید از ژرفای قلب خود به کارت های تاروت اعتماد کند و نیت خود را با صداقت در ذهن داشته باشد.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *