فال عشق

برای عشق تعاریف زیادی گفته اند ولی به نظر می رسد عشق برای هر کس تعریف خاص خودش را دارد و کسانی که عشق را تجربه کرده اند نمی توانند از آن تعریفی بدهند.

عشق حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. همچنین احساسی عمیق، علاقه‌ای لطیف یا جاذبه‌ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد، اما محدودیت در فکر و عملکرد دارد و می‌تواند در حوزه‌هایی غیرقابل تصور ظهور کند.

گاهی عشق بیش از اندازه می‌تواند شکلی تند و سخت و غیرعادی به خود بگیرد که گاه زیان‌آور و خطرناک است و گاه موجب احساس شادی و خوشبختی می‌شود.

فال واژه ای عربی است که به معنی طالع، بخت و پیشگویی می باشد. از زمان های قدیم تا به امروز، پیشگویی آینده در میان ملل مختلف رواج داشته است.

مردم به روش‌های مختلفی اقدام به پیشگویی و فال گرفتن می کردند. گاهی اوقات پرندگان نشانه های خوبی برای پیشگویی بودند. همانطور که امروزه هم برخی پرندگان همچنان نماد پیشگویی های خوب و بد هستند. در این بخش به توضیح برخی از فال ها در سربرگ تازه می پردازیم.

انواع فال عشق :

فال لنورماند زمان

«ماري آن لنورماند» از قديمي‌ترين فالگيرهاي تاريخ است.او به مدت 40 سال به صورت حرفه ای به اين كار مشغول بود و درستی فال خانم لنورماند تا جایی زبانزد خاص و عام شده بود که حتی سیاستمداران برجسته جهان در آن زمان برای بسیاری از تصمیمات خود به او مراجعه میکردند.

از معروف‌ترين كساني كه ماري براي آنها فال گرفت مي‌توان به ناپلئون، لويي هجدهم و الكساندر از امپراطوران روسيه اشاره كرد.

او كتاب‌هاي طالع‌بيني بسياري نيز نوشته و حتي با اجازه از مشتريانش، داستان‌هاي جالبي كه در فال آنها مي‌ديد را نيز مي‌نوشت.

پس از مرگ ماري، كارت‌هاي فالگيري بسياري به نام او چاپ و به فروش رسيدند. به طوري كه كارت‌هاي امروزي نمونه‌اي از كارت‌هايي است كه در آن زمان به نام ماري فروخته شدند.

فال لنورماند پس از فال لنوماند پر طرفدارترین فال کارتی در سراسر جهان به شمار می آید که بسیاری از خصوصیات و ویژگی های معشوق و عشق واقعی را نشان می دهد.

فال لنورماند را میتوان جهت پیشبینی موضوعات بسیاری به کار برد, از جمله : عشق,شغل,سلامت بدن,تعیین زمان,بدست آوردن اسم همسر آینده,فال مهره مار,فال مشخصات ظاهری عشق و یا همسره آینده شما , فال خیانت و…

فال گوی بلورین

فال گوی بلورین برای پاسخ به سوالات شما در مواقعی که نیاز به یک پاسخ کوتاه و ساده و سریع مثل بله و خیر دارید، راهنمای خوبی خواهد بود.

در نتیجه سوالات خود را متناسب با اینگونه پاسخ ها مطرح نمایید. به طور مثال: آیا … اتفاق خواهد افتاد؟

فال پاسور

فال ورق گونه‌ای فالگیری است که، در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌کنند. پیشینه فال ورق به مصر باستان می‌رسد و با باورهای کهن نسبت به ایزد مصری دبیران یعنی ثوث ارتباط دارد. خیلی ها برای کشف میزان عشق طرف مقابل خود از این فال استفاده می کنند.

در اروپا این کار از سده ۱۴ میلادی رواج یافت. یک دسته ورق استاندارد امروزی که در غرب به نام ورق انگلیسی-آمریکایی شناخته شده (یعنی دسته ورق ۵۴ تایی شامل چهار دل، خشت، گشنیز و پیک) می‌تواند برای گرفتن فال ورق بکار رود.

این فال نشان دهنده 17 اتفاق در یک دوره زمانی است که زمانش را خودتان انتخاب می کنید مثلاً یک ماه ِ اما این مدت زمان نباید بیشتر از 3 ماه و کمتر از 1 ماه باشد ؛ سپس نیت می کنید که اتفاقاتی که در این مدت می افتد چیست؟

در این نوع فال وقایع برای یک دوره مشخص پیش بینی می‌شوند، از این‌رو به آن فال ورق دوره‌ای گفته می‌شود. فال ورق دوره ای می‌تواند ۱۷ اتفاق در یک دوره زمانی  را پیش بینی کند. این دوره زمانی را شما مشخص می‌کنید و می‌تواند از حداقل یک ماه تا حداکثر ۳ ماه باشد.

 فال حافظ

فال حافظ، فالی به بلندی تاریخ ایرانیان است که در بسیاری موارد از جمله موقع عاشق شدن به سراغ آن می روند. چیزی که تا عمق وجود ایرانیان ریشه دوانده و شاید گفت کمتر کسی در ایران وجود دارد که با فال حافظ آشنا نباشد. به نظر شما چرا؟

آگاهی از سرنوشت و آینده ی بسیار پیچیده و مبهم و توجه به دانستن آینده کارها از خصوصیات و ویژگی‌های روانی و روحی هر بشری بوده و از جمله خواسته های همیشگی او می باشد.

مردم برای رسیدن به این خواسته روحی خود، به وسایل مختلفی روی آوردند تا به گونه ای از آینده مبهم خود سر در بیاورد. از جمله این تلاش ها، کف بینی، طالع بینی و همچنین فال اصلی است.

فال و حافظ

برای بسیاری سوال است که فال حافظ از کجا شروع شد؟ چه شد که در میان ایرانیان، فال زدن عاشق ها و تفال به حافظ شیرازی رایج شد؟

داستان این سوال طولانی و دلنشین است. حیف است اگر نگاهی به عظمت آن نیندازیم. داستان های مختلفی در این زمینه وجود دارد.

پس از مرگ خواجه شیرازی گروهی از دفن او در مصلی جلوگیری کردند. برای اینکه اختلافات حل شود، اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی از میان آن اشعار، یکی را انتخاب کرد. بدین گونه اولین فال حافظ گرفته و شد رفت تا عمق جان ایرانیان. رفت تا تبدیل شود به تاریخ ملت ایران. شعری که کودک برداشت، مردم را در حیرت عجیبی فرو برد.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *