ستاره شناسی و ازدواج

در گذشته های بسیار دور ستاره ها و چرخش آنها و هر آئچه در آسمانها رخ می­داد ابزاری برای تصمیم گیری های مهم بود. انسان  ها اعتقاد داشتند که ستاره ها سرنوشتشان را از قبل می دانند و شوق بی حد انسان برای دانستن آینده و گام برداشتن بر اساس آن همواره چشمان آنها را به آسمان می دوخت. از همان ایام مساله ازدواج و اینکه  آیا دو نفر می­توانند در کنار هم زندگی خوبی داشته باشند و به اصطلاح برای هم دیگر ساخته شده اند یا نه نیز به کمک همین ستاره ها مشخص می شد. هنوز نیز با گذشت این همه قرن هنوز هم در بسیاری از سنت ها و حتی مذاهب اینگونه سرنوشت دو نفر را به گره می زنند. اما اینکه بر چه اساسی به شرح علم ستاره شناسی و ازدواج در این بخش از سربرگ تازه خواهیم پرداخت.

زناشویی در ایران باستان :

درایران باستان زناشویی کاری نیکو و پسندیده بود و خودداری از آن و زندگی تجرد ناپسند و درخور نکوهش بود و گناه بزرگی به شمار می رفت.

در بسیاری از قسمت های اوستا به “بهدینان” سفارش شده که از بی عفتی ، زنا و کارهای زشت بپرهیزند و همواره درهرحال کوشش نمایند که گامی برخلاف عفت و پاکدامنی و پاکی بر ندارند.

علم ستاره شناسی و ازدواج در تعیین سرنوشت عشق

ستاره شناسی علم شناخت شخصیت انسان از طریق تاثیر سیارات بر او، علمی بسیار قدیمی است.زمانی جغرافی دانان تصور می کردند که زمین مسطح است و بعد ثابت شد که زمین گرد است.لیکن علم ستاره شناسی از مهلکه کشمکش قرن ها به سلامت جسته است.

زمانی که دکترها تصور می کردند که امراض از بخارات مسموم عجیبی که از زمین برمی خیزد ناشی می شوند.

علم طب بعدها بطلان این نظریات را ثابت کرد.در مقایسه با سایر دانشها، علم ستاره شناسی، امروز نیز همان قواعد ستاره شناسی مختلف به دنبال کشف حقیقت بوده اند و بسیاری از علوم قبل از اینکه کاملاً مورد استفاده قرار گیرند، نفی شده اند

اگر ستاره شناسی حقیقت نداشت از مهلکه نمی جست و بطلان آن ثابت می گردید.

در ستاره شناسی غربی 12 نشانه ماه تولد در یک سیستم نمودار دایره ای تقسیم شده اند.

 اگر نشانه ماه تولد طرف مقابل شما درست در جهت مخالف نشانه شما باشد یک سازگاری بسیار رمانتیک خواهید داشت.

شما می توانید دو قطب متضادی باشید که بخواهید همدیگر را بکشید یا این که دو قطب متضاد یین و یانگ (یین و یانگ دو قطب مخالف جهان هستند که وقتی بین آن ها تعادل برقرار شود تعادل و احساس خوبی بوجود می آید) یکدیگر باشید.

شخصی که در نقطه مقابل نشانه ماه تولد شما قرار دارد مثل آیینه ای می ماند که بخش هایی از شما را که به آن آگاه نیستید را نشان می دهد.

نشانه های مخالف:

برج حمل + برج میزان
برج ثور + برج عقرب
برج جوزا + برج قوس
برج سرطان + برج جدی
برج اسد + برج دلو
برج سنبله + برج حوت

یکی دیگر از بهترین جفت ها برای شما می تواند فردی باشد که از نشانه ماه تولد شما 5 نشانه دورتر است.

 ازدواج هایی که 5 نشانه از هم فاصله دارند:

برج حمل + سنبله یا عقرب
برج ثور + میزان یا قوس
برج جوزا + عقرب یا جدی
برج سرطان + برج قوس یا دلو
برج اسد + برج جدی یا حوت
برج سنبله + برج دلو یا حمل
برج میزان + برج حوت یا ثور
برج عقرب + برج حمل یا برج جوزا
برج قوس + ثور یا سرطان

مشخص کردن جفت بودن ستاره ها با کمک حروف ابجد

در میان راههایی که برای محاسبه جفت بودن ستاره بخت با فرد مورد علاقه وجود دارد. استفاده از حروف ابجد اسم هر دو طرف و مادر هایشان این روزها بسیار رواج یافته است

نحوه محاسبه جفت بودن ستاره بخت

در این روش اول نام و نام مادر هر دو طرف را به ابجد کبیر یا جمل در آورده و بعد جدا ،جدا حساب کرده و بعد تقسیم بر( ۵ )می کنیم و این تقسیم کردن را تا زمانیکه باقیمانده ی تقسیم, تک رقمی شود ادامه میدهیم.

اگر با قیمانده تقسیم بالا ۱ یا ۳ یا ۵ شود:

ستاره این دو نفر با هم جفت است به هم می رسند و موفق به ازدواج می شوند و تا آخر با هم زندگی می کنند.

اگر باقیمانده تقسیم ۲ یا ۴ گردد:

این دو نفر به هم نمی رسند و ستاره آنها جفت نمی باشد و تا آخر با هم زندگی نمی کنند.

اگر  باقیمانده صفر گردد:

معلوم می شود که یک طرف از خانواده طرفین با ازدواج موافق نمی باشد و ستاره آنها به طور قطعی جفت نمی باشد و تا آخر زندگی خانواده طرفین همیشه باهم به طور قهر می باشند.

اینکه این روش و یا روشهای مشابه چه مقدار صحیح هستند و چه مقدار خرافه، به عهده خود خوانندگان است. اما نکته مهم اینجاست که هیچ جیز جای تدبیر و عقل انسان را نمی­گیرد اما آنجا که عقل در تنگنا قرار می­گیرد، سنتها و ادیان و مذاهب و گاه خرافه پا وسط می­گذارند و نیت به کمک رساندن به عقل می کنند.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *