غذای مورد علاقه متولدین هر ماه

سلامتی و غذا ارتباط مستقیمی با هم دارند. چیزی که برای وارد کردن به بدنمان انتخاب می کنیم به شدت روی سلامتی اثرگذار است. از آنجا که تنوع مواد غذایی بسیار زیاد است شاید پیدا کردن بهترین گزینه غذایی برایتان سخت باشد.طالع بینی جالب غذای مورد علاقه متولدین هر ماه در بروج فلکی را در این بخش از سربرگ تازه بخوانید.

غذای مورد علاقه فروردین

فروردینی ها به غذاهای سالم اعتقاد دارند البته نه اینکه طعم غذاهای خوشمزه را نچشند . آنها سبزیجات تازه و سالم و به گزارش پرشین وی انواع پنیر و ماهی را ترجیح می دهند.

خصلت غذایی فروردین ماهی ها که افراد  پرشور و فعالی هستند و به ندرت زمانی برای آرام و قرار داشتن دارند.

رابطه‌ی فروردینی با غذا خوردن مبهم است،  به طوری که در اکثر موارد سرپایی غذایی می‌خورید و به سراغ کار خود می‌روید.

غذای مورد علاقه اردیبهشت

اردیبهشتی ها بیشتر از متولدین ماه های دیگر عاشق بهترین غذا  هستند. غذا و نوشیدنی برای آنها الهام بخش است.

شما قبل از هر چیزی باید سیر شدن را یاد بگیرید. مواد غذایی مفید برای شما عبارتند از سبزیجاتی مانند لوبیا، کاهو، هویج و میوه هایی از هر نوع و غذاهای دریایی.

از ویژگی های متولدین اردیبهشت این است که آنها به ندرت از یک وعده‌ی غذایی صرف نظر می‌کنند و به آرامی غذا می‌خورند.

غذای مورد علاقه خرداد

خردادی ها  دوست غذاهای خوب نیستند. به طور کلی آنها می توانند غذاهای فوق العاده سالم مثل غذاهای ارگانیک را دوست داشته باشند و گاهی اوقات نیز می توانند فقط گیاه خوار شده و از هرگونه غذای ناسالم پرهیز کنند.

ولی در واقعیت آنها فقط می توانند غذاهای آسان، فست فود و غذاهای چشمگیر بخورند! بیشتر خردادی ها دوست دارند چیزهای جدید را امتحان کنند ، بنابراین می توانند غذاهای چینی را خورده و امتحان کنند.

غذای مورد علاقه تیر

تیرماهی ها نسبت به غذا سخت گیر نیستند. آنها انواع مختلف غذا از بهترین رستوران های دنیا را ترجیح می دهند ولی بیشتر از هرچیزی عاشق غذاهای دستپخت مادرشان هستند.

 آنها شام خانوادگی را دوست دارند و می توانند هرچیزی را بخورند ولی در نهایت غذاهای خانگی را ترجیح می دهند.

غذای مورد علاقه مرداد

وقتی نوبت به غذای مورد علاقه متولدین هر ماه برای مردادی ها می رسد باید بگوییم، متولدین این ماه عاشق بهترین غذا هستند ولی باید به معنی واقعی کلمه مجلل باشد.

سرو اشرافی و بسیار باشکوه غذا، حرف اول و آخر را برای تاثیرگذاشتن روی مردادی ها می زند. مردادی ها (به خصوص خانم های مردادی) عاشق بستنی هستند.

غذای مورد علاقه شهریور

شهریوری های غذای خالص، سبک و پاک را می خواهند. به گزارش پرشین وی آنها غذای سالم را ترجیح می دهند.

خصلت شهریور ماهی ها به این شکل است که میل زیادی به گیاه‌خواری دارند. بنابراین سبزی‌جات و میوه‌ها از هر نوعی برای شما مناسب‌تر است.

می‌توان گفت که شهریوری نیز برای زنده ماندن غذا می‌خورد نه برعکس. در نتیجه همیشه مانند گنجشک غذا می‌خورد.

غذای مورد علاقه مهر

مهرماهی ها به طورکلی به چیزی که می خورند اهمیت می دهند و رابطه آنها با غذا تا حدی بی پرواست.

چربی گوشت را دوست ندارند ولی به راستی عاشق سبزیجات، میوه ها و تمام غذاهای دریایی هستند. برای آنها لازم است که غذایشان سالم و سبک باشند.

شما ترجیح می دهید بهداشت غذایی خود را رعایت کرده و به میزان لازم غذا بخورید و به سختی تن به رژیم های لاغری داده و آن را دنبال می کنید.

غذای مورد علاقه آبان

آبان ماهی ها عاشق هرچیز عجیب و غریب و خارجی هستند.

غذای مورد علاقه آنها غذاهای چینی، تایلندی و به گزارش پرشین وی هرغذای عجیب دیگری است! غذاهای دریایی و ماهی را از همه بیشتر ترجیح می دهند.

غذای مورد علاقه آذر

مقوله غذای مورد علاقه متولدین هر ماه برای آذرماهی ها چندان پیچیده نیست، آنها با این موضوع بسیار ساده و آسان برخورد می کنند.

 متولدین این ماه چندان به چیزی که می خورند توجه نمی کنند ولی بسیاری از آذر ماهی ها عاشق غذاهای تند و عجیب و غریبند. آنها گوشت را به ماهی ترجیح می دهند و عاشق غذاهای مکزیکی هستند.

غذای مورد علاقه دی

دی ماهی ها نسبت به غذا سخت گیر هستند. به طور کلی آنها غذاهای سبک، خوب و خوش پخت را به غذاهای دیگر ترجیح می دهند.

شما هر چیزی که دم دستتان باشد را نمی خورید و به خوبی تغذیه ی خود را کنترل می کنید و زمان کافی برای غذا خوردن اختصاص می دهید تا مواد مورد نیاز بدنتان بهتر جذب شود .

غذای مورد علاقه بهمن

برای بهمن ماهی ها غذا صرفا چیزی است که برای ادامه حیات به آن نیاز دارند، یعنی چیزی که برای زندگی لازم دارند و مجبورند بخورند! آنها تنوع و سبک بودن غذاها را می پسندند.

متولدین بهمن باید زمانی را برای غذا خوردن اختصاص دهند و از استرس دور باشند و به سمت مواد غذایی سبک، پرانرژی و تازه و غذاهای بخارپز بروند.

غذای مورد علاقه اسفند

در بروج فلکی اسفندماهی ها با نشانه آب شناخته می شوند بنابراین تعجبی ندارد که آنها به خصوص همه غذاهای دریایی اعم از ماهی و هرچیز مربوط به آن را دوست دارند.

آنها همچنین عاشق سبزیجات، میوه ها و آب میوه نیز هستند.

مواد غذایی دریایی، محصولات لبنی، سبزیجات سبز و غیره را در الویت قرار دهید و قند ها و غذاهای فرآوری شده را از رژیم غذایی تان حذف کنید .

 

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید، ،،

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *