اگه دوسم نداره چرا بلاکم نمیکنه

اگه دوسم نداره چرا بلاکم نمیکنه


اگه دوسم نداره چرا بلاکم نمیکنه سوالی که قبل از پرسیدن آن باید به چند نکته مهم توجه کرد! وقتی رابطه به جایی رسیده که این علامت سوال بزرگ که اگه دوسم نداره چرا بلاکم نمیکنه؟ به وجود می آید باید به زنگ خطر هایی که به گوش میرسد بیشتر توجه کنید، اولین زنگ خطر این است که شما تا کجا پیش رفتید که خودتان هم انتظار بلاک شدن دارید؟!

اگه دوسم نداره چرا بلاکم نمیکنه

میتوان میان بی محلی و زمانی که رابطه واقعا تمام شده مرز باریکی ترسیم کرد، البته گاهی فهمیدن تفاوت آنها دشوار است. در این مقاله پاسخی جامع و کامل به سوال بزرگ شما اگه دوسم نداره چرا بلاکم نمیکنه خواهیم داد و نشانه های عشق و تنفر را در یک رابطه عاشقانه بررسی می کنیم و در انتها بهترین راه های برگرداندن عشق را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره های بازگشت به عشق و ازدواج سربرگ تازه

چرا انتظار بلاک شدن دارید؟

قبل از اینکه بدانید چرا عشقتان شما را بلاک نمی کند اول باید از خودتان بپرسید چرا از اینکه عشقتان شما را بلاک نکرده متعجب هستید! در نظر باشید وضعیت فعلی که دارید تا ابد نمی تواند ادامه پیدا کند، شاید کسی که دوستش دارید هنوز شما را بلاک نکرده اما اگر شما مرتکب خطاهای برگرداندن عشق از دست رفته شوید به زودی در تمام شبکه های اجتماعی مسدود خواهید شد حتی با تشدید تنش ها احتمال اینکه عشقتان شماره تماس خود را هم تغییر دهد دور از انتظار نیست.

تعجب شما از بلاک نشدن تا حد زیادی جنبه امیدواری دارد، با خود فکر می کنید پس حالا که بلاکم نکرده یعنی دوستم داره و میخواد برگرده! اکثر ما این حالت را چراغ سبزی می دانیم برای اینکه تمام تلاش خودمان را جهت برگرداندن عشق از دست رفته خود انجام دهیم.

من هم موافقم اگر عشقمان بعد از جدایی هنوز بلاک نکرده احتمال اینکه قلبا خواستار ترمیم رابطه باشد وجود دارد. اما قرار است چگونه برای بازگشت به رابطه تلاش کنیم؟ با تماس گرفتن و پیام دادن؟ با ابراز علاقه و اصرار خواهش یا حتی التماس؟

احتمالا شما هم قبلا تمام روش ها را امتحان کرده باشید کمکی به بهبود رابطه شما نکرده است! بهترین نتیجه ای که از این وضعیت میتوان گرفت چیزی نیست جز اینکه تها حرف زدن کمکی به بازگشت نمی کند و حتی می تواند باعث طرف مقابل شود و بالاخره در همه جا مسدود شوید، پس پیش از هر کاری با روانشناسی بلاک شدن آشنا بشید.

چرا هنوز بلاکم نکرده؟

اگه دوستم نداره چرا بلاکم نمی کنه
اگه دوستم نداره چرا بلاکم نمی کنه

به این سوال می توان از زوایای گوناگونی پاسخ داد، پاسخ قطعی برای هر رابطه  تا حد زیادی به تیپ شخصیتی طرفین و کیفیت رابطه عاطفی شان بستگی دارد. برای تحلیل دقیق رابطه تمام شده خودتان تنها به مطالعه اکتفا نکنید و حتما با یکی از متخصصین تیم روانشاسی سربرگ تازه صحبت کنید. چند نکته که به تحلیل دلیل بلاک نشدن کمک می کند.

  1. دو دلی درباره جدایی

ممکن دلیل عشقتان برای بلاک نکرده شما دو دلی راجع به درست بودن یا نبودن تصمیم جدایی باشد، می توانید با بررسی نشانه ها صحبت آن را بسنجید.

  1. طرف مقابل بعد از جدایی پاسخ تماس و پیام ها را سریع می دهد.
  2. استوری های اینستاگرام و وضعیت واتس آپ شما را چک می کند.
  3. گفتمان و گویش او هنگام صحبت لحن آرام تری به خود می گیرد.
  4. تبدیل به یک شنونده می شود.
  5. نگران روحیه شما است.

اگر فرد مقابل شما در کش مکش بین تصمیم جدایی و ادامه دادن رابطه قرار بگیرد، رفتار شما عاملی خواهد بود که به تصمیم عشقتان جهت می دهد بنابر این سعی کنید از تکنیک های چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناس عشق) استفاده کنید.

دانلود نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

  1. حفظ حرمت و احترام

طرز فکر خیلی از انسان ها این است که حتی با وجود اختلاف و مشکلات بسیار در رابطه بعد از جدایی هم باید به کسی که قبلا دوستش داشتیم و دوستمان داشت احترام بگذاریم. بلاک کردن دیگران رفتاری نیست که در آن نشانه ای از احترام وجود داشته باشد به همین دلیل انسان های خوش قلب حتی با وجود اینکه بلاک کردن راه کار مناسب و سریع برای تمام شدن تنش ها و فاصله گرفتن از رابطه است باز هم دست به این کار نمی زنند.

از طرفی اگر عشقتان روزی عاشق شما بوده باشد بعد از جدایی این عشق یک دفعه و یک شبه از میان نخواهد رفت، شاید کسی که دوستش دارید به این نتیجه رسیده که ادامه رابطه ممکن نیست یا برای زیان آور است. اما هنوز هم احساساتی نسبت به شما دارد و بخاطر روز های خوب گذشته نمی توانند با بلاک کردنتان بیشتر دل شما را بشکند و تا تحت فشار روانی بیشتری قرار بگیرید.

اگه دوستم نداره چرا بلاکم نمی کنه
استراتژی بی محلی!
  1. بی محلی کردن و بی توجه بودن

تیپ شخصیتی افراد در روانشناسی بلاک نقش اصلی را بازی می کند. اینکه شما با چه شخصیتی طرف هستید کلید تحلیل وضعیتی است که در آن قرار دارید. برخی افراد نسبت به اتفاقات اطراف و احساسات دیگران بی تفاوت هستند و تنها به خود و نیازهای شان اهمیت می دهند.

گاهی  افراد با بی محلی کردن سعی دارند که قدرت و اقتدار خودشان را نشان بدهند. حتی استراتژی عده ای در روابط عاطفی این است که با بی محلی کردن طرف مقابل را به سمت خود بکشانند، اما صدق این نظر راجع به رابطه شما تنها زمانی میتواند مورد ارزیابی قرار بگیرد که علت جدایی و مشکلات رابطه نیز در نظر گرفته شده باشد.

  1. افراد خودشیفته شما را بلاک نمی کنند

اگر با یک شخص خودشیفته در رابطه بودید به احتمال زیاد متوجه رفتار های خاص این نوع تیپ شخصیتی شده اید. افراد مغرور و خودشیفته زمانی که از یک رابطه عاطفی خارج می شوند ممکن است برای برطرف کردن نیاز های روانی و نارسیسیک خود طرف مقابل را بلاک نکنند تا تلاش های او برای آشتی و بازگشت به رابطه پاسخی باشد بر احساس برتری جویی آنها.

احساس لذتی که پیگیری های یک جنس مخالف می تواند به همراه داشته باشد، ارضای خواسته های نفسانی یک فرد خودشیفته است.

  1. رابطه جدید عشقتان با شخص دیگر

در بررسی مسائل مراجعین سربرگ تازه ما با موارد زیادی روبرو شدیم که نشان می داد درصد بالایی از روابط در روز های سردی یا بعد از جدایی حضور شخص سوم در این بین را تجربه می کنند. متاسفانه پاسخ این سوال که اگه دوسم نداره چرا بلاکم نمیکنه برای تعدادی از مراجعین این بوده که شخص دیگری وارد بازی شده!

افرادی که خیلی سریع بعد از جدایی وارد رابهط جدیدی می شوند معمولا سعی می کنند ریسک را به پایین ترین حد برسانند، پس تمام راه ها را به روی رابطه قبلی نمی بندند تا اگر رابطه جدید نتیجه نداد یا مناسب نبود دچار تنهایی و افسردگی نشوند.

بهترین راه های برگرداندن عشقم

5 موردی که باعث می شود افراد بعد از جدایی معشوق قبلی خود را بلاک نکنند اهمیتی ندارند اگر به ترمیم رابطه کمکی نکنند! سوال مهمتری که باید از خود بپرسید این است که چیکار کنم عشقم برگرده؟ ترمیم رابطه هدفی نیست که بتوانید خیلی زود به آن دست پیدا کنید، عجله در برگرداندن عشق قبلی تنها به شکست ختم خواهد شد اما با استراتژی درست و علمی می توانید هر کسی را به رابطه برگردانید.

آیا میتوانید برای بازگشت تمام توانتان را به کارببرید؟

روش های بسیار زیادی در سراسر دنیا برای ترمیم و احیای رابطه های شکست خورده مورد بررسی و استفاده قرار گرفته اند. سالها تحقیق و تلاش ما را به یک استراتژی و اصول شش مرحله ای ترمیم رابطه رسانده که نتایج مثبتی برای کاربران سربرگ تازه به همراه داشته است.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *