اگر پسری دختری را دوست داشته باشد چکار میکند

اگر پسری دختری را دوست داشته باشد چکار میکند


اگر پسری دختری را دوست داشته باشد چکار میکند

این سوال که اگر پسری دختری را دوست داشته باشد چکار میکند چه زمانی برای یک دختر مطرح میشود؟ وقتی میخواهد بداند آیا یک پسر غریبه به او علاقه دارد یا زمانی که نسبت به احساس دوست پسر خود دچار تردید شده باشد.

در دنیای پیچیده‌ی ارتباطات کشف نشانه‌های نامحسوس علاقه‌ی پسر به دختر چالش‌برانگیز است. با این وجود تشخیص این نشانه‌ها برای فهمیدن اینکه کجای رابطه‌تان ایستاده‌اید و اینکه آیا شریک عاطفی‌تان واقعاً شما را دوست دارد یا نه ضرورت دارد.

در این مقاله 12 نشانه از نشانه‌های پسری که دختری را دوست دارد بررسی میکنیم. از نشانه‌های آشکار گرفته تا نشانه‌های پنهان. با دانستن نشانه‌های علاقه پسر به دختر شما قادر خواهید بود تا چشم‌انداز رابطه‌تان را با دید بازتری ببینید و تصمیمات هوشمندانه‌ای برای زندگی عاطفی‌تان بگیرید.

1. پسرِ عاشق تماس چشمی برقرار میکند

 

اگر پسری دختری را دوست داشته باشد چکار میکند
پسری که شما را بخواهد تماس چشمی او بیشتر از حد معمول است

تماس چشمی یک نشانه‌ی غیرکلامی‌ از علاقه‌ی یک نفر به شماست. وقتی پسری شما را بخواهد تماس چشمی او با شما بیشتر از حالت عادی خواهد بود. این یک راه برای ابراز احساساتش بدون بیان کلمات است.

او ممکن است در یک مکان شلوغ به چشمان شما خیره شود و به دنبال عکس‌العمل و تأیید شما بگردد. البته مهم است که فقط به این نشانه بسنده نکنید و نشانه‌های دیگری را نیز بسنجید تا مطمئن شوید که او واقعاً عاشقتان است و حاضر است برای دختری که دوستش دارد کارهای مهمی انجام دهد.

2. پسری که دختری را دوست داشته باشد با او تماس میگیرد

شروع کردن تماس نشانه‌ی دیگری‌ست که یک مرد ممکن است به شما علاقمند باشد. وقتی مردی شما را دوست دارد به دنبال فرصت‌هایی برای نزدیکتر شدن به شما میگردد، حالا چه از طریق پیام دادن، چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق دیدارهای حضوری.

او ممکن است برای شروع مکالمه یا پیشنهادِ بیرون رفتن و وقت گذراندن با شما پیش‌قدم شود. به عنوان مثال ممکن است شما و پسری در یک میهمانی دوستانه با هم آشنا شوید.

وقتی پسری به دختری علاقه داشته باشد چه قبل از دوران دوستی و چه در طول رابطه عاشقانه هر روز با او تماس میگیرد و به بهانه‌های مختلف مکالمه‌های طولانی را شکل می‌دهد.

3. پسرها حامی دختری هستند که دوستش دارند

رفتار حمایتگرانه می‌تواند نشانه‌ی ظریفی از این باشد که یک مرد به شما احساس زیادی دارد. وقتی مردی به شما علاقمند است به طور غریزی می‌خواهد از لحاظ جسمی و روانی از شما محافظت کند.

این خصوصیت می‌تواند به طُرق مختلفی از قبیل تعارف کردن کُتش به شما وقتی که سردتان است یا همراهی کردن شما تا نزدیکیِ اتومبیل‌تان در شب ظاهر شود. او با نشان دادن رفتار حمایتگرانه نشان میدهد که صادقانه مراقب رفاه حال شماست و می‌خواهد مطمئن شود که شما احساس امنیت دارید.

4. پسران عاشق به تمام صحبت‌های عشق خود گوش میدهند

اگر پسری دختری را دوست داشته باشد چکار میکند
پسر عاشق با دقت به صحبت‌های شما گوش میدهد

اگر پسری دختری را دوست داشته باشد چکار میکند ، قطعاً با دقت و لذت پای صحبت‌های دوست دختر خود می‌نشیند. وقتی یک مرد از شما خوشش می‌آید توجه بیشتری به جزئیات صحبتهای شما دارد.

با افکار و ایده‌های تان درگیر میشود و از شما سؤالات مرتبط میپرسد. این تمایل در پسر به درک و شناخت بهترِ شما می‌تواند نشانه‌ی آشکاری از جذب شدن وی به سمت شما باشد.

در گوش کردن فعال چند فاکتور مهم وجود دارد که در صورتی که پسری به شما علاقمند است می‌توانید آنها را مد نظر قرار دهید:

  1. تماس چشمی مداوم
  2. تأییدهای کلامی و غیرکلامی
  3. پرسیدن سؤالاهای مرتبط با موضوع
  4. ابراز همدلی
  5. دادن بازخورد یا پیشنهاد

5. پسران عشق خود را اولویت اول قرار میدهند

وقتی یک مرد واقعاً به زنی علاقمند باشد او را در اولویت قرار میدهد. هنگامی که یک مرد عاشق شما باشد تمام تلاشش را میکند تا به شما نشان دهد که وجودتان در زندگی‌اش ارزشمند است.

ممکن است برنامه‌اش را تغییر دهد تا با شما وقت بگذراند، به نیازها و ترجیحات شما توجه کند یا شما را جزء مهمترین برنامه‌هایش قرار دهد. او با اولویت قرار دادن شما در اکثر موارد ثابت میکند که علاقمند به ساختن یک ارتباط عمیقتر با شماست.

6. به زندگی شخصی‌تان علاقه‌مند است

علاقمندی یک مرد به زندگی شما نشانه‌ی واضحی از این است که او به سمت شما جذب شده است. وقتی مردی از شما خوشش می‌آید مایل است تا در مورد علایق، اهداف، تجربیات و حتی فعالیت‌های روزمره‌ی شما بیشتر بداند.

او ممکن است در مورد کار، سرگرمی، خانواده و دوستانتان از شما سؤال بپرسد. این کنجکاوی در مورد زندگی شما راهی‌ست تا او بتواند وارد رابطه‌ی عمیق‌تری با شما بشود و نشان دهد که واقعاً تمایل دارد شما را بشناسد.

7. پسرها وقتی دختری را دوست داشته باشند حسود میشوند

حسادت می‌تواند علامت دیگری از جذب شدن یک مرد به سمت شما باشد. وقتی مردی شما را دوست داشته باشد حس حسادت در او برانگیخته میشود. این احساس می‌تواند در رفتارش ظاهر شود. این حس را میتوانید از زبان بدنش، تن صدایش یا نحوه‌ی تعاملش با شما یا فردی که با او صحبت میکنید متوجه شوید.

توجه داشته باشید وقتی یک مرد به سمت زنی جذب میشود کمی حسادت کاملاً طبیعی می‌باشد. اما اینکه این حس حسادتِ طبیعی را از رفتارهای سمّیِ کنترلگرایانه یا حسِ مالکیت تمییز دهید حائزاهمیت است.

8. سعی میکند شما را تحت تأثیر قرار بدهد

تقلّا برای تحت تأثیر قرار دادن شما علامت رایجی از جذب شدن یک مرد به سمت شماست. وقتی مردی جذب شما میشود ممکن است استعدادها، دستاوردها یا شایستگی‌هایش را نشان دهد تا توجه و تحسین شما را به خود جلب کند.

تمایل به تحت تأثیر قرار دادن شما دلیلش این است که او شما را به عنوان یک شریکِ با ارزش برای رابطه‌ی طولانی‌مدت میبیند.

9. پسر عاشق در جستجوی نقاط مشترک با شماست

یک دیگر از نشانه‌های جذب شدن یک مرد به سمت شما پیدا کردن و بزرگنمایی نقاط مشترک است. مردی که واقعاً به شما علاقمند باشد سعی میکند علایق، تجربیات یا ارزش‌های مشترکتان را کشف کند تا رابطه‌تان را تقویت کرده و برای گذراندن وقت بیشتر با شما دلایلی پیدا کند.

با شناسایی این نقاط مشترک، او میتواند فرصتهایی برای مکالمات بیشتر، فعالیتها یا حتی قرارهایی در آینده که هردوی شما بیشتر در آن لذت ببرید را بوجود آورد. او با این کار ساختن رابطه‌ای عمیق تر را آسان میکند.

10. شما را به رویدادهای اجتماعی دعوت میکند

دعوت کردن شما به رویدادهای اجتماعی میتواند یک نشانه مهم از جذب یک مرد به سمت شما باشد. وقتی یک مرد از شما خوشش بیاید میخواهد زمان بیشتری را با شما سپری کند و شما را بهتر بشناسد.

یک راه برای انجام این کار دعوت کردن شما برای همراهی او در دورهمی‌های اجتماعی مثلاً میهمانی‌ها، گروههای گردشگری و حتی دورهمی‌های خودمانی با دوستانش است.

با آوردن شما در دایره‌ی ارتباطات اجتماعی‌اش نشان میدهد که از همراهی با شما لذت میبرد و میخواهد شما را وارد زندگی‌اش کند و دنیایش را با شما به اشتراک بگذارد.

این میتواند یک علامت قدرتمند از علاقه‌اش به شما باشد که تمایل او را به ایجاد تجربیات و خاطرات مشترک با شما نشان میدهد.

11. خودش را برای کمک به شما میرساند

وقتی مردی دختری را واقعا دوست داشته باشد هرگز در شرایط سخت دوست دختر خود را تنها نخواهد گذاشت. مهم نیست که چقدر میتواند در حل مشکل شما مفید باشد یا خیر.

پسران عاشق هرگز نمیتوانند نسبت به مشکلات شریک احساسی خود بی تفاوت باشند. حتی اگر نتواند کاملاً در رفع مشکلات به شما یاری برساند با حضور فیزیکی و روحی روانی خود، عشقش را به شما ثابت می‌کند.

12. برای آشتی پیش‌قدم میشود

از نشانه‌های مهم عشق در پسران میتوان به صبر اندک آنها در دوران قهر و اختلاف اشاره کرد. وقتی پسری شما را دوست داشته باشد تحمّل قهر و دوری‌تان برای او بسیار دشوار خواهد بود.

پسران عاشق بصورت غیرمستقیم و حتی مستقیم برای آشتی کردن پیش قدم میشوند حتی اگر خود مقصر قهر نبوده باشند.

بیشتر بخوانید:

هر شخصی را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق)

نشانه‌های دلتنگی مردان

چگونه رابطه خوبی با دوست پسر خود داشته باشیم

تکنیک‌های دلبری در چت برای دوست پسر

چطور مردان را دلتنگ کنیم تا پیام بدهند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *