چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم


چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

بهتر است بدانید، اینکه چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم سوالی است که ممکن است برای هر دختری پیش بیاید. چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشید.

یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم
قلبهای شما به هم متصل میشود اگر نیمه گمشده هم باشید!

چگونه به یک پسر پیام بدهید، عاشق شدن در فضای مجازی چه قوانینی دارد، جذب پسر مورد علاقه از دور، همه و همه راه حلی بسیار ساده دارد که در این مقاله به تمامی این سربرگ ها خواهیم پرداخت.

اما مهمترین قانونی که باید بدانید این است. فضای مجازی محیطی مجازی است. پس انتخاب باید به نحوی انجام پذیرد که تمامی جوانب مورد بررسی قرار گرفته باشد. با سربرگ تازه همراه باشید.

چگونه در فضای مجازی جذاب باشید

اولین مورد در پاسخ به سوال اینکه چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم باید دقت شود این است که خود ابتدای امر چگونه هستیم و چگونه در فضای مجازی جذاب باشیم. جذابیت در فضای مجازی با انتخابی تصویر پروفایلی جذاب است. این تصویر پروفایل باید به گونه ای باشد که بیانگر بیشترین احساسات و عواطف ما و همچنین زیبایی ساختار فیزیکی ما باشد.

گاه شده که انتخاب تصاویر پروفایلی غیر از تصویر شخصی پسران را به گونه ای شیفته ساخته که در روز ممکن است بارها به تصویر پروفایل شما خیره شده و به چت ها و صحبت هایی که با یکدیگر داشته اید فکر کند.

خودسازی قبل از عاشق کردن یک پسر در فضای مجازی

قبل از اینکه بخواهید پسری را در فضای مجازی انتخاب کنید برای شروع رابطه و عاشق کردن، ابتدا باید این ظرفیت را در خودتان نیز ایجاد کنید، ظرفیتی که شما را فردی دوست داشتنی میکند.

رذیلت های اخلاقی را از خود دور کنید، تاکتیک های آغاز کردن یک مکالمه و همچنین راه های عاشق کردن یک مرد را بیاموزید و پسر را وادار به بیان احساسات کنید.

اصولاً دختران بسیار احساساتی هستند و توقع دارند که بسیار به آنها توجه گردد. این خصوصیت را خودتان باید هنگام عاشق کردن یک پسر بسازید. زیرکی های غریزه ای دخترانه شما به این موضوع کمک میکند تا بتوانید با دلبری کردن برای پسر، قلب او را که تسخیر نمایید.

تاکتیک های آغاز یک مکالمه و حرکت اول عاشق کردن یک پسر

در بین تاکیتیک های آغاز یک مکالمه همانطور که در مقاله چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم مطالعه نموده اید و به صورت ناخودآگاه درون همه ما وجود دارد، ایجاد حس نیاز به شخص است. که برای جذب عشق و عاشق کردن یکی از قوی ترین تکنیک های جذب عشق می باشد.

نحوه عملکرد تاکتیک حس نیاز به این صورت است که شما مکالمه را با پرسیدن سوالی که در تخصص پسر مد نظرتان است و این مورد را از پروفایل پسر مورد نظرتان برداشت کرده اید شروع می نمایید. تصاویر پروفایل گویای تمامی خصوصیات رفتاری یک فرد است:

1- پسری که داخل ماشین تصویری ازخود گرفته نشان از اهل تفریح و دور دور های وقت و بی وقت و خوش گذرانی بسیار است

2- پسری که در طبیعت تصویری از خود گذاشته و یا عکس پروفایل خود را طبیعتی بکر انتخاب نموده گویای فردی است که اهل ماجراجویی و مسافرت بسیار است

3- پسری که با پرستیژی با کلاس و مرتب تصویری تمام رخ از خود به نمایش گذاشته نشان دهنده فردی است منظم و با اعتماد به نفس بالا می باشد.

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم
چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

هر کدام از این تصاویر پروفایل گویای شخصیتی خاص می باشد که شما با در نظر گرفتن تصویر می توانید فرد مورد نظرتان را روانشناسی و عاشق خود کنید.

چگونه به یک پسر پیام بدهیم

پسران و به طور کلی جنس مذکر چون جنسیت غالب می باشد از لحاظ رفتاری دارای غروری ذاتی و بسیار شکننده هستند. هنگامی که ما قصد داریم پسر مغرور را عاشق خود کنیم و یا مکالمه ای را با پسری آغاز کنید و به وی پیام بدهید حتما باید مراقب غرور خودتان و غرور طرف مقابلتان باشید. کلمات را شمرده شمرده و دقیق و پر قدرت بیان کنید.

پسران برای انتخاب طرف مورد نظرشان به دخترانی که سخت بدست بیاورند و از لحاظ رفتاری لطیف تر و مشخص تر باشند علاقه بیشتری خواهند داشت. و به این روش میتوانیم یک پسر را به خود جذب کنیم.

پس هنگامی که می خواهید شروع کننده ی رابطه مجازی باشید، از او درخواستی داشته باشید. کاری کوچک که در زمینه تخصص پسر مورد نظرتان است از وی بخواهید تا فرد مورد نظر را وادار به تلاش کردن برای شروع رابطه کنید. با ایجاد حس قدرت و مفید بودن میتوان مردان را مجذوب خود کرد.

چگونه یک پسر را وادار کنیم کاری انجام دهد و عاشقمان شود

شاید گفتن این جمله کمی شیطانی به نظر بیاید، اما باید بدانید نتایج تحقیقات دانشمندان علم روانشناسی خانواده نشان داده است که هر پسری که بیشتر برای ساختن رابطه ای تلاش میکند. برای نگهداشتن آن رابطه و تکامل نیز تلاش بیشتری خواهد کرد.

زیرا که وجود ذاتی مردان سخت کوش و تلاش گر هست و این خود نیز از ساختار بدنی جنس مذکر نیز مشخص است. با استفاده از مطالب روانشناسی و به کار بردن آنها در زندگی عاطفی خود، به راحتی میتوان دیگران را شیفته خود کرد.

چطور پسر را دیوانه خود کنیم

برای آنکه پسر را دیوانه خود کنیم و در فضای مجازی او را عاشق خود کنیم لازم است پس از انجام تمام این مراحل، با فکر کردن و فرستادن انرژی مثبت ، با استفاده از قانون جذب او را به سمت خود بکشانیم.

هرگز  نباید خیال کنیم که نمیتوانیم یک پسر را حتی یک پسر مغرور را به سمت خود جذب کنیم. بلکه با فرستادن انرژی مثبت نه تنها یک پسر را بلکه عشق واقعی و ازدواج را نیز میتوان به سمت خود جذب کرد.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *