روش های برگرداندن دوست دختر

روش های برگرداندن دوست دختر


روش های برگرداندن دوست دختر

اگر از طریق جستجو در اینترنت روش های برگرداندن دوست دختر به این صفحه هدایت شدید قطعا شما جز اشخاصی هستید که به دلایلی در رابطه عاطفی خودشون دچار مشکل شدن و برای برگرداندن دوست دختر به دنبال بهترین راه های برگرداندن معشوق هستن.

آیا تمام روش های برگرداندن دوست دختر که به ذهن ما میرسد درست است؟

غریزه به ما میگوید بهترین روش های برگرداندن دوست دختر این است که به او بفهمانیم که چقدر او را دوست داریم، باید معشوق خود را آگاه کنیم که بدون او زندگی برای ما دشوار است. غریزه انسان احساس و باوری را بوجود می آورد که باعث آرامشش خاطر شخص شود.

غریزه این باور را شکل میدهد که اگر برای او تلاش کنی اگر معشوق خود را مطلع کنیم که تا چه حدی عاشق او هستیم حتما معشوق ما به رابطه باز خواهد گشت.

بیاید چند سوال از خودتان بپرسید و در جواب این سوال ها با خود صادق باشید. شاید با این کار متوجه شدید تمام روش های برگرداندن دوست دختر صحیح نیستن و باعث نمیشن ما مجدد به معشوق خود دست پیدا کنیم.

1.آیا قبلا یه معشوق خود نگفتید چقدر اورا دوست دارید؟

2.آیا پیش از این هر کاری که از دستتان برمی آمد برای معشوق خود نمیکردید؟

3.آیا شما در طول رابطه عاطفی با معشوق جوری نبودید که او بداند شما بسیاروابسته او هستید و بدون او سختی خواهید کشید؟

اگر با خود صادق باشید میبینید که تمام این کارها را برای معشوق خود انجام دادید و معشوق شما نیز از این موضوع اطلاع کامل دارد. حالا این سوال مطرح میشود اگر معشوقمان می داند که چقدر او را دوست داریم و زندگی برای ما بدون او سخت است چرا از من جدا شد و یا چرا برنمیگردد تا به این درد و رنج پایان دهد.

همه انسان ها قطعا بی حد عاشق معشوق خود هستن و کثر افراد برای معشوق خود هر کاری میکنند حتی او را به خود ترجیح میدهند الویت اولشان عشقشان است، شاید شما هم در چنین رابطه ای بودید. اما نکته ای که وجود دارد این احساس فقط زمانی برقرار است که طرف مقابل از رابطه سرد نشده باشد، وقتی به دلایل مختلف یکی از طرفین رابطه دیگر احساس قبل را ندارند و این رابطه عاطفی آن احساس امنیت سابق را ندارد قطعا دیگر مثل قبل الویت اول طرف مقابل نخواهد بود. با اینکه تمام عشقشان از بین نمی رود و هنوز طرف مقابل را دوست دارن اما خود را فدای راحتی عشقشان نمی کنند بنابراین رابطه را ترک میکنند.شاید اگر شما هم در این شرایط قرار بگیرید همین کار را بکنید.

پس دیگر مدام از خود نپرسید چرا رفت، چرا منو تنها گذاشت اگر دوستم نداشت چرا با من بود. اگر میخواست روزی برود چرا گفت عاشق من هست. طرف مقابل شما حتما دلیلی برای این تصمیم دارد. شما باید این دلیل را پیدا کنید و مشکل رابطه خود را ریشه یابی کنید.

روش های برگرداندن دوست دختر
روش های برگرداندن دوست دختر

روش های برگرداندن دوست دختر

پس تا اینجا فهمیدیم که انجام کارها بصورت غریزی باعث برگرداندن دوست دختر نخواهد شد. تصمیم داریم در ادامه شما را باچند کار دیگر که نباید انجام بدید برگردانیم. این مقاله به شما کمک میکند که خطاها را باروش های برگرداندن دوست دختر اشتباه نگیرید.

1.تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه میکنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما میشود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو میشود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا میکند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش میدهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل میکنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود میشوید.

2.التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار میتوانم او را برگردانم و قطعا برمیگردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ میدهد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد میکند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز میگردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی میتوند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

3.در همه حالت در دسترس بودن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید از نظرمان کار درستی باشد. با خود میگوید با این کار میتوانم اور را برگردانم ولی نتیجه عکس دارد. به احتمال زیاد اینکار را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید، مانند ک غلام و برده عمل کردن باعث میشود استقلال شخصیتی خود را از دست بدهیم و نه تنها کمکی به برگرداندن عشق قبلی نمیکند بلکه از ما یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

4.ابراز احساسات

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق هستیم فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

5.نگرانی راجب اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق هست، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلع هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلع های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته میبینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود میگوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی میدهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو میروید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

این اقدام ها شاید از نظر شما نتیجه بخش باشد اما من شما را به کمی تفکر روی این 6 عمل دعوت میکنم. احساس خود را کنار بگذارید با چشم باز نگاه کنید و کمی برسی کنید متوجه خواهید شد که وقتی تصمیم به انجام این کار ها داشتید تماما غریزه شما ذهنتان را کنترل میکرد چون احساس نا امیدی و ضعف شما را فرا گرفته بود و به اشتباه فکر میکردید روش های برگرداندن دوست دختر را پیدا کردید.

دلیل دوری از این اشتباهات بسیار ساده است. انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما میشود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین میرود و شما را فردی بی ارزش و ضعیف خواهد دید. با انجام این اشتباهات یک قانون ساده شامل حال شما میشود هرچه خود را محتاج تر نشان بدهید کم ارزش تر میشود. انسان ها دوست دارن با اشخاص با ارزش باشن نه با کسی که از خود آن ها ضعیف تر باشد.

روش های برگرداندن دوست دختر
روش های برگرداندن دوست دختر

بهترین روش های برگرداندن دوست دختر

به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش میکشد اگر اتفاقی رخ میدهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده میشوید. از دست دادن کنترل دقیقا برعکس روش های برگرداندن دوست دختر است.

مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا بشوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید. دلیل این کار چیست؟ کاملا ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در کنار او باشد این احساس منفی افزایش پیدا میکند پس فاصله بگیرید.

همان گونه که شما خودتان هم خوب میدانید و در زندگی خود کاملا این مسئله را تجربه کردید دوری از هر چیزی باعث ایجاد خلاء میشود و انسان نبود آن را احساس میکند. پس هدف ما از قطع ارتباط چیست؟ ازبین رفتن احساست منفی و ایجاد خلاء

روش های برگرداندن دوست دختر
روش های برگرداندن دوست دختر

روش های برگرداندن دوست دختر در مرحله بعد

بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را بکنیم؟ باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه ایجاد کردن راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که بصورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.

افزایش اعتماد بنفس

افزایش امتیازات

ایجاد احساس عشق

کنجکاوی

ایجاد حساسیت

ایجاد حسادت

برای مهارت پیدا کردن در راه های برگرداندن معشوق به چه چیزی نیاز داریم؟

برای رسیدن به هدف خود که برگرداندن دوست دختر است باید مهارت هایی را که در آن مشکل داریم و مهارت هایی که نیاز به تقویت دارن را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم مانند:

مهارت های ارتباطی

تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه

برنامه ریزی ناخود آگاه دیگران

نحوه برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم

ایجاد جذابیت برای طرف مقابل و سایرین

مهارت های مطیع کردن

مهارت های ایجاد بازخورد مناسب

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام ان ال پی شناخته میشود ان ال پی علم برنامه ریزی عصبی کلامی است که به ما کمک میکند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی بالایی را بدست بیاوریم و تبدیل به یک فرد موفق در زندگی خود بشویم.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *