دوره بازگشت به عشق و ازدواج

دوره بازگشت به عشق و ازدواج


دوره بازگشت به عشق و ازدواج

دوره بازگشت به عشق و ازدواجِ موسسه روانشناسی سربرگ تازه چگونه در برگرداندن عشقتان به شما کمک می کند؟ افرادی که برای احیای رابطه عاشقانه خود در جستجوی راه حل بازگشت به عشق هستند از طریق اینترنت با مباحث و روش های زیادی آشنا میشوند مانند؛ قانون جذب عشق از دست رفته، سابلیمینال بازگشت عشق، کائنات، هیپنوتیزم بازگشت عشق، دعا، طلسم و ….

اما هیچ یک از این مفاهیم توسط علم روانشناسی که علم مطالعه رفتار و احساسات انسان است پذیرفته نشده اند. پیش تر در مقاله روانشناسی عشق به بررسی روش های (شبه علم) و معرفی روش های علمی ترمیم رابطه پرداخته ایم. روش های ذکر شده به یک دلیل مورد استقابل زیادی قرار می گیرند! آنها ساده هستند و معمولا در این روش ها کاری جز فکر کردن انجام نمیشود و هر کسی می تواند به سادگی این روش ها را پیش بگیرد. اما چنین راه کار هایی دارای ریسک بالایی هستند چون میتوانند مسیر ترمیم رابطه را تغییر دهند و باعث اتلاف زمان زیادی شوند که نتیجه آن کاهش احتمال بازگشت به رابطه است.

دانلود نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق

دوره بازگشت به عشق مناسب چه افرادی است؟

افرادی که عشقشان را از دست داده اند موقعیت ها و شرایط مختلفی دارند، هر یک با مسائل و مشکلات متفاوتی روبرو هستند، بنابراین باید قبل از انتخاب هر دوره ای مطمعن شوند که آیا آن دوره میتواند به بهبود روابط شان کمک کنند یا خیر؟ در ادامه به سوالات پر تکرار مخاطبین سربرگ تازه میپردازیم، همچنین شما میتوانید از طریق واتس آپ یا تماس با شماره های ذکر شده در بخش ارتباط با ما سوالات خود را از کارشناسان سربرگ تازه بپرسید.

1.دوره بازگشت چه زمانی میتواند مفید باشد؟

تلاش مجموعه سربرگ تهیه کامل ترین پکیج آموزشی برای ترمیم رابطه بوده است. در این دوره به تک تک زاویه های یک رابطه عاشقانه و مسائلی که دو شریک عاطفی با آن روبرو هستند پرداخته شده است، چه در روزهای سرد رابطه باشید چه در بحبوحه جدایی یا حتی ماه ها و سالها از اتمام رابطه تان گذشته باشد این دوره برای شرایط شما راه کار های مناسبی ارائه می کند.

  1. این دوره ها مناسب چه افرادی است؟

همه افراد میتوانند از این دوره استفاده کنند، این دوره به گونه ای طراحی شده که پاسخگوی نیاز افراد متاهل و افرادی که در دوران دوستی یا نامزدی هستند باشد.

3.آیا دوره به روابطی که کاملا تمام شده کمک می کند؟

استراتژی ها و تکنیک های این دوره برای روابطی که ماه ها و حتی سالها از فروپاشی آنها میگذرد نتیجه بخش است. این دوره در بخش های ویژه به آموزش هایی میپردازد که میتواند طرف مقابل را تحریک کرده و باعث احیای دوباره احساسات گذشته شود. همچنین راه کار های موثری در برقراری مجدد ارتباط به شکل درست در اختیار شما قرار می دهد.

  1. آیا بازگشت عشق از راه دور ممکنه؟

قطع کامل ارتباط بعد از جدایی کاملا طبیعی است افراد کمی به واسطه دلایلی مانند، ارتباط فامیلی، همسایه بودن، همکلاس و همکار بودن یا داشتن دوستان مشترک بعد از جدایی به عشقان دسترسی دارند پس شرکت کنندگان دوره سربرگ تازه چگونه با این مشکل روبرو می شوند؟ نبود ارتباط یکی از بزرگترین معضلات بازگشت عشق است برای همین در کتاب بازگشت به عشق به تکنیک های برگرداندن عشق از راه دور بصورت کامل پرداخته شده است.

5.عشقم من را بلاک کرده آیا دوره برای این مشکل راه حلی داره؟

بلاک کردن در اکثر مواقع یک واکنش هیجانی است، که راه کار های ساده ای برای رفع آن وجود دارد. پیش تر در مقاله روانشناسی بلاک کردن به ریشه یابی این مسئله پرداخته ایم. بلاک بودن در شبکه های اجتماعی در این دوره به عنوان یک مشکل کوچک شناخته میشود و به سادگی قابل تغییر است.

6.چطور کتاب ها را دریافت کنم؟

کتاب های آموزشی در دو نسخه پی دی اف و صوتی با گویندگی حرفه ای برای شرکت کنندگان ارسال میشود. شرکت کنندگان دوره دسترسی مادام العمر به کتاب ها را دارند و در صورت پاک شدن فایل های کتاب حتی بعد از سال ها میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای مجددا فایل ها را دریافت کنند.

7.آیا دوره ها محدودیت سنی دارند؟

آموزش های دوره با زبان ساده برای تمامی مخاطبین از 18 سال به بالا مناسب بوده و به واسطه جلسات مشاوره فردی تمام مسائل شرکت کننده گان دوره تحت پوشش قرار میگیرد و سن هرگز به عنوان یک مانع مطرح نمیشود.

8.چقدر طول میکشه تا عشقم برگرده؟

مدت زمانی که برای ترمیم یا بازگشت به رابطه نیاز است به عوامل زیادی بستگی دارد مانند؛ میزان نزدیکی و صمیمت دو شریک احساسی، مشکلات رابطه و دلایل جدایی و تلاش افراد در اجرای تکنیک ها و مراحل دوره. اما خوشبختانه درصد زیادی از شرکت کنندگان با کمک آموزش ها و مشاوره های تیم روانشناسی در کمتر از یک ماه موفق میشوند به نتیجه دلخواه برسند. “اما فراموش نکنید هرگز نمیتوان زمان قطعی برای بازگشت عشق مشخص کرد”

9.تضمین بازگشت وجه

تمام کتاب ها و دوره های تیم سربرگ تازه دارای تضمین بازگشت وجه هستند. چنانچه شرکت کنندگان به هر دلیلی تصمیم به انصراف از دوره داشته باشند با توجه به قوانین سربرگ تازه میتوانند نسبت به عودت هزینه خود اقدام کنند.

آشنایی با خدمات دوره بازگشت به عشق

مشاوره تخصصی

مشاوره با متخصص روابط عاطفی یکی از مهمترین اقداماتی است که برای ترمیم و بازگشت عشق باید انجام بگیرد. اما پیدا کردن یک روانشناس و متخصص قابل اطمینان کار ساده ای نیست، همچنین بسیاری از افراد بخاطر دلایل مختلف مانند کمبود زمان یا نبود مشاور و متخصص در منطقه سکونت نمیتوانند از یک متخصص کمک بگیرند. مجموعه سربرگ تازه با همکاری مشاورین و متخصصین مجرب و با تجربه این مشکل را برای کاربران خود رفع کرده تا بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز با یک متخصص قابل اطمینان بصورت تلفنی صحبت کنند.

آموزش خصوصی

با وجود نتایج و پیشرفت های بزرگی که جلسات مشاوره میتواند برای فرد به همراه داشته باشد، متاسفانه تعداد زیادی از افراد حتی بعد از مراجعه به مشاور در ترمیم یا برگرداندن رابطه خود موفق عمل نمی کنند، اما علت چیست؟

بیشترین علت شکت افراد در بازگشت عشق ضعف های فردی است که مانع بهبود رابطه میشود مانند؛ اعتماد به نفس پایین، عدم کنترل هوش هیجانی، الگو های رفتاری غلط، نداشتن ویژگی های مجذوب کننده، ضعف در مهارت های ارتباطی و عاطفی عدم آشنایی با تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه و…

کتاب بازگشت به عشق و کتاب مکمل بازگشت و کتاب قدرت ذهن سه کتاب ویژه هستند که توسط تیم روانشناسی سربرگ تازه در طی چهار سال نگارش شدند. این کتاب ها برای پر کردن خلاء آموزش مهارت های توسعه فردی در کنار جلسات مشاوره ارائه میشوند تا شرکت کنندگان به تمام آموزش های لازم جهت ترمیم و بازگشت رابطه و ایجاد احساس عشق دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی آنلاین

یکی دیگر از نیاز های مهم افراد در زمانی که بیشترین فشار عصبی و عاطفی را در هنگام فروپاشی رابطه یا بعد از جدایی کامل تجربه می کنند حضور دائمی یک پشتیبان و همراه در کنار آنها است. گاها افراد به واسطه لطمه های عاطفی از مسیر دوره بازگشت منحرف میشوند یا در اجرای تکنیک های دچار مشکلاتی شده و یا در هنگام مطالعه کتاب سوالاتی برایشان پیش می آید و از همه مهمتر گاهی فقط نیاز به صحبت کردن با کسی را دارند.

برای رفع این نیاز ها روانشناسان دوره بازگشت علاوه بر جلسات مشاوره تلفنی همه روزه بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات و مسائل شما هستند تا بتوانید به بهترین شکل تکنیک های بازگشت را به کار بگیرید و نتیجه دلخواهتان را بدست آورید.

منابع آموزشی دوره بازگشت عشق

کتاب های آموزشی بازگشت عشق با تحقیقات فراوان و بهره گیری از علم روانشناسی به رشته تحریر درآمده اند. برای طراحی این دوره از منابع زیادی استفاده شده که توجه شما را برخی از آنها جلب می کنم.

) Cbt مثلث شناختی (، طرحواره درمانی، نظریه ضمیر ناهشیار زیگموند فروید، سبک های دلبستگی جان بالبی، هوش هیجانی – هوش عاطفی مدل دنیل گولمن، نظریه های شخصیت دوان شولتز، الگو های رفتاری ویلیام مارتسون، تیپ های روانشناختی کارل یونگ، نیاز های روانشناختی اریک فروم، زبان بدن، مهارت های اعتماد به نفس، مهارت های ارتباطی، تکنیک های توسعه فردی، نظریه شش درجه، نظریه اثر پروانه ای، تکنیک های نفوذ به ضمیر نا هشیار، تکنیک ها nlp ریچارد بندلر- جان گریندر، قانون جذب و قانون ارتعاش.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان

بزرگ ترین افتخار تیم سربرگ تازه کسب نتایج عالی و استثنایی در دوره بازگشت به عشق و جلب رضایت حداکثری تمام شرکت کنندگان این دوره ها است. شما را دعوت می کنم به شنیدن نتایج و نظرات استثنایی شرکت کنندگان عزیز که به دلیل رضایت از دوره در نظر سنجی ما شرکت کرده اند.

8 دیدگاه

    • سلام وقت بخیر برای دریافت کتاب میتونید با تیم روانشناسی سربرگ تازه تماس بگیرید یا در تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

    • سلام وقت بخیر برای دریافت کتاب میتونید در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید

      • سلام
        اگر فروش آنلاین کتاب رو بذارید خیلی راحتتر میشه دسترسی پیدا کرد.

  • سلام کتاب بازگشت عشق. مکمل بازگشت و قدرت ذهن 3کتاب جداگانه هست چگونه تهیه کنم

    • سلام وقت بخیر 2 کتاب فقط در دوره ارسال میشن به همراه پشتیبانی و مشاوره. برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه میتونید در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *