چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود


نحوه چت کردن با پسر

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود تا بتوانیم رابطه عمیق و با دوامی را شکل دهیم؟ چت کردن با پسری که دوستش دارید در شبکه های اجتماعی مثل واتساپ می تواند برای نزدیک تر شدن به او مفید باشد اما در عین حالی که میخواهیم بدانیم چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود باید به نکته دیگری هم توجه کنیم! نکاتی که ممکن است باعث شوند چت شما با پسر مورد علاقه به عاشق شدن او کمک نکند و حتی او را دلزده کنید، با تیم روانشناسی سربرگ تازه همراه باشید.

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

اگر با پسری که دوستش دارید در واتساپ یا تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی چت می کنید چند نکته اولیه را در نظر داشته باشید.

1.زمان طلایی برای چت

اگر شما شروع کننده ارتباط پیامی هستید، زمانی را برای پیام دادن انتخاب کنید که عشقتان در دسترس بوده و درگیر کارهای دیگر یا در تعامل گسترده با سایر نزدیکان خود نباشد، 6 قانون برای عاشق کردن پسران در چت که باید رعایت کنید.

2.سرعت در پاسخگویی

بهترین حالت برای ارتباط با یک شخص در فضای چت و گفتگو این است که رفتاری نزدیک به رفتار طرف مقابل داشته باشید.

  1. اگر از سمت عشقتان سریع پاسخ دریافت می کنید بهتر است کار های خود را کنار بذارید و با تمرکز وارد گفتگو شوید و ارتباط آنلاین همزمان برقرار کنید.
  2. اما زمانی که طرف مقابل با تاخیر پاسخگوی شما هست به هیچ عنوان سریع پیام هایش را سین نکنید و پاسخ ندهید. تا جای ممکن مانند خودش رفتار کنید.

3.توجه و احترام

رفتار و صحبت های تان باید توام با احترام و توجه باشد. اگر طرف مقابل شما در حال شرح دادن یک مسئله است با دقت و توجه به او گوش دهید و در گفتگو پر رنگ و تاثیر گذار باشید.

همیشه سلام احوال پرسی گرمی داشته باشید، در هنگام چت از استیکر استفاده کنید، وقتی میخواهید خداحافظی کنید صمیمانه این کار را انجام دهید و زمان هایی که پسر مورد علاقه تان با شما ارتباط برقرار می کند از او استقبال خوبی به عمل بیاورید.

4.افزایش صمیمیت در چت با پسران

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود  ؟ یکی از بهترین گزینه ها در چت گفتگو به شکل ویس (چت صوتی) می باشد. شنیدن صدای شما در ضمیر ناخودآگاه عشقتان نفوذ و تاثیری ویژه دارد مخصوصا اگر بیانگر محبت و شوق شما نسبت به آن پسر باشد.

طرز بیان، شوایی گفتار و طنازی ابزار جادویی هر زنی است که می تواند به کمک آن از تکنیک های دلبری برای پسر در چت بهره ببرند.

5.ایجاد تعادل در برقراری ارتباط آنلاین

نزدیک شدن شدن بیش از حد دو معشوق در رابطه عاطفی آنقدر که در تفکر عامیانه مثبت و عالی تصور می شود نیست و همیشه تبعات خوبی به همراه ندارد. قبل از هرچیز باید این واقعیت را در نظر بگیریم که انسان ها در روابط عاشقانه وقتی چیزی برای کشف کردن ندارند و در جریان ریز درشت زندگی طرف مقابل قرار گرفته اند، رفته رفته احساس دلبستگی و هیجان خود را برای ماندن در عشق از دست خواهند داد.

6.بیش از حد به یکدیگر نزدیک نشوید

  1. همه چیز را راجع به خود و زندگی شخصی تان برای طرف مقابل تعریف نکنید.
  2. عشقتان را وارد تمام جزئیات زندگی خودتان نکنید.
  3. سعی نکنید در جریان تمام مسائل مربوط به عشقتان قرار بگیرید.
  4. تلاش نکنید در تمام جنبه ها و لحظه ها در زندگی پسری که دوستش دارید حضور داشته باشید.
  5. در مورد روابط او با سایر اطرافیانش کنجکاوی بیش از حد و دخالت بی مورد نکنید.
  6. تمام راز های خود را برای پسری که دوستش دارید بازگو نکنید، همیشه چیز مجهول و مبهمی باقی بگذارید.

چگونه برای پسران دلبری کنیم

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود
چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم؟ آرزویی که هر دختری در سر می پروراند. اما صرف نظر از اصطلاح اجتماعی دیوانه کردن پسران، خود این تفکر همیشه زیر سوال بوده. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کسی را تا حد دیوانگی عاشق و وابسته خود کنید. این هدف نه تنها سالم نیست بلکه رسیدن به چنین خواسته ای ممکن نخواهد بود.

چگونه در چت از پسران دلبری کنیم

دلبری کردن از یک پسر تنها به معنی عشوه گری، یا ناز و ادای زنانه نیست! در SMS یا چت فرصت مناسبی برای ایجاد یک کانکشن قوی فراهم می شود اما به دلیل ضعف در مهارت های ارتباطی نمی توانیم بهترین استفاده را از چنین موقعیتی داشته باشیم. اگر در مهارت های ارتباطی خود احساس کمبود می کنید توصیه می کنم حتما تکنیک های جذب مرد با موبایل را مطالعه کنید.

1.در ابراز احساسات عجله نکنید

اگر پسر مورد علاقه تان هنوز به شما ابراز علاقه نکرده به هیچ عنوان مستقیم به او ابراز علاقه نکنید. ابتدا باید از مرحله آشنایی عبور کنید و به مرحله صمیمت دوستانه برسید. سپس اگر باز هم ابراز علاقه از سمت پسر انجام نشد شما می توانید تنها بصورت غیر مستقیم این کار را انجام دهید.

جذب پسر مورد علاقه از راه دور به کمک تکنیک های سربرگ تازه و با نشان دادن علاقه غیر مستقیم اتفاق خواهد افتاد. در این نوع ابراز علاقه شما باید سیگنال های تاثیر گذاری را به ضمیر ناخودآگاه عشقتان منتقل کنید به عنوان مثال:

  1. سلام چه خوب که پیام دادی اتفاقا میخواستم احوالتو بپرسم.
  2. میخواستم نظرت رو راجع به این موضوع بدونم چون نظرت برام مهمه و بهم کمک میکنه.
  3. الان خیلی خسته ای استراحت کن اینطوری سلامتت به خطر میفته.
2.سیگنال هایی که پسران را دفع می کند

تمام رفتار و اقدامات ما در واقع ارتعاشات و سیگنال هایی هستند که ضمیر ناخودآگاه اطرافیان مان و همچنین ناخودآگاه خودمان را برنامه ریزی می کنند. اگر بصورت ذاتی در روابط عاطفی موفق نیستیم باید بی آموزیم که چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود .

3.ارتعاشات منفی چگونه در چت ارسال می شوند؟

پرخاشگری یا هوش هیجانی پایین و سبک ارتباطی غلط، عواملی هستند که می توانند باعث ارسال ارتعاشات منفی شوند.

  1. اگر ذهن شما بخاطر مسائل شخصی دچار آشفتگی شده، در این شرایط وارد چت با پسر نشوید.
  2. شاید از چیزی ناراحت شده اید و احساسات در شما شکل شدیدتری به خود گرفته است. در چنین مواقعی صحبت با چت انتخاب خوبی نیست نه تا زمانی که آرامش خود را پیدا کنید.
  3. ممکن است نسبت به یک رفتار خاص از جانب عشقتان حساس شده باشید قبل از مطرح کردن موضوع احساسات خودتان را کنترل کنید و سعی کنید نظر فرد موجهی را در آن خصوص جویا شوید.
  4. وقتی با پسر مورد علاقه خودتان چت می کنید یا در حال مکالمه تلفنی هستید محیطی آرام و عاری از تنش را انتخاب کنید و با اطرافیان خود مکالمه نداشته باشید (حفظ ارتباط مستمر احترام به طرف مقابل می باشد).
4.انتظارات خودتان را مدیریت کنید

متاسفانه خانم ها در شروع رابطه درگیر انتظاراتی هستند که برای خود تعریف کرده اند! انتظاراتی که نباید در ابتدای رابطه از طرف مقابل داشته باشند، زیرا زمانی که آن انتظارات بر آورده نشوند، خانم ها دچار خطا های ارتباطی شده و ریکشن های اشتباهی بروز می دهند که باعث به وجود آمدن فاصله عاطفی در رابطه خواهد شد.

  • چرا بهم ابراز علاقه نمی کنه
  • چرا وقت بیشتری برای من نمیذاره
  • میخوام بیشتر با من وقت بگذرونه تا با دوستاش!
  • میخوام جلوی همه نشون بده که عاشقمه!

انسان ها با هم تفاوت دارند، مثلا ممکن است پسری که دوستش دارید واقعا عاشق شما باشد اما به دلیل ساختار باور های ذهنی نتواند احساس خود را بیان کند حتی شاید از این کار ترس هم داشته باشد. پس تا زمانی که صمیت بین شما شکل بگیرد باید انتظارات خود را به تعویق بندازید، ابتدا یک رابطه توام با مساوات شکل دهید و سپس در انتظاراتی که دارید دقیق تر شوید.

درک پسران کار سختی است؟ بله شاید اینطور بنظر برسد! اما اگر ما نسبت به هر شخصی بتوانیم به یک شناخت نسبی برسیم درک آنها کار سختی نخواهد بود و به مرور در این کار بهتر و بهتر عمل خواهیم کرد.

5.به او اعتماد به نفس بدید!

اعتماد به نفس و عزت نفس را میتوان به جرعت جزء حیاتی ترین مسائل اجتماعی انسان ها دانست. همه انسان ها در طول زندگی درگیر این دو مسئله هستند. کیفیت و سرنوشت روابط عاطفی نیز به صورت گسترده ای به اعتماد به نفس و عزت نفس گره خوده است.

ما چه کاری می توانیم برای اعتماد به نفس عشقمان انجام دهیم؟ ما می توانیم اعتماد به نفس او را زیر پایمان له کنیم! یا می توانیم اعتماد به نفس او را افزایش بدیم. اما این کار چه تاثیری در روابط ما دارد؟

زمانی که شما باعث افزایش اعتماد به نفس طرف مقابل می شوید در واقع به دایره امن روابط او راه پیدا می کنید. با این کار شما اثر مثبتی در ذهن طرف مقابل خواهید داشت زیرا اعتماد و احساس دوستی با این کار بین شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

چگونه در چت با پسر جذاب باشیم

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود
چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

کاربران سربرگ تازه بسیار علاقه مند هستند که بدانند باید در چت چه بگویند یا چگونه یک پسر را در واتساپ عاشق خودشان کنند، یا چطور و چگونه پشت تلفن دلبری کنند. مهارت جذب از راه دور ویژگی همه ما انسان ها نیست اما قطعا همه ما میتوانیم این ویژگی را به شخصیت خود اضافه کنیم، راز این کار در ایجاد احساسات خاص می باشد!

1.شوخ طبعی

خندیدن بنظر موضوعی ساده و پیش پا افتاده است! اما در روابط چیزی قدرتمند تر از لبخند نیست. در کودکی ما معلمانی را دوست میداریم که خنده رو هستند و احساس دانش آموزان را به قتل نمی رسانند. با دوستانی صمیمی میشویم که در کنار آنها بیشتر میخندیم مهم تر از همه ما عاشق کسی می شویم که میتواند در سخت ترین شرایط لبخند را به ما هدیه بدهد.

2.خط قرمز داشته باشید

شما باید خط قرمز های خود را در رابطه تعریف کنید. اما نه به این شکل که شروع به لیست کردن آنها کنید. اگر میخواهید بدانید چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود باید در مواقعی که در چت با مسئله ای روبرو شدید که خط قرمز شما است، بخاطر احساسات عاشقانه خود آن موضوع را نادیده نگیرید چون دختری که هیچ خط قرمزی نداشته باشد دختری است که همه میتوانند او را بدست آورند.

3.شوآف نکنید

اینکه بتوانید ویژگی های جذاب و مثبت خود را به پسر مورد علاقه بشناسانید عالیست اما هرگز سعی نکنید شوآف داشته باشید و چیزی را بزرگ تر از حد اندازه آن به نمایش بگذارید.

4.خودتان را کامل خرج نکنید

سعی نکنید بیش از حد مرام و معرفت بذارید، هر خواسته ای را بپذیرید و همیشه برای عشقتان حاظر به انجام هر کاری باشید. ارتباط عاطفی تنها زمانی نتیجه می دهد که کاملا دو طرفه باشد، یعنی باید رابطه ای بسازید که به مواقع نیاز طرف مقابل نیز برای شما از خود گذشتگی کند.

  1. نباید تمام کار های مهم خود را رها کنید که صرفا بتوانید با عشقتان چت کنید چون او به شما پیام داده.
  2. شریک عاطفی شما الویت بالایی در زندگیتان دارد اما نباید همیشه و همه جا الویت شماره یک باشد.

5.زبان عشق پسران چیست؟

زبان عشق طرف مقابل خودتان را پیدا کنید. افراد معمولا بین 1 تا 3 زبان عشق دارند، اما چطور زبان عشق پسری که میخواهیم عاشقمان شود را پیدا کنیم. کافیست رفتار و ریکشن عشقتان را در قبال هر یک از 6 مورد زیر بررسی کنید و ببینید کدام یک تاثیر روانی مثبت و بیشتری بر روی ذهن طرف مقابل شما دارد.

  1. حمایت پشتیبانی
  2. تشویق و تمجید
  3. همدردی
  4. توجه
  5. ابراز علاقه
  6. نوازش

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

پیش تر در مقاله چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم راجع به ریزه کاری های ارتباط با پسران مغرور توضیحات جذابی را مطرح کردیم. اما میرسیم به این سوال که درچت چطور با پسر مغرور صحبت کنیم؟

نمی دونم توی چت راجع به چی صحبت کنم

“بهانه های خوب برای شروع یک چت عاشقانه چیزیه که همه ما یه وقتایی به اون نیاز پیدا می کنیم صرف نظر از اینکه توی روابط و برقراری ارتباط با دیگران چقدر موفق هستیم یا نیستیم”.

اگر حرفی برای گفتن ندارید یا اعتماد به نفس کافی برای شروع چت در خود احساس نمی کنید، در آن لحظه از شروع چت خود داری کنید. کمی روی احساس درونی خودتون کار کنید و سعی کنید دلیل اضطراب یا نگرانی خودتان را پیدا کنید چون وقتی با فرد دیگری صحبت می کنیم در حالت عادی نگران اینکه با چه بهانه ای مکالمه را شروع کنیم نداریم.

دلیل این نگرانی میتواند عدم شناخت کافی از طرف مقابل یا نداشتن اعتماد به نفس و حتی ضعف در مهارت ارتباطی و هوش عاطفی باشد. اینکه از گوگل پیشنهاد هایی دریافت کنیم و از آنها برای شروع چت عاشقانه با پسر استفاده کنیم انتخاب هوشمندانه ای نیست.

چون هیچ دستورالعمل علمی برای گفتگو وجود ندارد که کلمات را هم در اختیار شما قرار دهد. ضعف توصیه های مجازی این است که مناسب هر رابطه و هر موقعیتی نیستند و متاسفانه اکثرا تنها کاربرد ویترینی دارند!

بهانه هایی برای چت کردن با پسر

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود
چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

روانشناسی  نمی تواند بصورت پیش فرض کلمات مشخصی را برای همه شرایط ارتباط با جنس مخالف در اختیار ما قرار دهد اما میتواند به ما بی آموزد که برای ارتباط به چه چیز هایی نیاز داریم.

  1. برای شروع چت از یک موضوع و اتفاق خنده دار که برای شما یا شخص دیگری اتفاق افتاده استفاده کنید.
  2. سوالی که پاسخگویی به آن در تخصص طرف مقابل باشد را از او بپرسید.
  3. موضوعی که از نظر طرف مقابل مهیج است را مطرح کنید.

1.هدف مند رفتار کنید

ثابت کنید دختری منتظر شاهزاده با اسب سفید نیستید، دختری هستید که زندگی شخصی کاملی دارد. روابطی با دوستان و خانواده که باید مدیریت شوند، زمانی برای تفریح استراحت و برنامه روزانه ای برای رسیدن به اهداف شخصی و موفقیت.

2.هوش هیجانی خودتان را بالا ببرید

هوش هیجانی و مدیریت آن نقش بسزایی در بهبود روابط و زندگی فردی دارد. افرادی که هوش هیجانی پایینی داشته باشن در مواجه با هر اتفاق و رخدادی واکنش های هیجانی و احساسی از خودشان بروز می دهند. خیلی از ما وقتی با یک شخص تماس می گیریم یا پیام ارسال می کنیم ولی طرف مقابل خیلی دیر پاسخ می دهد کنترلمان را از دست می دهیم.

یا احساس می کنیم به ما توهین شده یا نگران می شویم که شاید پای نفر سومی در میان است. اجازه ورود به اینگونه تفکرات سمی در ذهن تنها یک نتیجه را دنبال خواهد داشت سردی در رابطه یا جدایی کامل.

  1. اگر پیام دادید یا تماس گرفتید اما پاسخی دریافت نکردید تا زمانی برقراری تماس یا ارسال پیام از طرف مقابل به هیچ عنوان دوباره این کار را نکنید “چون کوچک ترین نیازی به این کار نیست!”
  2. اگر کارهای طرف مقابل از نظرتان مشکوک است اما مطعن نیستید موضوع چیست به هیچ عنوان نباید اجازه دهید این احساس در رفتار شما تاثیر منفی داشته باشد، باید مستقیم مشکل خودتان را بیان کنید و هر چه زود تر از این وضعیت عبور کنید.
  3. اگر سوء تفاهمی در چت یا تماس ایجاد شد بجای پرخاشگری و ایجاد تنش، کنترل خود را حفظ کنید و کمی فاصله بگیرید تا طرف مقابل متوجه دلیل ناراحتی شما شود.
  4. اگر موضوع چت چیزی هست که شما دوست ندارید راجع به آن صحبت کنید، ابتدا پاسخ های خودتان را کوتاه تر بنویسید و سپس کمی تاخیر در پاسخگویی تان ایجاد کنید. با این رفتار طرف مقابل متوجه می شود که شما علاقه مند به گفتگو راجع به این موضوع نیستید.

چت فرسایشی با پسر نداشته باشید

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود
چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

یکی از بزرگ ترین اشتباهات در چت و تماس تلفنی طولانی شدن بحث هایی است که طرف مقابل علاقه ای به آن ندارد. برای اینکه بدانیم موضوع صحبت از نظر طرف مقابل نیز جذاب است یا حوصله سربر کافیست به میزان دقت او نسبت به موضوع مکالمه و میزان مشارکتش توجه کنیم.

هر زمان نشانه هایی از کاهش دقت و کاهش مشارکت دیدیم بهتره سریع بحث را به یک جمع بندی برسانیم و آن را تمام کنیم. و در ادامه سعی کنیم رشته صحبت را به دست طرف مقابل بدهیم تا گفتگو ادامه پیدا کند.

1.در خداحافظی وقت شناس باشید

وقت شناسی در هنگام شروع چت یا تماس اهمیت بسیار زیادی دارد چون اگر زمان نا مناسبی را برای شروع چت انتخاب کنید، ارتباط شما تحت تاثیر عوامل بیرونی مثل: دوستان، خانواده، فشار کاری، برنامه های شخصی، خستگی و … قرار می گیرد و در نتیجه از تاثیر گذاری شما در این ارتباط کاسته می شود.

خداحافظی به موقع نیز دقیقا به همین اندازه اهمیت دارد. اگر فرد مقابل مشغول کاری باشد یا باید بخشی از تمرکز خود را روی کار دیگر بذارد ممکن است ادامه مکالمه یا چت با شما برای او خسته کننده شود و یا حتی در ذهنش به این فکر کند که کاش زودتر خداحافظی می کرد!

2.همه چیز را در اختیار او قرار ندید

و مهم تر از همه، یک پسر نباید به سادگی و به سرعت به همه خواسته های خودش برسد، ” سعی کنید از اون ور بوم نیفتید، برخی آنقدر روی خوش نشون نمیدن که طرف مقابل کامل منصرف میشه” سریع قرار ملاقات نذارید، سریع صمیمی نشید. ارتباط عاطفی باید قدم به قدم پیش برود به ازاری افزایش شناخت طرف مقابل، میزان صمیمت نیز می تواند افزایش پیدا کند.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

3 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و از طریق بازی از یه پسر ۲۱ ساله خوشم اومده الان با هم دوستیم و اون مال یه شهر دیگست پارسال بود که ما باهم دوست شدیم ولی بعد چند ماه دوباره با هم ارتباط بر قرار کردیم احساس میکنم ایشون منو دوست داره و دیشب ازم خواست شمارمو بهشون بدم و منم دادم ولی تا الان پیام نداده بهم بعد هر دو یا سه دقیقه جواب پیام هامو میده زیاد حرف نمیزنه میخواستم بیشتر با اخلاقش آشنا بشم ولی گفت تو توی این یک سال باید اخلاق منو شناخته باشی و احساس میکنم منو به زور تحمل می‌کنه دوست دارم بیشتر بهم ابراز علاقه کنه چیکار کنم

    • سلام دوست عزیز برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه میتونید با این شماره تماس بگیرید یا در تلگرام و واتس آپ پیام بدید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *