چگونه اشتباهات خود را در رابطه جبران کنیم

چگونه اشتباهات خود را در رابطه جبران کنیم


برگرداندن اعتماد از دست رفته

چگونه اشتباهات خود را در رابطه جبران کنیم؟ در مقاله سیر نزولی رابطه خواندیم که چگونه سیگنال ها و ارتعاش ها باعث فروپاشی یک رابطه می شوند. در مقاله برگرداندن اعتماد از دست رفته میخواهیم به شما بگویم چگونه می توان تاثیر این ارتعاشات منفی را خنثی و آن ها را با ارتعاش مثبت جایگزین کرد. تیم سربرگ تازه با 4 سال سابقه فعالیت الگویی مفید و موفق برای ترمیم روابط طراحی کرده که می توانید با آن آشنا شوید.

بازگشت عشق

بازگشت عشق هدفی مهم و سرنوشت ساز است اما یک مسئله سطحی و ساده نیست برای برگرداندن اعتماد یک شخص باید با صبر و تکنیک عمل کرد نه با غریزه، نباید دست به هر کار درست و غلطی زد. قدرت ناخودآگاه است که می تواند عشق را به نفرت و نفرت را به عشق تبدیل کند، پس باید با ساخت ناخودآگاهی قوی به ناخودآگاه عشق از دست رفته خود نفوذ کرد تا رابطه از دست رفته را برگرداند.

روش های برگرداندن رابطه از دست رفته

شما باید اشتباهات خود را بصورت درونی و کامل تشخیص دهید باید دلیل فروپاشی رابطه را پیدا کنید اگر در این راه از یک مشاور استفاده کنید که چه بهتر. بعد از مشخص شدن اشتباهات اولین چیزی که اهمیت دارد این است که شما هوش هیجانی خود را افزایش بدید، هوش هیجانی به معنی کنترل هیجانات و ارتعاشات در هنگام بروز مشکل و تنش است، مثلا شما نباید زمانی که بحث می کنید کنترل خود را از دست بدهید کاری کنید یا حرفی بزنید که خدشه بزرگی به رابطه وارد کند.

برای کنترل و افزایش هوش هیجانی باید در خودشناسی و خودباوری استاد شوید باید از ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی) استفاده کنید تا تبدیل به فردی قدرت مند و کامل شوید، در این صورت کسی نمی تواند در مقابل جذابیت شما مقاومت کند این را به شما قول می دهم زمانی که شما به این درجه برسید و سپس از شش مرحله بازگشت عشق استفاده کنید، سدی نخواهد بود که نتوانید آن را بشکنید هدفی نخواهد بود که آن را بدست نیاورید.

عاشق معشوق در دنیا زیاد است پس اگر شما اشتباهات زیادی داشته باشید به سادگی یک رابطه را از دست خواهید داد، اما اگر از روانشناسی استفاده کنید می توانید هر اشتباهی را جبران کنید، البته برای اینکه موفقیت شما همیشه حفظ شود باید مهارت های زیادی بدست بیاورید و هیچ وقت دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

 

همچنین این امکان برای مراجعه کنندگان فراهم شده تا بتوانند از پشتیبانی برای پرسش سوالات خود استفاده کنند، پاسخگویی از طریق واتس آپ و تلگرام انجام می شود.

09129305020

 

 

2 دیدگاه

  • توی رابطتم خیلی خراب کردم عشقه چندین سالم رفت چندین بار خیانت کردم چندین بار بهم هشدار داد اما دیگه واسه همیشه رفت من واقعا پشیمونم میخوام درست شم میخوام درستش کنم شما میتونید کمکم کنید شما رو معرفی کردن بهم که آنلاین صحبت میکنید کمک میکنید میشه بگید بااین وضعیت من بازم امیدی هست؟؟

    • سلام عرض شد دوست عزیز. هر کاری که ما میکنیم یک ردی از خود در زندگی و ناخود آگاه اطرافیان ما میذاره اشتباه بزرگی مثل خیانت تاثیرات منفی زیادی داره و آسیب های جدی به یک رابطه میزنه. شما میتوانید به تیم پشتیبانی سربرگ تاز از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید مشکلتون را مطرح کنید تا شما را در مسیر بازگشت عشق راهنمایی کنن: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *