راه های برگرداندن عشق از دست رفته

راه های برگرداندن عشق از دست رفته


راه های برگرداندن عشق از دست رفته

کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه برای ازدواج کاری از تیم سربرگ تازه، این کتاب به کنترل احساسات، کنترل هوش هیجانی شما کمک می کنه کتاب بازگشت به عشق به شما کمک میکنه دید روشنی به رابطه خودتون داشته باشید، که آیا عشقی که قصد برگرداندن آن را با کمک کتاب بازگشت به عشق دارید فرد مناسبی هست و یا صرفا بخاطر وابستگی های کورکورانه و ضعف های احساسی میخواهید این فرد را برگردانید.

وقتی این مرحله را انجام بدید میتوانید وابستگی و ضعف خود رو کنترل کنید و این کار به شما کمک میکنه تا کار های درست و تکنیک های کتاب رو انجام بدید و دیگر اشتباهی مرتکب نشید. در کتاب بازگشت به عشق شما با مفهوم ناخودآگاه آشنا میشوید و ریشه های روانی عشق و وابستگی رو بهتر میشناید و این مهارت کمک میکنه شما بتونید هر کسی رو وابسته خودتون بکنید.

این کتاب به آموزش تکنیک های NLP عشق، تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی، قانون جذب عشق، تکنیک های روانکاوی، تکنیک های ایجاد احساس عشق، ایجاد حسادت، کنجکاوی و ترس، میپردازد. با کمک کتاب بازگشت به عشق برای هدف ازدواج شما مهارت های ارتباطی، فن بیان، زبان بدن و تحلیل رفتار طرف مقابل رو یاد میگیرید.

شما نیز مانند هر شخص دیگری که از طریق گوگل به این صفحه هدایت شده یکی از کلمات راه های برگرداندن معشوق راه های برگرداندن دوست دختر راه های برگرداندن یک رابطه راه های برگرداندن عشق را جستجو کرده اید و قطعا با ناامیدی و دلشکسته دنبال راه های قطعی برای برگرداندن عشق یا معشوق خود هستید. تیم سربرگ تازه متفاوت تر از هر سایتی بصورت تخصصی در زمینه ترمیم روابط فعالیت می کند، ما شما را مطالعه این مقاله دعوت می کنیم.

اما سوال اینجاست تمام راه های برگرداندن دوست دختر و یا راه های برگرداندن یک را بطه شما را به موفقیت در برگرداندن عشق خواهد رساند؟ آیا این راه های برگرداندن معشوق علمی است؟ آیا در راه های برگرداندن عشق موفقیت شامل حال شما خواهد شد؟ آیا تمام راه های برگرداندن یک رابطه را میتوان چشم بسته قبول کرد؟

وقتی عشقمان ما را ترک می کند احساس ناراحتی و افسردگی سراسر وجود ما را فرا می گیرد واین کاملا طبیعی است، از دست دادن عشق قدمی موضوعی نیست که شخص بتواند ساده با آن کنار بی آید هر انسانی در شرایط که رابطه با عشق قبلی خود را یک رابطه از دست رفته میبیند دچار افسردگی هیجان پریشانی و بی اعتماد بنفسی میشود و دنبال راه های بر گرداندن عشق از دست رفته قدیمی خود است تا بهترین استفاده را از راه های برگرداندن معشوق سابق خود بکند.

اما در این هیاهو که ما دنبال راه های برگرداندن عشقمان هستیم و فردی نگران افسرده و نا امید شده ایم هر راه غلطی را به عنوان راه های برگرداندن دوست دختر یا راه های برگرداندن یک رابطه می بینیم که بعضی از این راه های برگرداندن عشق نه تنها کمکی به شما نمی کنند بلکه حتی می توانند شما را برای همیشه از عشق رفته خود دور تر کنند و هیچ وقت موفق به برگرداندن معشوق و عشق از دست رفته خود نشوید. نگاهی بندازیم به اشتباهات راه های برگرداندن عشق از دست رفته.

راه های برگرداندن عشق از دست رفته
راه های برگرداندن عشق از دست رفته

اشتباهاتی که راه های برگرداندن عشق از دست رفته را بی اثر میکند

1.اشاره به گذشته و احساسات و خاطرات مشترک

شما باید این را بدانید که عشق قدیمی شما تمام خاطرات و احساسات قبلی را که در رابطه با عشق خود داشته است به یاد دارد، این احساسات فراموش نشده اند فقط احساس مرتبط با این پدیده ها تغییر کرده است یعنی معشوق شما احساس جدیدی نسبت به آن خاطرات دارد. وقتی کسی تصمیم به ترک رابطه می گیرد برای این کار دلیل های خاص خودش را دارد پس با یاد آوری گذشته ای که خود از آن خبر دارد تغییری نخواهد کرد. این کار باعث می شود شما در دید عشق قبلی خود معشوق ضعیفی باشد که انگار بدنبال جبران خطا های بیشمار خود در رابطه از دست رفته است.

2.اصرار کردن و خواستن فرصت برای جبران

هیچ رابطه ای با اصرار و التماس کردن برنمی گردد حتی اگر شما با اصرار کردن و طلب بخشش و فرصت خواستن برای جبران کرد موفق به برگرداندن عشق از دست رفته خود بشوید رابطه ای که بر پای ترحم باشد یا فرد به ناچار مجدد به آن برگردد دوامی نخواهد داشت، اصرار و التماس کردن باعث می شود تمام نقات قوت و امتیازاتی که ما در دید عشقمان داشتیم ازبین برود و ما را فردی ضعیف ببیند و خود را فردی با ارزش بیش تر از ما. این قبیل کار ها باعث نمی شود در برگرداندن عشق قدیمی و قبلی خود خود موفق شویم بلکه باعث می شود عشقمان ما را فردی ضعیف و بی ارزش ببینید که در راه های برگرداندن عشق از دست رفته و برگرداندن عشق قبلی خود التماس می کند.

3.برقراری تماس

عده بسیار زیادی از آن دسته افراد شکست خورده در راه های برگرداندن عشق سابق افرادی بودند که این باور غلط را داشتند، اگر با او تماس نگیرم و پیام ندم  او راحت تر مرا فراموش می کند و اگر حضور من را احساس نکند دیگر برنمی گردد. یا دسته دیگر از افراد شکست خورده در راه های برگرداندن عشقمان بر این باورند که، او فکر می کند من با رفتنش کنار آمده ام و راحت من را فراموش می کند.

اما واقعیت این است که عشقم من را ترک کرده و تصمیم به رفتن گرفته و نمی خواهد حضور من را حس کند، ناخودآگاه عشقمان می داند ما التماس می کنیم پس اگر طبق انتظار او عمل کنیم هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد اما اگر برعکس عمل کنیم و او را کنجکاو کنیم یک قدم به راه های برگرداندن عشق از دست رفته نزدیک شده ایم.

4.ارسال واسطه

ناخودآگاه آدمی سعی می کند همیشه درگیر احساسات است و اگر کنترل ما را بدست بگیرد ممکن است آسیب زیادی وارد کند ما بصورت ناخودآگاه راه های برگرداندن عشق از دست رفته را در صحبت با دوستان و آشنایان می دانیم فکر میکنیم که اگر کسی با عشق قدیمی، عشق رفته ما صحبت کند او متوجه اهمیتش برای ما میشود اما بی خبر از آنکه هم ما بی ارزش میشویم هم ممکن است در ناخودآگاه شخص یک تنفر نسبت به خود یا یک غرور برتری ایجاد کنیم یا حتی یک احساس خسته کننده قطعا این اشتباه هم فاصله زیادی از راه های برگرداندن عشق از دست رفته قدیمی ما دارد و با این کار ما در برگرداندن عشقمان به رابطه ازدست رفته شکست خواهیم خورد.

5.ایجاد احساس دلسوزی و نمایش عشق

با خود می گوید باید به او نشان بدهم که چقدر دوستش دارم اگر او از علاقه من خبر دار شود اگر بداند من بدون او می میرم حتما برمی گردد و محال است این کار ها توجه او را جلب نکند، این یکی از بهترین راه های برگرداندن یک رابطه است ! باید هر چه زود تر به او نشان بدهم که نبودش با من چه کرده! آیا واقعا این کار ربطی به راه های برگرداندن عشق سابق دارد؟

شما تا به حال شخصی را دیدد که در فضای مجازی عکس ها متن ها غمگین بذارد برای از دست دادن عشق ؟ چه احساسی به او داشتید؟ چه دیدی به او داشتید؟

نمایش عشق برای راه های برگرداندن عشق قبلی کاری بی ثمر است جلب احساس ترحم و دلسوزی عامل بزرگ شکست در راه های برگرداندن عشقم است با این کار فقط عشقم را از تصمیم درستش مطمعن تر میکنم!

6.در دسترس قرار دادن خود

در این شرایط ممکن است شما با افکاری غلط تصمیمی نادرست بگیرد با خود فکر کنید که راه های برگرداندن معشوق از دست رفته این است که تمام خواسته های او را عملی کنم هر کاری که می خواهد برایش انجام دهم، برای او هدیه بگیرم تا در برگرداندن عشق قدیمی و قبلی خود موفق باشم ولی برده کردن خود جزء راه های برگرداندن عشق سابق نیست برگرداندن عشق قدیمی، برگرداندن عشق قبلی از دست رفته خود با این روش امکان پذیر نیست با کمی فکر کردن و تصویر سازی اینکه اگر شما کسی را رها می کردید به هر دلیلی شخص می توانست با این قبیل اقدامات در شما علاقه ایجاد کند؟ شش الگوریتم برای برگرداندن عشق وجود دارد که بر پایه قانون جذب و ان ال پی نگارش شده اند. اجرای قدم به قدم این شش حرکت می تواند تغییر چشم گیری در وضعیت رابطه شما ایجاد کند.

چند مورد از راهکار های بازگشت عشق یا همان راهکار های بازگشت معشوق را برسی کردیم که شکست خوردگان راهکار های بازگشت عشق از آن استفاده کرده بودند. در ادامه می خواهیم مسیری را برای ترسیم کنیم که پیروزی را در راهکار های بازگشت معشوق در اختیار انسان قرار می دهد راهکار های بازگشت معشوق، راهکار های بازگشت عشق به رابطه از دست رفته بر اساس علم روانشناسی عشق.

راهکار های بازگشت معشوق از دست رفته

راه های برگرداندن عشق از دست رفته
راه های برگرداندن عشق از دست رفته

ناخودآگاه انسان قابلیت برنامه ریزی دارد. هر احساسی که شما به عشق خود دارید ابتدا در ناخودآگاه شما شکل گرفته و برنامه ریزی شده است، حالا که عشق قبلی شما رابطه را ترک کرده یا رابطه شما سرد شده است به این دلیل است که ناخودآگاه ایشان با عوامل و پدیده های منفی برنامه ریزی شده است یعنی احساس منفی نسبت به شما در ناخودآگاه ایشان وجود دارد. راهکار های بازگشت به رابطه با ازبین بردن این احساسات منفی و جایگزین کردن این احساسات با احساس مثبت شروع می شود.

مرحله اول ازبین بردن احساسات منفی در راهکار های بازگشت معشوق به رابطه از دست رفته قطع ارتباط کامل است. شاید با خود بگوید ارتباط ما قطع شده است یا بگوید اگر من رابطه خودم را قطع کنم بهانه ای می شود برای اتمام رابطه.

اگر رابطه شما با معشوق خود قطع شده منظور از قطع ارتباط برای شما این است که پیام ارسال نکنید واسطه نفرستید تماس نگیرید و در فضای مجازی برای ایشون پست های عاشقانه یا غمگین نذارید. راهکار های بازگشت عشق به قطع ارتباط ختم نمی شود، در واقع قطع ارتباط اولین مرحله از راهکار های بازگشت معشوق به رابطه از دست رفته است.

مرحله دوم راه های برگرداندن عشق از دست رفته

مرحله دوم راه های برگرداندن عشق قبلی مربوط به زمان قطع ارتباط است. تکنیک ها و اقداماتی که شما باید در زمان قطع ارتباط انجام بدهید تا در مسیر برگرداندن عشق رفته پیشرفت کنید.

در مرحله دوم راه های برگرداندن دوست دختر شما باید احساس منفی که در طول رابطه و زمان تنش رابطه بوجود آمده است را ازبین ببرید تا زمانی که این احساس منفی نسبت به شما وجود داشته باشد تمام اقدامات شما با واکنش منفی مواجه خواهد شد.

مرحله سوم راه های برگرداندن عشق سابق

در مرحله سوم شما باید با کمک قانون جذب و تکنیک های ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی) خودتان را در ناخودآگاه عشقتان با احساس مثبت مرتبط کنید، باید باور وی را نسبت به رابطه و خود و آینده رابطه تغییر دهید تا ناخودآگاه ایشان متقاعد شود بازگشت به رابطه اشتباه نیست با انجام این نکات ما قادر خواهیم بود عشقمان را به رابطه برگردانیم.

مرحله چهارم راه های برگرداندن یک رابطه

در مرحله چهارم باید با استفاده از قانون جذب و ان ال پی ارتباط غیر مستقیم را با ناخودآگاه عشقمان برقرار کنیم این کار اهمیت زیادی دارد و اگر بصورت درست انجام شود می توانیم عشقمان را به رابطه برگردانیم. در این مرحله از نظریه پروانه ای و نظریه شش درجه جدایی استفاده میشود.

مرحله پنجم راه های برگرداندن عشق قدیمی

مرحله پنجم مرحله آخر است که باید به بهترین شکل ممکن و با تمرکز و دقت انجام پذیرد این مرحله شامل برقراری ارتباط مستقیم، تاثیر گذاری مستقیم است، برای اینکه مرحله پنجم بصورت عالی اجرا شود شما باید با تکنیک های پیام دادن زبان بدن تکنیک های ارتباطی مستقیم تکنیک های صحبت کردن راجب خود آشنایی کامل داشته باشید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید؛؛

09129305020

مقالات مرتبط:

8 دیدگاه

  • راه های برگرداندن عشق از دست رفته ای که شما توی مقالتون توضیح دادید عملی هست؟ من عشقم 3 سال باهم دوست بودیم به قصد ازدواج من همیشه ترس همین رو داشتم که عشق از دست رفته بشه رابطه ما آخرم شد دلیلشم گیرای خودم بود همش دعوا می کردیم. حالا میشه بگید چیکار کنم

    • برای توضیح هات بیشتر راجب راه های برگرداندن عشق از دست رفته میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران 24 ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

  • سلام من تعریفتون رو از یکی از همکارام شنیدم بهم گفتن که می تونید کمک کنید. سوال من اینکه وقتی یه پسری مدام بهونه می گیره که ما به درد هم نمی خوریم آینده ای نداریم و نمی تونیم ازدوج کنیم دلیلش چیه و چیکار باید کرد مرسی از کمکتون

    • دوست عزیز یک شخص بی دلیل تصمیم به جدایی نمی گیرد. ریشه این تصمیم در مواردی مثل مورد شما تاثیر ناخودآگاه است، یعنی به دلیل وجود مقایرت هایی با معیار های فردی میزان وابستگی عاطفی و هدف ارتباط در شخص مورد نظر ازبین می رود مواردی مانند وجود عواملی که فرد با آنها مشکل دارد یا نبود المان های که برای فرد مهم است. و اصلی ترین مشکل در روابطی مثل رابطه شما اختلال در اثر ناخودآگاه است یعنی فرد به دلیل نبود معیار ها و همچنین تنش های ذهنی(مواردی که در ناخودآگاه فرد ایجاد می شود) رفته رفته از رابطه سرد می شود و در آخر پسس از مدتی به مرحله پرخواشگری و تصمیم گیری می رسد و این تصمیم جدایی خواهد بود زیرا رابطه برای او لذت بخش نیست. اکثرا این جدایی ها یا بی دلیل عنوان می شودند یا با دلایل و بهانه های واهی بیان می شودند. زیرا فرد یک دلیل خود آگاه برای جدایی ندارد(دلایل منطقی که باعث تمام شدن رابطه می شوند مانند خیانت اختلاف شدید و ..) چون دلیل فرد ناخودآگاه است و شاید حتی خود فرد دلیل اصلی این سرد مزاجی به ادامه رابطه را نداند

      • ببخشید عشق منم کم کم سرد شد و الان کلا به شدت عصبیه طوری که یه پیام کوچیکم نباید بفرستم بنظرتون میشه درستش کرد ؟ خودش میگه دیگه منو نمیخواد و فقط دنبال جدایی هستش یا امیدی هست بشه درست کرد ؟

        • در پاسخ به علیرضا
          سلام عرض شد برای پرسش سوالات شما باید به تیم پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید:
          ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • من که باکمک شما عزیزان تونستم عشقمو برگردونم و این اتفاق رو مدیون شمام واقعا فکر میکردم باید یک معجزه اتفاق بیفته تا این کار عملی بشه چون مشکل از خودم بود وخودم از روی بچگی اشتباهاتی کرده بودم. مممنوووون و متشکر از تیم خوبتون.

    • در پاسخ به روشنک
      سلام درود. ممنون بابت پیام انرژی بخشتون بسیار خرسند هستم که تونسیتم مفید باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *