راه های جذب غیر مستقیم پسران

راه های جذب غیر مستقیم پسران


راه های جذب غیر مستقیم پسران

راه های جذب غیر مستقیم پسران ، برای جذب پسر ها از راه دور و دیوانه کردن پسر ها بسیار قابل اهمیت اند. شما برای جذب غیر مستقیم پسر ها از راه دور لازم است از ترفند های روانشناسی برای مشغول کردن فکر دیگران به خود استفاده کنید.

اینجا در سربرگ تازه تکنیک های روانشناسی برای جذب و عاشق کردن پسر ها از راه دور را میخوانید. اگر میخواهید دختری مغرور و جذاب باشید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

راه های جذب غیر مستقیم پسران
راه های جذب غیر مستقیم پسران

جذب پسر ها از راه دور

برای جذب پسر ها از راه دور و غیرمستقیم باید بدانید چطور بر ناخودآگاه آنها تاثیر بگذارید. گاهی افرادی را میبینید که با وجود داشتن ظاهر بسیار معمولی مردان را مانند یک آهن ربا به سمت خود جذب میکنند.

این افراد راه های عاشق کردن یک مرد را بلدند. یکی از راه های عاشق کردن مردان داشتن شخصیت مستقل و خود ساخته است. در عین حال زنان باید در داشتن ویژگی های زنانه کامل باشند. داشتن رفتار های مردانه برای جذب مران کارساز نیست.

داشتن شخصیت مستقل برای جذب مردان

داشتن شخصیت خودساخته و مستقل برای جذب مردان اهمیت بسیار بالایی دارد. برخلاف تصور عموم، مردها از زنان لوس و وابسته خوششان نمی آید. مردان از زنان باهوش، مدبر،توانا و در عین حال زنانه خوششان می آید.

پس هرگز برای جذب مردان خود را ضعیف و وابسته نشان ندهید. گاهی افراد خیال میکنند یکی از راه های جذب غیر مستقیم پسران، دائما به آنها نیازمند بودن است. بهتر است بدانید مردان از زنان وابسته بیزارند.

مردها به دنبال زنی برای گذراندن زندگیشان با او میگردند، نه یک بچه کوچک برای بزرگ کردن.در اینجا این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که در به عهده گرفتن مسولیت ها زیاده روی نکنید. و سعی کنید ویژگی های زنانه شما در رفتارتان نمایان باشد.

ویژگی های زنانه

گاهی خانم ها فکر میکنند مستقل بودن به معنای بی نیاز بودن از مرد است. و تمامی بار مسولیت را در رابطه به تنهایی به دوش میکشند.خیر مستقل بودن برای جذب مردان اصلا اینطور نیست.

اتفاقا مستقل بودن شما باید همراه با حس نیاز به مقدار کافی باشد. تا مرد مورد علاقه تان را مجبور کند برای شما تلاش کند. مثلا گاهی خانم ها از ترس ناقص بودن کارهاف همه مسولیت ها را به عهده میگیرند. با این کار رابطه خود را به تباهی نکشانید.

همه مرد ها دوست دارند برای به هدفشان رسیدن به چالش کشیده شوند. این فرصت را برای نشان دادن مردانگیشان از آنها نگیرید. گاهی خیلی از جدایی هی عاطفی به همین دلیل اتفاق می افتد.

پس برای جذب غیر مستقیم مردان اول از همه مستقل باشید و ثانیا فرصت تلاش کردن مردان را برای بدست آوردن آنچه میخواهند از آنها نگیرید. لازم نیست شما همه مسولیت ها را به عهده بگیرید. زنانه، باوقار، متین، باعاطفه و خوش رو باشید.

توضیحات بیشتر درباره ی این ویژگی های زنانه را در مقاله چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم بخوانید.برای ذاشتن یک زندگی موفق دانستن مهارت های همسرداری و عاشق کردن ضروری است.

عشق مانند یک گلدان است که تمام مدت نیاز به مراقبت دارد. پس جذب کردن مرد مورد علاقه و جذب غیر مستقیم پسر ها تازه کاشتن دانه ی این گل است. برای نگگه داری از آن اطلاعات کافی لازم است.

راه های جذب غیر مستقیم پسران
راه های جذب غیر مستقیم پسران

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم ؟

برای آنکه پسری را دیوانه خود کنیم باید اول فکر او را به خود مشغول کنیم. وقتی فکر او را به خود مشغول کردیم، با تاثیر بر ناخودآگاه میتوان او را دیوانه خود کرد. ناخودآگاه منشا احساسات است. و با تاثیر بر ناخودآگاه و نفوذ به ذهن دیگران حتی عشق از دست رفته را بازگرداند.

چطور فکر مردان را به خود مشغول کنم ؟

چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنم؟ این سوال بسیار ساده است. برای آنکه فکر دیگران و بخصوص مردان را به خود مشغول کنید لازم است انرژی های مثبت اطراف خود را زیاد کنید.

تا هم خودتان از مزایای قانون جذب بهره مند شوید. و هم به راحتی فکر دیگران را به خود مشغول کنید. و از این طریق مراحل جذب عشق را بپیمایید.

داشتن انرژی مثبت به چه معناست؟ انرژی مثبت داشتن و فعال کردن قانون جذب در روند زندگی بسیار پیچیده است. اما برای شروع جذب مردان کافی است در هر شرایطی سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید. یک جمله معروف درباره ی انرژی مثبت میگوید:

زندگی شاید آن جشنی نباشد که انتظارش را داشتی…

اما حالا که به آن دعوت شده ای سعی کن حسابی برقصی!

پس باور کنید زندگی را برای هیچکس کامل نیافریده اند. این شمایید که باید زندگی را به جشن زیباتری بدل کنید. با دید مثبت به همه چیز نگاه کنید. حتی در شرایط سخت سعی کنید مثبت نگر باشید.

مردان دیوانه ی زنان پر انرژی اند. زیرا مردان به واسطه محیط خشن زندگیشان معمولا انسان های منفی نگر و زودجوشی هستند. پس شما با یک ترفند ساده، میتوانید غیر مستقیم مردان را جذب خود کنید.

تاثیر بر ناخوداگاه و نفوذ به ذهن

چند روش برای نفوذ به ذهن دیگران و جذب عشق و حتی بازگشت عشق وجود دارد. البته راه های بازگرداندن عشق از دست رفته و nlp مباحثی کاملا تخصصی و جدا هستند. اما به طور کلی برای تاثیر گذاشتن بر ناخودآگاه دیگران چند راه وجود دارد.

اول از همه ایجاد رابطه چشمی(eye contact) میباشد. برقراری ارتباط چشمی یکی از رموز موفق بودن در همه چیز است. اگر شما انسان راستگو و درست کاری باشید، چشمان شما این حس صداقت و پاکی را به ناخوداگاه دیگران ارسال میکند.

شاید فرد خودش هم متوجه نشود. اما ناخودآگاه و ذهن انسان آنقدر هوشمند است که حالت چشم ها و نگاه شما را واکاوی میکند. و این ارتباط چشمی قطعا بر جذب مردان و جذب غیر مستقیم پسران تاثیر گذار است.

احتمالا یکی از دلایلی که کسانی که دروغ میگویند نمیتوانند در چشمان طرف مقابلشان زل بزنند نیز همین است. ذهن فرد دروغگو هم میداند که ناخوداگاه مخاطبش دروغ را از چشمانش متوجه میشود.

پس برای نفوذ به ناخوداگاه برای جذب غیر مستقیم پسران با آنها ارتباط چشمی برقرار کنید. از دیگر راه های عاشق کرن پسر های مغرور یا به اصطلاح تور کردن پسر ها دقت به نحوه صحبت کردن خود و او است. تیپ شخصیتی اش را بشناسید.

راه های جذب غیر مستقیم پسران
راه های جذب غیر مستقیم پسران

برای عاشق کردن غیر مستقیم پسرها چه کنیم

همانطور که گفته شد برای عاشق کردن غیر مستقیم پسر ها باید تیپ شخصیتی او را بشناسید. مثلا برای جذب پسر های خجالتی لازم است که به آنها اعتماد بنفس تزریق کنید. یا برای وابسته کردن مردهای مغرور باید راه های دلبری کردن برای پسر را بلد باشید.

حتی جذب مردان به شرایط مختلف ارتباط شما با آن فرد نیز بستگی دارد. مثلا برای جذب یک مرد در محیط دوستانه یا جذب یک پسر در فضای مجازی راهکارهای متفاوتی وجود دارد.

پس برای عاشق کردن غیر مستقیم پسر ها باید شخصیت او را بشناسید درونگرا یا برونگرا بودن خودتان و پسر مورد علاقه تان را بررسی کنید. شرایطتان را مد نظر بگیرید و خودتن را برای جذب مرد مورد علاقه تان آماده کنید.

برای داشتن زندگی عاطفی سالم تر و جذب مردان و عاشق کردن پسر ها میتوانید از روانشناس ها کمک بگیرید. یا در دوره های آموزش روانشناسی شرکت کنید.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *