حالات زن بعد از خیانت

حالات زن بعد از خیانت


حالات زن بعد از خیانت

حالات زن بعد از خیانت همیشه با تغییرات فراوانی همراه خواهد بود. با بررسی جنبه های روانشناسی خیانت و تحلیل رفتار زن بعد از خیانت میتوانیم به واقعیت های پنهان خیانت زن به شوهر در رابطه پی ببریم.

اگر احساس می کنید زنی که دوستش دارید به شما خیانت کرده، برای شروع باید احساس شک و بدبینی که در ذهنتان شکل گرفته تحلیل کنید.

آیا این شک و بی اعتمادی بعد اتفاقات نگران کننده و با دیدن حالات خیانت به وجود آمده یا نگرانی های شخصی خودتان باعث عدم احساس امنیت شما در زندگی مشترک شده. چه چیزی شما را نسبت به تعهد همسرتان به شک انداخته؟

بعد از اینکه پاسخ سوال بالا را مشخص کردیم باید به این مسئله مهم توجه داشته باشید حالات زن بعد از خیانت پیچیدگی های بسیاری دارد.

 برخی از نشانه های خیانت که در رفتار و حالت زنان پدیدار میشود، ممکن است خبر از وقوع خیانت بدهند. اما لزوما تمام این نشانه ها و تغییر حالات و رفتار زنان به معنی خیانت در رابطه نیست، بنابراین بعد از بررسی نشانه های خیانت در زنان و پیدا کردن این نشانه ها در همسرتان، نباید عجولانه تصمیم بگیرد. حتما با یک مشاور خیانت صحبت کنید.

حالات زن بعد از خیانت در رابطه

  1. حالت مرموزی در زنان بعد از خیانت: یکی از مهم ترین حالات رفتاری زنان بعد از خیانت مرموز تر شدن آنان است. پنهان کاری و انکار در زنان بعد از خیانت به شدت افزایش پیدا می کند.
  2. حالات خشم و پرخاشگری بعد از خیانت: حالتی که در برخی از زنان خیانتکار دیده میشود افزایش پرخاشگری نابجا و بیش از حر عادی است. زنان خیانتکار بعد از خیانت، خشم بیشتری نسبت به همسرشان احساس می کنند.
  3. حالات و رفتار کنایه آمیز زنان بعد از خیانت: زنان خیانتکار بعد از مدتی شروع به کنایه زدن می کنند و در هر موقعیتی احساس تنفر خود را نسبت به همسرشان بروز میدهند.
  4. حالت رضایت از انتقام گرفتن با خیانت: زنانی که به واسطه کمبود های زندگی مشترک برای گرفتن انتقام خیانت می کنند بعد از خیانت احساس رضایت مندی دارند. چون موفق شده اند با خیانت از همسرشان انتقام خوبی بگیرند.
  5. حالت مقایسه زندگی مشترک با دیگران: این حالت که زنان زندگی مشترک خود را مدام با دیگران مقایسه کند و از تباه شدن عمر خود، بسیار گله داشته باشد بعد از خیانت شکل وسواسی به خود میگیرد.
  6. حالت عذاب وجدان بعد از خیانت در زنان: گاهی در رفتار زنان بعد از خیانت شاهد عذاب وجدان بسیاری هستیم. زنان خیانتکار به دلیل عذاب وجدان بعد از خیانت بصورت ناگهانی توجه بیشتری به همسر خود نشان میدهند.
  7. افزایش انتقادها بعد از خیانت در زنان: زن خیانتکار بعد از خیانت، تمام رفتار و تصمیم های شوهر خود را نقد میکند. آنها از ظاهر تا استایل همسر خود را به باد انتقاد میگیرند و از هیچ چیز راضی نیستند.

نشانه های خیانت زن در رابطه

حالات زن بعد از خیانت
نشانه های خیانت در رفتار زنان

نشانه های خیانت در رفتار زنان به شکل های مختلفی بروز پیدا می کند، هرچند برخی از زنان در پنهان کردن رد پای خیانت خود بسیار ماهرانه عمل می کنند، اما با کمی دقت به جزئیات کشف خیانت در نهایت کار دشواری نخواهد بود.

سرد مزاجی در زنان بعد از خیانت

زنان بعد از خیانت میل جنسی خود را نسبت به همسرشان از دست میدهند. حتی اگر رابطه خیانتکارانه زنان شامل رابطه جنسی نباشد باز هم شاهد سرد مزاجی در زنان خیانتکار هستیم.

هرچند کاهش تعداد دفعات رابطه زناشویی یا کاهش کیفیت ارتباط جنسی یکی از نشانه های خیانت زنان است اما سرد مزاجی در زنان دلایل دیگری نیز دارد.

تغییر ظاهر در زنان خیانت کار

یکی از اولین نشانه های خیانت در زنان، تغییرات ظاهری ناگهانی است. زنان بعد از ارتکاب خیانت، احساس سرخوشی و لذت زیادی را بصورت مقطعی تجربه می کنند. به همین علت بیشتر از گذشته به ظاهر خود رسیدگی می کنند و زمان زیادی را صرف آرایش و پوشش خود می کنند.

حساسیت روی حریم شخصی

بعد از خیانت حساسیت ها روی حریم شخصی شروع میشود. زنی که خیانت می کند به شدت نگران رسوایی بعد از خیانت است. این حساسیت ها معمولا خود را به شکل حساسیت روی تلفن همراه و ارتباط با اطرافیان نشان می دهد.

کم شدن ارتباط روزمره

عهد شکنی در زنان به سرعت تاثیرات خود در روابط زناشویی نشان میدهد. ارتباط روزمره زن و شوهر به شدت بعد از خیانت کاهش پیدا می کند. گفتگو های دو نفره ساده مثل تعریف کردن اتفاقاتی که در طول روز افتاده کم تر و کمتر میشود.

زن و شوهر راجع بر خلاف گذشته دیگر را جع به مسائل کوچک با هم مشورت نمی کنند، حتی نظر یکدیگر را راجع به مسائل نمی پرسند.

طلاق عاطفی زنان از شوهر

شاید این اصطلاح برای شما چیزی بیشتر ازیک اصطلاح بنظر برسد و متوجه طلاق عاطفی همسرتان شده باشید. این اتفاق لزوما به دلیل خیانت رخ نمی دهد و عوامل زیادی میتوانند به طلاق عاطفی در زنان شوند ختم شوند.

طلاق عاطفی معمولا شروعی عهد شکنی است، میتوان نشانه های خیانت زن را در احساسات او و نحوه ارتباط با همسرش جستجو کرد. زنان خیانتکار بعد از ارتکاب خیانت دیگر برای رفع نیاز های عاطفی خود سراغ همسرشان نمی روند، زیرا که از سمت فرد دیگری تامین میشوند.

رابطه با دوستان جدید

معمولا زنان در هنگام خیانت دوستان جدیدی پیدا می کنند، که در زندگی پنهانی زنان همراه و همقدم آنان میشوند. زنان برای پنهان کردن رد پای خیانت خود از دوستان جدیدشان کمک می کنند یا به بهانه دیدار این دوست جدید از شما فاصله میگیرند و وقت کمتری برایتان اختصاص می دهند.

بهترین واکنش در برابر حالات زن بعد از خیانت

هر یک از این نشانه ها ممکن است به کشف خیانت منتهی شود، اما همان طور که در ابتدا اشاره کردم این نشانه ها و علائم تنها مربوط به خیانت در رابطه زناشویی نیستند. شرایط نامناسب و کیفیت پایین رابطه عاطفی و زناشویی نیز میتواند منجرب به ظهور این نشانه ها در رفتار زنان شود.

 تنها با در نظر گرفتن شباهت حالات همسر شما با رفتار و حالات زنان خیانت کار نمیتوان به نتیجه قطعی رسید که در زندگی شما خیانت در حال وقوع است. اگر با این نشانه ها در حالت های رفتاری همسرتان روبرو شدید باید بهترین واکنش در برابر خیانت را نشان بدید و با یک مشاور صحبت کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه خیانت را فراموش کنیم

نشانه های پشیمانی بعد از خیانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *