جذب مرد با موبایل

جذب مرد در چت با موبایل


چگونه پشت تلفن دلبری کنیم

جذب مرد با موبایل در دوره آشنایی میتواند تبدیل به یک چالش بزرگ شود. برای اینکه بتوانید مرد مورد علاقه خودتان را برای ازدواج جذب کنید ابتدا باید احساسات آن مرد را تحت تاثیر قرار دهید. برای جذب مرد با موبایل از راه دور یا در دیدار حضوری چه نکاتی اهمیت دارند؟ آیا 5 احساس اصلی که افراد قبل از عاشق شدن تجربه می کنند را میشناسید؟

5 راه اصلی جذب مرد با موبایل ایجاد 5 احساس ویژه در طرف مقابل است که در ادامه خواهیم گفت این 5 احساس چه چیزی هستند و چگونه می توان آنها را در یک مرد به وجود آورد. اگر هدف شما ازدواج با مرد مورد نظرتان است باید در سه چیز دقت و تفکر کنید.

چک لیست جذب مرد با موبایل

  1. آیا انتخاب درستی کرده اید؟
  2. او چه نوع نگاهی به شما دارد؟
  3. خط قرمز ها کجاست؟

درصد زیادی از کسانی که به دنبال جذب مرد و دلبری در چت یا شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ هستند را افرادی تشکیل می دهند که یا رابطه راه دور و مجازی “long distance relationship” دارند. برخی نیز با محدودیت های در خصوص ملاقات مواجه هستند به همین علت تایم زیادی را ازطریق گوشی تلفن همراه با طرف مقابل خود ارتباط دارند.

برخی میخواهند سر صحبت را با مرد مورد علاقه خود باز کرده تا شاید بتوانند نظر آن مرد را برای ازدواج جلب کنند و برخی نیز رابطه آشنایی خودشان را شروع کرده اند و میخواهند مردی که انتخاب کرده اند را عاشق خود کنند. اگر با فردی که انتخاب کردید دیدار حضوری دارید یک امتیاز بزرگ در اختیارتان قرار دارد و اگر این امکان برای شما فراهم نیست باید تلاش کنید به زودی ارتباط را به مرحله بالاتر برسانید.

انتخاب خودتان را بسنجید

  1. از لحاظ سنی، فرهنگی و خانوادگی مناسب یکدیگر هستید؟
  2. آیا از سلامت روح روان مرد مورد علاقه تان اطلاع دارید؟
  3. شرایط دیدار و ازدواج واقعا در آینده وجود دارد؟ یا امید واهی به حل مشکل فاصله دارید؟

از نظر آن مرد شما چه کسی هستید؟

  1. مطمعن شوید که مرد مقابل شما به دنبال سو استفاده های جنسی و مالی نباشد.
  2. آیا شما را فردی جذاب می بیند یا فردی که هیچ ویژگی خاصی ندارد “در کجای زندگی او هستید؟”
  3. هدف این پسر از ارتباط با شما چیست؟

خط قرمز های رابطه ها کجاست

  1. سو استفاده مالی
  2. سو استفاده جنسی
  3. بی توجهی محض
  4. بی هدفی رابطه

قبل از اینکه دست به کار جذب مرد با موبایل بشیم باید انتخاب خودمان و عواقبش را به خوبی بررسی کنیم. و بفهمیم طرف مقابل راجع به ما چه فکری می کند و چه انتظار و هدفی در این رابطه دارد. باید خط قرمز ها را بشناسیم و به اگر جذب یک مرد کار را بجایی رساند که برای جذب حتما باید از این خط قرمز ها عبور کرد هرگز این اجازه را به خودمان ندهیم.

یکی از نشانه هایی که میتواند به شما کمک کند تا متوجه شوید چقدر در جذب مرد مورد نظر خود موفق بودید توجه به علائم دلتنگی در مردان است.

” عبور از خط قرمز ها یعنی سقوط عشق در رابطه! “

قوانین جنگا در جذب مرد با موبایل

جذب مرد با موبایل
در بازی جذب مردان درست بازی کنید1

شما با بازی جنگا آشنا هستید؟ در این بازی دو بازیکن به نوبت باید تکه های چوب را از سر جای خودش خارج کنند و در بالای برج قرار بدن. از نظر من این بازی شباهت عجیبی با روابط انسان ها دارد، منظورم از روابط فقط رابطه عاشقانه نیست بلکه تمام روابط ما انسان ها این شباهت را به بازی جنگا دارند.

  • در بازی هر دو نفر به نوبت یک حرکت انجام می دهند، در رابطه نیز هر دو نفر به ترتیب یک عمل و یک واکنش از خود نشان می دهند. “مثل وقتی که شما موضوعی را مطرح می کنید و طرف مقابل پاسخ می دهد”
  • در این بازی فکری جنگا اگر چوبی که نقش اساسی دارد را به اشتباه بیرون بکشید برج سقوط می کند، در رابطه اگر مرتکب یک اشتباه بزرگ شوید مثلا توهین به طرف مقابل یا خیانت رابطه از هم می پاشد.
  • اگر چوب های درست را بیرون بکشید و در جای درست قرار دهید می توانید ارتفاع برج را بالا ببرید. در رابطه اگر رفتار درست داشته باشید و موفق به جذب طرف مقابل شوید میتوانید به سمت ازدواج پیش بروید.

حرف ها، انتظارات و اعمال ما دقیقا مانند این تکه های چوب هستند اشتباهات کوچک را با انتخاب درست می توان برطرف کرد و مانع از فرو ریختن رابطه شد اما در عین حال اشتباهات کوچک اگر ادامه پیدا کنند قطعا رابطه آشنایی دوچار فروپاشی خواهد شد.

” در جذب و عاشق کردن دیگران جا برای اشتباهات زیاد وجود ندارد” بیشترین مشکلات زمانی اتفاق می افتند که بخواهیم یاد بگیریم چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم.

چگونه با مردان صحبت کنیم

جذب مرد با موبایل
چگونه با مردان صحبت کنیم

گفتیم برای رسیدن به عشق باید چهار احساس را تجربه کرد آن احساس ها به ترتیب اشتیاق، شیفتگی، دلبستگی، امنیت و امید هستند. در چت و از طریق گوشی تلفن همراه که زندگی همه ما به آن گره خورده باید برای ایجاد این احساسات تلاش کنید.

اقدامات و تصمیمات شما در رابطه عواملی هستند که سرنوشت ارتباط احساسی تان را مشخص می کنند. یکی دیگر از مواردی که روی احساسات یک پسر تاثیر می گذارد درواقع کلمات دلبری برای پسر می باشد که باید به درستی استفاده کنید.

کی موفق می شوید به هدف خودتان دست پیدا کنید؟ زمانی که توانسته باشید شور اشتیاق طرف مقابل را برای هم صحبتی با خودتان افزایش بدید و با ویژگی های و امتیاز های مثبت خودتان او را شیفته کنید و با مهر محبت خود در مرد مورد نظرتان دلبستگی ایجاد کنید. عشق شما زمانی به ثمر می رسد که احساس امنیت روانی و تعهد عاطفی در رابطه شما موج بزند و امید به خوشبختی در آن شکل بگیرد.

نمی دونم توی چت راجع به چی صحبت کنم!

افراد زیادی در جوامع گوناگون با چنین دغدغه ای روبرو هستند. شروع ارتباط با یک فرد جدید گاهی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. اگر به این چالش احساساتی مثل اضطراب، خجولی و ترس از ناشناخته ها را اضافه کنیم مدیریت ارتباط کاری بسیار دشوار خواهد بود.

چرا ارتباط با جنس مخالف سخت است؟ وقتی دوستی بین دو فرد همجنس شکل میگیرد دو طرف بخاطر سطحی ترین ویژگی ها جذب یکدیگر می شوند و دوستی را شروع می کنند. اما در رابطه عاطفی ابتدای آشنایی و مکالمه کاملا با رابطه دو دوست همجنس متفاوت است.چون در رابطه عاطفی افراد یکدیگر را ارزیابی می کنند، می سنجند و مورد قضاوت قرار می دهند تا زمانی که بصورت کامل جذب فرد مقابل شوند.

کار هایی که مردان را دیوانه می کند

جذب مرد با موبایل
چگونه مرد خودتان را دیوانه می کنید؟

برای اینکه مرد مورد نظرتان جذب شما شود چه در چت و هر نوع ارتباط غیر حضوری دیگر و چه در ملاقات های رو در رو باید به چند مورد توجه کنید. برای اینکه هر پسری را دیوانه خود کنید باید سبک ارتباطی درستی را انتخاب کنید و از 5 قانون دوره آشنایی پیروی کنید.

  1. همه چیز را راجع به خودتان نگوید
  2. زیاد سوال نپرسید
  3. همیشه در دسترس نباشید
  4. شما نباید همیشه شروع کننده صحبت باشید
  5. زمان مناسبی را برای چت با مردی که دوست دارید انتخاب کنید

مردان اشتیاق جذب چه زنانی را دارند؟

احساس اشتیاق تنها چیزی است که باعث می شود یک فرد بعد از اولین دیدار یا اولین مکالمه مایل به ملاقات یا چت بیشتر باشد. اما چطور باید در یک مرد اشتیاق به ارتباط بیشتر را به وجود آورد؟ چه چیز هایی می توانند باعث شوند یک مرد شور اشتیاق صحبت با یک خانم را داشته باشد؟

معیار های ظاهری: نوع پوشش و آرایش قطعا تاثیر زیادی در جذب یک مرد دارد، اما اینکه چه نوع پوشش و آرایشی باید انتخاب کرد نیز مسئله مهمی است. نباید بخاطر جذب کردن یک آقا ظاهری نا هماهنگ با ظاهر واقعی خودتان انتخاب کنید سعی کنید بهترین خود باشید و به مرور با شناخت بیشتر کمی به سمت سلایق طرف مقابل هم پیش برید.

اعتماد به نفس

عزت نفس و اعتماد به نفس یکی از عناصر قدرت مند در ایجاد جذبه و جذابیت هستند. اعتماد به نفس نمایشی و لحظه ای نیست که بتوان برای آن برنامه ریزی کرد. مثلا کلی فکر کنیم و تصمیم بگیریم چند رفتار مشخص داشته باشیم که نشان دهنده اعتماد به نفس است.

ما حتی نمی توانیم یک ثانیه بعد را پیش بینی کنیم، برنامه ریزی دقیق برای مکالمه امری محال و نشدنی است. با تظاهر به داشتن اعتماد به نفس موفق نخواهید شد مگر واقعا به دنبال تکنیک های افزایش اعتماد به نفس باشید. اعتماد به نفس در تک تک رفتار، گفتار و اعمال شما نمود پیدا می کند و همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد.

داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس مزایای بیشماری دارد. بزرگ ترین مزیت آن برای خانم هایی می پرسند چگونه از راه دور در چت دلبری کنیم افزایش پتانسیل فردی برای فراگیری مهارت های ارتباطی است.

صمیمیت

در چت با مردی که انتخاب کرده اید باید ارتباطی دوستانه و صمیمانه به وجود بی آورید. نباید اجازه دهید مکالمه شما همیشه کوتاه و سرد و رسمی پیش برود. صمیمیت کمک می کند دو طرف یکدیگر را بهتر درک کنند و بشناسند در نتیجه قضاوت های درست تری نسبت به یکدیگر خواهند داشت.

احترام

وقتی صحبت از احترام در رابطه می شود هیچ اشکالی ندارد کمی پارا فراتر بگذارید و محترمانه تر رفتار کنید. احترام گذاشتن می تواند توجه به مشغله های طرف مقابل برای دیدار یا چت با موبایل باشد یا می تواند، به عهده گرفتن یکسری مسئولیت های مشترک باشد.

در چت به طرف مقابل احترام بگذارید اگر او آنلاین هست شما نباید مشغول کار دیگری باشید و دیر پاسخ او را بدهید یا کارتان را عقب بندازید توضیح بدید کاری دارید و کمی بعد باهم صحبت می کنید.

شوخ طبعی

مکامله خشک و بی روح توانایی نزدیک کردن مرد و زن را به یکدیگر ندارد. باید نسبت به تلاش مرد مورد نظر خود برای شوخ طبع بودن واکنش مناسب نشان دهید و خودتان نیز تلاش کنید در این کار خوب ظاهر شوید.

سبک زندگی

راه روشی که برای زندگی انتخاب می کنید یا همان “still life” نمایانگر شخصیت شما است. چه غذایی میل می کنید، تیپ ظاهرتان چگونه است، تناسب اندامتان در چه شرایطی قرار دارد، به چه چیز هایی علاقه دارید و از چه چیز هایی متنفر هستید. دوستانان چطور آدم هایی هستند، هدفتان در زندگی چیست، چقدر کتاب می خوانید، تا چه اندازه در معاشرت با مردم موفق هستید و ….

اگر میخواهید در جذب مردان موفق باشید باید مطالعه های زیادی در زمینه مهارت های ارتباطی داشته باشید و بعد از آموزش تکنیک های جذب نمایش بازی نکنید و به آن چیزی که فکر می کنید باید باشید تبدیل شوید.

قوانین چت برای جذب مرد با موبایل

  1. مکالمه خودتان را ساده شروع نکنید. مثلا فقط سلام نکنید بگید سلام عصرت بخیر خوبی ” گاهی از استیکر استفاده کنید”
  2. زمانتان را با طرف مقابل هماهنگ کنید. ” اگر با فاصله زیاد پاسخ می دهد نباید سریع پاسخ آن مرد را در چت بدهید”
  3. ساعت های مناسب را برای ارسال پیام یا فعالیت هایی مثل استوری گذاشتن در اینستاگرام انتخاب کنید ” زمانی اینکار را بکنید که می دانید مرد موردنظرتان مشغول کار مهمی نیست و وقت آزاد دارد.
  4. سعی کنید چت هایی که در واتس آپ یا تلگرام انجام می دهید گاهی شبها قبل از خواب باشد ” با این کار مرد ها قبل از خواب به طرف مقابل فکر می کنند و این تفکر در ضمیر ناخودآگاه آنها در طول خواب هم جریان خواهد داشت”
  5. ویس را فراموش نکنید ” سعی کنید هر وقت می توانید ویس ارسال کنید صحبت کردن با ویس یخ رابطه را آب می کند و روی ناخودآگاه طرف مقابل نیز اثر می گذارد.
  6. پیام های خودتان را نشانه گذاری کنید ” مثلا یک استیکر مخصوص داشته باشید که موقع سلام یا خداحافظی استفاده می کنید یا زمانی که از چیزی خوشتان آمده و میخواهید واکنش مثبت نشان دهید”

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *