تیپ متولدین ماه های مختلف سال

شخصیت انسان‌ها با هم متفاوت است و برخی تصور می کنند این شخصیت به ماه تولد افراد بستگی دارد. فارغ از درستی یا نادرستی این گفته، ماه تولد افراد می‌تواند یک موضوع سرگرم کننده باشد به خصوص در مواردی که انتخاب کردن، دشوار و پیچیده به نظر می‌رسد. تیپ ماه تولد هم یکی از این موارد است و در آن لباس‌های مورد علاقه شما بر اساس ماه تولدتان انتخاب می‌شود. پس اگر در انتخاب لباس برای سال جدید مردد هستید در این مقاله از بپوش‌رو با ما همراه باشید چون در این بخش از سربرگ تازه ، ما تیپ ماه تولد شما را معرفی خواهیم کرد .

 تیپ ماه متولد فروردین

متولدین فروردین اهل افراط و تفریط هستند اما دوست دارند شیک و خوش لباس به نظر برسند. این افراد به لباس‌های مدرنی علاقه دارند که خطوط دوخت تمیز و یکدستی دارند چون این مدل لباس‌ها اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد. در واقع متولدین فروردین می‌توانند قهرمان خوش لباسی باشند به شرطی که شخصیت واقعی خود را بشناسند و برای راضی کردن این شخصیت و سلیقه لباس انتخاب کنند. لباس‌هایی که این افراد را قوی‌تر نشان دهد بهترین گزینه برا متولدین فروردین است مثل یک مانتوی شیک در رنگی شاد اما موقر که به همه می‌آید.

تیپ ماه متولد اردیبهشت

متولدین اردیبهشت دوست دارند مد روز لباس بپوشند و از این که چیزهای متفاوت و جسورانه را امتحان کنند هراسی ندارند. این چیزها می‌توانند لباس‌ها یا اکسسوری‌هایی زیبا و جذاب باشند. اگر متولد اردیبهشت هستید و می‌خواهید در سال جدید هم شیک پوش و خوش لباس باشید بهتر است لباس‌هایی تهیه کنید که در طول زمان امتحان خود را پس داده‌اند و ماندگار شده‌اند، چنین لباس‌هایی اعتماد به نفس شما را تقویت خواهند کرد. مثلا یک کت چرم می‌تواند یک لباس کلاسیک و زیبا باشد که همیشه مد روز است و در هر موقعیتی می‌توان از آن استفاده کرد، چه در یک گردش روزمره و چه در محیط کار و تفریح.

تیپ ماه متولد خرداد

متولدین خرداد و مرداد یا بسیار ریز جثه هستند یا بسیار درشت و قدبلند به‌نظر می‌رسند. خانم‌ها و آقایان متولد خرداد بسیار به زیبایی ظاهری اهمیت می‌دهند و به همین دلیل از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که فکر می‌کنند توجه همگان را به سمت آنها جلب می‌کند. با وجود اين گاهی آن‌قدر به چیزی که قرار است بر تن‌شان کنند فکر می‌کنند که گیجی حاصل از آن باعث عجیب جلوه کردن‌شان می‌شود. متولدین مرداد مطمئن باشند که قضاوت دیگران درباره‌ آنها تنها به لباس تن‌شان برنمی‌گردد بلکه پوشش خوب بخشی از این قضاوت را شامل می‌شود. همین‌طور خردادی‌ها به علت بی‌حوصلگی ذاتی هرچه جلوی دست‌شان برسد بر تن می‌کنند، آنها با لباس ورزشی به عروسی می‌روند و با کت و شلوار یا پیراهن مجلسی به پیاده‌روی. خردادی‌ها بهتر است کمی حوصله کنند و لباسی متناسب با جایی که می‌خواهند بروند بر تن کنند.

تیپ ماه متولد تیر

متولدین تیر معمولا به تناسب‌اندام خود زیاد توجه نمی‌کنند، به همین دلیل با افزایش سن رو به چاقی می‌روند و برای آراسته به نظر رسیدن کمی دچار دردسر می‌شوند. خانم‌های متولد این ماه‌ها به علت صورت‌های باریک و استخوانی و اجزای چهره‌شان که معمولا ریز است بهتر است روسری‌هایی با رنگ‌های روشن سر كرده و از گوشواره‌های سوزنی و کوتاه در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنند که گوش‌ها را بزرگ نشان ندهد. توصیه‌ ما به آقایان متولد این ماه‌ها این است که هرگز به‌علت لاغر‌تر دیده‌ شدن از لباس‌های تنگ استفاده نکنند چرا که شکم آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

تیپ ماه متولد مرداد

متولدین مرداد همیشه دوست دارند زیباترین و خوش لباس‌ترین فرد در هر جمعی باشند و به همین دلیل هرگز دست از پوشیدن لباس‌های چشمگیر و خوشرنگ و لعاب برنمی‌دارند. این افراد بسیار شجاع و نترس هستند و می‌توانند یک دوست قابل اعتماد و وفادار باشند که در زمره دوستان شیک پوش شما هم قرار می‌گیرد. پس اگر یک دوست مردادی دارید بسیار خوش شانس بوده‌اید و می‌توانید به عنوان هدیه سال نو به او یک لباس بدهید. دقت داشته باشید لباسی متولدین مرداد را راضی می‌کند که استایلی خلاقانه و جسورانه داشته باشد مثل یک لباس گلدار و چندرنگ که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند.

تیپ ماه متولد شهریور

متولدین شهریور به خوبی می‌دانند که چطور باید روی نقاط قوت خود تاکید و نقاط ضعف خود را مخفی کنند. این افراد معمولا لباس‌های کلاسیک را دوست دارند اما با اضافه کردن یک جزء متفاوت و خاص به استایل خود، زیبایی و جذابیت آن را چندین برابر می‌کنند. یک شهریوری همیشه لباس‌هایی به سبک بزرگسالان می‌پوشد که مرتب و خوش دوخت هستند و چیزهایی به آن اضافه می‌کند که جلب نظر کننده باشد اما هرگز در این کار زیاده روی نمی‌کند. یک لباس مناسب برای متولدین شهریور در سال جدید می‌تواند یک دامن گیپور در رنگی شاد و زیبا باشد که با هر لباسی هماهنگ می‌شود.

تیپ ماه متولد مهر

متولدین مهرماه به لباس‌های کلاسیک علاقه دارند اما از کمی شوخ طبعی و جسارت نیز بدشان نمی‌آید. این افراد معمولا به رنگ‌های تیره جذب می‌شوند و اگر کمد لباس‌های آن‌ها را ببینید بیشتر رنگ‌هایی که مشاهده می‌کنید سیاه و خاکستری و سرمه‌ای است. در کنار چنین لباس‌هایی می‌توان کمی تنوع هم مشاهده کرد مثل یک بلوز تور یا مخمل. اگر متولد مهر هستید و می‌خواهید برای سال جدید یک لباس نو تهیه کنید توصیه می‌کنیم سراغ لباس‌هایی بروید که رنگ‌های خنثی و محدودی دارند و بدون آن که ترکیب استایل شما را برهم بزنند شیک و سطح بالا به نظر می‌رسند.

تیپ ماه متولد آبان

آبان ماهی‌ها مرموزترین افرادی هستند که تا کنون شناخته‌اید. البته این مرموز بودن جنبه منفی ندارد بلکه باعث می‌شود شخصیت این افراد سطح بالا و دور از دسترس به نظر برسد. متولدین آبان همان افرادی هستند که نوع خاصی از لباس پوشیدن را انتخاب می‌کنند و دیگران هم دنباله روی آن‌ها می‌شوند. اگر متولد آبان هستید لباس‌های محبوب خود را کنار نگذارید بلکه سعی کنید چیزهای جدیدی به آن‌ها اضافه کنید. از تغییر کردن نترسید، مثلا اگر از شلوار جین آبی خود خسته شده‌اید می‌توانید یک شلوار جین تازه در رنگی متفاوت انتخاب کرده و به استایل خود اضافه کنید.

تیپ ماه متولد آذر

متولدین آذر افرادی ماجراجو هستند که به یکجا نشستن و راکد ماندن علاقه‌ای ندارند. آن‌ها همیشه بهترین لباس‌های خود را بر تن دارند و آماده این هستند که کاری را شروع کنند. استایل متولدین آذر بیشتر جنبه کلاسیک دارد و مقداری هم عنصر خانمانه به آن اضافه شده است. اگر متولد این ماه هستید بهتر است در سال جدید به دنبال لباس‌هایی باشید که دوخت مرتب و شیکی دارند اما عناصری جدید هم به آن‌ها اضافه شده است مثل رنگ‌های شاد و یا فرم‌های متفاوت و همچنین اکسسوری‌هایی جذاب و چشمگیر. مثلا یک پیراهن مدل مردانه که رنگ‌های شاد و زیبایی دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای متولدین این ماه باشد.

تیپ ماه متولد دی

متولدین دی ماه به لباس‌های کلاسیک علاقه دارند اما دوست دارند این لباس‌های کلاسیک پیچیدگی خاصی داشته باشند و معمولی و دم دستی به نظر نرسند. برای کسانی که در سردترین روزهای زمستان متولد شده‌اند چنین سلیقه‌ای طبیعی است و نباید از آن‌ها انتظار داشت که پیرو مد باشند و هر چیزی را که محبوب و پرطرفدار می‌شود بپوشند. پس اگر متولد دی ماه هستید و یا می‌خواهید برای کسی که متولد این ماه است لباس هدیه دهید بهتر است در سال جدید لباس‌هایی را امتحان کنید که ساده و تطبیق پذیر هستند اما کمی تنوع و رنگ هم به آن‌ها اضافه کنید مثلا یک بلوز راه راه ساده که کمی رنگارنگ هم هست می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

تیپ ماه متولد بهمن

متولدین بهمن دوست دارند نظرها را به خود جلب کنند و به همین دلیل از امتحان کردن چیزهای خاص و جذاب که رنگ‌های روشن و طرح‌های چشمگیر دارند، ابایی ندارند. متولدین بهمن دوست دارند وقتی وارد یک اتاق می‌شوند همه برگردند و به آن‌ها نگاه کنند. بنابراین یک لباس طرح‌دار جذاب می‌تواند انعکاس کاملی از شخصیت متولدین بهمن ماه باشد. پس اگر می‌خواهید یک متولد بهمن را با خرید لباس جدید شاد کنید بهتر است سراغ لباس‌هایی بروید که طرح‌های متنوع و جذاب دارند، یک دامن پلنگی کوتاه برای این منظور بهترین گزینه است چون هم کاملا مد روز است و هم با خصوصیات بهمن ماهی‌ها همخوانی دارد.

تیپ ماه متولد اسفند

متولدین اسفند، روح آزادی دارند و عاشق تفریح هستند. هر تنوع و زیبایی شوخ طبعانه‌ای می‌تواند یک اسفند ماهی را به خود جذب کند و روح آزاد و شاد او را سیراب کند. متولدین این ماه، عاشق زندگی هستند و شخصیت گرم و مهربانی دارند اما استایل و شیک پوشی را هم جدی می‌گیرند و همیشه با لباس‌های زیبای خود، تحسین دیگران را برمی‌انگیزند. لباس‌هایی برای این افراد مناسب است که نظرها را به خود جلب کند اما از حد اعتدال نیز فراتر نرود یعنی یک حس خوب و شاد ملایم در لباس. پس اگر اسفند ماهی هستید و می‌خواهید یک لباس جدید برای سال نو تهیه کنید چیزی مثل یک بلوز چین دار و طرح‌دار می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *