تجربیات برگرداندن معشوق

تجربیات برگرداندن معشوق


تجربیات برگرداندن معشوق

میخواهم تجربیات برگرداندن معشوق در تیم روانشناسی سربرگ تازه را با شما به اشتراک بگذارم، نقطه شروع این تجربیات در سال 1394 با نگارش کتاب شش فصل از بازگشت به عشق همراه بود. در طی این سال ها تیم سربرگ تازه با حمایت و آموزش در کنار افرادی که عشق خود را از دست داده اند بوده و خواهد بود.

نه تنها تصمیم دارم تجربیات خودم را در این زمینه با شما به اشتراک بذارم بلکه به لطف شرکت کنندگان دوره های بازگشت به عشق و ازدواج این امکان فراهم شده تا نظرات این دوستان را در نظر سنجی اخیر که برای انتشار عمومی برگذار شده گوش کنید.

تجربیات سربرگ تازه در برگرداندن عشق

1.بازگشت عشق ممکن است؟

 بله تحت یکسری شرایط خاص برگرداندن عشق در اکثر موارد ممکن است.

2.آیا هر رابطه ای ارزش بازگشت را دارد؟

خیر، قطعا باید در این مورد با روانشناس مشورت کنید.

3.آیا بازگشت دوباره به رابطه کار درستی است؟

 بازگشت به رابطه کار اشتباهی نیست مگر باعث آسیب به طرفین شود.

4.برگرداندن معشوق چقدر زمان میبرد؟

زمان بازگشت معشوق به میزان (وابستگی طرف مقابل، شرایط زندگی وی، اهداف و برنامه هایش، مشکلات و موانع، نحوه برخورد و استراتژی شما برای ترمیم رابطه و… بستگی دارد).

5.دلیل شکست در برگردان معشوق چیست؟

واکنش های هیجانی و احساسی، عدم شناخت مناسب از شرایط و انتخاب راه‌ کارهای اشتباه، نداشتن مهارت های ارتباطی و عاطفی کافی، عدم دسترسی به تکنیک های روانشناسی عشق.

6.آیا بعد از بازگشت احتمال جدایی دوباره هست؟

متاسفانه اکثر روابط بعد از بازگشت دوباره مجددا به دلیل مشکلات گذشته یا تغییر خلقیات و روحیات طرفین دچار فروپاشی میشوند، به همین علت بازسازی رابطه بعد از برگشتن معشوق برای دوام عشق ضروری است.

7.مراقب اشتباهات خود بعد از جدایی باشید

حتی اگر یک رابطه، کاملا پتانسیل ترمیم را داشته باشد، رفتار غلط شما میتواند مانع برگشتن معشوق‌تان شود. دوری جستن از اشتباهات برگرداندن عشق کار دشواری نیست. اگر به درستی با تاثیر رفتار های نامناسب آشنا شوید قطع با سیاست بیشتری رفتار خواهید کرد.

8.فقط با مشاور روابط عاطفی صحبت کنید

تصمیم درست این است که برای همفکری و مشاوره سراغ اطرافیان نرویم. همه افراد با توجه به موقعیت و تجربیات خودشان شما را راهنمایی خواهند کرد. این نوع مشاوره ها احتمالا باعث شکستتان در برگرداندن معشوق خواهد شد و تجربه خوبی از این کار بدست نخواهید آورد.

9.از کتاب بازگشت به عشق کمک بگیرید

کتاب شش فصل از بازگشت به عشق مهارت های لازم برای برگرداندن معشوق را در اختیاراتان قرار می دهد. تلاش شده در این کتاب اکثر موقعیت های ممکن و راه کار های نتیجه بخش مورد بررسی قرار گیرد. هم اکنون نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق تنها از طریق سایت سربرگ تازه در دسترس عموم قرار گرفته.

بهترین روش برگرداندن عشق

برای برگردندان معشوق اصول شش مرحله ای ترمیم رابطه بسیار اثر بخش بوده و توانسته تجربیات مثبت زیادی را برای شرکت کنندگان دوره های بازگشت عشق، تیم سربرگ تازه رقم بزند.

در تکنیک شش مرحله ای به تکنیک های روانشناسی علمی و همچنین به تکنیک های شبه علم پرداخته شده تا با تمام ابزار ها و امکانات ممکن سراغ برگرداندن عشق بروید. توجه شما را به نتایج و نظرات چند تن از دوستان جلب می کنم.

تجربیات شرکت کنندگان دوره در برگرداندن معشوق

تجربه شرکت کننده خانم 30 ساله

تجربه شرکت کننده خانم 26 ساله

تجربیات شرکت کننده آقا 36  ساله

تجربیات یک فرد متاهل از برگرداندن همسر

تجربیات برگرداندن نامزد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *