چیکار کنم عشقم عاشقم بشه

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه


چیکار کنم دوست پسرم دلتنگم بشه

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه و چیکار کنم دوست پسرم دلتنگم بشه؟ شما از دلتنگ کردن عشقتان چه هدفی را دنبال می کنید؟

  1. میخوام فقط به من فکر کنه.
  2. الویت اولش من باشم و به دوستاش توجه نکنه.
  3. هر کاری که میخوام انجام بده.
  4. بدون من نتونه یک لحظه زندگی کنه.
  5. همه فکر ذکرش من باشم.
  6. همش بهم محبت کنه هر نیازی دارم رفع کنه.
  7. باهام ازدواج کنه.
  8. رابطمون تموم شده میخوام برگرده.

اگر چنین اهدافی دارید و میخواهید یاد بگیرید چیکار کنم عشقم عاشقم بشه اول باید بگم این 8 مورد مشخصات یک برده هست نه یک شریک عاطفی یا همسر! در ادامه باید بگم اکثر دختر ها و خانم ها چنین اهدافی دارن، اما واقعیت اینکه توقع تا این حد! میتونه برای رابطه مشکل ساز باشه.

اما میشه با یک استراتژی ” 5 مرحله ای ” عصبی کلامی و دقیق به همه این اهداف رسید و یک رابطه کاملا ایده آل رو به وجود آورد،برای یادگیری راه کار های چیکار کنم دوست پسرم دلتنگم بشه با تیم روانشناسی سربرگ تازه همراه شوید.

احساس دلتنگی چیست؟

احساس دلتنگی برای عشق، حاصل پیدایش یک خلاء در ضمیر ناخودآگاه انسان است. دلتنگی فرایندی است که بخاطر دوری از یک شخص به انسان تلقین می شود.

اما ما که دلتنگ همه نمی شویم! فقط دلتنگ کسی میشویم که دوستش داریم یا به او وابسته هستیم. اگر در جستجوی راهی برای چیکار کنم عشقم عاشقم بشه هستید تا دوست پسرتان دلتنگ شما شود باید احساس عشق و وابستگی را در او تقویت کنید.

چگونه یک پسر احساس دلتنگی می کند

قبل از بررسی روش هایی که به دلتنگ شدن یک پسر ختم می شود باید فلسفه دلتنگی را بشناسید. پس باید پرسید انسان ها دلتنگ چه چیزی از عشقشان می شوند؟

  • دلتنگ احساسات خوبی که برایشان به وجود می آورد.
  • بیقرار و دلتنگ نیاز های ناخودآگاهی که از آنها رفع می کرد مانند؛ توجه، حمایت، پشتیبانی، محبت، ارزش مند بودن و حس آرامش.
  • دلتنگ معیار های خود که در عشقشان می دیدند مانند؛ درک بالا، خونسردی، منطقی بودن، باهوش بودن و ….
  • دلتنگ احساس امنیتی که پیش عشقشان داشتند.
  • دلتنگ لحظات خوش و احساسی که تجربه کرده اند.
  • بیقرار اتفاقات خوشی که کنار عشقشان رقم زدند.

اگر رابطه عاشقانه شما خالی از این موارد هست باید در روابط و مهارت های ارتباطی خود بازنگری کنید! اگر نتوانستید هیچ یک از این موارد را برای شریک عاطفی خود، یا همان پسر مورد نظر یا دختری که عاشقش هستید به وجود بیاورید سری به 13 روش که در آن توضیح داده ام چگونه دیگران را عاشق خود کنیم بزنید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه

دلتنگی یا وابستگی تنها زمانی در یک فرد به وجود می آید که عاشق طرف مقابل خود باشد. چند قانون و نکته ساده اما بسیار مهم وجود دارند که توجه به آنها زندگی و روابط شما را دگرگون می کند.

5 تکنیک برای عاشق کردن یک پسر

اولین مرحله از استراتژی 5 مرحله ای عشق و ازدواج مبحث ایجاد احساس عشق در طرف مقابل است. برای ایجاد احساس عشق نیاز است در رابطه یکسری باید ها و نباید ها را در نظر بگیرید، ابتدا به باید ها می پردازیم.

پسر ها دوست دختری شبیه مادر خود می خواهند یا نمی خواهند؟

پاسخ این سوال قطعی نیست اما بخش قابل توجهی از معیار های هر فرد نسبت به شریک زندگی، به ویژگی های که شخص در والدین خود مشاهده کرده بر می گردد. یعنی بخشی از معیار های افراد باتوجه به شباهت یا عدم شباهت طرف مقابل به والدینشان شکل می گیرد.

سعی کنید در رابطه بیشتر با نظر و احساس دوست پسر تان نسبت به پدر و و مادرش آشنا شوید، ویژگی های مثبت و منفی آنها را پیدا کنید، از تاثیر رفتارشان روی طرف مقابل با خبر شوید.

یک دختر رابطه عالی با پدر خود دارد و به پدر نزدیک تر است در نتیجه معیار های او از مرد ایده آل حول محور ویژگی های پدر می گردد. یک پسر را فرض کنید که رابطه خوبی با مادر دارد، مارش همیشه به او توجه ویژه دارد و اولین الویت زندگی مادر پسرش است، پس قطعا پسر کسی را به عنوان همسر خود انتخاب می کند که ویژگی های مادر مثل توجه و محبت را داشته باشد.

نکته” اما شما نباید تمام ویژگی های مادرانه را در خود داشته باشید، مثلا نباید مثل یک بزرگ تر رفتار کنید، نباید عشقتان را محدود کنید، نباید او را بازخواست و برایش تعین تکلیف کنید، نباید او را تحت فشار و در محدودیت قرار دهید.

2.نیاز های ناخودآگاه یک پسر عاشق چیست؟

هر چه از اهمیت این موضوع در ایجاد احساس عشق در دل یک انسان بگویم کم گفته ام! با یک مثال ساده اهمیت این موضوع براتون بیشتر روشن میشه. در کتاب بازگشت به عشق به صورت کامل به موضوعات مهمی مانند نیاز های ناخودآگاه پرداخته ام.

نیاز های ناخودآگاه عمیق ترین دغدغه های فردی هر انسانی هستند، این نیاز ها در سال های ابتدایی زندگی شکل می گیرند. سرچشمه این نیاز ها می تواند درگیر خلاء های روحی و حتی آرزو ها باشد، این نیاز ها توسط عوامل زیر ایجاد می شوند.

  • کمبود ها
  • ترس ها
  • ضعف ها
  • نقات قوت
  • امتیازات فردی
  • اعتماد به نفس
  • اهداف
  • رویا های جاه طلبانه

برای شناخت نیاز های ناخودآگاه یک فرد باید تیپ شخصیتی او را بشتر بشناسید، باید به پسر مورد علاقه خود بیشتر نزدیک شوید تا احساس صمیمیت باعث، آشکار شدن ماهیت فردی او پیش شما بشود.

نیازهای ناخودآگاه در دو دسته نیاز های جمعی و فردی قرار می گیرند. نیاز های فردی اهمیت کاملا حیاتی دارند، مواردی از هر دو دسته را مورد بررسی قرار می دهیم ” برای شناخت کامل این نیاز ها به منبع اصلی کتاب بازگشت به عشق مراجعه کنید”

نیاز های ناخودآگاه جمعی

خلاصه ای از نیاز های ناخودآگاه جمعی را میتوان به این شکل بیان کرد. محبت، توجه، آرامش، امنیت، احساس ارزشمندی، اعتماد به نفس، پیشرفت و انعطاف پذیری.

توضیح”

همه انسان ها در روابط خود نیاز مند محبت و توجه هستند، رابطه عاطفی برای همه انسان ها یک راه فرار از مشکلات است، همه ما خوشبین هستیم که با داشتن رابطه عاطفی ایده آل زندگی زیباتری را تجربه کنیم. آرامش و امنیت مرد و زن ندارد رابطه ای که فاقد آرامش و احساس امنیت است، درگیر مشکلات بسیار زیادی خواهد شد.

اگر طرف مقابل ما به احترام و ارزش گذاری نسبت به ما رفتار کند قطعا ما از لحاظ روانی و عاطفی وابستگی زیادی نسبت به او پیدا می کنیم. همه ما نیاز داریم با بودن کنار عشق خود اعتماد به نفس پیدا کنیم و دوست پسر یا دوست دخترمان در افزایش اعتماد به نفس ما نقش داشته باشد نه در کاهش آن!

سعی کنید در روابط عاطفی خود با دوست پسرتان از انعطاف پذیری زیادی برخوردار باشید، حریم شخصی او را نقض نکنید، در هنگام بروز مشکلات با رفتار احساسی به رابطه خودآسیب نزنید و قابلیت گذشت و فداکاری را به رابطه اضافه کنید.

انسان ها اگر شریک عاطفی خود را مانعی در پیشرفت خود ببینند قطعا دنبال سریع ترین راه برای جدایی می گردنند اما تصور کنید اگر شما فردی باشید که در زندگی رو به پشرفت است و باعث پیشرفت طرف مقابل خود نیز می شود به چه اهدافی در رابطه دست پیدا خواهید کرد!

نیاز های ناخودآگاه فردی

نیاز های هر انسان با توجه به تجربیات زندگی او شکل می گیرد نیاز هایی مانند، حمایت، پشتیبانی، همدری، تشویق و ….

حمایت، پشتیبانی و همدردی سه شکل از یک فاکتور هستند ” اهمیت دادن “، شما باید میزان اهمیتی که طرف مقابل برای شما دارد را با این نوع رفتار ها نشان دهید. نه با در دسترس بودن، همیشه حضور داشتند و غلام حلقه به گوش بودن. ویژگی های فردی هر پسر مشخص می کند که چقدر به اهمیت داده شدن نیاز دارد.

کار هایی مثل تشویق، ترویج احساس موفقیت و ساختن انگیزه در طرف مقابل باعث رشد فردی پسری که دوستش دارید می شود. در نتیجه یک پیوند ناگسستنی بین شما و معشوقتان به واسطه ایجاد این احساس های مثبت شکل می گیرد.

عقده حقارت یکی از بحث های پیچیده و پر اهمیت در روانکاوی و روانشناسی است. عقده حقارت اشاره به ضربه های روحی و روانی کوچک و بزرگ است که انسان ها در سنین پایین دچار آن می شوند و شخصیت آنها استوار بر این ضعف ها شکل می گیرد. عقده حقارت در یک فرد می تواند تفاوت قائل شدن والدین نسبت به سایر فرزندان در دوران کودکی باشد تا ضربه های روحی در دوران مدرسه.

شما با تشخیص درست عقده حقارت در پسر مورد نظرتان میتوانید متوجه شوید او دقیقا به چه نوع توجه و حمایتی نیاز دارد و با این کار می توانید به عمق قلب و ذهن عشقتان نفوذ کنید و وابستگی عمیقی نسبت به خودتان در او به وجود بیاورید.

کمال گرایی یک ویژگی فردی است که بعضی افراد به آن دچار هستند، برخی دقیقا در نقطه مقابل آن قرار دارند و اکثر افراد در حد وسط. کامل گراها بهترین حالت از هر چیزی را می خواهند. اگر در ارتباط با یک پسر کامل گرا هستید باید خودتان را ارتقا دهید و به بهترین ورژن از خودتان تبدیل شوید.

هیجان و طنز در رابطه عاطفی عاملی برای نزدیک تر شدن و صمیمی تر شدن دو زوج دارد. باید از گرایش ارتباط به روز مرگی جلو گیری کنید، برای داشتن رابطه سالم تر و عمیق تر باید راه خود را باز کنید و طنز مخصوص بین خودتان را شکل دهید. شوخی ها و کار های هیجام انگیز خود را در رابطه داشته باشید.

3. لحظات متعلق به خودتان را بسازید.

برای عاشق کردن یک پسر باید لحظه های خاص خودتان را داشته باشید چیزی که فقط با شما تجربه کرده باشد. طبق مطالعات و تحقیقات گسترده ای که در این زمینه صورت گرفته شده مشخص شد، زوج هایی که لحاظات و اتفاق های خاص را با یکدیگر رقم زده باشند، پیوند نزدیک تری بین آن ها به وجود می آید. چند مثال ساده؛

باهم کار های خوب انجام دهید؛ به انسان های نیاز مند کمک کنید، یا به حیواتات بی پناه غذا بدهید. به دوستان یکدیگر کمک کنید و گره ای از مشکلات آنها باز کنید.

کار های هیجان انگیز را تجربه کنید؛ شهره بازی برید، مسابقه دو بذارید، تصمیم های لحظه ای بگیرید، مثل بیرون رفتن در زیر باران.

با هم شیطنت کنید؛ در فصل تابستان آب بازی کنید، سر به سر دوستان مشترک بذارید.

زبان خودتان را بسازید؛ کلمات و اصطلاحاتی را انتخاب کنید و به آنها معنی های مورد نظر خود را بدهید، این کار باعث می شود زبان بخصوص خود را داشته باشید تا در جایی که هیچ کس نمی داند منظور عشقتان چیست شما متوجه شوید.

دیوار ها را خراب کنید؛ احساس راحتی دو دوست پسر و دوست دختر کنار هم یک ویژگی بسیار منحصر به فرد است. این احساس راحتی را به رابطه خود اضافه کنید، مثلا انقدر عادی و راحت باشید که همیشه آراسته بودن و در بهترین وضعیت بودن قانون رابطه شما نباشد تا شبیه دو دوست صمیمی شوید.

4. معیار های پسری که دوستش دارید چیست؟

معیار های ناخودآگاه جزء دوم ایجاد احساس عشق هستند (جزء اول نیاز های ناخودآگاه) نحوه شکل گیری و دسته بندی معیار های هر انسان دقیقا همانند نیاز های ناخودآگاه است.

معیار های جمعی

معیار های ظاهری، مادی، اخلاقی، فرهنگی، جایگاه اجتماعی، روابط جنسی و ….

توضیح”

هر پسر و هر دختر برای انتخاب شریک عاطفی مناسب و برای ازدواج معیار های خود را در نظر می گیرند، اگر رابطه عاطفی شما و پسری که دوستش دارید برایتان دارای ارزش خاصی است سعی کنید خودتان را مطابق معیار ها او ارتقاء دهید و تبدیل به بهترین ورژن از خودتان شوید تا در متقاعد سازی عشقتان برای ازدواج موفق عمل کنید.

معیار های فردی

واکنش در شرایط دشوار، اعتماد به نفس، هوش، اقتدار، حرف شنوی، استقلال، غرور و….

توضیح”

واکنشی که ما در هنگام بروز مشکلات از خود نشان می دهیم قضاوت شریک عاطفیمان را به همراه دارد. آیا می خواهید اجازه دهید بخاطر فوران احساسات که در شما اتفاق افتاده عشقتان قضاوتی غلط راجع به شما در ذهن پرورش دهد؟

اعتماد به نفس همواره در جای جای یک رابطه عاطفی تاثیر دارد و به شکل های گوناگون اهمیت آن را میتوانیم لمس کنیم. گاهی برای یک شخص بسیار با اهمیت است که فردی که در کنار او راه می رود انسانی با اعتماد بنفس است یا یک فرد ضعیف!

هوش می تواند یکی دیگر از ویژگی های مورد اهمیت مردان و پسران در هر سنی باشد، دختران باهوش از دیدگاه همه جذاب هستند، بنابر این اگر درست جایی که از شما انتظار می رود چیزی از موضوع ندانید، اطلاعات کاملی ارائه کنید باعث حیرت و کنجکاوی طرف مقابل خود خواهید شد.

حرف شنویی و تابعیت نه به معنی برده بودن به این معنا که در برخی مواقع اجازه دهید پسر که دوستش دارید در بعضی موارد حرف آخر را بزند، تا احساس مردانگی را کماکان داشته باشد. استقلال شاید با دو مورد قبلی در تناقض باشد، اما تمام مردان جذب زن هایی می شوند که استقلال زیادی داشته باشند مثلا برای زندگی خود تصمیم بگیرند شغل و برنامه داشته باشند.

یک دختر مغرور دختری است که همه مردان را به خود جذب می کند اما اگر یک دختر خودشیفته باشید همیشه تنها خواهید ماند، باید با غرور زنانه رفتار کنید و غرورتان را فقط در کنار عشقتان کنار بگذارید و عشقتان نیز باید این مسئله را بداند که اگر در مقابل او غرور ندارید بخاطر احساس تان است.

خط قرمز داشته باشید.

نداشتن خط قرمز در رابطه مانند نداشتن اختیار است. وقتی شما هیچ خط قرمزی مشخص نکنید یعنی طرف مقابل می تواند هر کاری را انجام دهد و با هیچ تنبیهی روبرو نشود. این کار باعث می شود شما فردی دست یافتنی بنظر برسید و افراد دست یافتنی جذابیت چندانی ندارند.

چیکار کنم عشقم وابستم بشه

چگونه با دوست پسرم اشتی کنم ? دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال چگونه با دوست پسرم اشتی کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام می دید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ می دهد و به ندرت پیام ها را جواب می دهد کارهایش راتوضیح نمی دهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار می تواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…

این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمی کند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد به نفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چگونه فردی را عاشق خود کنیم

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه
چیکار کنم عشقم عاشقم بشه

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس می توانید دقیقا از راهی برای چیکار کنم عشقم عاشقم بشه استفاده کنید.

دلایل عاشق شدن انسان ها

سالها تحقیق بر روی زمین محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدا می کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن. حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی. با توجه به این نکات شما می تونید هر شخصی را شیفته خود کنید.

من عاشق دختری شدم که خودش خبر نداره من عاشق پسری شدم که خودش خبر نداره

چی کار کنم عاشقم بشه
چی کار کنم عاشقم بشه

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا میکند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود(یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر میگیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم، (چگونه با دوست پسرم اشتی کنم بهتر است) می باشد دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

بازگشت به رابطه از دست رفته در 5 مرحله

برگرداندن عشق از دست رفته توی شش حرکت علمی انجام پذیره.

1.مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره که از شما وجود دارد تخریب شود وبه عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

2.مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

3.مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و با بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

4.مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه 6 درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

5.مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق اثر تیم سربرگ تازه  با زبان ساده بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید،؛؛

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *