فال احساس طرف مقابل به صورت علمی

اما آیا به جز فال احساس طرف مقابل که پاسخ های غیر واقعی دارد فال دیگری وجود دارد که بتوان آن را از لحاظ علمی توجیه کرد؟  پاسخ مثبت است.

جالب است بدانید همه تست های شخصیت تکامل یافته همان فال هایی هستند که اجداد ما هزاران سال پیش از طریق کارت های مخصوصی انجام می دادند. یکی از معروف ترین این فال ها، فال تاروت بود که حتی کارل گوستاو یونگ نیز در مورد آن سخن گفته است.

البته در این مقاله نمی خواهیم در مورد نظریات یونگ و فال تاروت سخن بگوییم بلکه می خواهیم می خواهیم فالی را به شما آموزش بدهیم که به صورت علمی به شما در مورد احساس طرف مقابل اطلاعاتی ارائه دهد.

زیرا فقط با تشخیص احساس طرف مقابل است که می توان مطمئن شد می توانیم با شخصی که دوستش داریم رابطه عاشقانه ای داشته باشیم یا خیر یا پیشرفت در رابطه سبب شکست عشقی خواهد شد.

افراد برای چه بدنبال گرفتن فال احساس هستند ؟

شاید تاکنون برایتان پیش آمده باشد که به کسی علاقه مند شده اید و روز و شب به او فکر می کنید.

نمی دانید که آیا او هم به شما علاقه دارد یا نه؟ آیا انتهای ارتباط شما وصال است یا فراق و جدایی؟

به هرحال انقدر مستاصل و نگران می شوید که سری به گوگل می زنید تا شاید او بتواند دوای درد شما را پیدا کند. صفحاتی برای شما باز می شوند که به شما تضمین می دهند که می توانند آینده رابطه شما را پیش بینی کنند و بگویند که آیا عشقتان به شما علاقه مند است یا خیر.

ذهن انسان یکی از پیچیده ترین چیزهایی است که در دنیا وجود دارد. روانشناسان باید سال‌ها تحصیل و تحقیق کنند تا بتواند آماده کار با ذهن و روح انسان ها شوند. حال برای درک اگر می خواهید از عشق طرف مقابل تان نسبت به خود آگاه شوید پیشنهاد می کنیم روش های شناخت عشق واقعی و درست را در ادامه همین مطلب در سربرگ تازه مطالعه فرمایید.

چشم‌ها

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می‌روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است.  نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می‌کند اما اگر زمانی که با یکدیگر هستید چشمان او به اطراف می‌چرخد؛ این حالت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او در انتخاب خود مردد است.
مرد‌ها مغزی تصویری و کاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی که یک مرد نامزدش را می‌بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند.

مردمک چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود که حس خیس بودن یا اشک‌آلود بودن به او دست می‌دهد.

زبان بدن افراد عاشق

افراد عاشق همان‌طور که گفتیم دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندامشان برعهده دارد، در نتیجه بدنشان دچار تغییر و تحول خواهد شد.

بسیاری از نشانه‌ها از طریق زبان بدن در عاشق وجود دارد که می‌توانیم از روی آن‌ها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر.

برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.

خندیدن به تمام حرف‌هایتان

یکی از تکنیک های جذب عشق این است که وقتی کسی شما را دوست داشته باشد، فکر می‌کند که بامزه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین آدم روی کره زمین هستید حتی اگر اصلاً بامزه نباشید.

بنابراین اگر نمی‌دانید که آیا شما را دوست دارد یا نه، کافی است یک جوک بی‌مزه برایش تعریف کنید و ببینید که چطور واکنش نشان می‌دهد.

زمانی که دیگری را دوست داریم، نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا او احساس مهم بودن، مورد قبول بودن و دوست داشته شدن بکند. آنقدر در این کار زیاده‌روی می‌کنیم که از خودمان یک احمق می‌سازیم، مثلاً در جایی که نباید بخندیم، الکی می‌خندیم تا به این ترتیب عشق‌مان را بالاتر برده باشیم.

 سعی کردن برای ایستادن کنار شما

مهم نیست که اتاق مملو از جمعیت باشد یا شما دو نفر در کافی‌شاپ تنها باشید، در هر حال او سعی می‌کند که کنار شما بایستد یا بنشیند.

تمایل او برای نزدیک شدن به شما گاهی کاملاً واضح می‌شود، به خصوص اگر او دیگری را هل بدهد یا به سرعت کنار بزند تا بتواند صندلی کنار شما را اشغال کند.

خجالت یا اضطراب

اگر وقتی با شما حرف می‌زند، خجالتی یا معذب به نظر می‌رسد، ممکن است به شما علاقه داشته باشد. البته همیشه این‌طور نیست، اما اگر کسی همیشه در حضور شما خجالتی می‌شود، یعنی این که شما او را به روش خوشایندی مضطرب و عصبی می‌کنید.

او نهایت سعی‌اش را می‌کند تا در حضورتان مرتکب اشتباهی نشود یا این که نمی‌داند چه بگوید تا گفتگو را گرم‌تر کند.

به عبارت دیگر میل زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن شما و باقی گذاشتن یک تاثیر خوشایند پایدار باعث اضطراب و خجالتش می‌شود.

چت کردن مداوم در شبکه‌های اجتماعی

زمانی که در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم، در واقع وقت آزاد ما است، بنابراین می‌توانیم عملاً هر کاری که دوست داشته باشیم در این زمان انجام بدهیم.

پس اگر او وقت آزادش را برای پاسخ دادن به شما و چت کردن با شما می‌گذارد، این کار نشانه‌ی آن است که می‌خواهد با شما وقت بگذراند.

درهر حال باید به این نکته دقت کنید که آیا جواب‌های یک کلمه‌ای به شما می‌دهد یا برای پاسخ دادن به شما وقت می‌گذارد.

شاید هم با جواب دادن به شما فقط می‌خواهد مودب باشد. اما اگر جواب‌هایش متفکرانه و جدی است، می‌توانید به دوست داشتن او امیدوار شوید.

شخصیت

در فال احساس طرف مقابل مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند.

با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند.

این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم‌ها می‌دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آن‌ها مشورت می‌کنند.

البته افرادی با خصلت و  تیپ شخصیتی برون گرا نمی توانند خیلی خوب برای جذب عشق عمل کنند.

بازو‌ها

زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازو‌هایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید.

دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.

شانه‌ها

زمانی‌که مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌هایشان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود.

این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *