تست عشق واقعی طرف مقابل

تست عشق واقعی طرف مقابل


تست عشق واقعی طرف مقابل

تست عشق واقعی طرف مقابل را در بسیاری از سایتها میتوانید ببینید. اما در تست عشق واقعی طرف مقابل در سربرگ تازه بر اساس معیار های واقعی و روانشناسی این تست را برای شما فراهم آورده است.

برای شرکت در تست عشق واقعی طرف مقابل تا پایان مقاله تست عشق واقعی سربرگ تازه همراه ما باشید. تا نشانه های عاشق شدن طرف مقابل، نشانه های عشق واقعی و راههای داشتن عشقی پایدار را برایتان توضیح دهیم.

نشانه های عاشق شدن طرف مقابل

یکی از مهمترین نشانه های عاشق شدن طرف مقابل توجه او به شماست. اگر به حرفهایتان گوش میدهد پس او عاشق شماست. اگر همیشه برای کمک کردن در زمینه های مختلف به شما آماده است پس میتوانید مطمئن باشید که او عاشق شماست.

برای اینکه درصد عاشقی طرف مقابل را بدانید در تست ما شرکت کنید. در غیر این صورت برای خواندن توضیحات تکمیلی درباره ی تست واقعی عشق طرف مقابل با مقاله ما درباره ی تست عشق همراه باشید.

0%

آیا وقتی حرف میزنید او نیز به حرفهایتان گوش میدهد و به شما توجه میکند؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا دست و دلباز است؟ برای خواسته هایتان اهمیت قائل میشود؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا در هر شرایطی برای او اولویت دارید؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

اگر درباره ی ازدواج و یا ملاقات خانواده هایتان صحبت کنید واکنشش چگونه است؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا اگر مدتی شما را نبیند، دلش برای شما تنگ میشود؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا در شرایط سخت برای کمک کردن به شما میشتابد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا درباره ی آینده با شما صحبت میکند یا شما را در آینده اش تصور میکند.

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا درباره ی ظاهرتان نظر میدهد و از شما تعریف میکند؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا او میخواد بخشی از زندگی شما باشد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا اخلاقهای بدتان را تحمل میکند؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

حرفهای عاشقانه میزند؟ یا حداقل با کارهایش علاقه اش را به شما نشان میدهد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

آیا در رابطه تان یک پایداری نسبی و روتین در طولانی مدت بوجود آمده است؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

حس قلبی شما نسبت به احساس او چیست؟ واقع گرا باشید. فکر میکنید او شما را دوست دارد؟

پاسخ نزدیکتر به واقعیت را انتخاب کنید.

تست عشق طرف مقابل
تبریک طرف مقابل عاشق شماست

تست عشق واقعی طرف مقابل

میتوانید به رابطه تان افتخار کنید در شرایطی که عشق واقعی را به این راحتی نمیتوان پیدا کرد، شما توانسته اید یک نفر را واقعا عاشق خود کنید.برای داشتن زندگی بهتر درباره ی مهارت های دلبری کردن بیشتر بخوانید.
شرایط نامناسبی در رابطه تان وجود دارد! نمیتوان به عاشق بودن طرف مقابل اعتماد کرد.

تست عشق واقعی طرف مقابل

وجود عشق دررابطه شما اثبات شده نیست اما با قاطعیت نیز نمیتوان گفت که او شما را دوست ندارد. در شرایط نامناسبی قرار دارید. برای بهبود رابطه تان مراجعه به مشاور پیشنهاد میشود.
شما در یک رابطه یکطرفه قرار دارید. خودتان را گول نزنید.

تست عشق واقعی طرف مقابل

بهتر است برای این دوست داشتن یکطرفه خود کاری بکنید. مشخصا هیچ احساس علاقه ای در طرف مقابل نسبت به شما وجود ندارد. پس این احساس آزار دهنده ر تمام کنید. ضمنا احتمال خیانت در رابطه شما و عشقتان زیاد است.

اگر به حرفهایتان گوش میدهد او عاشق شماست

هیچکس نمیتواند وقتش را برای گوش دادن به حرفهای دیگری بدون داشتن علاقه به وی بگذراند. حتی اگر به صدایتان گوش دهد نمیتواند حرف هایتان را متوجه شود. چرا که ذهنش درگیر چیزی که مورد علاقه اش است خواهد بود.

پس اگر مردی را در اطراف خود دارید که به حرف هایتان گوش میدهد و حرف هایتان را با جون و دل میشنود بدانید که او عاشق شماست. هیچ مردی بدون علاقه به موضوعی به آن گوش نمیدهند. به خصوص حرف های خانم ها که از نظر آنها بی سر و ته و مسخره است.

راستی عاشق کردن پسر ها در فضای مجازی شگرد های خاص خودش رو داره. که اگه بخوایم اینجا توضیح بدیم، از بحث میزان عشق و نشانه های عاشق شدن خارج میشیم. پس بهتره در ضورت نیاز به لینک زیر مراجعه کنید.

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

تست عشق واقعی طرف مقابل
تست عشق واقعی طرف مقابل

همیشه برای کمک کردن به شما آماده است

حتی اگر کسی از روی ادب و برای احترام گذاشتن به شما و شخصیتتان سعی کند به حرفهایتان گوش کند، بازهم اگر او عاشق شما نباشد و یا به فکر جذب طرف مقابل به سمت خود نباشد، هرگز برای کمک کردن به شما داوطلب نمیشود.

پس اگر طرف مقابل برای رفع ناراحتی شما یا مشکل شما تلاش میکند و به آن اهمیت میدهد بدانید که او نیز در ناخودآگاهش به شما فکر میکند. و اگر با طرف مقابل در رابطه عاشقانه ای هستید، او عاشق شده است.

البته عاشق شدن نشانه های دیگری نیز دارد که با استفاده از تست عشق واقعی طرف مقابل  میتوانید متوجه آنها شوید. اما فراموش نکنید که هرگز قبل از اطمینان از عاشق شدن طرف مقابل، به او دل نبندید.

نشانه های عشق واقعی

برای اینکه بفهمیم دوست پسرمان عاشقمان است یا خیر و تست عشق واقعی طرف مقابل را انجام دهیم باید ببینیم آیا او مایل به ملاقات خانواده من هست یا خیر؟ آیا درباره ی خانواده اش با شما حرف میزند؟ خانواده موضوع بسیار مهمی است که از نشانه های عشق واقعی میتواند باشد.

یکی دیگر از نشانه های عشق واقعی امید به آینده و صحبت کردن درباره ی آینده با شماست.اگر دوست پسر یا عشق واقعی تان شما را برای ادامه زندگی اش مناسب ببیند با شما درباره ی آن صحبت میکند. به علاوه از صبر کردن برای آینده ناراحت نمیشود. در ادامه درباره ی این موضوع مفصلا صحبت خواهیم کرد.

آیا مایل به ملاقات خانواده من است؟

برای اینکه مطمئن شوید او نیز به اندازه شما عاشق است به او پیشنهاد دهید که با یکی از دوستان صمیمی یا خانواده تان مثل خواهر یا برادرتان یا حتی پدر و مادرتان آشنا شود!

برای این آزمایش لازم نیست حتما او را در یک قرار ملاقات با پدرتان آشنا کنید. همین که واکنش او را به این پیشنهاد ببینید کافی است. ببینید آیا شما را آنقدر جدی میگیرد که بخواهد با نزدیکان شما در ارتباط باشد یا خیر!

به علاوه درباره ی ملاقات شما با خانواده یا دوستان او نیز صحبت کنید. تا چه اندازه شما را به دوستان نزدیک یا خانواده اش معرفی کرده است. و مهمتر از آن رفتارش در مقابل دوستان یا خانواده اش با شما چگونه است؟

هیچ یک از این حرف ها به معنی مجبور کردن طرف مقابل برای ازدواج، ملاقات با خانواده و یا خواستگاری نیست. تمامی این آزمایش ها فقط برای تست عشق واقعی طرف مقابل است.

درباره ی آینده با شما صحبت میکند

بیایید خودمان را گول نزنیم.اگر مدت طولانی است که در رابطه با طرف مقابل هستید و هنوز درباره ی آینده و جایی که خودتان را در آینده میبینید صحبت نکرده اید، رابطه شما چندان هم جدی نیست.

اگر کسی واقعا شما را دوست داشته باشد، مطمئن باشید درباره ی برنامه های آینده اش، آرزوهایش و اهدافش با شما صحبت میکند. حتی اگر این تصورات با شما و یا با تصور ازدواج نباشد. بازهم اگر او درباره رویاهای آینده اش با شما صحبت میکند یعنی شما در آن نقش دارید.

در یک عشق واقعی طرف مقابل درباره ی آینده با شما صحبت میکند و برای رسیدن به آن عجله ای ندارد. میتواند صبر کند تا شما نیز آمادگی این تغییرات، رسیدن به اهداف و عشق ورزی را داشته باشید.

تست عشق واقعی طرف مقابل
تست عشق واقعی طرف مقابل

تست واقعی عشق طرف مقابل

اگر واقعا میخواهید درباره ی عشق واقعی طرف مقابل بدانید، به نشانه های زیر در زن یا مرد مورد علاقه تان بگردید:

  • درباره ی پوشیدن یا خریدن لباس از شما نظر میخواهد.
  • دوست دارد کارهای روزانه اش را با شما انجام دهد.
  • سفر های دوتایی، تفریحات و خوش گذراندن را برایتان برنامه ریزی میکند.
  • تاریخ های مهم رابطه تان را فراموش نمیکند.
  • برای خوشحال کردن شما هر کاری میکند.

نشانه هایی که گفته شد را شاید نتوان در مردان مغرور یا زنان مغرور دید. چرا که گاهی غرور باعث پنهان شدن علاقه شان به طرف مقابل میشود. پس در ادمه درباره ی اینک چطور عشق واقعی در زنان و مردان مغرور پیدا کرد.

تست عشق واقعی مردان مغرور

مردان مغرور را به سختی میتوان عاشق کرد. اما بعد از عاشق کردن مردان مغرور میتوان به راحتی نشانه های عشق واقعی را رد آنها دید. یکی از نشانه های عشق واقعی در مردان مغرور تلاش بیشتر برای خوشحال کردن شماست.

در ضمیر ناخودآگاه مردان مغرور نشان دادن علاقه، خرید کردن، کادو دادن یا گفتن دوستت دارم به عنوان حرف های بی معنی تعریف شده اند. پس در مردان مغرور به جای اینکه صدای دوستت دارم را از کلماتش بشنوید از کارهایش میشنوید.

یکی از تجارب جالب در این زمینه مراجعه کننده ای بود که میگفت همسرم هرگز به من نمیگفت دوستت دارم و از این موضوع ناراحت بودم. تا اینکه یک روز به او گفتم آیا میدانی مردانی که زنانشان را خیلی دوست دارند، مدام پیشانی زنشان را میبوسند؟ میگفت همسرم  از آن به بعد مدام پیشانی مرا میبویسید .

پس میبینید که نشانه های عاشق شدن مردان مغرور ر در کلام آنها یا انجام کار های عاشقانه نمیتوان دید. این را نیز بدانید که برای عاشق کردن مردان مغرور باید برای آنها درست نیافتنی بود! در مقالات سربرگ تازه درباره ی چگونه برای مردان دست نیافتنی باشیم بخوانید

نشانه های عاشق شدن زنان مغرور

زنان با توجه به فطرت و ذات حساسی که دارند، دوست دارند برای بدست آوردنشان تلاش کنند. این ویژگی در همه خانم ها وجود دارد. اما در خانم های مغرور بیشتر از دیگر خانم ها این نیاز وجود دارد.

چرا که آنها فکر میکنند خودشان نباید هرگز برای بدست آوردن مردان یا عشقشان تلاش کنند. پس اگر عاشق یک زن مغرور شده اید باید قبول کنید که او نیاز دارد بیشتر به سمت او بروید. هرچند او ممکن است بیشتر از شما عاشق باشد.

زنان مغرور برای اینکه به خودشان ثابت کنند که برای به دست آوردن عشقشان منت کسی را نکشیده اند بلکه دیگران به او اصرار کرده اند، ممکن است شما را اذیت کنند. بیش از دیگران به شما تیکه بیاندازند یا شما را ضایع کنند.

پس اگر دیدید زن مغروری بیشتر از دیگران با شما بد رفتاری میکند، بدانید که او نیز برای بدست آوردن شما تلاش میکند. اما به سبک خودش!حتما تابحال این شعر معروف را شنیده اید که میگوید

اگر با من نبودش هیچ میلی، چرا جام مرا بشکست لیلی!

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛ 

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *