آیا مردان عاشق میشوند

آیا مردان عاشق میشوند


آیا مردان عاشق میشوند

آیا مردان عاشق میشوند ؟ قلب مردان نیز مانند زنان است؟ راه های عاشق کردن مردان چیست؟ عاشق شدن مردان چگونه است؟ این سوال ها را معمولا خانم ها میپرسند.

علت این سوال نداشتن شناخت نسبت به روان مردهاست. یک ضرب المثل قدیمی میگوید : مردها سرتا پا یه کرباس اند! این ضرب المثل کاملا درست است.

چرا که همه مردان از نظر رونشناختی برای عاشق شدن، برای انجام کاری و برای برقرار کردن رابطه و ماندن در آن وابسته به زنان هستند. و زن ها هم با داشتن اندکی اطلاعات درباره ی ویژگی های روانشناسی مردان میتوانند مردان را در کنار خود داشته باشند.

پاسخ تیم روانشناسی سربرگ تازه به سوال آیا مردان عاشق میشوند بله است. اما به شرط آنکه راههای عاشق کردن مردان را بلد باشید.

آیا مردان عاشق میشوند
آیا مردان عاشق میشوند

قلب مردان مانند زنان عاشق میشود؟

خیر! ذات، ساختار و احساسات زن و مرد از همه نظر با هم متفاوت است. هرچند در ارزش انسانی و شان زندگی یکسانند. اما هرگز نمیتوان احساسات خانم ها و آقایات را با هم یکی دانست.

هرچند برخی مردها احساساتی ترند و بعضی خشن ترند اما این احساسات نیز از پایه با زنان متفاوت است. زنان برای عاشق شدن ساخته شده اند. پر از عطوفت و مهربانی.(اگر به دنبال برگرداندن مرد به رابطه پس از یک شکست عشقی هستید کلیک کنید.)

به طور کل احساسات مردان هرگز به احساسات زنان شبیه نیست. مردان علایق خود را معمولا با بیان احساسات نشان نمیدهند. آنها یادگرفته اند برای رسیدن به آنچه که میخواهند باید تلاش کنند. پس هنگامی که عاشق میشوند بیشتر تلاش میکنند.

اگر میبینید که مردی چه در زندگی زناشویی و چه در دوستی، برای آسایش، آرامش و خوشحالی شما تلاش میکند مطمئن باشید این مرد عاشق شماست. حال آشکار کردن این احساسات از درون او هنر شماست که با دانستن راه های دلبری کردن آنرا فعال کنید!

مردان احساساتی

برای عاشق کردن مردان احسساتی، القای احساس عمیق دوست داشتن به انها بسیار مهم است. به طور کل مردان بسیار تحت تاثیر زنان هستند. و زن قلب بوجود آمدن یک رابطه است.

آیا مردان عاشق میشوند؟ بله اگر شما عاشق آنها باشید. اگر احساسات عمیقی در میان شما و او وجود داشته باشد، این حس در میان شما اعتماد، احترام و قدرت دوست داشتن را بوجود می آورد.

پس برای آنکه مردان احساساتی را عاشق خود کنید اولا از عاشق بودن خودتان اطمینان حاصل کنید. ثانیا احساسات زنانه را در کنار مرد مورد علاقه تان نشان دهید.

احساسات زنانه

احساسات زنانه عبارتند از مهربانی، گذشت، ادب، دل رحمی و البته زیبایی و آراستگی. تمامی اینها را ممکن است هر زنی کمتر یا بیشتر در خودش پیدا کند. پس سعی کنید احساسات زنانه تان را تقویت کنید

برخلاف باور های غلط امروزه، هیچ مردی به سمت زنان با ظاهر یا رفتار های مردانه جذب نمیشود. بلکه این احساسات لطیف است که مردان را جذب میکند. چرا که هر جنس در نیمه گمشده خود به دنبال آن چیزی است که در وجودش پیدا نمیکند.

مثلا هیچ زنی نیست که از مردانی با رفتار زنانه خوشش بیاید. پس این حقیقت درباره ی مردان نیز صدق میکند. در نظر داشته باشید، زن بودن و احساسات زنانه برای جذب مردان به معنای وابسته بودن نیست.

یک زن باید بتواند بدون حضور هیچ مردی در زندگی اش خوشحال باشد. زنان دارای ویژگی زایندگی هستند. بدین معنا که برای داشتن ندگی خوب نیاز به کسی ندارند. بلکه به صورت کاملا مستقل میتوانند زندگی کنند.

داشتن ویژگی های زنانه به معنی عطوفت است. بالعکس نیازمند بودن شاید در ابتدا جذاب باشد، اما در نهایت شما را به یک اسباب بازی تبدیل میکند. مردان به دنبال همراهی برای زندگیشان میگردند نه به دنبال کودکی برای نگه داری.

ظاهر آراسته و زیبا را فراموش نکنید. هرچند آنچه در نهایت موجب دوام رابطه شما و پسر مورد علاقه تان میشود شخصیت شماست. اما یکی از راههای جذب پسر مورد علاقه شما ظاهر شماست.

لزومی ندارد شبیه به مدل های تلویزیونی یا بازیگر ها باشید. آراسته بودن، راحت بودنتان در لباسی که میپوشید و متناسب بودن لباستان با مقصدتان شما را جذاب میکند.(چطور جذاب باشیم؟)

آیا مردان عاشق میشوند
آیا مردان عاشق میشوند

راه های عاشق کردن مردان چیست

پس از آنکه اقدامات اولیه برای عاشق کردن مردان را انجام دادید، انجام و کار برای در دست داشتن همیشگی مرد مورد علاقه تان ضروری است. اول آنکه یک قدم به عقب برگردید. و ثانیا برای وابسته شدن عجله نکنید.

یک قدم به عقب برگردید

پس از آنکه با استفاده از تکنیک های صحیح رابطه برای عاشق کردن پسر مورد علاقه تان استفاده کردید، لازم است مدتی به او زمان دهید. مردان اصولا به دلیل نشغله های کاری و دغدغه های بیشتری که دارند زمان بیشتری برای تمرکز روی مسائل احساسی نیاز دارند.

ذهن مردان برخلاف زنها تک بعدی است. هرچند جواب سوال آیا مردان عاشق میشوند بله است اما مثبت شدن جواب این سوال برای هرمردی نیاز به زمان دارد.

اگر با دیدن نشانه های عاشق شدن مردان، یک قدم به عقب بروید، خواهید دید که پس از مدتی مرد مورد علاقه تان خودش به دنبال علت کمرنگ شدنتان در روزهای اخیر میگردد.

این پیگیری او درباره ی نبودنتان میتواند نوید بخش عاشق شدن مرد مورد علاقه تان باشد. پس مدام به او نچسبید. مردان برای درک مسائل پیرامونشان و تصمیم گیری درست نیاز به زمان دارند.

برای وابسته شدن عجله نکنید

برای وابسته شدن عجله نکنید. اگر واقعا پسر مورد علاقه تان در فال عشق شما باشد، فرصت برای وابسته شدن و عاشقی کردن زیاد دارید. پس عجله نکنید.

زود وابسته نشوید. نسبت به او احساس مالکیت نکنید. وقتی هنوز در مرحله ای هستید که میخواهید مردان را عاشق کنید، کنترل کردن آنها و وابستگی که متعاقبا توقع را به دنبال دارد، موجب دلزدگی میشود.

آیا مردان عاشق میشوند
آیا مردان عاشق میشوند

عاشق شدن مردان چگونه است

مردان ذاتا منطقی اند. به علاوه علاقه زیادی به رهبری دارند. درعین حال زنان با روش های ساده ای میتوانند مردان را عاشق خود کنند. مردان در عین پیچیدگی و خشونت ذاتی بسیار ساده لوح اند.

زنان برعکس مردان با وجود محبت ذاتی و ظاهر مهربانشان دارای احساسات پیجیده تری نسبت به مردان هستند. زنان راحت با یک مگاه عاشق میشوند و در ادامه به آن فکر میکنند.

اما مردها دقیقا برعکس! ابتدا به احساسی که درونشان است فکر میکنند سپس عاشق میشوند. برای آنکه بتوانید زن تاثیر گذاری باشید، لازم است برای مردان استانداردها و قوانینی را تعیین کنید.

پس از وضع قوانین میان خودتان به صورت مستقیم(صحبت درباره ی آن) و یا غیر مستقیم(منع رفتاری)، اجازه دهید او رهبری کند. به او این باور را بدهید که او رهبر است. هرچند در حقیقت اینطور نیست!

قوانینی را تعریف کنید

کسانی که برای زندگیشان قوانینی دارند و به هیچکس حتی مرد مورد علاقه شان اجازه نمیدهند این قوانین را زیر پا بگذارد، بسیار جذاب اند. این حقیقت درباره ی مردان کاملا درست است.

اگر از آن دسته زنانی هستید که برایتان مهم نیست چه مقدار به دیگران اجازه دخالت در زندگی شخصیتان  را میدهید. یا اینکه به هر پسری اجازه وارد شدن به حریم شخصیتان را میدهید. و هیچ قید و شرطی برای آن قائل نیستید، منتظر پیدا کردن عشق حقیقی نباشید.

مردان با دیدن چنین خانمهایی، اولین چیزی که به دنبال آن میروند، سوء استفاده است. برعکس اگر برای هرکس خط قرمزی را در نظر بگیرید و اجازه ندهید آنرا زیر پا بگذارد، درواقع به دیگران این حس را القا میکنید که:” من بازیچه نیستم و شما طبق شرایط خاصی میتوانید وارد زندگی من شوید.”

امیدواریم با نکاتی که درباره ی قوانین، وابسته نشدن، راه های عاشق کردن و کنترل احساسات گفتیم، نقش مثبتی را در پاسخ به سوال آیا مردان عاشق میشوند ایفا کرده باشیم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *