جذب مردان از راه دور

جذب مردان از راه دور


جذب مردان از راه دور

جذب مردان از راه دور به درد کسانی میخورد که میخواهند بدون زیر پا گذاشتن غرورشان مرد مورد علاقه شان راجذب کنند. برای دانستن راه های جذب مردان ، برای آنکه بدانید چطور یک مرد را دیوانه خود کنید و برای یادگرفتن راه های دلبری با سربرگ تازه همراه باشید.

راه های جذب مردان

جذب مردان از راه دور
جذب مردان از راه دور

گاهی زنان خیال میکنند راه های جذب مردان بسیار سخت است. اما کاملا برعکس! برای جذب مردان کافیست بدانید که آنها دنبال چه چیزی هستند. از نظر روانشناسی هر انسانی جذب کسانی میشود که ویژگی های شخصیتی مکمل خودشان را دارند.

پس شما راه جذب پسر مورد علاقه تان را بلدید. برای آنکه بتوانید مردان را جذب کنید لازم است شخصیت او را بشناسید. و سپس آنچه را که میخواهد به او بدهید. باور کنید مردان مانند کودکان هرکه را با آنها بیشتر بازی کند را دوست دارند.

شخصیت مرد مورد علاقه تان را بشناسید

به رفتار هایش دقت کنید. آیا زیاد صحبت میکند؟ خنده هایش بی سر و صداست یا با فراق بال بلند بلند میخندد؟ دیگران راجع به او چه میگویند؟ شوخ طبع است؟ معمولا چه سبک لباسی میپوشد؟

همه اینها به شما کمک میکند شخصیتش را بهتر بشناسید. بدانید که انسانی برون گرا است یا نه. پس آنکه شخصیتش را شناختید، نوبت به رفع نیاز هایش میرسد.

آنچه را که به دنبالش است به او بدهید

هر مردی تصوری از زن مورد علاقه اش دارد. برخی مردان دوست دارند زنشان مانند مدل ها زیبا باشد. برخی دیگر ظاهر برایشان مهم نیست و استقلال و خودساخته بودن شخصیت برایشان مهم است. برخی دیگر زن های مهربان را دوست دارند. پس باید آنچه را که میخواهد به او بدهید.

آنچه را که به دنبالش است به او بدهید اما نه بدان معنی که به قیمت جذب مردان خودتان را هرروز به آدم دیگری تبدیل کنید. منطقی باشید. پیش از آنکه به راه های جذب یک مرد و شخصیت و آنچه که میخواهد فکر کنید، به شرایط خودتان و او نگاه کنید.

قرار نیست برای جذب مردان شما آدم دیگری شوید. پس پیش از آنکه یک پسر غریبه را دیوانه خود کرد بدانید که آیا او همان شخصیتی است که به دنبالش هستید؟ یا فقط جاذبه ظاهری فکر شما را مشغول کرده است.

چطور یک مرد را دیوانه خود کنیم

جذب مردان از راه دور
جذب مردان از راه دور

اگر میخواهید بدانید “چطور یک مرد را دیوانه خود کنیم” باید به خودتان رجوع کنید. برای جذب مردان حتی پس از جدایی عاطفی لازم است شخصیت خودتان را بهتر کنید.

بری آنکه دیگران را شیفته خود کنیم لازم است راه های دلبری کردن برای مردان را بلد باشیم. حتی برای برگرداندن مردان به رابطه نیز دانستن راه های جذب غیر مستقیم پسران بسیار مهم است.

راه های دلبری کردن برای مردان

دلبری کردن برای مردان بسیار ساده است. کافی است مانند یک زن رفتار کنید. گاهی شیطنت های بچه گانه داشته باشید. قابل اعتماد و راز دار باشید. متعهد و مسولیت پذیر باشید. هوش خود را پنهان نکنید. همه اینها ویژگی هایی است که میتوانیم با آن یک مرد را جذب کنیم.

برگرداندن مرد به رابطه

گاهی خانم ها خیال میکنند برای برگرداندن مرد به رابطه از دست رفته لازم است دائما خود را آسیب پذیر و ناراحت نشان دهند. اما بدانید برای تسخیر قلب یک پسر لازم است شما او را مدیریت کنید.

البته به صورت غیر مستقیم این کار را انجام دهید. مدام اظهار نیاز نکنید. شما به دلسوزی نیاز ندارید. این شمایید که ارزش خودتان را مشخص میکنید. به جای آه و ناله در عوض نشان دهید که بدون او نیز میتوانید.

عصبانی شدن و دل بریدن یک واکنش طبیعی بدن است. که جهت جلوگیری از آسیب به روان در ناخودآگاه شما بوجود می آید. پس با نادیده گرفتن این حس خودتان را اذیت نکنید.

مطمئن باشید اگر حالتان خوب شود و قانون جذب عشق در شما فعال باشد  در جذب مرد مورد علاقه تان موفق خواهید شد. به زودی او را در اطراف خود بدنبال آن انرژی مثبت خواهید یافت.

راه های دلبری از مردان

جذب مردان از راه دور
جذب مردان از راه دور

همانطور که گفته شد یکی از راه های جذب مردان، برگرداندن مردان به رابطه  دلبری از مردان، مثبت اندیشی است. علاوه بر مثبت اندیشی لازم است شما بتوانید برای مرد مورد علاقه تان شنونده خوبی باشید.

مثبت اندیش باشید

مثبت اندیش بودن نه تنها برای عاشق کردن یک مرد بلکه برای شیفته و وابسته کردن دیگران نیز بسیار مهم و حیاتی است. پس برای جذب مردان مثبت اندیشی را فراموش نکنید.

مثبت اندیش بودن یکی از مهمترین نکته ها ر زندگی روزمره هر انسانی است. اگر شما فردی منفی نگر باشید، هرگز ریسک پذیر نخواهید بود. هرگز به دیگران اعتماد نخواهید کرد. و همیشه تنهایید. هرگز پیشرفتی در منفی نگری وجود ندارد.

پس در قدم اول برای کمک به خودتان و پیشرفت در زندگیتان لازم است مثبت اندیش باشید. در مرحله دوم برای جذب پسران باید این ویژگی را در خود گسترش دهید.

کارکرد انرژی مثبت به خصوص برای جذب پسر های خجالتی بسیار موثر است. چرا که این افراد در کنار شما و به علت انرژی مثبتی که شما را احاطه کرده است، به خودشان حس خوبی پیدا میکنند.

یکی از مهمترین مولفه ها برای وابسته کردن دیگران به خود حسی است که افراد در کنار شما به خودشان پیدا میکنند. اگر این حس خوب باشد، آنها مدام برای دریافت مجدد حس خوب به شما جذب میشوند.

اما اگر شما حس بدی را به آنها منتقل کنید. مدام به آنها حس ناکافی بودن بدهید و یا آنها را مسخره کنید، منتظر محبوب بودن نباشید. قطعا دوستانتان یکی یکی از کنار شما میروند. و هرگز نمیتوان با منفی بافی یک پسر را عاشق کرد.

شنونده خوبی باشید

بله درست است که مردان زیاد حرف نمیزنند. اما اگر شما شنونده خوبی برایشان باشید و مثل یک دوست به حرف های آنها بدون قضاوت و سوال پیچ کردن گوش دهید، میتوانید به راحتی باعث جذب مردان و مشغول کردن فکر دیگران از راه دور به سمت خود شوید.

مردان دوست دارند در کنار زن زندگیشان بنشینند و درباره ی احساساتشان صحبت کنند. پس اگر میخواهید مهمترین اصل قانون جذب عشق و ازدواج را اجرا کنید. برای مردتان شنونده خوبی باشید.

به خصوص برای عاشق کردن پسر های مغرور لازم است به آنها بها دهید. غرور آنها را با ارزش بدانید. اگر میخواهید یک پسر را در فضای مجازی جذب خود کنید و امکان اجرای موارد فوق را ندارید مقاله “چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم” را مطالعه کنید.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید،،
۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *