چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم


چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم موضوع مورد بحث ما در این مقاله است، تصمیم داریم راه های غلط برای چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم برسی کنیم و از آنها دوری کنیم و سپس با تکنیک های درست بر اساس روانشناسی عشق به سوال چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم پاسخ مناسب بدهیم.

چگونه یک شخص مغرور را دلباخته خود کنیم

برای اینکه بدانیم چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم باید راجب عشق و شخصیت افراد مغرور بدانیم، افراد مغرور یا همان خودشیفته ها خاص تر از بقیه تیپ های شخصیتی هستند و یک حال ثابت ندارند، باید با سیاست های رفتاری با کسی که دچار خودشیفتگی است آشنا باشید تا بتوانید یک فرد مغرور را عاشق خود کنید.

دلیل عاشق شدن انسان چیست؟

پیش از هر چیز باید بدانید انسان ها نیاز مند ترین موجودات جهان هستند صرفا نه نیاز به آب، غذا و اکسیژن نیاز های انسان کاملا منشاء روانی و ناخودآگاه دارد. ما انسان ها به قدری نیاز مند هستیم که گاهی متعجب می شوم که چگونه خود را اشرف مخلوقات می دانیم! چگونه خود را از همه چیز برتر می دانیم، با وجود تمام این نیازمندی ها انسان در اوج غرور خود به سر می برد که یکی از عوامل منفی در ایجاد شرایط نا به سامان زندگی است.

برای هر چیزی که داریم و یا پشت هر هدفی که برای بدست آوردن آن تلاش می کنیم یک نیاز وجود دارد، یک خلاء و کمبود، ما کار می کنیم که نیاز مادی خود را بطرف کنیم، درس می خوانیم که آینده خود را بهتر کنیم و با شخص بهتری ازدواج کنیم و ما روابط دوستانه برقرار می کنیم که تنها نباشیم. هرچیزی که انسان به آن اهمیت می دهد برای برطرف کردن یکسری نیاز ها است و عشق هم از این موضوع مستثنا نیست، انسان ها وارد یک رابطه می شوند که نیازهای خود را برطرف کنند، ما به دیگران وابسته می شویم چون آنها عاملی هستند برای برطرف شدن نیازهای ناخودآگاه ما.

دلایل وابستگی انسان

ریشه وابستگی انسان به یک فرد نیازهای ناخودآگاه و معیارهای ناخودآگاه او است برای اینکه بدانیم چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم باید بدانیم دلایل وابستگی ناخودآگاه انسان ها چیست؟ تا بتوانیم دلایل وابستگی یک فرد مغرور را نیز متوجه شویم. نیازهای ناخودآگاه و معیارها در هر انسانی وجود دارد و کسی عاری از این نیاز نیست، حتی یک فرد مغرور و خودشیفته. یک نیاز معمولا در دوران کودکی یا نوجوانی شکل می گیرد، البته در تمام طول زندگی انسان ها نیازهای جدیدی نیز پیدا می کنند و یا در نیازهای قدیمی آنها تغییراتی رخ می دهد. اصل نیاز کمبود و خلاء است، پس برای اینکه بدانیم چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم باید دنبال کمبود های فرد مغروری که مورد نظرمان هست باشیم.

نیاز ناخودآگاه چیست؟

نیاز ناخودآگاه روانی و ذهنی است مانند توجه، تشویق و حمایت، شخصی که در دوران کوکی یا نوجوانی خود دچار کمبود یا خلاء خاصی شده است بعد از رشت شخصیت این کمبود تبدیل به نیاز می شود و تمام رفتار و باور های فرد را در بر می گیرد. شخص همیشه بر اساس نیاز خود شرایط و افراد پیرامون خود را می سنجد، برای رفع نیاز های خود وارد یک رابطه می شود و اگر نیازش در رابطه برطرف نشود دلایلی برای ترک رابطه پیدا می کند و اگر روی نقطه ضعف او دست بگذارید به شددت در مقابل شما گارد می گیرد. مثلا شخصی که در زندگی خود تحقیر شده باشد توسط شما تحقیر شود یا حتی بخاطر یک سوء تفاهم چنین احساسی به او دست به دهد در مقابل اقدام به تلافی می کند یا رابطه خود را با شما کم می کند.

نیازهای ناخودآگاه یک فرد مغرور برای عاشق کردن

نیازهای ناخودآگاه یک فرد مغرور برای عاشق کردن
نیازهای ناخودآگاه یک فرد مغرور برای عاشق کردن

خودشیفتگی چیست؟ یک شخصیت خودشیفته ممکن است بر اساس دو دلیل شکل بگیرد، فرد به دلیل کم بینی مدام در حال مقایسه کردن خود و اطرافیان است و این کار را با افرادی که احساس می کند از آنها بر تر است شروع می کند وقتی ناخودآگاه او از این خود بزرگ بینی ارضا شد به سراغ مقایسه خود با افراد برتر می رود. در ناخودآگاه رقابت ها را هم می بازد هم می برد اما در آخر چون خود داور بازی است تمام رقابت های خود را برنده می شود.

شخص خود شیفته یا یک فرد مغرور هر جا که به او توجه زیادی شود و یا  کمتر از انتظارش توجه شود حالت خود شیفتگی خود را بیشتر بروز می دهد، مخصوصا اگر در جمع شخصی وجود داشته باشد که بتواند به او حمله کند برای اثبات برتری خود. افراد خود شیفته و مغرور همیشه دچار اختلال برتری جویی هستند. مدام می خواهند برتری خود را به دیگران ثابت کنند، یک فرد مغرور از رقیب بیزار است

افراد مغرور بیش از هرچیزی نیاز به توجه دارند

یک فرد خودشیفته برای ارضا نیاز خود همیشه به دنبال برتری جویی است، چگونه میتوانیم یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم ؟ برای اینکه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم به سیاست رفتاری خاصی نیاز خواهیم داشت، هم باید به احساس برتری دهیم هم این احساس را از او بگیریم! با افراد خود شیفته و مغرور باید سیاست مندانه وارد میدان شد تا آنها را طلسم و شیفته خود کرد.

برخلاف تصورات جامعه یک شخص مغرور فردی کامل نیست و حتی در مواقعی از هر تیپ شخصیتی دیگر نیاز مند تر است، زیرا یک فرد خود شیفته ماهیت خود را بر اساس توجه دیگران میسازد، اگر این توجه را دریافت کند به دنبال بیشتر کردن آن خواهد بود و هرچه توجه به او زیاد شود احساس برتری بیشتری خواهد کرد، اما اگر این توجه کم شود و محوریت از او خارج شود (برترین و تصمیم گیرنده) نباشد دچار احساس ترس می شود. اگر به او بیش از حد توجه کنید با احساس برتری جوی خود شما را نادیده می گیرد و اگر بی توجهی کنید به او ضربه وارد کرده اید و در مقابل شما گارد خواهد گرفت. برای اینکه بتوانیم یک فرد مغرور را عاشق و شیفته خود کنیم باید از طریق راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران ناخودآگاه فرد مغرور را در جهت اهداف خود برنامه ریزی کنیم.

جذب و عاشق کردن فرد مغرور

 

جذب و عاشق کردن فرد مغرور
جذب و عاشق کردن فرد مغرور

برای اینکه یک احساسات یک فرد مغرور را تحت تاثیر قرار دهیم و او را عاشق خود کنیم باید یک ورژن کامل از خودمان برای او ترسیم کنیم یعنی باید ویژگی ها خود را ارتقا بدهیم. اولین اصل برای عاشق کردن یک شخص مغرور و خودشیفته افزایش اعتماد به نفس است. برای اینکه یک فرد خودشیفته عاشق شما بشود و به سمت شما کشش داشته باشد باید از نظر او فردی با اعتماد به نفس و با امتیازات مناسب باشید. با تکنیک های چگونه دیگران را عاشق خود کنیم بیشتر آشنا شوید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

سیاست برخورد با یک فرد مغرور 

نشانه های عاشق شدن یک مرد مغرور

راه های بازگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب 

تکنیک های NLP عشق

وقتی عشقت بلاکت میکنه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *