عاشق کردن دوست پسر با شیرین زبونی

عاشق کردن دوست پسر با شیرین زبونی


شیرین زبونی برای عاشق کردن دوست پسر

شیرین زبونی برای دوست پسر میتونه در خلق لحظات ماندگار بسیار موثر باشه، لحظه هایی پر از احساس صمیمت و احساس لذت که در معاشرت عاشقانه با کمی شیرین زبونی برای دوست پسر دست یافتنی است.

ممکنه اینطور احساس کنید که چون شیرین زبون نیستید رابطه شما خیلی صمیمی نیست، یا شاید حتی دوست پسرتون بصورت غیر مستقیم یا مستقیما اشاره کرده که به اندازه کافی شیرین زبون نیستید. برای حل این مشکل چند تا نکته ساده را هنگام معاشرت با دوست پسر خود رعایت کنید تا صمیمت بیشتری در رابطه دوستی شکل بگیرد.

ما در تیم سربرگ تازه در تلاش هستیم با کمک تکنیک های روانشناسی کاربردی، مطالب مفیدی در اختیار خوانندگان عزیز قرار بدیم، امیدوارم مطالعه مقاله تکنیک های روانشناسی عاشق کردن دوست پسر به شما کمک بکنه مهارت های جدیدی مثل شیرین زبونی و مهارت ایجاد عشق را با موفقیت بکار بگیرید. همچنن اگر در انتها سوالی داشتید میتوانید آن را با روانشناسان سربرگ تازه درمیان بگذارید.

مهارت شیرین زبونی

تصمیم نداریم در این مقاله جمله هایی کلیشه ای یا حتی جذاب به شما معرفی کنیم که طوطی وار به دوست پسر خود بگوید، بلکه میخواهیم به کمک روانشناسی راه های عاشق کردن پسران را بررسی کنیم. شیرین زبون بودن ویژگی بسیار جذابی است که باعث میشود دیگران به شما علاقه مند شوند ولی لزوما قرار نیست ویژگی جذاب هر دختری میزان شیرین زبانی او باشد، بنابراین به دنبال افزایش مهارت های عاطفی خود باشید.

نتایج و نظرات مراجعین سربرگ تازه

چگونه برای دوست پسر خود شیرین زبونی کنیم

  • خنده رو باشید.
  • از شوخی کردن نترسید.
  • با اعتماد به نفس صحبت کنید.
  • با محبت صداش کنید.
  • وقتی حالش خوب نیست کاری کنید بخنده.
  • برای دوست پسرتون لقب (بامزه یا عاشقانه) انتخاب کنید.
  • وقتی از شرایط ناراضی هست با شوخی یا عاشقانه رفتار کردن فضا را آرام کنید.

اگر لحظاتی که در کنار دوست پسرتان هستید یا به شکل تلفنی با او گفتگو می کنید حرف زیادی برای زدن ندارید، یا اوقات که باهم سپری می کنید خشک و بدون حرارت عاشقانه است با رعایت چند اصول ساده میتوانید این شرایط را تغییر بدید.

برای اینکه بتوانید لحظه های سرشار از لذت را در رابطه با پسران خلق کرده و آنها را وابسته خودتان کنید باید صمیمت رابطه را افزایش دهید تا دوستی لذت بخشی که پر از شیرین زبونی و دلبری باشد را شکل دهید.

قانون های طلایی برای صمیمی شدن با پسر

  1. کاری کنید راجع به علاقه مندی هایش صحبت کند.
  2. به دوست پسر خود اعتماد به نفس بدید.
  3. از دوست پسرتان تعریف و تمجید کنید.
  4. اجازه بدید پیش شما خودش باشه.
  5. برای دردل هایش شنونده خوبی باشید.
  6. خلاء عاطفی یا کمبود هایش را پر کنید.
  7. انتظاراتی خارج از توانش از او نداشته باشید.
  8. نز دیگران با دوست پسر خود محترمانه رفتار کنید.
  9. کاری کنید در کنار شما احساس مسئولیت و مردانگی داشته باشد.
  10. از کلمات دلبری در چت برای دوست پسر استفاده کنید.
عاشق کردن دوست پسر
قانون های طلایی رفتار با دوست پسر

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

در روابط عاشقانه باید ها و نباید های زیادی و جود داره که میتونه در مسیر عاشق کردن طرف مقابل بسیار تاثیر گذار باشه. صمیمی شدن در روابط عاطفی اهمیت بسیاری داره چون باعث دوام ارتباط و ایجاد احساس عشق و وابستگی میشه. اکثر کاربر های خانم سربرگ تازه از روانشناسان تیم میپرسند که چگونه یک پسر را وابسته خود کنیم؟ برای این هدف بهترین تصمیم افزایش مهارت های ارتباطی هست که در ادامه به آنها میپردازیم.

1.دوست پسرتان را بهتر بشناسید

عشق یکی از پیچیده ترین مسائلی است که همه ما با آن روبرو میشویم، همه ما آگاه هستیم که عشق به همان سرعتی که متولد شده میتواند ازبین برود. بهترین راه برای حفظ جریان عشق در رابطه پیدا کردن شناخت حداکثری از طرف مقابل است.

شناخت از طرف مقابل این امکان را می دهد که بفهمیم چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم و لحظه های عاشقانه بهتری با او بسازیم، در بحث ها و تنش ها ساده تر به توافق برسیم، در اختلاف نظر و سلیقه ها سریع تر به تفاوهم برسیم، نیاز های عمیق عشقمان را تشخیص بدیم و به برطرف کردن این نیاز ها کمک کنیم تا عشق عمیق تری شکل بگیرد.

2.قدرت درک خود را بالاببرید

توانایی درک کردن در روابط بین انسان ها خصوصا روابط بین دختر و پسر به ایجاد صمیمت و احساس وابستگی کمک زیادی می کند. همچنین افزایش درک شما نسبت به شرایط دوست پسرتان، خلقیات او، ویژگی های شخصیتی و رفتاری اش، مسائلی که او را خوشحال می کنند یا باعث رنجش او می شوند در ساختن یک رابطه دوستی سالم و عاشقانه تاثیر بسیاری دارد. مثلا با درک بهتر از طرف مقابل بهانه های بهتری برای بیرون رفتن با دوست پسر خود پیدا می کنید.

3.جذاب بنظر برسید

عوامل ظاهری همیشه در جلب توجه مردان اولیت بالایی دارد. سعی کنید در تمام دیدار ها بدرخشید، با یک عطر خوش هوش حواس از سر عشقتان ببرید. حتی میتوانید با نشان دادن لباس های زنانه نظر او و سلیقه اش را بهتر بشناسید تا با کمی تغییر در استایل و پوشش خود بیشتر جلب توجه کنید.

4.دوست پسرتان را تحت فشار نذارید

یکی از اشتباهات رایجی که دختران در رابطه با دوست پسر خود مرتکب میشوند این است که طرف مقابل را در شرایط گوناگون تحت فشار قرار می دهند. مثل اعمال فشار مستقیم یا غیر مستقیم برای ابراز علاقه، توجه بیشتر، دیدار و صحبت بیشتر، انجام یک کار خاص، انجام کار های مخالف میل پس،اقدام سریع برای ازدواج و از این دست موارد.

این گونه مسائل باید به شکل دو طرفه پیش گرفته بشوند و هرگز نباید فشاری و اجباری در رابطه حاکم شود، زیرا این اتفاق باعث ایجاد فاصله عاطفی خواهد شد.

اعتماد به نفس و عزت نفس خود را بالا ببرید

اعتماد به نفس و عزت نفس شما عاملی است که در رفتارتان بیشترین تاثیر را دارد. تقویت این دو عنصر به موفقیت در روابط عاطفی کمک شایانی می کند. با افزایش اعتماد به نفس میتوانید سیاست های زنانه برای جذب دوست پسر خود را بکار بگیرید، مثل ایجاد کشش از طریق ارتباط چشمی و زبان بدن.

اگر دوست پسرتان عشق خود را مستقیما ابراز نمی کنید برای فهمیدن میزان علاقه او نگاهی داشته باشید به علائم دلتنگی در مردان مغرور.

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم

نکاتی مهمی در طول رابطه عاشقانه با پسران اهمیت دارد که در صورت رعایت آنها میتوانید رابطه دوستی خود را به ازدواج بکشانید.

تفریحات مشترک با دوست پسر خود داشته باشید

برای اینکه دوست پسر خود را وابسته کنیم با بهترین تفریحات با دوست پسر تفریحاتی هستند که دوست پسرتان به آنها علاقه بیشتری نشان می دهد. این که شما در تفریحات شاد، هیجان انگیز یا آرامش بخش در کنار دوست پسر خود باشید باعث میشود ضمیر ناخودآگاه دوست پسرتان برای لذت بردن از تفریحات مورد علاقه اش نیاز مند حضور شما باشد.

دست نیافتنی باشید

همیشه جایگاه خود را به عنوان یک دختر حفظ کنید و از مهم ترین سیاست های زنان پیروی کنید. پیش از ازدواج باید زن دست نیافتنی باشید. مثلا تمام توجه و زمان خود را به عشقتان اختصاص ندهید، همه جزئیات خصوصی زندگیتان را بازگو نکنید، با خواسته های جنسی دوست پسر خود موافقت نکنید.

وارد دایره اطرافیانش بشید

برای افزایش صمیمت و وابستگی با پسران یکی از نتیجه بخش ترین اقدامات نزدیک شدن به اطرافیان پسر است. با این کار شما میتوانید ارتباط بیشتری با دوست پسر خود داشته باشید و تبدیل به بخش جدی از زندگی او شوید. در صورت امکان با اعضای خانواده او آشنا بشید یا در جمع دوستان طرف مقابل حضور پیدا کنید.

پشتیبان و حامی دوست پسر خود باشید

در لحظه هایی که نیاز است پشتیبان او باشید، هر وقت در رسیدن به اهداف خود شکست خورد از او حمایت کنید، هر وقت در حال تلاش برای کاری بود او را تشویق کنید، هر زمان نیاز به هم صحبتی داشت گله هایش را گوش بدید و مثل یک دوست صمیمی کنارش باشید.

از نوازش قافل نشوید

بر اساس روانشناسی عشق غرایز جنسی به عنوان بزرگترین عامل ازدواج شناخته میشود و ایجاد صمیمت فیزیکی ساده مانند نزدیک یکدیگر نشستن یا گرفتن دست ها و نوازش باعث ترشع هورمن هایی در مغز شده که میل مرد و زن را نسبت به یکدیگر افزایش میدهد.

خاطره سازی کنید

خاطره ها بخش مهمی از زندگی ما بوده و این خاطره های خوش هستند که هویت و اصالت یک رابطه عاشقانه را نشان میدهند. برای افزایش عشق و وابستگی در پسران باید برای آنها خاطره های فراموش نشدنی کوچک و بزرگ بسازد.

دوست پسر خود را سورپرایز کنید

با کاری کوچیک احساس مهم بودن او بدهید، غافلگیری های کوچک یکی از ساده ترین کارهایی است که هیجان را در رابطه شما افزایش میدهد. میتوانید غذا یا خوراکی مورد علاقه اش را هنگام دیدار به همراه داشته باشید. یا با دستان خودتان یادگاری کوچکی بسازید و به او هدیه دهید.

درباره عاشق کردن پسران بیشتر بدانید:

جذب یک مرد از راه دور

تست عشق طرف مقابل به من

 

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید؛

09129305020

41 دیدگاه

  • من پسری رو دوست دارم
    ویژگی هاش=مغروره .خیلی کم میاد تو جمع .شکست عشقی خورده و هنوز منتظره.
    ویژگی های من=خجالتی.ترسو.یه ویژگیخاصی دارم بعضی وقتا با دیگران خیلی خوبم ولی دفعه بعدی از کیفیتش کاسته میشه .بستگی به روحیم داره تو جمع باشه اگ خوب باشم میگم و میخندم ولی اگه روحیم خوب نباشه انزوا میگیرم و حرف نمیزنم
    خب کلا ما شاید سالی دو بار همیدگیرو بببینم شایدم بیشتر ولی اون سریع از تو جمع میره منظورم با پسرای فامیله
    خب حالا ک شکست خورده نمیدونم آیا وارد رابطه بشم چجوری ؟چجوری واقعا؟چکار کنم؟
    راستی شمارشم دارم

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

      • سلام
        یه پسره عاشقم‌بود باهاش درارتباط بودم ولی من زیادی دوسش نداشتم و بهش کم‌محلی میکردم
        ولی الان عاشقش شدم اون بهم‌کم‌محلی میکنه باید چیکار کنم؟؟

        • سلام دوست عزیز برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه میتونید در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

    • سلام عزیزم . ببین اصلا خودتو چوری نشون نده ک خاطرشو میخوای من الان ۵ سال هست ک با یک نفر هستم وو تامون فوق العاده عاشق همدیگه هستیم ولی حس میکنم چون من زیادی خاکی هستم و خیلی خاطرشو خواستم داره سرد میشه در صورتی که قبل دوستی حتی ۱ سال کامل اون دنبال من بود و من بهش پا نمیدادم زمونه طوری شده پسرا عاشق دخترای مغرور میشن نباید مهربون و خوش رو بود باهاشون

      • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • بنظرم اگه مطمئنی میتونی دلشو بدست بیاری با رفتارات بصورت ناشناس بهش پیام بده مثلا بهش بگو باید دوباره زندگیشو شروع کنه ی فرصت دوباره چیزایی بگو ک بهشون علاقه داره ازش تعریف کن مثلا نگو از قیافت خوشم میاد بگو استایلتو دوس دارم چون قیافشو خودش انتخاب نکرده اما استایلشو چرا کاری کن بهت اعتماد کنه و وابستت شه وقتی مطمئن شدی ازت خوشش اومده بهش بگو کی هستی??

    • شمارش و داری؟؟!خب من اگه جای تو بودم یکم از ترسو بودنم کم میکردم به صورت ناشناس بهش پیام میدادم و سیع می کردم باهاش دوست بشم اما نه جوری که حس کنه ممکنه دوباره سکشت عشقی بخوره

    • سلام عزیزم من فکر می کنم چون شکست عشقی خورده برای همینه که زود پا به دوستی نمیده شاید میترسه اگه واقعا دوستش داری چون شمارش رو داری میتونی از تریق شبکه های اجتماعی باهاش ارتباط بر قرار کنی مثلا واتساپ. زود هم باهاش گرم نگیر چون بعضی از پسر ها زود باهاشون گرم میگیری سرشون گیج میره و فکر میکنن که چه خبره سعی کن که خجالتی نباشی چون این مورد خیلی کمکت میکنه و سعی کن که عادی باشی و اصلا انگار نه انگار که دوسش داری وراستی منظورم از خجالتی نبودن این نیست که پرو باشی نه منظورم اینه که اگه ی اتفاقی افتاد زود دست و پات رو گم نکن اعتماد به نفس داشته باش واگه برات سخته که باخودش ارتباط بر قرار کنی ی طور دیگه بهش بفهمون یا اگه خواهر داره از طریق اون بهش بگو

  • سلام من عاشق پسریم ک از بچگی هم بازی بودیم ۳ سال از هم دور شدیم بعد ۳ سال دیگ نمیشناسمش دوسم داره ولی خیلی اذیتم میکنه کارایی میکنه ک میدونه عصبی میشم نمیدونم چیکار کنم نه میتونم ازش بگذرم ن میتونم رفتاراشو تحمل کنم

  • سلام خسته نباشید
    من دختری هستم ۱۹ ساله با تمامی معیارهای خوب به عنوان دختر از چهره و تحصیل و خانواده و غیره گرفته تا شخصیت
    برای این که دختری باشم دست نیافتنی تا الان هیچ دوست پسری نداشتم و به هیچ کسی رو نمیدادم
    تا اینکه عاشق پسری ۱۸ ساله شدم و ما وارد رابطه شدیم
    رابطه قوی با حضور خانواده ها
    ولی بعد از این که تو رابطه ما کمی مسایل جنسی قاطی شد ایشون شروع کردن به سرد شدن
    من در وضع فعلی چی کار میتونم بکنم
    پ ن:منظورم از کمی مسایل جنسی بوسه زدن و بغل کردن و عملا لمس شدن هستش

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خودم خیلی پرحرفم ولی چون اون کم حرف هس منم حرفم نمیاد??

  • سلام من با دوسام ک فامیلمونم هسن همش دورهمی میگیریم تویکی ازدورهمی ها داداش دوسم از من خوشش اومد و ناباهم دوس شدیم اولا خوب بودش ولی بعد یه هفته پیعمامو میخونه جواب نمیده یا جوابم میده خیلی سرد من مطمعنم ک دوس دختر دیگه ای هم داره ولی میخام اونو مال خودم کنم الان ۲هفتس ک رفیقیم و خانوادشم میدونن خیلی باخانوادش راحتم و میشه گف همش خونشونم بادوسام وقتی میرم خونشون رفتارش خوبه ولی وقتی پیشش نیسم سرده میشه کمکم کنید ک باید چیکارکنم

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید روابط عمومی موسسه پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

      • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید روابط عمومی موسسه پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

    • اگه مطمنی یکی دیگه دوست دخترم داره چه دلیلی داره بخوای یه لاشی رو عاشق خودت کنی خب

  • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید روابط عمومی موسسه پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

  • سلام.من الان حدودا ۵ ماهه با پسری رابطه عاطفی دارم و خودشم میدونه که دوستش دارم.با هم بیرون میریم،بغلم می کنه،نوازشم میکنه و خیلی با هم خوبیم.اما مشکل اینجاست که با دخترای فامیل خیلی گرم میگیره و حتی بغلشون هم میکنه.منم از غرورم بهش نمیگم.دوستیمون خیلی خیلی جدی نیستش اما میدونم اونم منو دوست داره.فقط میترسم لاشی باشه و قلبش یه جا دیگه گیر باشه.آهااا راستی تا من بهش زنگ نزنم یا pm ندم اصن زنگ نمیزنه

    • ببین تو عم بی توجه باش بزار فک کنه دست نیافتنی ای و سرت شلوغه و انقد موفقی ک راهت اجازه نمیدی ی مرد وارد زندگیت شه

  • سلام عرض شد خدمت شما تیم سربرگ تازه. پسرا رو اگر زیاد محل بزاری حتی اگه واسه ازدواج تو رو خواسته باشه بیخیالت میشه و میر سراغ یکی دیگه تروخدا دخترا یکم تحمل داشته باشین و پیش برید مراحلو اگه طاقت نداشته باشید که اصلا هیچی بدردتون نمیخوره. استاد عزیز مرد دانشمند و پر بار عزیزمون واقعا ازتون ممنونم شما خیلی کمک کردید خداراشکر میکنم توی دورتون شرکت کردم و همچنین از خودم ممنونم که تونستم تحمل کنم و به حرفتون گوش بدم همچین برگشت این پسر که بخدا دیگه دوسش ندارم وقتی یادم میفته چیکارا باهام کرده ولی خوب به آرامش رسیدم حداقل.

  • خانمای عزیز اگه میخواین دوست پسرتون عاشقتون بشه بهش محل نزارین کلا اگه بهشون پا بدین زود ازتون خسته میشه هر چی تشنه تر بزارینشون بیشتر دنبالت میان تجربه بهم ثابت کرده

  • سلام من حدود 7 سال پسری رو که باهاش روابط خانوادگی داشتیم رو دوست دارم و بعد از 7 سال تازه فهمیدم که ایشون هم 5 سالی هست که منو دوست داره و حدود یه سال دنبال شماره ی من از جانب دختر خاله ی من بوده..همش متوجه کاراش میشدم که میخواست یه جوری توجه منو به خودش جلب کنه چون ما با هم خیلی جنگ داشتیم و اون فکر میکرد من دوسش ندارم..روزی ایشون شروع کرد به گیر دادن به تیپ من و منم میگفتم که به تو ربطی نداره..ایشون اون شب شروع کرد به حرص دادن من طوری که وقتی رفتیم خونه سریع رفتم بهش پیام دادم و شروع کردم با حرص باهاش دعوا کردن..من شمارشو داشتم…که اون اونشب با من جنگ نکرد و به من گفت که دوسم داره..ما الان 5 ماهی هست که با همیم و ایشون به خاطر خیانتی که از زمان گذشته بهشون وارد شده دیگه نمیتونه به کسی راحت اعتماد کنه و بعضی مواقع هم که از چیزی شک میکنه شروع میکنه به متهم کردن من به خیانت ولی بعدش با گریه ازم معذرت خواهی میکنه و میگه که کسیو به غیر از من نداره که درکش کنه…اخه پدر و مادرش خیلی اذیتش میکنن و تنها کسی که باهاش خوب رفتار میکنه منم…ما با هم نزدیکی هم داشتیم ببخشید رک صحبت میکنما ولی نه در اون حدی که من زن بشم..میخواستم بپرسم که من باید چیکار کنم همش میترسم منو به خاطر نزدیکی میخواد ولی هرموقه بهش میگم میگه تا تو نخوایی من هیچکاری نمیکنم…قصدشم جدیه برای ازدواج کل خانوادش میدونن که ما با هم هستیم..وقتی که کاراشو میبینن اصلن این فکرا از سرم میپره ولی وقتی مقاله ها و پیامارو میخونم میترسم لطفا کمکم کنید

    • جهت تحلیل شرایط و ارائه راهکار مناسب میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

  • پسرا بیشتر عاشق دخترایی میشن ک مغرورن و خاص هستند برای جذب کردن پسرا همین که مغرور باشی کافیه ولی وقتی وارد رابطه میشید دیگ نباید خیلی سرد باشین اگ میخایید رابطع ادامه پیدا کنه معمولی باشید اگ مهربون شد شمام مهربون شین ^^

    • کاملا از ریشه غلط است برای همین توی روابطتون مشکل دارید و در حال مطالعه این مقالات هستید پسر یا دختر تفاوتی نداره انسان عاشق کسی میشه که فاکتور های لازم برای جذب رو داشته باشه نه مغرور بودن نه خاص بودن میتونید یک انسان خیلی معمولی باشید اصلا هم مغرور نباشید ولی همه رو به سمت خودتون جذب کنید.

  • سلام روز بخیر..من تو یکی از فامیل از یکی خوشم اومده خیلی میخامش ..ولی مغروره ..خودم شمارشو پیدا کردم.خیلی تلاش کردم نگه دارم ..ولی به هر دلیلی رفت ..بعد از ۴ ماه پیام دادم ازش خواهش کردم باهام باشه..ولی خیلی مغروره من دختر پر حرفیم .چون اون کم حرفه نمیدونم از چی از کجا حرف بزنم همش شروع کننده منم ..اون فقط شنونده هستش .‌چیکار کنم ک جذبم بشه..دوستم داشته باشه و ابراز کنه اگر علاقه ای بهم داره!! چیکارکنم؟؟؟

    • سلام عرض شد چیزی که شما بهش نیاز دارید آموزش مهارت های ارتباطی و جذب و ایجاد احساس هست که در کامنت نمیشه این موارد رو توضیح داد شما میتونید برای دریافت مشاوره به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و مشاوره دریافت کنید: 09129305020

  • سلام من عاشق یکی از همکارای سابق آقام شدم ما کلا 5 ماه همکار بودیم و بعد هر دو از شرکت جدا شدیم سر کار رابطه خوبی در حد صحبت و بگو بخند داشتیم بعد از جدایی از اون شرکت من شماره اون رو از شرکت گرفتم و به بهانه پیشنهاد کار پروژه ای باهاش از تلگرام ارتباط برقرار کردم اون هم خیلی استقبال کرد چند بار از چهره من تعریف کرد کلا من خیلی رسمی با جنس مخالف صحبت می کنم اونم ادبیاتش رو مثل من کرد تقریبا دوساله که در حد پیغام در تلگرام با هم صحبت می کنیم که البته در بیشتر موارد من پیغام می دم اونم هر ماه یا هر دو یا سه ماه یکبار من سعی کردم ایشون رو از علاقه ام غیر مستقیم مطلع کنم ولی اون همش خودش رو به ندونستن می زنه و میگه اگر حرفی داری رک بگو حیا به من این اجازه رو نمی ده و می ترسم با گفتنش فقط وارد ی رابطه دوستی موقت بشم و آسیب بیشتری بخورم همین الانم با وجود این که دو ساله نه دیدمش و نه صداش رو شنیدم بعضی وقتا خوابش رو می بینم و یا چهره اش برام تداعی میشه و خیلی اذیت میشم دیگه نمی دونم باید چی کار کنم حتی خیلی سعی کردم فراموشش کنم و این ارتباط مجازی رو هم قطع کنم اما نشد هر وقت هم که پیغام می دم استقبال می کنه و میگه بازم پیغام بده اما فقط می خواد همه چی رو از من در بیاره این منو می ترسونه خیلی هر کاری می کنم توپ رو تو زمین من می اندازه لطفا بهم کمک کنید و منو راهنمایی کنید واقعا تو شرایط روحی بدی هستم لازم به ذکره که من متولد 64 و ایشون 62 هست خیلی فشار حس می کنم روی خودم برای ازدواج می ترسم دیگه به هیچ کس این حس رو پیدا نکنم چی کار کنم آیا واضح همون جور که می خواد خواستم و علاقه ام رو بهش بگم یا نه؟
    ی دنیا ممنونم ازتون

    • در پاسخ به ستاره
      سلام عرض شد. عزیزم برای مشخص شدن وضعیت شما نیاز هست یکسری سوالات رو پاسخ بدید میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم مشاوره سربرگ تازه پیام ارسال کنید و سوالاتتون رو بپرسید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام خسته نباشید بزورگوار اول از تمام زحماتتون تشکر می کنم بابت کتاب بسیار ارزشمندتون و زحمات افراد تیم سربرگ تازه من توی دورهاتون بودم و همسرم رو هم خدارو شکر برگردوندم الان یه سوال دارم ممنون میشم خودتون جواب بدید استاد. من همسرم اختلافات خانوادگی زیاد داشتیم حالا برگشتیم و همه چیز اوکی هست من با مادرشون قهرم حالا میخوام آشتی کنم بنظرتون چطوری بهتره؟

  • سلام خسته نباشید مطالبتون فوق العاده کاربردی هست و من یک ساله که عضو کانال و سایتتون هستم همیشه بهش سر میزنم و همیشه کمکم کرده من خیلی خوشحالم که سایت سربرگ تازه رو پیدا کردم براتون آرزوی موفقیت می کنم

  • سلام
    با یکی دوست شدم تازه مغرور نیست ولی توی پام دادن انار مقاومت خاصی نشون میده نمیدونم چرا
    ب نظرتون من هی بهش پیام بدم بد نیست؟خودم ک حس خوبی ندارم
    یا اصلا بهش پیام ندم؟!!
    جواب بدید مرسی

    • سلام عرض شد همه ما میدونیم چی درسته چی غلطه همه ما میدونیم زیادی زنگ زدن به طرف مقابل اونم اول رابطه چقدر کار اشتباهی است الان شما فقط توی ناخودآگاه خودتون ضعف دارید و نمیخواهید بپذیرید نمیتونید روی مسیر درست بمونید چون ضعف شما مانع مقاومتتون در برار شرایط میشه و وقتی میبینید خبری از طرف نیست خودتون مدام میرید سمتش و این کار فقط اون فرد رو دور تر میکنه چون یک شخص در دسترس برای هیچ انسانی جذاب نیست
      برای پرسش سوالات شما باید به تیم پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

  • اول میگین زیاد در دسترس نباشیم و…. بعدش میگین زیاد با هم حرف بزنین و زیاد حضوری ببینید همو رابطه پایداری بیشتری داره خوب وقتی زیاد صحبت کنیم زیاد در دسترسیم و همه حرفا زده میشه 😐گرفتین مارو؟ ؟؟ بالاخره کدومش؟؟؟ خودتونم میدونید اصلا چی درسته چی غلط؟؟

    • در دسترس بودن یک چیزه تعامل داشتن با طرف مقابل یک چیزه در دسترس نباشی یعنی فقط شما نباشید که همیشه در خواست ملاقات داره در دسترس نباشید یعنی فردی نباشید که همه چیز رو میپذیره تا فقط طرفش توی رابطه باشه هر چیز که از شما میخواد رو سریع انجام ندید هر وقت که میخواد شما رو ببینه حاظر نباشید گاهی نیاز هست نشون بدید شما هم زندگی دارید کار دارید برنامه های خودتون رو دارید. یعنی رابطه جنسی رو بخاطر حفظ ارتباط نپذیرید یعنی اگر طرفتون با فرد دیگه ای ارتباط داره شما با این موضوع کنار نیاید فقط برای حفظ رابطه.
      توی این مقاله ده ها نکته گفته شده شما همه اون نکته ها رو ول کردین چسبیدن به آخرین مورد نه دوست عزیز اینطور نمیشه شما باید همه مراحل رو انجام بدید. شما باید معیار ها و نیاز های طرف مقابل رو برطرف کنید تا خود ایشون بخوان که با شما تعامل داشته باشن بخوان زیاد باهاتون وقت بگذرون وقتی این کار کردید و ایشون رو جذب کردید و بیشتر اومد سمت شما اون وقت میتونید با کار هایی که گفته شده با افزایش تعامل وابستگی رو هم زیاد کنید.
      هنگام مطالعه کافیه دقت کنید و مقاله رو کامل با دقت بخونید.
      برای پرسش پاسخ می تونید به تیم روانشناسی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *