چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم

چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم


چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم

چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم ؟ اگر پسر مورد علاقه تان خجالتی است. اگر میخواهید پسری خجالتی را به خود جذب کنید. اگر میخواهید یک پسر را عاشق کنید و فکر او را مشغول کنید.

با سربرگ تازه همراه باشید. روانشناسان سربرگ تازه با استفاده از قانون جذب، قدرت ذهن و روش های روانشناسی عشقتان را به یک عشق دوطرفه تبدیل میکند.

پسر خجالتی را به خود جذب کنیم

برای جذب یک پسر خجالتی به خود، باید بدانید چطور او را از منطقه امن زندگی اش خارج کنید. به اصطلاح یخ دیگران را آب کنیم. در عین حال بدانید وارد حریم شخصی و زندگی خصوصی اش نشوید. چرا که این کار شما را فضول و بی ادب نشان میدهد. اما با رفتار صحیح میتوانید فکر پسر مورد علاقه تان را به خود مشغول کرد.

چطور یخ دیگران را آب کنیم

این را بدانید که در درون هر فرد خجالتی و درونگرا تمامی احساسات یک فرد برون گرا به همان غلظت وجود دارد. تنها کافیست روشهای برخورد با افراد مختلف را بلد باشید.

برای اینکه یک پسر خجالتی را جذب کنیم باید با لبخند و خوشرویی و توجه به اندازه به احساساتش به او اجازه نشان داد خودش را بدهید. سعی کنید کمتر درباره ی خودتان صحبت کنید. با پرسیدن سوال هایی که به آنها علاقه بیشتری نشان میدهد سعی کنید از احساسات و علایقش باخبر شوید.

همانطور که در مقاله چطور مردان را مجذوب خود کنیم گفتیم، برای جذب دیگران به سمت خود، داشتن شناخت نسبی از طرف مقابل لازم است. اگر پسر مد نظر شما در فضای مجازی است پس مقاله چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنم را بخوانید.

وارد حریم خصوصی دیگران نشوید

برای برقرار کردن ارتباط با دیگران لازم است از موضوع های مختلف با او صحبت کنید. اگر میخواهید یک پسر خجالتی را جذب کنید لازم است بیشتر درباره ی او صحبت کنید و سوال بپرسید تا او را وادار به صحبت کردن کنید.

اما توجه کنید ک سوالهایتان نباید خیلی شخصی باشد و جزییات را نپرسید. با سوال پیچ کردن پسر مورد علاقه تان علاوه بر ایجاد بیشتر احساس خجالت در وی، او را از خود میرانید. چرا که هرکسی از انسان های فضول دوری میکند و آنها را آزار دهنده میداند.

چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم
چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم

یک پسر را عاشق خود کنید

برای آنکه یک پسر را عاشق خود کنید باید ابتدا روی شخصیت خود کار کنید. با خودتان رو راست باشید. آیا شخصیت خودتان به عنوان یک دختر برای خودتان جذاب است؟ آیا اگر شخصی را با اخلاق های خودتان ببینید، به سمت او جذب میشوید؟

اگر این طور نیست اولین قدم ها را برای تعالی شخصیت خود بردارید. اولین قدم ایجاد تواضع در شماست. قدم دوم را میتوان مهربانی دانست. برای وابسته کردن دیگران لازم است خودتان را به آدم بهتری تبدیل کنید.

متواضع باشید

با تواضع میتوانید به دیگران پیام مهم بودن را القا کنید.همه انسان ها مهم بودن را دوست دارند. پس برای تسخیر کردن قلب یک پسر لازم است متواضع باشید. اگر میخواهید بدانید چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم ، داشتن تواضع و مهربان بودن کلید ماجراست.

این موضوع را درنظر داشته باشید که هرگز برای متواضع بودن خودتان را کوچک نکنید.فقط لازم است که شخصیت خودشیفته نداشته باشید و خودتان را بالاتر از دیگران ندانید. با متواضع بودن دیگران را به صورت ناخودآگاه به سمت خود جذب میکنید.

مهربان باشید

مهربان بودن هزینه ای ندارد. لبخند زدن،دیگران را دوست داشتن و محبت کردن بی دلیل شما را انسان مهربانی میکند. این را بدانید که مهربان بودن، پیش از هرچیز زندگی خود شما را متحول میکند. و سپس میتوان دیگران را شیفته کرد.

با مهربان بودن شما مدام درحال پخش کردن انرژی مثبت در اطراف خود هستید. انرژی مثبت اطراف شما، قانون جذب را فعال میکند. قانون جذب عشق که یکی از مهمترین و مورد توجه ترین جنبه های قانون جذب است، از این طریق به سمت شما جذب میشود.

با فعال شدن قانون جذب عشق و ازدواج،ما حتی میتوانیم  یک پسر غریبه را دیوانه خود کنیم. پس برای آنکه بتوانید یک پسر خجالتی را جذب کنید، مهربان بودن را فراموش نکنید.

چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم
چطور یک پسر خجالتی را جذب کنیم

فکر پسر مورد علاقه مان را مشغول کنیم

برای آنکه فکر پسر مورد علاقه مان را مشغول کنیم باید با خودمان رو راست باشید. روراست باشید. آیا شما واقعا دختر مناسبی برای پسر مورد علاقه تان هستید؟ آیا او بجز جذابیت ظاهری برایتان جذابیت دیگری دارد؟

اگر پاسخی برای سوال های بالا ندارید پس اول از همه درباره ی آن پسر اطلاعات کسب کنید. سعی کنید او را بشناسید. پس از آنکه به شناخت نسبی از او رسیدید میتوانید راه های عاشق کردن مردان و راه های دلبری کردن برای او را بیاموزید.

او را بشناسید

برای اینکه او را بشناسید کافیست به صحبت هایش درباره ی علایقش گوش کنید. درباره ی ماه تولدش بپرسید. راه های برخورد با شخص متولد هر ماهی را یادبگیرید. درباره ی خانواده اش و محل سکونتش بپرسید.

درست است که ممکن است او گلی در میان خارها باشد اما خانواده اش را هرگز نمیتوان از او و شخصیتش جدا کرد. پس حتی اگر برایتان مهم نیست، درباره ی خانواده و محل سکونتش بپرسید. روزی به دردتان میخورد. بقیه راه های شناختن طرف مقابلتان را میتوانید در کلاس های روانشناسی بیاموزید.

راه های صحیح عاشق کردن دیگران

برای جذب یک پسر به سمت خود لازم است از راه های روانشناسی بهره مند شوید. برای یادگرفتن بهترین راه های روانشناسی جذب مردان و جذب پسران مغرور به سمت خود میتوانید در دوره های روانشناسی سربرگ تازه شرکت کنید.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *