فال برگشتن عشق

شاید برای شما هم پیش آماده باشد که گاهی وسوسه شده باشید از فال برای سنجش، پیدا کردن و گاهی هم بازگرداندن عشق خود استفاده کنید.

افرادی که به دنبال این قبیل فال ها هستند معمولا با چنین عنوان هایی رو به رو می شوند:

فال عشق با اسم، فال عشق و ازدواج، فال عشق واقعی طرف مقابل، فال احساس طرف مقابل، فال برگشتن عشق و غیره.

احتمالا پس از خواندن پاراگراف اول تصور می کنید می خواهم تاثیر پذیری این فال ها را رد کنم اما خیر، اینگونه نیست.

اتفاقا فال های عشق، ازدواج و یا برگرداندن عشق خیلی بیشتر از آن چیزی که تصور کنید تاثیر دارند اما در بسیاری از مواقع این تاثیر بیشتر منفی است تا مثبت.

در ادامه در این بخش از سربرگ تازه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنم و همچنین توضیح می دهم چگونه می توانیم با انتخاب مسیر صحیح یک تاثیر مثبت در روابط و عشق خود ایجاد کنیم.

برگشت عشق

مهمترین نقش فال هایی که ما برای پیشبینی وضعیت آینده و رویداد های مختلف می گیریم ایجاد باورهای مختلف در ذهن ما است.

برای مثال اگر فالی باور مرگ را در سنی خاص در ما ایجاد کنید ( خطرناک ترین نوع فال، فال هایی هستند که مربوط به زمان مرگ و زندگی شما هستند) باعث می شود ضمیر ناخودآگاه ما در آن سن مثلا ما را متوجه قرمز بودن چراغ راهنما نکند.

و یا اجازه ندهد چاهی را که در جلو پایمان است ببینیم و یا باعث هول شدن ما در موقعیتی خطرناک شود و در نتیجه باعث شود یک حادثه خطرناک در زندگی ما اتفاق بیفتد.

این موضوع در مورد عشق، ازدواج، سنجش عشق و غیره نیز به همین شکل است. باور به برگشت عشق و یا عدم بازگشت عشق از طریق فال، طلسم و تصویر سازی ذهنی فقط می تواند تاثیر منفی داشته باشد.

به عبارت دیگر حتی اگر فال شما باعث ایجاد باور مثبت شود باز هم احتمال بازگشت عشق کاهش پیدا می کند.

اما چگونه این اتفاق می افتد. اگر مقاله قبلی بنده به نام”  راه های برگرداندن عشق از دست رفته” را مطالعه کنید متوجه می شوید که وابستگی بیش از حد و از بین رفتن هویت می تواند باعث ایجاد اشتباهات و رویدادهای ناگواری در رابطه شما شود.

چگونه متوجه بازگشت یا عدم بازگشت رابطه خود شویم

اکنون سوالی که پیش می آید این است که اگر فال نگیریم پس چگونه می توانید به بازگشت و عدم بازگشت رابطه خود مطمئن شویم؟  چگونه می توانیم متوجه شویم که آیا رابطه ما ترمیم می شود و یا خیر؟ آیا منتظر بمانید یا نه؟. پاسخ بسیار ساده است.

برای بازگرداندن عشق تنها عاملی که واقعیت های شما را می سازد خود شما هستید. در واقع این شما هستید که تعیین می کنید می توانید در یک رابطه موفق شوید یا خیر. این شما هستید که می توانید احتمال موفقیت خود را برای رسیدن به اهدافتان- هر هدفی که باشد – افزایش دهید.

فقط کافی است در مورد موضوع و هدفی که قصد دست پیدا کردن به آن را دارد کمی تحقیق کرده و دانش لازم را کسب کنید.

همانطور که همیشه گفتم قوی ترین صلاح، دانش شما است.

فال زمان برگشت معشوق

شاید برای شما هم پیش آماده باشد که گاهی وسوسه شده باشید از فال برای سنجش، پیدا کردن و گاهی هم بازگرداندن عشق خود استفاده کنید.

افرادی که به دنبال این قبیل فال ها هستند معمولا با چنین عنوان هایی رو به رو می شوند: فال عشق با اسم، فال عشق و ازدواج، فال عشق واقعی طرف مقابل، فال عشق با اسم دو طرف، فال عشق با ورق آنلاین، فال عشق سنج، فال عشق پاسور، فال برگشتن عشق و غیره. احتمالا پس از خواندن پاراگراف اول تصور می کنید می خواهم تاثیر پذیری این فال ها را رد کنم اما خیر، اینگونه نیست.

اتفاقا فال های عشق، ازدواج و یا برگرداندن عشق خیلی بیشتر از آن چیزی که تصور کنید تاثیر دارند اما در بسیاری از مواقع این تاثیر بیشتر منفی است تا مثبت. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنم و همچنین توضیح می دهم چگونه می توانیم با انتخاب مسیر صحیح یک تاثیر مثبت در روابط و عشق خود ایجاد کنیم.

فال برگشتن عشق

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنیم اما به یاد داشته باشید در کنار دعا باید تلاش هم برای بازگرداندن عشق در زندگی خود داشته باشید.

برگرداندن معشوق با دعا

آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد. ۲. هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است: ((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *