راههای جذب پسر مغرور به خود

راههای جذب پسر مغرور به خود


راههای جذب پسر مغرور به خود

راههای جذب پسر مغرور به خود کمی سخت و پیچیده است. چرا که به سختی میتوان نشانه های عاشق شدن را در مردان مغرور مشاهده کرد. به همین دلیل است که عاشق کردن پسرهای مغرور برای دختر خانم ها سختتر است.

برای بدست آوردن دل پسر مغرور لازم است برای او دست نیافتنی باشید. راحت خودتان را در اختیار او قرار ندهید تا بتوانید او را به دست بیاورید. اگر بتوانید به او این حس را منتقل کنید که فردی کاملا عادی برای شماست، میتوانید قلب او را بدست آورید.

مردان مغرور اگر در شما تمایل شدید برای برقراری رابطه ببینند، به سرعت تمایلشان را به شما از دست میدهند. پس قدم به قدم با ما برای یادگرفتن راههای جذب پسر مغرور به خود همراه باشید.

نشانه های عاشق شدن در مردان مغرور

پیش از هرچیز برای اینکه بدانید مرد مورد علاقه و مغرور شما عاشق شماست، به بررسی نشانه های عاشق شدن در مردان مغرور دقت کنید. تا ببینید تا به الان چه مقدار موفق شده اید مرد مغرور مورد علاقه تان را عاشق کنید.

سپس در ادامه و بعد از شرکت در تست عشق طرق مقابل میتوانید به اجرای راههای جذب پسر مغرور به خود بپردازید. از نشانه های عاشق شدن مردان مغرور لمس کردن است. اگر او سعی میکند به دلایل مختلف شما را لمس کند، میتوانید بفهمید که او عاشق شماست.

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن در مردان مغرور توجه به تغییرات شماست. مردان مغرور به سختی میتوانند خود را راضی کنند که به کسی توجه کنند. چه برسد که درباره ی آن نظر هم بدهند. پس اگر به تغییرات شما اهمیت میدهد مرد مغرور مورد نظر عاشق شماست.

برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره ی شخصیت خودتان در تست زیر شرکت کنید. و برای دانستن میزان عشق طرف مقابل تست عشق واقعی طرف مقابل را بدهید.

لمس کردن

لمس کردن پوست بدن معشوق به افزایش حس اطمینان خاطر و داشتن رضایت و ثبات خلق و خو کمک میکند. به همین خاطر است که ماساژ و یا نوازش در روابط عاشقانه بسیار موثر است.

پس اگر عشق مغرور شما سعی میکند شما را لمس کند. و از شما از نظر فیزیکی دور نمیشود میتوانید مطمئن باشید که او عاشق شماست. توجه کنید که منظور از لمس کردن تمایلات جنسی نیست. بلکه لمس کردن بدون هیچ درخواست جنسی مد نظر است.

به علاوه توجه کنید که اساسا یکی از راههای جذب پسر مغرور به خود لمس کردن است. اما در زمان صحیح و به شکل درستی باید این لمس انجام شود. تا بتواند تاثیر صحیحی برای عاشق کردن مرد موردعلاقه تان بگذارد.

راههای جذب پسر مغرور به خود
راههای جذب پسر مغرور به خود

توجه مرد مغرور به تغییرات

مرد مغرور در حالت عادی تمایلی به توجه به دیگران ندارد. چون برای او خودش همیشه در اولویت قرار دارد. حال اگر دوست پسر یا همسرتان مرد مغروری است و هیچگاه درباره ی دوست داشتن شما حرفی را به زبان نمی آورد، میتوانید از این طریق به میزان علاقه او پی ببرید.

اگر به لباسی که پوشیده اید اهمیت میدهد. از شما درباره ی علایقتان میپرسد. به تغییرات خلق و خوی شما اهمیت میدهد یا سعی میکند به همه رفتارهای شما واکنش مثبتی نشان دهد، میتوانید عشق او را باور کنید.

راههای عاشق کردن پسر مغرور

یکی از راههای جذب پسر مغرور به خود داشتن رفتار خاص و متقابل با اوست. برای اینکه او را به سمت خود جذب کنید مودب و با نزاکت رفتار کنید. در عین حال سعی کنید شیطنت های دخترانه تان را به او نشان دهید.

اگر در موقعیت صحبت با پسر مغرور مورد علاقه تان قرار گرفتید، سعی کنید به نکات مثبت توجه کنید. به دنبال آتو گرفتن یا دست انداختن او نباشید. مردان مغرور مسخره شدن را نوعی بی احترامی بخشش ناپذیر میدانند.

مودب و با نزاکت بودن یکی از راههای جذب پسر مغرور به خود

اگر ذاتا انسان مودب و ملاحظه گری نیستید،سعی نکنید با فیلم بازی کردن این توهم را به او بدهید که دختر مورد علاقه اش هستید. پیش از تصمیم به جذب پسر مغرور مورد علاقه تان سعی کنید رفتار بهتر با دیگران را آموزش ببینید.

برای بدست آوردن دل هر مردی باید مهربان، مودب و خوش رو باشید. خوش رو و مودب بودن به معنای موافقت همیشگی شما با شرایط نیست. اتفاقا خانم های زیادی انعطلف پذیر نمیتوانند مردان مغرور را به خود جذب کنند.

به نکات مثبت صحبتهایش توجه کنید

مردان مغرور در هنگام صحبت کردن به بهترین بودن و کامل دیده شدن بسیار اهمیت میدهند. پس با آنها مثل یک فرد بی نقص صحبت کنید تا بتوانید او را به سمت خود بکشانید.

اگر در صحبت کردن با عشق مغرورتان مدام به دنبال پاسخ های نقض کننده باشید. به دنبال ایراد گرفتن یا پیدا کردن نقطه ضعف باشید، او را بیش از پیش از خود دور میکنید. نیازهای عشقتان را بشناسید. احساس کامل بودن یکی از نیاز های مردان و راههای جذب پسر مغرور به خود است.

راههای جذب پسر مغرور به خود
راههای جذب پسر مغرور به خود

بدست آوردن قلب پسر مغرور

برای بدست آوردن قلب پس مغرور سعی کنید غیر قابل پیش بینی و اسرار آمیز باشید. مردان مغرور به دنبال یک شخصیت خاص میگردند. پس سعی نکنید مثل دیگران باشید. خاص بودن همیشه جذابتر است.

اگر طرف مقابلتان متوجه شود که قصد دارید از راههای جذب پسر مغرور به خود برای جذب او استفاده کنید، بیشتر و بیشتر از شما دور میشود. چرا که  این پسرها به التماس کردن دیگران برای برقراری ارتباط با آنها عادت دارند.

اسرار آمیز باشید

سکوت را مبنای برقراری ارتباط با مردان مغرور اطرافتان قرار دهید. درباره ی هرچیزی که در مغزتان میگذرد با او صحبت نکنید. بگذارید شما را در حال فکر کردن ببیند. از شما درباره ی علت فکر کردنتان بپرسد. شما به او پاسخ ندهید یا او را دست به سر کنید.

اجازه دهید درباره ی تفکرات شما و زندگی و باورهایتان کنجکاو باشد. انسانهایی که زیاد صحبت میکنند جذابیت چندانی ندارند. لازم نیست کار خاصی بکنید. فقط سکوت کنید تا دیگران مشتاق باشند شما را در مباحث قاطی کنند. آن زمان است که وقت دلبری کردن شما برای مرد مورد علاقه تان است.

خاص باشید

هر انسانی برای خود مشخصات خاص خودش را دارد. گاهی خانم ها به علت اعتماد بنفس پایینی که دارند. سعی میکنند مانند دیگران عمل کنند. در این موارد به خاطر احساس کافی نبودن افراد سعی میکنند شبیه زن دیگری باشند.

این زن دیگر ممکن است زنان اطراف شما باشد. زنی که به او حسودی میکنید یا هر شخص دیگری که فکر میکنید از شما بهتر است باشد. اما این را هرگز فراموش نکنید که اگر میخواهید راههای جذب پسر مغرور به خود را بدانید باید اعتماد بنفس خود را افزایش دهید.

هیچکس خاص تر و دوست داشتنی تر از شما نیست. پس باید بتوانید خودتان باشید. همیشه خودتان باشید. تا بتوانید مرد مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید. فیلم بازی کردن روزی همه چیز را در رابطه شما خراب میکند.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ  با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *