چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم


چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم سوال بسیاری از افرادی است که در جستجوی یافتن عشق حقیقی اند. در سربرگ تازه سعی میکنیم به این سوال و سوال های مشابه شما پاسخ دهیم. سوالهای دیگری که ممکن است داشته باشید:

  • چطور دیگران را عاشق خود کنم
  • چطور جذاب باشم
  • چطور دیگران را مجذوب خود کنم
  • چطور به فکر دیگران نفوذ کنم

پیش از هر چیز بدانید که جذابیت باید در شخصیت شما باشد پس در ظاهرتان به دنبال جذابیت نباشید. ثانیا قدرت ذهن به همراه قانون جذب دو راهکار قطعی برای جذب دیگران به خود و یافتن عشق حقیقی است.

در ادامه این مقاله  توضیح کاملی در این مورد میدهیم تا راه صحیح مشغول کردن فکر دیگران به خود را پیدا کنید و جذابیت خود را چند برابر کنید.

زیبایی در شخصیت شماست

حقیقت این است که شاید ظاهر زیبا باعث توجه لحظه ای دیگران به سمت شما شود اما آنچه که فکر آنها را به شما مشغول میکند شخصیت شماست. اگر میخواهید مرد را به رابطه برگردانید باید بر زیبایی شخصیتتان کار کنید.

بسیاری از افراد را میبینید که ظاهر چندان زیبایی ندارند اما محبوب اند و همه از آنها به خوبی یاد میکنند. این همان تاثیر شخصیت بر ذهن افراد است.

برای اینکه شخصیت زیباتری داشته باشید،خودبینی و غرور ، مدام ایراد گرفتن و خود رای بودن شما را به انسانی با ظاهر خوب و شخصیت آزار دهنده تبدیل میکند. به جای غرور تواضع را تمرین کنید.

غرور را کنار بگذارید

در قدم اول غرور و خود بینی خود را کنار بگذارید.خود بینی و خود شیفتگی دو امر متفاوت اند. شما وقتی خود بین هستید که انتظار داشته باشید همه بر اساس نیاز ها و خواسته های شما رفتار کنند.

خود بینی و غرور یعنی شما ایراد های خودتان را نمیبینید و برعکس دائم درحال ایراد گرفتن از دیگران هستید.پس سعی کنید این اخلاق زشت را کنار بگذارید.

این کار نه تنها نشان از خوبی و اعتماد بنفس بالای شما نیست بلکه شما را ضعیف نیز میکند. دیگران مدام برای انتقام گرفتن از ایراد های وقت و بی وقت فرد مغرور ، به دنبال نقطه ضعف در آنها هستند.

در این حالت نه تنها باعث مشغول کردن فکر دیگران نمیشوید بلکه حتی دوستان چندانی هم نخواهید داشت.

برای مشغول کردن فکر دیگران به خود تواضع را تمرین کنید

تواضع باعث جذب همگان به سمت شما میشود. زیرا شما را به انسانی راز آلود و معمایی تبدیل میکند. حتی اگر چندان هم زیبا نیستیم ، با تواضع میتوانیم فکر دیگران را به خود مشغول کنیم.

وقتی در کاری خوب هستید ، فروتنی و تواضع شما ، دیگران را به فکر کردن درباره ی شما وا میدارد. به این فکر خواهند کرد که فلانی بسیار ماهر است اما فروتنی او برای چه است

پس برای مشغول کردن فکر دیگران به خود تواضع را تمرین کنید. حتی اگر ذاتا انسانی متواضع نیستید، وانمود کنید. مثلا برای شروع در حضور دیگران از اشتباهاتتان سخن بگویید.

اجازه دهید گاهی شما را نقد کنند و شما سعی کنید ساکت بمانید. از این طریق بر ناخود آگاه خود تاثیر میگذارید و پس از مدتی تمرین شمایید که میتوانید ناخودآگاهتان را هدایت کنید.

چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم
چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

قدرت ذهن

هرگز قدرت ذهن خود را دست کم نگیرید. شما ناخودآگاه و ذهن بسیار قدرتمندی دارید. این قدرت آنقدر زیاد است که وقتی شما اراده میکنید پایتان را تکان دهید میتوانید عضوی به آن سنگینی را با یک عصب کوچک کنترل کنید.

این کار شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید. اما اعصاب و ذهن و نحوه کارکرد آنها از بزرگترین عجایب خلقت بشر است. که تا به امروز اطلاعات چندان زیادی درباره ی آن در دسترس بشر نیست

پس اگر یک عصب کوچک به قطر چند میلیمتر میتواند اعضای بدن را کنترل کند، چرا قدرت ذهن شما نتواند کل جهان را کنترل کند. پس قدرت ذهن شما توانایی نفوذ به ذهن دیگران و جذب آنها به سمت شما را دارد. کافی است روش استفاده از آن را بدانید.

قانون جذب دریچه ای برای نفوذ به ناخودآگاه است.برای استفاده از قانون جذب باید به کمک قدرت ذهنتان خواسته هایتان را از جهان خلقت طلب کنید.

باور داشت باشید که شما میتوانید با استفاده از قدرت ذهن و قانون جذب ،فکر دیگران را به خود مشغول کنید. در ادامه خلاصه ای از قانون جذب را بخوانید.

قانون جذب برای مشغول کردن فکر دیگران

هرچند که در مقاله قانون جذب به صورت مفصل درباره ی قواعد و نحوه استفاده از آن صحبت کردیم. اما در اینجا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با قوانین مربوط به جذب عشق و عاشق کردن دیگران خلاصه ای از آن را آورده ایم.

قانون جذب درواقع با افکار مثبت درباره خواسته تان شروع میشود. مثلا اگر به داشتن عشق واقعی و ازدواج فکر میکنید، درباره ی تمام جزئیات آن فکر کنید. هیچ چیز را از قلم نیاندازید و تصور کنید که چطور با مرد رویاهایتان آشنا شده اید.

چگونه به هم رسیدید. چطور مردتان عاشق شما شد و خلاصه ریز به ریز موضوع ها را بررسی کنید. کاملا جدی فکر کنید و ببینید میخواهید چطور مرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. درباره ی هر موضوعی با فکر کردن به آن قانون جذب را فعال کنید.

اما فکر کردن تنها قدم لازم برای رسیدن به خواسته هایتان نیست. باید رفتار خود را در جهت رسیدن به خواسته هایتان قرار دهید.در همان مثال قبلی مثلا اگر به دنبال جذب ازدواج هستید ، باید رفتارهایی را از خود نشان دهید که اطرافیانتان به صورت ناخودآگاه متوجه شوند که شما به دنبال دوستی های کوتاه مدت نیستید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *