ضمیر ناخود آگاه

ضمیر ناخود آگاه


راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران

راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران– برای اینکه یک شخص را عاشق خود کنیم باید با راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران آشنا باشیم، با استفاده از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت شما می توانید ناخودآگاه دیگران را برنامه ریزی کنید، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه دیگران بسیار اهمیت دارد و کاربرد زیادی می تواند داشته باشد.

راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران به شما کمک می کند که شخص مورد علاقه خود را عاشق و شیفته خود کنید و یا رابطه ای که از دست رفته را به کمک این تکنیک ها بازگردانید، همچنین میتوان با استفاده از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران یک رابطه مدیریت کرد تا رابطه با دوام و سالمی را داشته باشید نفوذ به ناخودآگاه عشقتان به شما در حفظ رابطه بسیار کمک می کند.

ناخودآگاه خود را چقدر میشناسید؟

شما تصمیم دارید از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران استفاده کنید تا بتوانید دیگران را عاشق خود کنید، قرار است این راه های نفوذ را یاد بگیرید، اما چقدر راجب ناخودآگاه خود اطلاع دارید، چقدر آمادگی دارید تا تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه را بکار ببرید؟ آیا ضعف ها و مزیت های خود را می شناسید؟ آیا فکر می کنید بی نقص هستید و همه مشکلات از طرف مقابل است؟

هدف من از مطرح کردن این سوالات این است که اگر تصمیم داریم بر ذهن و ناخودآگاه کسی چیره شویم ابتدا باید خود را محک بزنیم ابتدا باید ببینیم می توانیم با یافته های خود راجب راه های نفوذ ناخودآگاه خودمان را به شکلی منظم سازماندهی کنیم! وقتی آمادگی لازم را پیدا کنید، و تغییری مثبت در خود ایجاد کنید شک نداشته باشید که حتما می توانید از این تکنیک ها برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه هر شخصی استفاده کنید. سربرگ تازه تصمیم دارد شما را به صورت اصولی با این مراحل آشنا کند.

راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران
راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران

راه های نفوذ به ناخودآگاه دیگران چیست؟

بخش ناخودآگاه مغز توسط وردی ها برنامه ریزی می شوند، این وردی های اتفاقات پیرامون ما هستند، نگاه دیگران، زبان بدن دیگران، کار های دیگران و کلام دیگران. در واقع هر اتفاقی که رخ می دهد یک سیگنال از خود ساطع می کند ناخودآگاه انسان این سیگنال و ارتعاش را دریافت می کند و بعد از تجزیه و تحلیل آن (بر اساس تجربه های خود و اصولی که شخص به آنها باور دارد) یک دستورالعمل برای برنامه ریزی ناخودآگاه ایجاد می شود.

در نتیجه برای بهره مندی از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران باید این ارتعاشات و سیگنال ها را بشناسید و بتوانید ارتعاشات درست و مفیدی را به ناخودآگاه عشق خود ارسال کنید، سیگنال ها توسط موارد زیادی ایجاد می شوند که در مقاله چگونه دیگران را عاشق خود کنیم راجب مهم ترین آنها توضیح دادیم اما یک تکنیک دیگر برای ارسال سیگنال های جذب وجود دارد که با برطرف کردن نیاز های ناخودآگاه افراد باعث شویم یک وابستگی و نیاز به عشق را در آنها ایجاد کنیم، بله راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران برطرف کردن نیازهای ناخودآگاه و دغدغه های افراد است.

شناخت نیازهای ناخودآگاه برای نفوذ به دیگران

در مرحله اول شما باید این نیازها را بشناسید تا نیازهای خودآگاه و نیازهای ناخودآگاه را با هم اشتباه نگیرید، بر طرف کردن بیش از حد نیازهای خودآگاه باعث می شود شما تبدیل به یک فرد در دسترس شوید یعنی شخصی که همیشه حضور دارد، شخصی که جذابیت خاصی ندارد زیرا برای بدست آوردن او نیاز به تلاش نیست او همیشه هست و همه کاری برای من انجام می دهد! به هیچ عنوان در یک رابطه نباید به چین جایگاهی برسید برعکس جایگاه شما باید طوری باشد که عشقتان نگران از دست دادن شما باشد، شما را عشقی دست نیافتنی ببیند، برای بودن با شما انگیزه و شوق فراوان داشته باشد. برای استفاده راحت تر از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران این نیاز ها را تفکیک خواهیم کرد تا شما دچار اشتباه نشوید و به جای گرم کردن رابطه آن را سرد تر کنید.

نیازهای خودآگاه

همانطور که از نامش مشخص است این نیازها مربوط به خود آگاه می شوند یعنی انسان مستقیم آنها را بوجود می آورد و خود این نیازها را طلب می کند. این نیازها بی اهمیت نیستند ولی در مقابل آنها باید با سیاست رفتار کرد. نیازهای مانند، تفریح، مادیات، انتظارات، توقعات و از این قبیل موارد که گستره زیادی هم دارند. برای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان من سوال پیش می آید که نیاز جنسی یک نیاز خودآگاه است یا ناخودآگاه، ریشه نیاز جنسی در ناخودآگاه و خودآگاه وجود دارد این نیاز در اصل یک غریزه ناخودآگاه است که میتوان آن را کنترل کرد و این نیاز حد مرزی دارد اما وقتی در روابط مدام درخواست می شود یا شخص این نیاز را پررنگ جلو می دهد ماهیت ناخودآگاه نیاز جنسی به خودآگاه تبدیل می گردد، در نتیجه اصرار به برقراری رابطه جنسی یک نیاز خودآگاه است. این پاسخ همیشه یک سوال به دنبال دارد که آیا نیاز جنسی در روابط پیش از ازدواج باید برطرف شود؟

راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران
راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران

نیازهای ناخودآگاه

گفتیم که یکی از بهترین راه های نفوذ به ناخودآگاه سایرین از طریق برسی نیازهای ناخودآگاه است، حال می خواهیم برسی کنیم نیاز ناخودآگاه چیست. چه چیز هایی در دسته نیازهای ناخودآگاه قرار میگیرند؟ چگونه آنها را تشخیص دهیم و راه برطرف کردن نیازهای ناخودآگاه دیگران چیست و چرا برطرف کردن این نیاز ها در راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران اهمیت دارد.

تعریف نیاز ناخودآگاه

این نیازها ریشه در دوران کودکی شخص دارد، از ابتدا شکل گیری شخصیت هر فردی این نیازها هم شکل می گیرند و با شخص بزرگ می شوند هر چه فرد در کنترل نیازهایش ناموفق تر باشد خلاء این نیاز نیز بیشتر می شود و روی رفتار و زندگی خود و اطرافیانش تاثیر می گذارد. ناخودآگاه چیزی نیست که خود به خود تغییر کند، مثلا اگر شخصی در جوانی به فساد بپردازد (ناخودآگاه شهوت ران) و بگوید پیر که شدم این کار را کنار می گذارم، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و او با حرص خود به فساد رشد می کند و حتی در سنین بالا تر این خصوصیت شدت بیشتری پیدا می کند. قطعا در اجتماع یا در اطرافیان خود شاهد این موضوع بودیم مثلا پدری که خوی تندی داشته در سن پیری این خصلت او افزایش پیدا کرده است.

این نیاز ها از کجا سرچشمه می گیرند

  • سرکوب: سرکوب شدن خواسته ها و آرزو های فرد، سرکوب شدن فرصت هایش که باعث ایجاد یک نیاز شدید می شود، مثلا فردی هر بار تصمیم داشته نظر خود را در نزد عده ای مطرح کند سرکوب شده است، به او توجه ای نشده است در نتیجه نیاز ناخودآگاه سرکوب شده او جلب توجه و مهم بودن است.
  • عقده حقارت: تحقیر شدن یک خلاء بزرگ است و می تواند منشاء نیازهای متفاوتی باشد. شخصی در کودکی یا نوجوانی دچار تحقیر و آزار قرار گرفته و نتیجه آن یک شخصیت اعتماد به نفس پایین و ترسو بودن است.
  • تشویق: اما همه این منشاء ها منفی نیستند، چیزی مانند تشویق میتواند یک منشاء مثبت برای نیاز بدست آوردن و در مرکز توجه قرار گرفتن باشد.
  • رقابت :افرادی که در زندگی رقابت های زیادی را تجربه کرده اند، تفاوتی ندارد همیشه مغلوب بوده باشند یا پیروز یا هر دو را تجربه کنند، نیاز ناخودآگاه این افراد رقابت است.
  • کمبود: شایع ترین منشاء نیازهای ناخودآگاه کمبود هستند، کمبود اعتماد به نفس، کمبود زندگی خوب، شرایط مالی، کمبود محبت، کمبود توجه، کمبود امنیت و ….
  • حسادت: حسادت هم یک منشاء منفی برای شکل گیری نیازهای ناخودآگاه دیگران میباشد که گونه های مختلفی دارد.

تحلیل تیپ شخصیتی و تحلیل ناخودآگاه به آشکار شدن نیازها و معیارهای ناخودآگاه دیگران کمک زیادی می کند. اگر شما در تشخیص این نیازها موفق باشید در مرحله بعدی می توانید با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی هر نیازی را به یک شکل خاص برطرف کنید، و در عاشق کردن دیگران یا در بازگرداندن عشق از دست رفته موفق عمل کنید. مثلا تفاوت های زیادی در برطرف کردن نیازها ناخودآگاه سرکوب شده با نیازهای عقده حقارت وجود دارد که یک تحلیل اشتباه و یک قدم اشتباه دقیقا نتیجه عکس را نصیب شما می کند.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بخوانید:

وقتی عشقت بلاکت می کنه یعنی چی

قانون جذب عشق از دست رفته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *