قانون جذب عشق

قانون جذب عشق


قانون جذب عشق

قانون جذب عشق بحث داغ این روز های جهان است، امروزه نام قانون جذب از همه جا شنیده میشود و مردم برای جذب اهداف خود به دنبال استفاده از قوانین جذب هستند. یکی از این اهداف جذب عشق به زندگی است. قانون جذب عشق برای جذب فردی که به آن علاقه مند هستیم یا قانون جذب عشق برای جذب کردن یک شخص خاص به زندگی، عشقی که هنوز او را ندیده ایم و به دنبال جذب یک فرد ایده آل هستیم. در کتاب های گوناگون و سایت های مختلف هر شخصی از قانون جذب عشق صحبت می کند که چگونه میتوان یک فرد خاص را به سمت خود جذب کرد و عشق او را جذب کرد. در مقاله قانون جذب عشق تصمیم داریم از دیدگاه علمی و روانشناسی عملی بودن آن را برسی کنیم و با مدارک محکم قوانین جاذبه عشق را ثابت کنیم.

اما محتوای مقاله قانون جذب عشق که در حال مطالعه آن هستید با مقالات و مطالب دیگری که خوانده و شنیده اید متفاوت است، در این مقاله برای جذب معشوق به شما نمیگویم که مثبت فکر کنید، خود را دوست داشته باشید، عشق بورزید و یا به نکات مثبت شخصی که میخواهید عشق او را جذب کنید و یا او را وارد زندگی خود کنید بی اندیشید. این موراد تنها نکات پیش پا افتاده قانون جاذبه معشوق است. برای اینکه عشق را جذب کنید باید فرا تر از این حرف های تکراری قدم بر دارید و در عمل از قانون جذب عشق استفاده کنید که در این مقاله تصمیم داریم به بهترین شکل ممکن قانون جذب عشق را به شما آموزش دهیم که در دنیایی واقعی بتوانید از آن استفاده کنید و موفق به جذب عشق خود یا جذب فرد خاص به زندگی خود شوید، پیشنهاد می کنم در ادامه با ما باشید و با دقت و تمرکز کافی ادامه مقاله قانون جذب عشق را مطالعه کنید.

قانون جذب چیست؟

اگر بخواهیم یک توضیح کوتاه و معروف از قانون جذب بیان کنیم توضیح ما این خواهد بود، اگر مثبت فکر کنید میتوانید عوامل مثبت را به زندگی خود جذب کنید و اگر منفی فکر کنید عوامل منفی را به زندگی خود وارد می کنید. میتوانید در مقاله قانون جذب توضیحات کاملی درباره این قوانین مطالعه کنید.

قانون جذب عشق چیست؟
قانون جذب عشق چیست؟

یک واقعیت پنهان در تمام روابط انسان وجود دارد چه روابط عاطفی و چه سایر روابط و این قانون همیشه وجود خواهد داشت  “قانون جذب” اگر شما به نکات منفی طرف مقابلتان توجه کنید قطعا نکات منفی او را جذب خواهید کرد در نتیجه رابطه شما دچار مشکلات زیادی خواهد شد. و اگر روی نکات مثبت آن فرد تمرکز کنید نکات مثبت و عوامل مثبت بیشتری از آن فرد را جذب خواهید کرد.

دلیل این اتفاق یک نیروی نامرئی یا تصمیم و قدرت کائنات نیست، دلیل وجود این نوع قوانین در روابط انسانی فرکانس ها و ارتعاشات رفتاری ما هستند! وقتی شما روی نکات منفی شخص تمرکز می کنید رفتار شما نیز تغییر می کند. سخن، زبان بدن و فرکانس های ارسالی شما منفی میشود از این رو باعث میشوید سیگنال های که شخص مقابل به شما ارسال می کنید نیز منفی باشد.

“مثال”

به عنوان مثال شما روی بد قول بودن دوستان حساس شده اید و مدام به این موضوع توجه دارید در نتیجه ناخودآگاه شما در مقابل فرد گار میگیرد. این گارد گرفتن میتواند باعث شود شما برای تلافی حرفی را بزنید یا کاری منفی بکنید یا اینکه در زمانی خاص وقتی قراری با دوست خود دارید با ذهنیت قوی از بد قول بودن دوستتان حرف منفی بزنید حاصل این کار چیست؟ دوست شما یک ارتعاش منفی از شما دریافت می کند و در پاسخ یک ارتعاش منفی به شما ارسال می کند مثلا او نیز ایرادی از شما را به رختان میکشد. به سادگی شما در رابطه دوستانه خود با جذب نکات منفی طرف مقابل نکات منفی بیشتری را جذب کردید.

“نکته”

این قانون در تمام روابط انسان وجود دارد ولی در روابط عاطفی به دلیل عمیق بودن میزان ارتباط، خاص بودن سیگنال ها و انتظارات بالا این قانون تاثیر و قدرت بیشتری دارد. برای موفقیت در قانون جذب عشق شما باید فقط روی نکات مثبت تمرکز کنید تا در ادامه با تکنیک خاصی که مطرح میشود نکات منفی موجود در شخص خاص مورد نظرتان را نیز ازبین ببرید و درواقع این نکات را از رابطه خود دفع کنید.

قانون جذب واقعیت یا توهم

قانون جذب واقعیت یا توهم
قانون جذب واقعیت یا توهم

برخی از هواداران قانون جذب میگویند قانون جذب یعنی من خودم را دوست داشته باشم، تا همه من را دوست بدارند، تا هر چیزی که میخواهم را جذب کنم! این برداشت چقدر صحیح است؟ آیا میتوان صرفا به این تکنیک تکیه کرد؟

اگر راز رسیدن به عشق با قانون جذب عشق یا هر چیز دیگر فقط این است که باور مثبت داشته باشیم چرا افراد خودشیفته به هرچیزی که میخواهند نمیرسند؟ خودشیفته ها خود را برترین میدانند خود را لایق بهترین ها میبینند پس چرا این قانون بصورت کامل برای آنها صدق نمی کند؟!!

سوء برداشت هایی در طول این سالها راجب قانون جاذبه ایجاد شده که باعث برخی انحرافات است. اما کارکرد قوانین جذب بسیار منطقی تر و عملی تر هستند و به تنهایی با داشتن فکری مثبت نمیتوان به هدفی رسید و نباید موفقیت عده ای را با این روش پای قانون جذب نوشت. قطعا میلیون ها نفر در جهان هستند که بدون داشتن باور مثبت و یا حتی با داشتن باور منفی به خواسته های خود رسیده اند. پس هر موفقیتی هم دلیل بر درست بودن این فرضیه نیست. مقالعه قانون جذب چیست میتوانید بیشتر راجب ماهیت قانون جذب مطالعه کنید.

اصول جذب عشق با چند قانون ساده

قبل از آنکه به نحوه استفاده از قانون جذب عشق بپردازیم بد نیست بدانیم چه موانعی سر راهمان برای جذب یک عشق وجود خواهد داشت. بزرگترین عوامل عدم موفقیت در بدست آوردن عشق با قانون جذب چیست؟

ترس ها و شکست های پیشن در رابطه  های عاشقانه

یکی از دلایل شکست افراد در جذب یک عشق ترس های ناخودآگاهی است که از شکست در رابطه دارند. این ترس ها به دو شکل تاثیر منفی خود را در مرحل قانون جذب عشق میگذارند. در هنگام جذب عشق ترس هایی که در ناخودآگاه انسان وجود دارد باعث میشود سیگنال های جذب او منفی شوند و شخص قادر نباشد سیگنال مثبت و کار آمدی را از خود ارتعاش دهد، مانند زمانی که شما یک درس را بصورت کامل آموخته اید ولی چون از امتحان آن درس یا از استاد آن درس ترس دارید در زمان امتحان ترس شما باعث میشود تمام پاسخ ها را فراموش کنید.

در جذب عشق هم این اتفاق تکرار می شود، ترس های شما از شکست های قبلی باعث راندن شخص مناسب از زندگیتان میشود یا مانع جذب شخص دلخواه خواهد شد.

تاثیر دیگر این ترس ها زمانی آشکار میشود که شما با قانون جذب عشق یک رابطه جدید را شکل داده اید و با ترس های خود به این رابطه ادامه می دهید. همان رفتار های گذشته را تکرار می کنید، همان اشتباهات را مرتکب میشوید و همان واکنش ها را نشان میدهید چون با ترس در موقعیت ها قرار میگیرید.

حلقه تکرار
حلقه تکرار
حلقه تکرار

اگر سری به گذشته روابط خود بزنید میبینید که اکثر روابط به یک شکل تمام شده اند، تعداد بسیار زیادی از انسان ها در این حلقه های تکرار به دام می افتند. روندی که شاید شما هم از آن شکایت داشته باشید، همیشه همانگونه بحث ها، همان مشکلات و همان نتیجه ها آیا تا به حال به دلیل این اتفاقات فکر کرده اید؟

امروز گذشته نیست طرف مقابل شما شخص قبلی نیست اما چرا همه چیز به نوعی تکرار می شود! وجه اشتراک این مسئله تنها خود ما هستیم، انتخابات، اعمال و واکنش های خود ما است که ثابت میماند و یک نتیجه را رقم میزند. فراتر از آن اکثر افراد در انتخاب شریک عاطفی همیشه به یک شکل عمل می کنند، اشخاصی را انتخاب می کنند که همان ویژگی ها را دارند وقتی شما افرادی که ویژگی های یکسان دارند را انتخاب می کنید و همیشه یک نوع اعمال را تکرار می کنید پایان یکسان رابطه ها عجیب نیست.

مثلا شخصی در تمام روابط خود شاهد خیانت است، دلیل این اتفاق میتواند انتخاب او باشد ممکن است فرد اشخاصی را انتخاب کند که روابط باز و گسترده ای دارند یا مثلا پوشش های خاصی دارند و یا ویژگی هایی دارند که باعث میشود رابطه های زیادی داشته باشند وقتی شخص همیشه جذب این افراد میشود خیانت در رابطه دور از ذهن نخواهد بود.

دیدگاه مسموم برای جذب عشق

پیدا کردن شخص مناسب یا جذب شخص خاص برای یک رابطه عاشقانه ساده ترین بخش کتاب قانون جذب عشق است. در واقع جذب عشق به زندگی بعد از شکل گیری آشنایی و ارتباط تازه شروع میشود و مشکل از آن جایی پیدا می شود که ما فقط به نیاز ها و خواسته های خود توجه می کنیم.

چرا بیشتر به من محبت نمی کند، باید بیشتر به من توجه کند، وقت بیشتری برای من بگذارد. این خواسته ها غلط نیستند اما رابطه عاشقانه فقط شامل شما نمیشود و هر دو طرف در این رابطه سهیم هستند، شاید شما به میزان توجه یا وقتی که شخص برای شما قائل میشود اهمیت زیادی بدهید، خیلی مهم باشد که او محبت خود را بیان کند، شما به این نکات توجه زیادی می کنید چون به آنها نیاز دارید و این موارد را میزان سنجش عشق واقعی می دانید و اگر کمبودی حس کنید گلایه خواهید کرد. اکثر افراد می گویند من بیشتر وقتم را برای او میگذارم به او میگویم چقدر دوستش دارم اما او به اندازه من این کار را انجام نمی دهد.

اما باید بدانید مثلا این موارد معیار های شما هستند و چون این معیار ها برای شما مهم میباشد دلیل بر آن نیست که ظرف مقابل شما هم اینگونه بی اندیشد، شاید زبان عشق او، معیار ها و نیاز هایش متفاوت تر باشند. شاید راه اثبات عشقش با شما متفاوت باشد.

شما آن چیزی را که نیاز دارید از عشقتان می خواهید و همان چیز را به او می دهید اما به این فکر نمی کنید که در واقع ممکن است شما آن چیزی که طرف مقابل میخواهد را به او نمی دهید.

معیار ها و نیاز های ناخودآگاه هر شخصی متفاوت است هر انسانی زبان بدن خاص خود را دارد. تعامل در روابط باید شکل بگیرد تا آن رابطه یک رابطه پایدار باقی بماند. پس باید از راه های نفوذ به ناخودآگاه دیگران استفاده کنید، آن چیزی که او نیاز دارد را برطرف کنید تا شخص هم در مقابل نیاز های شما را بطرف کند و به دنبال ایجاد معیار های شما باشد. و این تعاملی است که یک رابطه را قدرت مند میسازد.

فرکانس قانون جذب معشوق

هر آن چیز که نیاز داریم و میخواهیم در زندگی ما وجود دارد. در مسیر زندگی همه جور اتفاق رخ می دهد همه نوع انسان وارد زندگی ما میشود، ما میتوانیم خوشبخت شدن و موفقیت را جذب کنیم یا میتوانیم شکست را به سمت خود جذب کنیم. نتیجه ای که حاصل میشود به واسطه انتخابات و ارتعاش هایی است که ما ارسال می کنیم.

نیمه گمشده خود را جذب کنید

نیمه گمشده خود را جذب کنید
نیمه گمشده خود را جذب کنید

چقدر به نیمه گمشده اعتقاد دارید؟ کسی که متعلق به شما است و اگر کنار او باشید خوشبختی شما بی اندازه خواهد بود، واقعیت این نیست که شخصی مخصوص شما خلق شده باشد، کسی برای خوشبخت کردن شما، ما میتوانیم در کنار هر فردی که معیار های مناسب را دارا باشد خوشبخت شویم.

برای موفقیت در روابط عاشقانه نیاز به نیمه گمشده ندارید نیاز به جذب عشقی خاص و روایی ندارید، شما باید با فرکانس های عشقتان هم جهت شوید، با استفاده از مهارت های ارتباطی طرف مقابل خود را عاشق و وابسته کنید، باید فرکانس های مشترک و هم جهت را شکل دهید، زمانی که فرکانس های قانون عشق دو شخص هم راستا باشند بخاطر یکدیگر گذشت می کنند، در کنار یکدیگر تلاش می کنند، موانع را از سر راه برمی دارند و مشکلات را کنترل می کنند تا احساسشان به یکدیگره به کامل ترین شکل باقی بماند.

آمادگی برای جذب عشق

هدفی مانند جذب عشق در زندگی میتواند هدفی مهم برای هرشخصی باشد، احساسات مهم ترین و آسیب پذیر ترین بخش یک انسان است ضربه های عاطفی میتواند صدمات زیادی به انسان وارد کند، در مسر قانون جذب عشق باید آمادگی خود را افزایش دهید، نباید شکست های که ممکن است در رابطه با یک شخص ایجاد تجربه می کنیم یا موانعی که صد راهمان است باعث عقب راندما از هدف جذب معشوق شود، آمادگی ها ذهنی و روحی از این جهت اهمیت دارند که ما را در مسیر درست قرار بدهند و توانایی کنترل شرایط را برای ما ساده تر کنند.

چگونه عشقی را باید جذب کرد؟

نیاز نیست از همان ابتدا بدانید که دقیقا دنبال چه چیزی هستید، و عشقان باید چه ویژگی های داشته باشد، اکثر افرادی که از طریق قانون جذب عشق به دنبال جذب معشوق خود هستند یک اشتباه را تکرار می کنند و آن هم تصویر بی نقص از عشق رویایی است. وقتی اهداف و خواسته ها را از قبل مشخص کرده باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد زیرا هیچ شخصی کامل نیست وقتی در مراحل جذب عشق مواردی مطابق میل ما نباشند واکنش اشتباه نشان خواهیم داد و این اشتباه تاثیرات منفی خواهد داشت. به خود اجازه بدهید تصویر معشوق کامل را در کنار شخص مناسب ایجاد کنید او را تغییر بدید ویژگی های مناسبی به رابطه خود اضافه کنید.

تکنیک جذب عشق

روی نکات مثبت فرد تمرکز کنید و ارتعاش مثبت ارسال کنید، اگر شخصی خصوصیات منفی دارد شما نباید برای آن خصوصیات عشق ایجاد کنید، از خصوصیات منفی فرد فاصله بگیرید تا کار جذب عشق شما تمام شود و موفق به جذب او شده باشید سپس با تکنیک های جذب عشق از طریق تاثیر گذاری روی ناخودآگاه فرد موجبات تغییر آن خصوصیات را هم فراهم کنید.

اما چون یک فرد را دوست دارید نباید تمام نکات منفی او را نادیده بگیرید و با آنها کنار بیاید مثلا اگر او بد قول است بگوید خب حداقل خیانت کار نیست. باید در زمان مناسب ویژگی های منفی شخص را مورد هدف قرار بدید.

قانون جذب عشق و ازدواج

شواهد و برسی های مختلف نشان داده است که دلایل خاص و مشترکی زیادی در روابط عاطفی وجود دارد که مانع جذب عشق و ازدواج میشود و یک رابطه را به بن بست میرساند.

  • با اقدامات نسنجیده تلاش می کنید هر طور شده از شما خوشش بیاید.
  • اجازه قدرت گرفتن تفاوت ها را می دهید.
  • تلاش زیادی برای تغییر دیگران.
  • فقط شما میدانید چه چیزی برای او بهتر است ولی خود فرد نمی داند.
  • همیشه حق با شما است.
  • همیشه در حال بازخواست، شکایت، ملامت و ایراد گرفتن هستید.

در مراحل قانون جذب عشق و ازدواج نکات مهم زیادی وجود دارد که چند نمونه را بیان می کنیم.

  • شخص را جذب می کنید اما توانایی ارتباط ندارید! مهارت های ارتباطی خود را ارتقا بدهید.
  • خنده و خوشحالی نقطه جذب یک شخص است، صمیمیت در رابطه ایجاد کنید.
  • اعتماد به نفس کلید جذب دیگران است.
  • روی نکات مثبت شخص متمرکز شوید.
  • طرف مقابل نباید فکر کند که شما هرگز به او اجازه رفتن نمی دهید، نباید احساس کند شما میخواهید به اجبار به هدفتان برسید.
  • تصمیم ازدواج باید فکر خود شخص باشد نه درخواست اجباری شما پس احساس نیاز به ازدواج را القا کنید طرف مقابل را تحت فشار نگذارید برای مشخص کردن تکلیفتان.
  • خودتان را بصورت کامل شرح ندهید. همه راز های خود را بازگو نکنید، جزئیات رابطه های قبلی خود را وارد رابطه جدید نکنید و از گذشته و مقایسه روابط خود داری کنید.
  • شما با توضیح سعی می کنید تصویری از خود در ناخودآگاه طرف مقابل ایجاد کنید اما این کار بیشتر باعث میشود شخص تصویری غلط را از شما برداشت کند، پس خودتان باشید اجازه دهید او شما را کشف کند.
  • همیشه خودتان را آماده از دست دادن کنید.

قانون جذب عشق از راه دور

بنظر این کار دشوار باشد اما غیر ممکن نیست شما میتوانید با استفاده از قانون جذب عشق از راه دور موفق به جذب معشوق ایده آل خود شوید تنها باید با اصول قانون جذب عشق از راه دور آشنا شوید.

قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته
قانون جذب عشق از دست رفته

در بعضی موارد اشخاص تصمیم به جذب رابطه از دست رفته خود دارند اما نکات مهمی در این مسیر وجود دارد که باید آنها را دانست، جذب عشق از دست رفته کاملا عملی است ولی نباید کار هایی مانند اصرار، تماس مدام و پیام های طولانی را انجام دهید، جذب رابطه از دست رفته بر اساس کتاب بازگشت عشق به شش مرحله تقسیم شده است، میتوانید نکات موفقیت آمیزی از این شش مرحله برای موفقیت در بازگشت رابطه با مطالعه قانون جذب عشق از دست رفته بدست بیاورید.

داستان قانون جذب عشق

بعد از پیدا کردن شناخت مناسب راجب تکنیک های قانون جذب عشق نوبت به یادگیری و اجرای این مراحل میرسد، در کتاب قانون جذب عشق اصول موفقیت طبقه بندی شده و شکل گرفته است. با مطالعه مرحل قانون جذب عشق میتوانید آماده بدست آوردن موفقیتی بزرگ در راه استفاده از قوانین جاذبه معشوق بشوید و شما هم داستانی فوق العاده به داستان های قانون جذب عشق اضافه کنید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

 

5 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید از نویسنده این مقاله زیبا تشکر می کنم من خودم راجب قانون جذب یکسری مقالات مینویسم برای دانشگاه و واقعا این مقاله شما دید فوق العاده درستی نسبت به جذب داره من واقعا ازتون تشکر می کنم چیز هایی زیادی راجب تحقیقم یاد گرفتم و اجازه میخوام از مقاله شما به عنوان منبع استفاده کنم این اجازه را به بنده میدید؟

    • سلام مهراب جان شما به بنده لطف دارید. بله میتونید استفاده کنید هیچ مشکلی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *