قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان


قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان انتخاب خوبی است یا خیر؟ این روز ها همه جا صحبت از قانون جذب عشق برای رسیدن به عشقمان یا برگرداندن عشقمان با کمک قانون جذب است. آیا از دیدگاه علمی نظریه قانون جذب قابل قبول است؟ آیا میتوان از قانون جذب برای رسیدن به یک فرد خاص استفاده کرد؟ سوالاتی که این روز ها ذهن همه را درگیر کرده است. تقریبا هر انسانی حداقل یک بار در طول زندگی خود از دست دادن یک رابطه عاطفی را تجربه می کند، جدایی از معشوق و افسردگی بعد از جدایی میتواند شرایط سختی را برای هر فردی بوجود بیاورد. تیم روانشناسی سربرگ تازه سال ها است تحقیق و پژوهش تخصصی در زمینه های قانون جذب، تکنیک های nlp و مهارت های ارتباطی مانند شکل گیری رابطه موفق، ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه را انجام میدهد و به نتایج بسیار عالی دست پیدا کرده که در کانال تلگرامی ما میتوانید این نتایج را برسی کنید.

قانون جذب در جهت بدست آوردن عشق

عشق مسئله پیچیده ای است و نمیتوان آن را نادیده گرفت، عشق و ازدواج یکی از مهم ترین مراحل چرخه زندگی انسان هستند. شما یا به دنبال راهی برای عاشق کردن یک نفر هستید یا میخواهید رابطه ای که تمام شده را دوباره از نوع شروع کنید، اگر تصمیم به جذب یک شخص و شروع رابطه ای جدید دارید باید از تکنیک های قانون جذب عشق استفاده کنید و اگر میخواهید رابطه از دست رفته ای را برگردانید نیاز به مهارت های قانون جذب بازگشت عشق دارید که در ادامه آن را آموزش میدهیم. بدست آوردن دل یک فرد و جذب او گاهی کار ساده ای است و گاهی دشوار، اما در مواردی که طرفین بعد از مدتی آشتی نمی کنند یا نمیتوانند مشکل خود را حل کنند چه باید کرد؟ آیا باید ناامید شد و برای همیشه از جذب عشق دست کشید.

مسائل زیادی بر سر راه فردی که میخواهد یک رابطه را برگرداند قرار میگیرد و اگر با این مسائل و مشکلات آشنایی نداشته باشد، احتمال موفقیت او در بازگشت عشقش بسیار اندک خواهد بود، اما با کمک علم روانشناسی که میتواند همه مشکلات را حل کرد از پس این شرایط هم میتوان برآمد. برویم سر سوال اصلی آیا استفاده از قانون جذب برای رسیدن به عشقمان نتیجه بخش است؟ آیا قانون جذب قدرت این را دارد که یک رابطه را برگرداند، پاسخ این سوال بله یا خیر نیست کمی از هر دو است!

جذب توانایی بازگرداندن عشق را دارد؟
قانون جذب برای رسیدن به عشقمان
قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

قانون جذب بسیار قدرت مند است و در زندگی جریان دارد این قانون همیشه وجود داشته و با نام های زیادی در طول تاریخ شناخته شده است، مانند: سرنوشت، کارما، طبیعت و کائنات. قطعا ضرب المثل های معروف ایرانی را شنیده اید که به باور مردم  بر جذب اشاره می کند، ضرب المثل هایی مانند، کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم میرسه، هر چی بکاری همون رو درو می کنی، از هر دست بدی از همون دست میگیری، هر چی فکر کنی سرت میاد و…. انسان شبیه باور هایش میشود و در واقع آدمی ماشینی است برای اثبات باور ها.

اگر ذهنیت یک انسان بصورت درستی برنامه ریزی شده و شکل گرفته باشد آن فرد میتواند به تمام اهداف خود برسد، 80 در صد ذهنیت و باور ها در دوران کودکی بوجود می آیند، و شخصیت افراد در این دوران شکل میگیرد برای همین کودکانی که در شرایط مساعد و تربیت کامل، بزرگ شده اند نسبت به کودکانی که با تجربه استرس و یا مشکلات در زندگی روبرو بودن باور های مثبت تر و اهداف مشخص تری دارند و در زندگی و روابط موفق تر عمل می کنند، این استدلال به این معنی است که اگر ما کودکی ایده آل نداشته ایم پس باید از اهداف خود دست بکشیم؟ قاطعانه خیر، چون ناخودآگاه انسان قابل برنامه ریزی مجدد است البته این کار خیلی هم آسان نیست و یکی دو روزه نمیتوان به نتیجه ای رسید.

قانون جذب در بازگشت به عشق میتواند ابزار قدرت مندی باشد اما در عین حال ضعف های خاص و مهمی نیز دارد که نمیتواند شما را کامل به هدف برساند. یکی از چهار ضعف قانون جذب که در کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه بیان شده، این است که قانون جذب به ما مهار های مشخصی را آموزش نمی دهد به عنوان مثال زمانی که شما توانستید شرایط را فراهم کنید که با عشق خود صحبت کنید، نیاز به مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد کردن، نفوذ به ناخودآگاه فن بیان و موارد دیگر دارید. چون اگر در اولین ارتباط بعد از جدایی مشکلی ایجاد شود یا نتوانیم تاثیر لازم را بگذاریم احتمال بازگشت مجدد به رابطه با بسیار کم خواهد شد.

تکنیک های nlp

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان
قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

nlp (برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه) آخرین دست آورده روانشناسی است، با ان ال پی میتوانیم خود را برای پیشرفت تربیت کنیم، میتوانیم ناخودآگاه خودمان و عشقمان را از نو برنامه نویسی کنیم تا احساسات منفی برای همیشه از بین بروند. این علم را میتوان کامل ترین علم روانشناسی دانست. ان ال پی به شما یاد میدهد، چگونه باور های غلط را ازبین ببرید، باور های جدید بسازید، چطور رفتار کنید و چگونه ناخودآگاه خود را مدیریت کنید. تکنیک های nlp میتواند یک انسان را کاملا دگرگون کند، جامعه به سه دسته تقصیم میشود، موفق ها، ثابت ها، شکست خورده ها، چرا بعضی افراد موفق هستند، چرا توانایی برقراری ارتباط بالا دارند، چرا در کار های خود موفق هستند و به اهداف خود میرسند؟ دلیل آن بسیار ساده است، ساختار ذهنی تعیین کننده موفقیت یا شکست انسان است. پیدایش ان ال پی باعث شده که کسانی که با ساختار ذهنی یک فرد موفق را ندارند با این تکنیک ها این ساختار را ایجاد کنند و تبدیل به افراد موفق بشوند.

آمادگی ذهنی برای جذب معشوق

عاشق بودن به تنهایی مشکلی ایجاد نمی کند، اما چیزی که اشتباه است و حتی خطرناک وابستگی بیش از حد به عشقتان است گاهی شاید حتی متوجه این وابستگی نشوید و فکر کنید شما کاملا منطقی هستید و حتی اگر جدا بشوید بدنبال قانون جذب برای رسیدن به عشقمان خود نخواهید بود و بدون افسردگی رابطه را فراموش می کنید، اما زمانی که شرایط تغییر می کند و عشقتان شما را ترک می کند، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان کمی سخت می شود، حالا شما برعکس انتظارتان دچار نا امیدی می شودید احساس افسردگی می کنید و تنها هدف و خواسته شما  جذب عشق از دست رفته خواهد بود.

مرحله انتخاب استراتژی

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان
قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

اکنون شما باید استراتژی خود را بچینید! باید مشخص شود که شما از امروز به بعد چه نوع رفتاری باید داشته باشید. زمانی که یک رابطه ا مشکل روبرو شود وارد یکی از حالت های جدایی کامل یا سردی عاطفی خواهد شد. استراتژی این دو حالت تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند و در عین حال دارای نقاط مشترک زیادی نیز هستند! زمان واقعیت گرایی فرا رسیده است، شرایط شما هر چیزی که باشد باید آن را بپذیرید تنها در این صورت میتوانید موفق شوید، اگر طرف مقابل شما درخواست جدایی داده اما شما با مخالفت مانع شدید و یا شریک عاطفی شما یک طرفه رابطه را تمام کرده و پاسخ شما را نمی دهد، دیگر نباید به اصرار خود ادامه دهید.

افرادی که این اشتباه را مرتکب میشوند، و سعی میکنند هر طور شده عشقشان را متقاعد به ماندن در رابطه بکنند، هرگز موفق نمیشوند و دست آخر نیز یکی یا تمام 13 اشتباه خطرناک بازگشت به عشق را مرتکب میشون. اشتباهاتی مانند: التماس، جلب ترحم و بردگی. این اشتباهات تاثیر بسیار منفی روی جذب شما خواهد گذاشت، چون اصرار التماس از دید هر انسانی یک ضعف محسوب میشود و این را هم میدانیم هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف نخواهد شد، پس حتی ممکن است شما با این کار احساس عشقتان را کاملا نابود کنید، و او را به این باور برسانید که این رابطه از ابتدا اشتباه بوده!

اگر رابطه سرد شده است اما هنوز جریان دارد، نیازی به قطع ارتباط نیست، اما در این شرایط هم باید دست از اصرار و سماجت برای بهتر شدن اوضاع برداشت. با کمی به خود و عشقتان زمان بدید حتی بهتر است ارتباط را کمی کمتر کنید، و هرگز جملاتی مانند: تو عوض شدی، چرا دیگه بهم توجه نمی کنی، مثل قبل باش، تو دیگه منو دوست نداری و …. این نوع رفتار نیز دقیقا تاثیر منفی روی ناخودآگاه شخص دارد، باید با سیاست بیشتری در این شرایط رفتار کرد.

موانع جذب عشق از دست رفته

مرحله اول کتاب بازگشت به عشق اشاره به ازبین بردن موانع دارد، این موانع میتواند برای هر فردی متفاوت باشد، شناخت موانع جذب عشق شما در گروی تحلیل رابطه عاطفی تان است. اولین چیزی که برای جذب عشق تمام شده نیاز است پیدا کردن دلایل و عوامل موثر بر جدایی میباشد، به احتمال زیاد با خود بگوید من از مشکلات رابطه و اشتباهات خود کاملا آگاه هستم و نیاز به اجرای این مرحله ندارم.

اگر اشتباهت خود را میشناسید این یک امتیاز است اما فکر نکنید شما دیگر همه چیز را میدانید، برعکس روابط عاطفی پیچیدگی های خود را دارند، گاهی بدترین اتفاقات یک عشق را از بین نمیبرد و گاهی چند اتفاق ساده باعث جدایی میشوند. احساس دقیقا همانطور که بوجود می آید میتواند محو شود، انسان ها میتوانند از چیز های کوچکی ناراحت شوند که شاید برای طرف مقابلشان بی معنی باشد، به عنوان مثال یک حرف اشتباه در جمع دوستان، میتواند احساس منفی زیادی به وجود آورد یا مثلا قولی که به عشقتان داده اید عملی نشود میتواند باعث ایجاد این احساس شود که شما قابل اعتماد نیستید.

هزاران حالت و اتفاق کوچک میتواند تاثیر منفی روی یک رابطه بگذارد، این پالس های منفی در طول مدت زمان باعث تغییر احساس شخص میشود و کم کم رابطه استقامت خود را از دست میدهد، و سردی زمانی است که احساسات منفی بیشتر از احساسات مثبت شده اند و جدایی به این معنی است که شخص به مرحله انتخاب رسیده، انتخاب کردن عشق و رابطه اش یا انتخاب کردن خودش و خواسته هایش! اگر شما از عشقتان جدا شدید بدانید او خودش را انتخاب کرده چون دیدش به رابطه منفی است پس باید این دید هم تغییر کند و اگر رابطه شما سرد است، بدانید به زودی به مرحله انتخاب خواهید رسید مگر عشق را در رابطه خود به جریان بندازید.

بعد از مشخص کردن مشکلات، خطا ها و نقص های رابطه نوبت به برطرف کردن آنها میرسید، تغییر شرایط و ازبین بردن این عوامل منفی بسیار مهم است. عشقتان از رابطه خارج شده برای این کار دلیل دارد، حالا چرا باید به رابطه ای برگردد که همان مشکلات قبلی هنوز هم پا برجا هستند؟ اولین چیزی که در بازگشت ذهن انسان را درگیر می کند این است که آیا دوباره همه چیز مثل قبل خواهد بود؟ اگر این مرحله را کامل انجام دهید میتوانید اولین مانع فکری عشقتان را از سر راه بردارید.

مرحله دوم قانون جذب برای برگرداندن عشق

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان
قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

کتاب بازگشت به عشق در فصل دوم به برسی شخصیت طرف مقابل میپردازد، تا خواسته ها، نیاز ها، معیار ها و کمبود های فرد را مشخص کند، دلیل این کار چیست؟ سادست ماهیت رابطه یعنی نیاز! انسان ها روابط را ساختند تا نیاز های خود را رفع کنند. تمام روابط انسان بر همین اساس شکل میگیرد به عنوان مثال رابطه دو دوست برای رسیدگی به نیاز هایی مانند: همدردی، هم فکری، تفریح کردن، حمایت و… است. در رابطه رئیس و کارمند رئیس به کارمند نیاز دارد برای انجام شدن کارها و توسعه کسب کار و کارمند هم به رئیس نیاز دارد برای امرار معاش و رسیدن به وضعیت مالی مناسب.

رابطه عاشق و معشوف اصلی ترین نیاز هر انسانی است و انسان ها با برطرف شدن نیاز هایشان در رابطه برای حفظ آن تلاش زیادی می کنند نیاز های مانند: محبت، حمایت، پشتیبانی، توجه، تشویق، اعتماد به نفس، درک شدن، امنیت و… زمانی که یکی از این نیاز ها به درستی برطرف نشود رابطه نقص خواهد داشت چون خلاء طرف مقابل بیشتر میشود. برای بازگشت به عشق باید اصلی ترین نیاز های ناخودآگاه عشقتان را تشخیص دهید و با برطرف کردن آنها میتواند توجه طرف مقابل خود را جلب کنید.

شکل دیگری از نیاز ها وجود دارد که به آن معیار های ناخودآگاه گفته میشود. معیار ها اصول و قواعدی هستند که افراد آنها را مشخص کرده و اهمیت زیادی به آنها می دهند، مانند: خط قرمز ها و ایده آل ها. به عنوان مثال فردی معیارش این است که طرف مقابلش فردی شجاع باشد، توانایی برقراری ارتباط با دیگران از خصوصیات او باشد، اما طرف مقال دقیقا برعکس این معیار ها هست مثلا صحبت در جمع و یا یا آشنایی جدید حراس دارد. خب وقتی یکی از معیار های اصلی انسان در رابطه وجود نداشته باشد، کم کم این مشکل پر رنگ تر خواهد شد و تاثیر خود را میگذارد. پس باید به تحلیل و شناخت معیار ها بپردازید و آنها را بوجود بیاورید.

مرحله سوم بازگشت به عشق از طریق قانون جذب

سومین مرحله کتاب بسیار اهمیت دارد و هدف اصلی آن پیشرفت است. در این مرحله شما باید به بهترین ورژن از خودتان تبدیل شوید، باید ضعف ها و کمبود های خود را شناسایی کنید. باید برای خودتان هدف انتخاب کنید، باید پیشرفت کنید و امتیازات مثبت به خود اضافه کنید. اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا نیاز به این کار ها است، باید خدمتتان عرض کنم اصل اول قانون جذب ارسال ارتعاش مثبت میباشد که از طریق موفقیت و پیشرفت بدست می آید.

یکی از مهمترین اهداف فصل سه کتاب بازگشت به عشق افزایش اعتماد به نفس است، افزایش اعتماد به نفس در افراد باعث میشود، احساسات خود را کنترل کنند، هوشیاری بالایی داشته باشند به اهداف 6 مرحله بازگشت به عشق دست پیدا کنند و از همه مهم تر یک فرد با اعتماد به نفس میتواند روی هر کسی تاثیر بذارد و توجه او را جلب کند. مرحله شامل تکنیک ها و موارد زیر است.

  • خود شناسی
  • خود باوری
  • انگیزه
  • ازبین بردن ضعف ها
  • امتیاز های مثبت
  • هدف مند بودن
  • هوش هیجانی بالا
  • هوش عاطفی بالا
  • هوش اجتماعی بالا
  • مهارت های ارتباطی
  • زبان بدن صحیح
  • تغییر شرایط گذشته

و ده ها مورد دیگر، سعی کردیم مراحل یک تا سه را با توضیحاتی کوتاه در این مقاله بگنجانیم. برای آشنایی با مراحل 4 تا 6 و یادگیری 6 مرحله بازگشت به عشق میتوانید کتاب بازگشت به عشق را رایگان دانلود کنید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

چگونه عشقم را برگردانم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

10 دیدگاه

  • دکتر من ساناز خالدی هستم یادتونه؟ توی دوره های قانون جذب عشق شما شرکت کرده بودم. عشقمو برگردوندم با تکنیک ها تون بعد 2 ماه دوباره دعوامون شد رفت این دفه کامل مقصر خودم بودم عاشقش کرده بودم اما یه اشتباه کردم دکتر بهش دروغ گفته بودم راجب اینکه دوست پسر نداشتم حالا فهمیده خیلی داغونه قاطی کرده باید چیکار کنم باز قطع ارتباط کنم طبق گفتتون بعد از تکنیک ها استفاده کنم. خدا کنه زود جواب بدید دکتر

    • چنین مواردی می تونه برای یک مرد سخت باشه. در حال حاظر شما احساس منفی بسیار زیادی رو در طرف مقابلتون بوجود آوردید که باید این مراحل را طی کنید. یک هفته ارتباطی نداشته باشید تا فشار ها کم بشه و خلاء ایجا بشه سپس شما باید ارتباط برقرار کنید حتما به نکاتی که در دوره آموزش دید توجه کنید در این ارتباط شما باید احساس امنیت را برای ایشان ایجاد کنید با صحبت و حالات زبان بدن به ایشان بفهمانید که شما از پنهان کردن این موضوع بسیار ناراحت هستید و اینکه رابطه قبلی شما برای شما هیچ معنی نداشته و یک اشتباه ساده بوده که تمام شده سپس با استفاده از تکنیک های متقاعد کردن مرحله ای این ذهنیت را ایجاد کنید که دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و شما دیگر چیزی را پنهان نخواهید کرد

  • سلام خسته نباشید یه سوال داشتم دوست پسرم بخاطر اینکه باهاش رابطه جنسی برقرار نمی کردم ترکم کرده حالاهم شرط گذاشته برای برگشت باهاش رابطه داشته باشم آیا این کار باعث میشه بعد ولم کنه شنیدم تاثیر بدی داره نظر شما چیه؟

    • سلام سپیده جان ببینید وارد شدن به رابطه جنسی در روابط یک اشتباه است “هم از لحاظ شرعی و هم بنا به دلایل روانشناسی”. دلایل شرعی را که خودتان آگاه هستید و به اعتقادات شخصی خودتان مربوط می شود، راجب آن بحثی نمی کنیم. دلیل علمیِ اینکه در روابط نباید وارد رابطه جنسی شد ساده است. یکی از بزرگترین معیار های یک رابطه، رابطه فیزیکی است که آخرین مرحله ی یک رابطه است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که صمیمیت بالایی ایجاد شده باشد، در واقع می شود به رابطه جنسی به دید یک نقطه ی پایانِ نیاز ها نگاه کرد. اکنون وقتی ما وارد رابطه جنسی می شویم دقیقا مثل کوهی می مانیم که توسط یک کوه نورد فتح شده است پس از آن به بعد زمانی که کوه نورد به کوه فکر می کند آن هیجان اولیه برای فتح کوه رو ندارد چون یک مرتبه این کار را انجام داده. وقتی شما با طرف مقابل ارتباط فیزیکی برقرار می کنید در واقع خودتان را در دسترس گذاشته اید و برگه برنده آخرتان را رو کرده اید که این کار باعث می شود رابطه به حالت سکون برود یعنی جذابیت کم شود چون ما تمام چیزی را که داریم برای فرد عرضه کرده ایم.

  • سلام امید وارم حالتون خوب باشه مدتی هست که توی سایتتون دارم مطالب رو مطالعه می کنم از حضورتون سوال داشتم مشکل من با عشقم این بود که همیشه باهام دعوا داشت سعی می کرد مدام کوچیکم کنه البته نه فقط من با همه همین طوری بود تحلیل شما چیه چرا این کارو می کنه؟

    • سلام عرض شد طرف مقابل شما دچار اختلال خود شیفتگی است. ارتباط با این افراد همیشه مشکلات خاص خودش را دارد برای اطلاعات بیشتر راجب افراد خودشیفته اطلاعات کسب کنید

  • سلام خسته نباشید تکنیک های nlp عشق با قانون جذب چه تفاوتی داره میشه بیشتر توضیح بدید

    • در قانون جذب به ما گفته می شود تصویر سازی کنیم مثلا اگر یک خودرو می خواهیم خودمان را با خودرو تصور کنیم، داخل خودرو باشیم یا زمانی که آن را می خریم. این تصویر سازی باعث می شود که ما با هیجان مثبت، برای بدست اوردن خودرو بیشتر تلاش کنیم اما دررابطه کاملا متفاوت هست تصور کنید عشقتان شمارا رها کرده حال شما مدام به او فکر کنید، بازگشت را تصور کنید یا تصور کنید کنارتان است. بعد از این تصویر سازی شما با انرژی تلاش نمی کنید که عشقتان برگردد بلکه دلتان تنگ می شود و پیام می دهید یا تماس می گیرید سپس پاسخ منفی دریافت می کنید و اصرار و التماس شروع می شود و تمام زحماتتان از بین می رود.
      برای اینکه این اتفاق رخ ندهد شما باید دست از تصویر سازی بردارید. نباید دیگر پروفایل ایشان را چک کنید ویا از ایشان خبر بگیرید. شاید باخود بگویید انجام ندادن این کارها برای شما خیلی سخت است . بگذارید این طور توضیح دهم: آیا این کار تا به اکنون سودی داشته است ویا باعث شده ایشان برگردند؟ همانطور که می بینید خیر این کار فقط باعث عذاب شما و یا حتی اشتباه مجدد شما شده است و با این کار باعث شدید تنش بیشتری شکل بگیرد.
      استفاده ای که ما از قانون جذب برای ترمیم رابطه می کنیم متفاوت تر است از استفاده کلی قانون جذب. به دلایلی که عرض کردم ترمیم یک رابطه نیازمند اصول متفاوتی است یعنی داشتن یک سری پیش فرض ها و افزایش امتیازات. همانطور که توضیح دادم شما نباید تصویر سازی کنید. از قانون جذب باید بصورت غیر مستقیم استفاده کرد یعنی برای افزایش امتیازات و رسیدن به اهداف دیگری که در ترمیم رابطه تاثیر دارند. برای ترمیم رابطه اصلی ترین تکنیک ها تکنیک اِن اِل پی است.

  • جالب بود مرسی می تونم مشکلم رو خصوصی با شما مطرح کنم که بیشتر کمک بگیرم از تون؟

    • در پاسخ به زندی
      اگر سوالی دارید می تونید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام بدید. 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *