چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم

چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم


چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم

چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم ؟ آیا میخواهید در یک نگاه پسر غریبه را دیوانه خود کنید؟ میخواهید فکر دیگران را به خود مشغول کنید؟ راهکار های نفوذ به ذهن دیگران را بلدید؟ دلبری کردن برای پسر را چطور؟ میخواهید زنی جذاب باشید؟

پس با سربرگ تازه همراه باشید. ما در اینجا به شما آموزش میدهیم که چطور به قلب دیگران نفوذ کنید. عشق را به خود جذب کنید و زندگی عاطفیتان را سر و سامان دهید.

چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم
چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم

چطور در یک نگاه پسر غریبه را دیوانه خود کنم

برای دیوانه کردن پسر غریبه در یک نگاه تنها یک راه حل وجود دارد. آن هم استفاده از قانون جذب و کارما است. اگر نمیدانید قانون جذب چیست ، ادامه مقاله را برای جذب مردان به سمت خود را بخوانید.

قانون جذب

هرچند قانون جذب ابعاد مختلفی دارد. یکی از پر طرفدار ترین موضوع ها در قانون جذب، قانون جذب عشق است. در این قانون شما میتوانید عشق را به سمت خود جذب کنید و یک پسر غریبه را دیوانه خود کنید.

کارکرد قانون جذب عشق به صورت خلاصه اینگونه است. شما مدام درباره ی عشق و جذب کردن آن به صورت دقیق فکر میکنید. اینکه چه کسی را میخواهید جذب کنید، چگونه مرد مورد علاقه ام را جذب کنم ؟هدفم از جذب او به سمت خودم چیست؟ و خلاصه به تمامی جزئیات در ذهن خود بپردازید.

پس از آنکه همه جوانب را به بهترین حالت تصور کردید، نوبت به واقعی شدن آنها میرسد. در شرایط مناسب رفتار هایی از خود در جهت جذب آن پسر غریبه انجام دهید. اگر رفتار های مناسب را برای دلبری کردن برای پسر بلد نیستید پس با ما همراه باشید.

کارما

کارما درواقع همان انرژی ای است که در اطراف هر فرد وجود دارد. هرقدر این انرژی ها مثبت تر باشند، شما فرد جذاب تری هستید. پس برای اینکه قلب یک پسر را تسخیر کنیم  باید شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم. انرژی های مثبت اطراف خود را زیاد کنیم .

چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم
چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم

چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنم

خوشرویی و مثبت اندیشی را تمرین کنید. خوشرویی باید به یک عادت برای شمایی که میخواهید دیگران را به خود وابسته کنید تبدیل شود. همه انسان ها در هر سن و نژاد و با هر اخلاقی خوشرویی را دوست دارند.

مثبت اندیشی کلید نهایی برای مشغول کردن فکر دیگران است. بارها شده است که کسی را دیده اید که حتی در نگاه اول به سمت او جذب شده اید. این ویژگی فقط در افراد مثبت اندیش وجود دارد. در ادامه به بررسی دلیل این موضوع میپردازیم.

خوشرو باشید

لبخند زدن اصلا کار سختی نیست. سعی کنید با همه با محبت رفتار کنید. به این معنی که حتی اگر از آنها خوشتان نمی آید، برای آنها حق زندگی و خوشحال بودن قائل شوید. این کار شما را نزد همگان محبوب میکند.

باید بتوانیم در مقابل این افراد ناخودآگاهمان را کنترل کنیم. سعی نکنید ابراز تنفر یا بی علاقگی کنید. این کار فقط باعث دریافت انرژی منفی از جهان هستی مشود. برعکس باید انرژی و عشق را در تمام زندگیتان جریان دهید.

مثبت اندیش باشید

برای جذب دیگران به سمت خود مثبت اندیش باشید. به این معنی که در هر شرایطی سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید. با این کار در ابتدا به خودتان لطف کرده اید. زندگیتان را سرشار از شادی و انرژی میکنید. زندگی با انرژی مثبت راحتتر است.

در مرحله دوم این کار باعث عاشق کردن دیگران و داشتن زندگی موفق میشوید. با مثبت اندیشی به ویژه در شرایط بحرانی همه به صورت ناخوداگاه به سمت شما می آیند. زیرا همه انسان ها از سختی و ناراحتی بیزارند.

وقتی همه درحال زاری و ناراحتی اند، شما خودتان را نشان دهید. این کار شما را خاص و قابل توجه میکند. پس برای جذب دیگران به سمت خود باید مثبت اندیش باشید و قانون جذب را فعال کنید و به ذهن آنها نفوذ کنید.

چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم
چطور یک پسر غریبه را دیوانه خود کنم

راه های نفوذ به ذهن دیگران

یکی از راه های نفوذ به ذهن دیگران دقت کردن به حرکات بدن آنهاست. همانطور که میدانید، در شرایط مختلف اعضای بدن به صورت غیر ارادی حرکاتی را انجام میدهند که نشان از حس درونی آنها دارد. به این حرکات زبان بدن میگویند. روش دیگر برای نفوذ به ذهن دیگران دقت به طریقه صحبت کردن آنهاست.

زبان بدن

طبق تحقیقاتی که روی حرکات ناخودآگاه انسان ها صورت گرفته است زبان بدن تعدادی قانون کلی دارد. مثلا معمولا افرادی که دروغ میگویند بیشتر از راستگو ها پلک میزنند.

یا کسانی که به صورت پنهانی به طرف مقابلشان علاقه دارند،هنگام صحبت کردن بیشتر روی پاهای خود تکان میخورند و بطور کلی پاهایشان را حرکت میدهند.

کسانی که درخواستی از طرف مقابلشان دارند معمولا با صدای آرام تری صحبت میکنند. و کمتر در چشمان طرف مقابل نگاه میکنند. پس برای نفوذ به ذهن دیگران لازم است زبان بدن را بلد باشید.

زبان بدن این روزها یکی از مسائل مطرح روز دنیاست.که به وسیله آن میتوان به درون هر کس پی برد. ما در سربرگ تازه درمقاله زبان بدن سعی کرده ایم نکات زبان بدن را به طور خلاصه برایتان بازگو کنیم.

صحبت کردن یکی از راه های دیوانه کردن پسر غریبه

برای دیوانه کردن پسر غریبه لازم است نحوه صحبت کردن با وی را بدانید. از طرف دیگر باید به نحوه صحبت کردن دیگران را نیز زیر نظر داشته باشید. برای تسخیر کردن قلب یک پسر چند نکته زیر را درهنگام صحبت کردن به یاد داشته باشید:

  • شمرده شمرده صحبت کنید
  • صدای خود را بالا نبرید. حتی اگر عصبانی شدید!
  • اضافه کردن کمی شوخ طبعی میتواند شما را جذاب کند.
  • بیش از اندازه نخندید.(هرچند این یک واکنش طبیعی بدن در مقابل افرادی است که به آنها علاقه دارید.)
  • احساسات شدید خود را کنترل کنید. همه ی احساساتتان را به اندازه نمایش دهید

برای نقوذ به ذهن پسر مورد علاقه تان لازم است به نحوه صحبت کردن او نیز دقت کنید. مثلا اگر خیلی بلند و افراطی درباره ی همه چی صحبت میکند،نشان از اضطراب وی دارد.

یا اگر خیلی ساکت است و جوابهای کوتاه به سوالهایتان میدهد، قطعا دارد چیزی را پنهان میکند. اگر مدام حرف هایش را میخورد و نصفه و نیمه صحبت میکند، قصد دارد چیزی به شما بگوید اما به دلیلی آنرا پنهان میکند.

کلام آخر برای جذب مردان به سمت خود

اگر در فضای مجازی با پسر مورد علاقه خود آشنا شده اید و میخواهید بدانید چگونه یک پسر را درفضای مجازی عاشق خود کنم مقاله سربرگ تازه را برای رسیدن به هدفتان بخونید.

اگر مسائل روانشناسی و شناخت شخصیت دیگران برایتان جذاب است. میتوانید با شرکت در دوره های روانشناسی تیم سربرگ تازه در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. و  دیگران را از روش های روانشناسی و به بهترین شکل به سمت خود جذب کنید.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *