عاشق کردن

عاشق کردن


عاشق کردن زنان مغرور و پسرارن مغرور

اگر هدف شما از مطالعه این مقاله دریافت پاسخ سوال های نشانه مرد مغرور عاشق نشانه عاشق شدن پسر مغرور چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور نشانه های عاشق شدن مردان مغرور راه های جذب غیر مستقیم پسران علائم دلتنگی در مردان قانون جذب مردان راه های جذب پسران در دانشگاه

برای عاشق کردن راه های زیادی وجود دارد، باید این تکنیک ها و روش ها را آموخت تا بتوان شخصی را عاشق خود کنیم. کمی جستجو در اینترنت ما را با واژه هایی مانند: عاشق کردن زنان عاشق کردن پسران مغرور روش جذب دوست دختر. وابسته كردن دوست پسر به خود عاشق کردن دختر با اس ام اس حرفهایی که زنان عاشق شنیدنشان هستند عاشق کردن مرد ارديبهشتي. عاشق كردن مرد شهريور روش جذب دوست دختر راه های جذب دختر در دانشگاه جذب دختر با حرف زدن. روش عاشق کردن پسرها راه و روش مخ زدن دختر، رو برو میکند. جالب است بدانید در تکنیک های عاشق کردن جنسیت طرف مقابل مهم نیست و این مقاله برای عاشق کردن کردن پسر و دختر قابل استناد است.

عاشق کردن پسران مغرور و دختران مغرور

یک اشتباه بزرگ انسان ها

همیشه  به دنبال عاشق کردن و ایجاد علاقه در دیگران هستند ؛هدفی که اگر درست پیش نرود می تواند  شکست های  سختی  را  برایشان  به  دنبال  داشته  باشد.  یکی  از  بزرگترین  اشتباهاتی  که  معمولا  در  این  رابطه  مرتکب می شوند این است که فکر میکنند یک فرمول  کلی و جهانی برای بدست آوردن دل همه وجود دارد؛

فکر می کنند می توانند یک شیوه ی خاص پیدا کنند ودر مورد همه به کار  گیرند به طوری که به هیچ تغییری  نیز نیاز ندارد. انسانها  موجودات  پیچیده ای  هستند؛  هر  شخصی  اعتقادات،  تجربیات،  رویاها،  آرزوها  و  گذشته ی متفاوتی دارد.

این حقیقت که کسی چیزی را دوست دارد حتماً به این معنی نیست که دیگری نیز همان چیز را دوست داشته باشد در مورد ویژگی ها ی انسان ها نیز به همین گونه است؛  موضوعی که یک نفر را جذب  می کند  ممکن است  شخص دیگری را جذب نکند.  مثلا پسری ممکن است دختری را به خاطر  اینکه شبیه پدرش است عاشق خود کند در صورتی  که شاید نتواند  شخص دیگری را به خاطر عدم وجود چنین شباهتی عاشق خود کند چیزی که سعی دارم بر آن تاکید کنم این  است که برای نفوذ به قلب هر کس یک  کلید منح صر به فرد وجود دارد و قطعاً شاه کلیدی برای رسیدن به قلب همه ی  انسان ها  ساخته  نشده  است همه ی  آن  چیزی  که  برای  وابسته کردن دیگران  نیاز  دارید  پیدا  کردن  این کلید است سپس می توانید کلید را بندازید و در قلب وی را باز کنید. شما باید با مهارت از تکنیک های چگونه دیگران را عاشق خود کنیم استفاده کنید.

عاشق کردن
عاشق کردن

تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران به طور اشتباه

اشتباه دیگری که انسان ها مرتکب میشوند در مورد تحت تاثیر قرار دادن دیگران است.افراد معمولا فکر میکنند دیگران را میتوانند با همان چیزهایی که خود تحت تأثیر قرار میگیرند تحت تأثیر قرار دهند. اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا با پول تحت تأثیرقرار میگیرید به این معنا نیست که دیگران نیز شیفته ی ماشین گران قیمتتان میشوند. چه کسی را پیدا میکنید که به پولتان اهمیت بدهد وقتی نیازی به آن نداشته باشد؟ چه کسی به شجاعت تان اهمیت میدهد وقتی خود شجاع است؟ چه کسی به عضلات فوق العاده تان اهمیت میدهد وقتی از عضلات خود راضی است؟. به عبارت دیگر، چیزی که شما را تحت تأثیر قرار میدهد میتواند با چیزی که دیگران را تحت تأثیر قرار میدهد متفاوت باشد؛ و ممکن است شخصی که میخواهید تحت تاثیر قرار دهید جزئی از آن افراد متفاوت باشد.

برسی مطالعات و تحقیقات

همه ی کتاب هایی که در باره عاشق کردن مردان و زنان هستند حتی آن هایی که بسیار معروف هستند میخواهند فرایند عاشق کردن را با تمرکز بر اولین قرار آسان کنند؛ مثلا کارهایی که باید وقتی با شخص مورد نظر، رو به رو میشوید انجام دهید یا مثلاً استفاده صحیح از زبان بدن وقتی آن شخص را ملاقات میکنید. سفارش به داشتن حالات خاصی مثل بامزه بودن از معروفترین نصیحت هایی است که تقریبا در همه ی این کتاب ها می بینید.

البته این نصایح شاید بی فایده نباشد اما مطمئنم بارها این جور کارها را انجام داده اید و تمام آنچه که آیدتان شده، رد شدن بوده است. عاشق کردن دیگران به این سادگی نیست و نمیتوان با چند نکته ی ساده به آن رسید؛ فرایندی است که به شناختی عمیق نیاز دارد؛ شناختی عمیق از شخص مورد نظر و چیزهایی که برایش جالب است. اگر میخواهید فردی به شما عالقهمند شود نیاز نیست که به وی نشان دهید چقدر مهربان هستید یا هر روز در باشگاه دمبل بزنید و عضالت بزرگ درست کنید؛ همهی کاری که باید انجام دهید شروع یک تحقیق است. راه هایی زیادی برای عاشق کردن یک شخص استفاده می شود مانند نامه نوشتن به فرشته عشق راه موفقیت نهایی نفوذ به ناخودآگاه و برنامه ریزی ذهن فرد است. باید با پیشینه، تجربیات گذشته و ارزشهای این شخص آشنا شوید و هرچه میتوانید در مورد نیازهای برآورده نشده، رابطهای که با والدینش دارد و تعارضات حل نشدهی درونی وی اطلاعات کسب کنید.

کتاب بازگشت به عشق

یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در کتاب بازگشت به عشق تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

نشانه های عاشق شدن یک مرد مغرور

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

تشخیص خیانت مردان و زنان

7 دیدگاه

  • سلام پس برای اینکه کسی رو عاشق کنیم باید بشناسیمش برای عاشق کردن دقیقا چه کاری باید بکنم من یه دختری رو در دانشگاه دوست دارم میخوام اونم عاشقم باشه

  • من عاشق یه پسری هستم ک اوایل رفتارش باهام خوب بود اما یه چند روزیه رفتارش خیلی سرده و خودش متوجه سردی رفتارش میشه ولی بازهم انکار میکنه
    قبلا خیلی خوب باهام حرف میزد اما حالا …
    چیکار کنم بنظرتون ؟ این رفتارای اخیرش رو همه برنامه زندگیم تأثیر گذاشته
    لطفا راهنماییم کنین ممنون…

  • سلا م دختری است مرا زیاد خوش دارد ولی عاشقم نیست چیکار کنم قصدم ازدواج است.

    • سلام عرض شد برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *