0%

قبل از جدایی رابطه در چه شرایطی بود؟

چقدر در زندگی او حضور داشتید؟

رابطه شما سریع احساسی شد یا نرمال؟

دلیل جدایی شما چه چیز بود؟

آزمون سنجش احتمال بازگشت به رابطه
رابطه ناسالمی که برگشتن آن مضر است
رابطه شما یک رابطه تمام شده است. به نظر میرسد ازتباط شما از اول هم نا درست بوده است. در رابطه شما هیچ آرامش و تفاهمی وجود نداشته است. این دوست داشتن یک دوست داشتن یک طرفه بوده و از دست دادن این ارتباط تماما به نفع شما است. اگر با این وجود بازهم علاقه دارید به رابطه ناسالم گذشته برگردید بهتره با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا در این زمینه شما رو راهنمایی کنند.
نیاز به داشتن اطلاعات دقیق تر
در پاسخهایی که به سوالات تست احتمال بازگشت دادید، موارد شک برانگیزی دیده میشود. مثلا اینکه به شما میگوید دیگر مایل به صحبت با شما نیست اما بازهم بعد از مدتی ناپدید شدن شما، شروع به برقراری ارتباط میکند! شاید کمبور های روانشناختی موجب این رفتار طرف مقابلتان باشد! شاید هم واقعا به شما علاقه دارد ولی بنا به دلایلی که شما آنها را نمیدانید مجبور به قطع ارتبا شده است! به همین دلیل نیاز است بیشتر درباره ی شرایط ارتباطتان در گذشته و الان بدانیم. بی مشاوران ما در ارتباط باشید.
دیدار دوباره به زودی اتفاق می افتد
نگران نباشید این قطع ارتباط یک واکنش عصبی است. و به زودی میتوانید عشق خو را دوباره در آغوش بگیرید. البته به شرطی که قدم های صحیحی در این مسیر بردارید. و از انجام اشتباهات در این دوران قطع ارتباط جلوگیری کنید. درباره ی این اشتباهات در مقالات دیگر سایت ما بخوانید و در صورت نیاز با مشاوران ما از طریق واتساپ در تماس باشید.
رابطه سمی (احتمال بازگشت عشق 10 درصد تا 24 درصد)
رابطه شما دارای ویژگی های یک رابطه سمی است، روابط سمی روابطی هستند که قابلیت اصلاح و بهبود زیادی ندارند، در این روابط یکی از طرفین مشکلات روحی شدیدی را تجربه می کند و مدام به شکل های گوناگون مورد سوء استفاده قرار می گیرد. در اینگونه روابط عشق یک کلمه ویران شده است این رابطه ها شباهتی به رابطه های عاشقانه ندارند. افرادی که به اینگونه روابط ادامه می دهند معمولا دچار وابستگی ناسالم هستند، هیچ علت منطقی یا دلیل ارزشمندی برای ادامه دادن این روابط وجود ندارد اما افرادی که رابطه سمی را تجربه می کنند به دلایل روانشناسی مختلف مانند سبک دلبستگی نا ایمن، عقده حقارت، تنهایی و افسردگی شدید نمی توانند از رابطه خارج شوند حتی با وجود اینکه خود نیز به خوبی از اشتباه بودن این ارتباط آگاه هستند. اگر شما در یک رابطه سمی به سر می برید بجای تلاش برای برگرداندن عشقتان باید به خود کمک کنید، باید علت این وابستگی را پیدا کنید، و به دنبال ریشه های مشکلات خود بگردید چون در روابط سمی افراد هیچ چیزی بدست نمی آورند و روز به روز بیشتر آسیب می بینند.
رابطه نا ایمن (احتمال بازگشت عشق 25 درصد تا 49 درصد)
رابطه شما نا ایمن است به این معنی که ویژگی های این ارتباط باعث به وجود آمدن چالش های زیادی خواهد شد، روابط نا ایمن به دلیل تفاوت ها و مشکلاتی که طرفین با آن دست پنجه نرم می کنند جزء روابط پویا و موفق قلمداد نمی شوند. یک رابطه نا ایمن آینده تقریبا نا مشخصی دارد. احتمال بازگشت دوباره در این روابط نسبتا قوی است اما اگر نتیجه تست شما نا ایمن باشد قبل از هرگونه تصمیم و یا تلاش برای برگرداندن عشقتان باید خوب راجع به بازگشت فکر کنید، دلایل خود را برای ادامه دادن این ارتباط مشخص کنید و حتما با یک کارشناس متخصص در زمینه روابط عاطفی مشورت کنید.
رابطه ایمن (احتمال بازگشت عشق 50 درصد تا 74 درصد)
تبریک میگویم شما یک رابطه ایمن دارید، روابط ایمن پتانسیل بالابی برای بازگشت دوباره دارند، این روابط اصول و قواعد یک رابطه سالم و موفق را شامل می شوند، و برای حفظ آن می توانید تلاش کنید. روابط ایمن بعد از شناخت و تعامل کافی شکل میگیرند و طرفین به سادگی و با سرعت این ارتباط را فراموش نخواهند کرد. هرچند درصد احتمال برگشت عشق در روابط ایمن درصد بالایی است اما هیچ وقت نمی توانید از تمام احساسات طرف مقابل خود مطلع باشید و شرایط او را بصورت کامل بسنجید بنابراین تنها به درصد احتمال بازگشت عشقتان تکیه نکنید او را با کمک تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه برای بازگشت دوباره به رابطه ترغیب کنید.
رابطه ارزشمند (احتمال بازگشت عشق 75 درصد تا 95 در صد)
رابطه شما یک رابطه ارزشمند است، روابط تنها زمانی به ارزشمندی می رسند که طرفین مدت زمان کافی با یکدیگر تعامل داشته باشند، به شناخت نسبی از هم برسند و درک متقابل بین آنها وجود داشته باشد. اگر رابطه شما ارزشمند باشد به این معنی است که مشکلات سر راه تان قوی تر از پیوند عاطفی شما نیستند بنابراین امیدواری زیادی برای بازگشت دوباره عشقتان وجود دارد. اما حتی در روابط ارزشمند نیز احتمال هست بنابراین اگر تصمیم دارید دست روی دست بگذارید و هیچ گونه تلاش مستقیم و یا حتی غیر مستقیم برای جذب عشق از دست رفته تان نکنید احتمال شکست شما در بازگشت دوباره افزایش پیدا می کند.

7 دیدگاه

  • یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم تا برگشتن میرسیم نمیشه ۸سال از هم جدا شدیم

    • سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و مشکلتون رو کامل مطرح کنید راه کار بگیرید: 09129305020

  • تا الان میگفت نمیبخشمت ولی امشب گفت بخاطر خطایی که کردی میبخشمت ولی دیگه نمیهوام باز وارد رابط۶ بشم بنظر شما برمیگرده یا نه اگه واقعا من مزاحمشم چرا بعد از یمدت خودش بهم پیام داد وحال مادرند رو پرسید ۴ ماهه که رفته ۳ ماه اصلا پیام هامو نمیخوند ولی الان میخونه وبعضی وقتها جواب میده

    • سلام عرض شد برای ارتباط با روانشناس تیم می تونید در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

  • سلام من ۲ وسال نیم ازهم جدا شدیم. و هیچ ارتباطی نداشتیم بعد از حدود ۱ سال تماس گرفتم اما اصلا نخواستن صحبت کنند تحت تاثیر خانواده و دوستان قرار گرفتند. احتمال بازگشت وجود دارد؟
    رابطه به سمت خواستگاری پیش میرفت بسیار همدیگه رو دوست داشتیم

    • سلام برای ارتباط با مشاورین می تونید در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید:
      09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *